لیفت پلک

لیفت پلک با بلفاروپلاستی : تحقق رویای جوان ماندن | بهترین مرکز بلفاروپلاستی تهران

لیفت پلک

لیفت پلک

افتادگی پلک یک امر طبیعی است. همه ی ما با بالا رفتن سنمان دیر یا زود درگیر آن می شویم. جالب آنکه پوست ناحیه ی چشم و اطراف چشم اولین جایی هستند که نشانه های بالا رفتن سن را از خود بروز می دهند.لیفت پلک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما  این دسته مشکلات اطراف چشم و پلک کاملا قابل درمان و رفع شدن هستند. راه های زیادی هم برای آن وجود دارد. ممکن است با تبلیغات زیادی در مورد کرم ها و داروهای گیاهی رو به رو شده باشید که ادعا می کنند می توانند در رفع این مشکلات به شما کمک کنند.

راست هم می گویند! اما آنچه این تبلیغات به شما نمی گویند این است که برای اثر بخشی مناسب باید ماه ها تعداد زیادی از این کرم ها و دارو ها را مصرف کنید. تازه بعد از آنهم تاثیرشان بیش از چند ماه دوام نمیاورد. مگر اینکه به شکل مستمر و تا آخر عمر از آنها استفاده کنید.

فکرش بکنید! هر شب مجبور باشید بخشی از وقت و انرژی خود را صرف گذاشتن ماسک روی صورت خود بکنید.لیفت پلک

لیفت پلک
لیفت پلک

اما اگر راه های دیگری وجود داشته باشد چه؟ راهی که تاثیر بیشتری از داروهای اینچنینی دارد و در مجموع بسیار هم به صرفه تر است؟

خوشبختانه امروزه علم پزشکی به نقطه ای رسیده که شما می توانید به آسانی با یک عمل جراحی ساده لیفت پلک را انجام دهید و ظاهری جذاب تر هم داشته باشید.

نام این عمل زیبایی فوق العاده پلک، بلفاروپلاستی است.

نکته : البته به جز عمل جراحی راه های دیگری مانند لیفت پلک با چسب هم وجود دارند اما این روش ها هرگز به اثرگذاری بلفاروپلاستی نیستند.

در ادامه سعی می کنیم اطلاعات بیشتری از بلفاروپلاستی در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این عمل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بلفاروپلاستی

افتادگی پلک که عامل اصلی برای انجام درمان لیفت پلک است، عموما ناشی از جمع شدن پوست یا چربی اضافه روی پلک هاست. چه پلک بالا و چه پلک پایین. به جز تجمع پوست و چربی اضافه افتادگی پلک همچنین می تواند ناشی از ضعف عضلاتی باشد که پلک ها را نگه می دارند.

نکته : افتادگی پلک می تواند باعث مسدود شدن محدوده ی دید فرد شود و میزان بینایی او را تحت تاثیر قرار دهد. بیشتر افرادی که افتادگی پلک دارند معمولا سرشان را کمی بالا می گیرند تا بتوانند خوب ببینند.

بلفاروپلاستی
بلفاروپلاستی

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می تواند روی پلک بالا، پلک پایین یا هردو آنها انجام پذیرد. بر اساس ارزیابی اولیه ای که پزشک از عواملی مانند عضلات زیر پوستی، ساختار استخوان بندی صورت، تناسب ابروان و غیره دارد، تصمیم می گیرد که چه مقدار از پوست، چربی یا عضلات اضافه ی روی پلک ها را طی عمل بردارد.

البته جدای از لیفت پلک بلفاروپلاستی می تواند به رفع پف زیر چشم یا حالت کیسه ای زیر چشم و همچنین رفع گودی زیر چشم کمک کند.

نکته : از آنجاییکه این عمل جراحی به کشش عضلات پلک و دور چشم منجر می شود می تواند تاثیر زیادی برای جوانسازی پوست چشم هم داشته باشد. لذا در نتیجه ی آن هم افتادگی پلکتان را درمان می کنید، و هم پوست ناحیه ی دور چشمتان جوان و شاداب می شود.لیفت پلک

برای آشنایی بیشتر با این درمان، مقاله ی جوانسازی دور چشم را هم مطالعه کنید.

بلفاروپلاستی تهران

ممکن است با مراکز زیادی مواجه شوید که به شما می گویند می توانند خدمات بلفاروپلاستی یا لیفت پلک را به شما ارائه دهند. اما دقت داشته باشید که انتخاب یک مرکز معتبر و با کیفیت که درمان تضمینی به شما ارائه می کند بسیار اهمییت دارد.

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر یکی از بهترین و معتبرترین مراکزی است که می توانید برای لیفت پلک و عمل بلفاروپلاستی به آن مراجعه کنید. شما همین حالا می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس جهت دریافت نوبت بلفاروپلاستی به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بلفاروپلاستی تهران
بلفاروپلاستی تهران

بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

  • پزشک یه دقت علامت هایی می زند تا بدانید دقیقا کدام بخش از بافت های پلک بالایی یا پایینی باید برداشته شود.لیفت پلک
  • در زمان بلفاروپلاستی پلک بالا، پزشک درمانگر برش هایی را روی پلک می زند که در زیر خط طبیعی پلک بالا بریده می شوند.بنابراین پنهانند.
  • در بلفاروپلاستی پلک پایین این برش ها زیر خطر مژه ها پنهان می شوند. به عنوان یک راه جایگزین هم می توان برش ها را بعد از برداشتن بافت پوست یا چربی اضافه داخل پلک پایینی پنهان نمود. گاهی اوقات هم ممکن است از اشعه ی لیزر در این متد برای کشیدن عضلات پلک پایین استفاده شود.
  • جراح بافت اضافه ی چربی یا پوست را از طریق همین برش ها، و با استفاده از ابزرا مخصوص جراحی بر می دارد. این ابزار می تواند شامل قیچی های مخصوص، تیغ های برش یا گاهی از اوقات لیزر هم باشد.لیفت پلک
  • بعضی از اوقات ممکن است چربی در پلک پایین بازتوزیع شود تا پف را از بین ببرد. جراح ممکن است برای برطرف کردن مسائل و مشکلات دیگر مانند کش آمدگی عضلات، جلسه ی درمانی دیگری را برای شما اختصاص دهد.لیفت پلک
  • جراح سپس ممکن است از بافت های الصاقی (مانند چسب های مخصوص) استفاده کند تا ساختار ابرو ها و ناحیه ی دور چشم را دوباره پیکره بندی کند. این چسب ها یا بافت های اضافی برای چشم عادی پنهان هستند و عموما خود به خود جذب می شوند و بعد از مدتی از بین می روند. در بسیاری از موارد زخم هایی که از دید پنهانند باقی می مانند.لیفت پلک
  • از بیمارانی که دچار خشکی چشم هستند بافت کمتری برداشته می شود. این به خاطر آن است که لیفت پلک در این افراد موجب قرار گرفتن بیشتر چشمشان در معرض هوا می شود که این امر می تواند علائم بیماریشان را بدتر کند.
  • پزشک جراح همچنین ممکن است از لیزر استفاده کند تا سطح پوست را بازسازی کند و چین چروک های به وجود آمده یا از قبل موجود را برطرف نماید.

نکته : این شما نیستید که به پزشک می گویید چه مقدار از پوست یا چربی روی پلک هایتان را بردارد. بلکه او طبق ارزیابی و تشخیص خودش این تصمیم را می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه ی انجام بلفاروپلاستی این مقاله را هم بخوانید.
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟
بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

مزایای بلفاروپلاستی

  • می توانید از طریق بلفاروپلاستی از شر پف و کیسه های ایجاد شده در زیر پلک پایینی و افتادگی پلک بالایی خلاص شوید و در نهایت ظاهری جوانتر و زیبا تر داشته باشید.لیفت پلک
  • می توانید از شر مشکلات دید که ناشی از افتادگی پلک است خلاص شوید.لیفت پلک
  • هرگونه زخم و جای برش ناشی از بلفاروپلاستی بر چشم دیگران پنهان و پوشیده است و کسی آنها را نمی بیند.

معایب بلفاروپلاستی

  • دیدن نتیجه ی نهایی عمل ممکن است قدری طول بکشد.
  • ممکن است در اثر عمل جراحی برای مدت کوتاهی ناحیه ی دور چشمانتان دچار ورم و کبودی، همچنین خارش و خشکی شود.
  • اگر دچار افتادگی ابرو هستید، ممکن است در کنار لیفت پلک به لیفت ابرو هم احتیاج داشته باشید.
اگر قصد دارید با مطالعه ی مقالات بیشتر اطلاعات زیاد تری در مورد بلفاروپلاستی و لیفت پلک به دست بیاورید توصیه می کنیم سری هم به این صفحه بزنید.
معایب بلفاروپلاستی
معایب بلفاروپلاستی

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments