جراحی رینوپلاستی در چه مواردی انجام می شود؟

جراحی زیبایی محبوب همه | مزایای رینوپلاستی | فیلم عمل جراحی رینوپلاستی

 جراحی زیبایی محبوب همه | مزایای رینوپلاستی | فیلم عمل جراحی رینوپلاستی

رینوپلاستی جراحی زیبایی محبوب همه است.  رینوپلاستی و یا عمل جراحی زیبایی بینی روز به روز بیشتر طرفدار پیدا می کند.  به گفته انجمن آمریکایی جراحان پلاستیک  (ASPS)، از بیش از 17 میلیون روش جراحی زیبایی در ایالات متحده در سال 2016،  رینوپلاستی بعد از جراحی زیبایی افزایش سایز سینه و لیپوساکشن سومین عمل جراحی پلاستیک بوده است.  جراحی رینوپلاستی نسبت به سال قبل افزایش 2 درصدی داشته است.

طرفداران جراحی زیبایی بینی

زنان بیشترین ترین طرفداران جراحی زیبایی بینی هستند.  اما هزاران نفر از مردان و حتی کودکان نیز مایل هستند جراحی بینی انجام هند.  در بعضی از موارد هدف از جراحی بینی رفع مشکلات ساختاری است و در بیشتر موارد جراحی زیبایی بینی تنها به منظور تغییر شکل بینی انجام می شود. محبوب

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چیزهای زیادی وجود دارد که انسان ها را از حیوانات جدا می کند. یکی از این چیزها وسواس و توجه منحصر به فرد ما به ظاهرمان و تمایل ما به رفع نقص ها و کسب ویژگی های جذاب تر است.  ما فکر می کنیم که یک نقص کوچک در صورت مان مثل چراغ چشمک زن است و همه فقط به آن توجه می کنند.محبوب

اگر نقص صورت به جای آکنه یا تبخال به دلیل ویژگی ساختاری بینی باشد ،  نیازی به رفتن به داروخانه و گرفتن دارو نیست.  در چنین مواردی تنها عمل جراحی راه حل مشکل ما است. محبوب

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

جراحی محبوب رینوپلاستی در چه مواردی انجام می شود؟

جراحی رینوپلاستی در چه مواردی انجام می شود؟

هنگام رینوپلاستی مهم است که انگیزه داشته باشید. دلایل زیادی برای انتخاب این روش وجود دارد : اگر می خواهید شبیه به شخص دیگری بشوید یا تغییر شکل ظاهری را برای  جذب شخص دیگری انجام می دهید ، کاندید خوبی برای جراحی زیبایی بینی نیستید.

گفتنی است که انگیزه های مثبت زیادی برای عمل جراحی بینی وجود دارد.   بسیاری از افراد خواستار  جراحی رینوپلاستی هستند.  رینوپلاستی سال های زیادی است که انجام می شود و نتایج آن می تواند از یک تغییر جزئی تا تغییر ساختار بینی باشد.

در روش جراحی زیبایی بینی تغییرات ساختاری در استخوان ، غضروف و بافت بینی انجام می شود.

در باره شکستگی استخوان بینی بیشتر بدانید

مزایای رینوپلاستی محبوب

جراح رینوپلاستی می تواند با انجام موارد زیر شما را به نتیجه دلخواه برساند :

  • کاهش اندازه یا باریک کردن بینی که برای چهره شما زیادی پهن یا بزرگ  است ،
  • از بین بردن انحنای بینی و صاف کردن آن ،
  • از بین بردن یا کاهش اندازه برجستگی بر روی پل بینی ،
  • تغییر شکل نوک بینی برای رفع افتادگی و یا کوچک کردن تغییر فرم بینی های گوشتی ،
  • قرینه سازی بینی پس از آسیب دیدگی یا نقص مادرزادی ،
  • بهبود تنفس و دیگر مشکلات سینوسی از طریق باز کردن راه های عبور هوا در بینی.

 

سایر مزایای رینوپلاستی

مزایای رینوپلاستی

علاوه بر مزایای این نوع جراحی ، اثرات آن را می توان تقریباً در تمام زمینه های زندگی تجربه کرد. برای کسانی که مشکلات تنفسی درازمدت و حتی مادرزادی دارند ، تفاوتی که رینوپلاستی می تواند ایجاد کند بسیار محسوس است.  محبوب  

جراحی رینوپلاستی برای کسانی که به طور مداوم دچار احتقان بینی می شوند ، در طول فعالیت ها به سختی تنفس می کنند ، و به سردرد های مکرر دچار می شوند ، به معنای واقعی کلمه تغییر زندگی است.

آنهایی که با کسی زندگی می کنند که در خواب خروپف می کند ، می دانند که خروپف کردن می تواند در رابطه دو نفر مشکلاتی ایجاد کند.  خروپف با عمل رینوپلاستی از بین می رود.

و صد البته افزایش اعتماد به نفس در ظاهر می تواند تأثیر مثبتی بر همه چیز از جمله بهبود تعاملات اجتماعی تا موفقیت در اهداف شغلی داشته باشد.

 

انگیزه شما برای جراحی زیبایی بینی چیست؟

انگیزه شما برای جراحی زیبایی بینی چیست؟

مهم نیست که انگیزه شما برای جراحی زیبایی بینی چیست ،  اگر تصمیم دارید بینی خود را عمل کنید ، به یک متخصص جراحی بینی مراجعه کرده و با او مشورت کنید.  در زمان مراجعه به جراح در مورد اهداف و انتظارات خود در مورد اینکه دوست دارید بینی شما چه تغییری بکند ، صحبت کنید.

عمل رینوپلاستی که عمل بینی هم نامیده می شود ،  برای ایجاد هماهنگی صورت با بینی انجام می شود.  به طوری که پس از جراحی اندازه بینی با صورت متناسب می شود.  جراحی بینی ممکن است برای اصلاح نقص ساختاری در بینی انجام شود که باعث مشکلات تنفسی ، مشکل در هنگام خوردن غذا یا خوابیدن  می شود.

 

هدف از جراحی محبوب رینوپلاستی چیست؟

دلایل بسیاری وجود دارد که مردم تمایل به انجام روش های رینوپلاستی دارند.   برای اکثر بیماران تصمیم گیری برای هر نوع عمل جراحی نیاز به تفکر و تحقیق جدی دارد. برای کسانی که می خواهند فقط فرم بینی خود را تغییر بدهند ، نتیجه همیشه بهتر است.

بینی بعضی از افراد مثل وصله ناجوری است که به صورت شان چسبیده  ، بعضی دیگر از افراد هم   همانطور که رشد می کنند و بزرگ می شوند ، بینی شان هم رشد می کند.  به طوری که تناسب صورت شان به هم می خورد.  این اتفاق اغلب در نوجوانی اتفاق می افتد ، زمانی که  ابعاد بینی نسبت به دوران کودکی شما تغییر کرده است.  

در این دوران نوجوانان اعتماد به نفس خود را در مورد ظاهر شان از دست می دهند.   در برخی موارد هم  جوانان با توجه به نگرانی های مالی یا محدودیت های والدین نمی توانند بینی خود را عمل کنند تا اینکه از نظر مالی مستقل بشوند و پول کافی و توانایی تصمیم گیری برای خود را  داشته باشند.

 

عمل رینوپلاستی برای رفع مشکلات بینی   

عمل رینوپلاستی برای رفع مشکلات بینی

تنها اندازه بینی نیست که باعث می شود افراد به فکر عمل رینوپلاستی بیفتند ، مشکلات دیگری هم  هست که برای افراد ناراحتی ایجاد می کند و آنها تصمیم می گیرند جراحی رینوپلاستی انجام بدهند.  این مشکلات عبارتند از :

  • پهنای بیش از حد پل بینی ،
  • اندازه و موقعیت نامناسب سوراخ های بینی ،
  • گشاد بودن یا تنگ بودن بیش از حد سوراخ های بینی ،
  • برآمدگی ها یا فرورفتگی های قابل مشاهده استخوان بینی که روی چهره تأثیر می گذارد ،
  • بزرگ بودن نوک بینی ، بینی گوشتی ، بینی نوک برگشته ، افتادگی نوک بینی ،
  • بینی که به طور غیرعادی خمیده است ، بینی نامتقارن ،
  • بینی که به نظر می رسد بیش از حد زیاد یا نسبتاً کم نسبت به لب بالا زاویه دارد.

فرم بینی در چهره تأثیر زیادی دارد. موقعیت هایی وجود دارد که فرم بینی شما باعث می شود تا دیگران به چشم های دوست داشتنی ، حالات صورت یا حتی کلمات پرمعنی شما توجه نکنند. این ها شرایطی است که باعث می شود افراد به فکر عمل کردن دماغ خود بیفتند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments