متخصص بلفاروپلاستی در تهران

بهترین متخصص بلفاروپلاستی در تهران | جراحی و لیفت پلک | مرکز زیبایی برکه

متخصص بلفاروپلاستی در تهران

متخصص بلفاروپلاستی در تهران

متخصص بلفاروپلاستی با دکتر چشم فرق دارد. بلفاروپلاستی در حقیقت نام عمل جراحی پلک و ناحیه ی زیر چشم است که در گروه عمل های زیبایی دسته بندی می شود. در ادامه ی مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را بیشتر با مفهوم عمل بلفاروپلاستی آشنا کنیم.متخصص بلفاروپلاستی در تهران

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متخصص بلفاروپلاستی در واقع جراح زیبایی پلک است. بلفاروپلاستی عملی است که می تواند به شما در درمان برخی عارضه های مربوط به پلک کمک کند. هرچند روشی موثر برای جوانسازی ناحیه ی دور چشم هم هست. عموما بیماران و مخصوصا خانم ها بلفاروپلاستی را برای جوانی و رفع چین و چروک ناحیه ی اطراف چشم انجام می دهند. در ادامه همراه ما باشید تا متوجه شوید که بلفاروپلاستی چگونه می تواند موجب زیبایی و جوانی دور چشم شما گردد.متخصص بلفاروپلاستی در تهران

متخصص بلفاروپلاستی در تهران
متخصص بلفاروپلاستی در تهران

لیفت پلک

عمل لیفت پلک برای بازیابی کیسه ی زیر چشم یا افتادگی پلک بالا یا حتی پایین انجام می شود. در عمل لیفت پلک پوست یا چربی اضافه ی جمع شده روی پلک ها را برداشته می شود. به عمل لیفت پلک بلفاروپلاستی می گویند.متخصص بلفاروپلاستی در تهران

کیسه ی زیر چشم یا افتادگی پلک بالا و پایین اتفاقی طبیعی است که عموما با بالا رفتن سن رخ می دهد. البته برخی از افراد هستند که به صورت مادرزادی دچار افتادگی پلک هستند یا برخی دیگر ممکن است در اثر سوانح و آسیب های گوناگون به این عارضه دچار شده باشند.

چشم ها مهمترین بخش و در واقع اولین نقطه ی تمرکز روی صورت هرکس هستند. به همین علت زیبایی و طراوت ناحیه ی دور چشم می تواند تاثیر بسزایی روی زیبایی و جوان به نظر رسیدن فرد داشته باشد. افتادگی پلک می تواند علاوه بر تاثیری که روی زیبایی ظاهری صورت شما می گذارد، موجب کم شدن محدوده ی بینایی شما نیز بگردد.متخصص بلفاروپلاستی در تهران

به این صورت که پلک افتاده، پایین آمده و جلوی بخشی از مردمک چشم را می گیرد. همین امر سبب می شود تا زاویه ی دید فرد دچار اختلال شود. عموما کسانی که دچار افتادگی پلک هستند مجبورند سر خود را اندکی بالا بگیرند تا بتوانند بهتر ببینند. هرکسی که بلفاروپلاستی را انجام می دهد می تواند تغییرات محسوسی در زاویه ی دیدش تجربه کند.متخصص بلفاروپلاستی در تهران

برای آشنایی بیشتر بهتر است نگاهی به مقاله ی لیفت پلک بیاندزید.
لیفت پلک
لیفت پلک

جراحی پلک چگونه انجام می شود؟

بلفاروپلاستی عملی است که می تواند با بی حسی موضعی یا تحت بیهوشی عمومی انجام پذیرد.

پیش از شروع عمل پزشک باید در مورد سابقه ی سلامت و داروهایی که مصرف می کنید اطلاعات کافی داشته باشد. چراکه ممکن است برخی از دارو های مصرفی شما طی عمل خطر خون لختگی را بالا ببرند. داروهایی مانند آسپرین یا وارفارین.

بلفاروپلاستی پلک بالا عموما شامل فرآیند های زیر می گردد:

  • بریدن پلک روی خط طبیعی مژهمتخصص بلفاروپلاستی در تهران
  • برداشتن پوست، چربی و عضلات اضافه ی روی پلک هامتخصص بلفاروپلاستی در تهران
  • بستن یا بخیه کردن جای برش. (نگران نباشید، بخیه ها و برش های بلفاروپلاستی پنهانند و حتی بلافاصله بعد از عمل هم قابل دیدن نیستند)

و بلفاروپلاستی پلک پایین می تواند شامل مراحل زیر باشد:

  • بریدن پلک، یا روی خط مژه ی پلک پایین یا بر پشت پلک پایینمتخصص بلفاروپلاستی در تهران
  • جا به جا کردن یا برداشتن چربی از کیسه های زیر چشم و گاهی اوقات برداشتن اندکی از پوست
  • کشیدن و پشتیبانی کردن از عضلات و تاندون های نگه دارنده ی پلک در صورت لزوممتخصص بلفاروپلاستی در تهران

بخیه هایی که معمولا متخصص بلفاروپلاستی از آنها استفاده می کند، از موادی طبیعی تشکیل شده اند که خود به خود جذب شده و از بین می روند.

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا ممکن است حدود 1 ساعت به طول بیانجامد. این در حالی است که بلفاروپلاستی پلک پایین شاید حدود 2 ساعت زمان ببرد. این عمل سرپایی است و بیشتر بیماران می توانند بعد از عمل به خانه بازگردند.

جراحی پلک چگونه انجام می شود؟
جراحی پلک چگونه انجام می شود؟

بلفاروپلاستی چگونه باعث جوانسازی پوست می گردد؟

برداشتن پوست یا چربی اضافه بار زیاد جمع شده روی عضلات نگه دارنده ی پلک ها را از رویشان بر می دارد. عضلاتی که ضعیف شده اند. از آنجاییکه بلفاروپلاستی عضلات نگه دارنده ی پلک و دور چشم را می کشد و دوباره مستحکم می کند، این عمل می تواند عملا به لیفت پوست ناحیه ی دور چشم و رفع چین و چروک های آن نیز منجر گردد.

بهترین جراح پلک در تهران

اگر شما هم قصد دارید ازمزایای فوق العاده ی لیفت پلک با جراحی یا بلفاروپلاستی بهره مند شوید، حتما به شما توصیه می کنیم که جراح و مرکز معتبری را برای انجام آن انتخاب نمایید. چشم عملا حساس ترین نقطه ی بدن است، و به همین علت جراحی بلفاروپلاستی هم به ظرافت و دقت بسیار زیادی نیاز دارد. پس برای اطمینان از ایمنی عمل حتما سعی کنید به مرکز با کیفیتی مراجعه نمایید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای بلفاروپلاستی به آن مراجعه نمایید. شما همین حالا می توانید برای آشنایی بیشتر با مرکز برکه و همچنین تماس برای گرفتن نوبت لیفت پلک به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین جراح پلک در تهران
بهترین جراح پلک در تهران

هزینه ی عمل بلفاروپلاستی

هزینه ی عمل بلفاروپلاستی به عوامل متعددی بستگی دارد. در وهله ی اول به اینکه بلفاروپلاستی روی چه میزانی از ناحیه ی پلک ها انجام می گیرد. آیا درمان فقط محدود به پلک بالا است یا پایین، یا هر دو را شامل می شود؟

همچنین وخامت و حساسیت عمل نیز در پیچیدگی و متعاقبا در هزینه ی آن اثر گذار است. بهتر است پیش از شروع درمان در جلسه ی مشاوره ی اولیه در مورد قیمت حدودی عملتان هم از پزشک سوالاتی بپرسید.

چراکه ممکن است هر پزشک با توجه به خدمات و کیفیت درمانی که به شما ارائه می دهد هزینه ی متفاوتی برایتان داشته باشد.

عوارض بلفاروپلاستی

طبیعی است که بعد از عمل عوارض موقتی زیر را تجربه کنید:

  • پف و بی حسی پلک ها، به صورتی که بستن آنها در حین شب ممکن است دشوار باشد
  • التهاب، حساسیت یا آب آوردن چشم ها – این اتفاق ممکن است چند هفته طول بکشد
  • کبودی چشم
  • زخم های صورتی رنگ که خود به خود بعد از مدت کوتاهی از بین می روند و غیر قابل مشاهده خواهند شد
عوارض بلفاروپلاستی
عوارض بلفاروپلاستی

مترجم: ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments