نوجوانان و جراحی زیبایی بینی | بهترین مرکز جراحی زیبایی بینی نوجوانان

نوجوانان و جراحی زیبایی بینی | بهترین مرکز جراحی زیبایی بینی نوجوانان

نوجوانان و جراحی زیبایی بینی | بهترین مرکز جراحی زیبایی بینی نوجوانان

نوجوانان و جراحی زیبایی بینی | بهترین مرکز جراحی زیبایی بینی نوجوانان

جراحی زیبایی بینی در میان نوجوانان شایع ترین جراحی زیبایی در میان نوجوانان آمریکایی است.

برای بسیاری از نوجوانان یک بینی گنده منبع ناراحتی است.  و حتی ممکن است با آزار و اذیت همسالان و خجالت کشیدن و اعتماد به نفس پایین همراه باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رینوپلاستی نوجوانان علاوه بر اینکه ظاهر بینی را زیبا می کند ، بینی را با سایر اعضاء صورت هماهنگ می کند.  مراجعین نوجوان ما در مرحله بسیار مهمی در زندگی شان هستند و جراحی رینوپلاستی اعتماد به نفس آنها را به طورشگفت انگیزی افزایش می دهد.

جراحی رینوپلاستی در میان نوجوانان برای بهبود بینی و بهبود ظاهر صورت انجام می شود. همچنین برای رفع نقص های ساختاری بینی از جمله انحراف بینی و یا مشکلات تنفسی انجام می شود.

رینوپلاستی نوجوانان بسیار پیچیده است و می تواند تاثیر مثبت زیادی بر روی یک نوجوان داشته باشد.

جراحی زیبایی بینی نوجوانان  یک روش سرپایی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.  و شما می توانید پس از عمل جراحی در همان روز به خانه بروید.

 

کاندید مناسب رینوپلاستی نوجوانان   

کاندید مناسب رینوپلاستی نوجوانان

دختران نوجوان واجد شرایط جراحی رینوپلاستی در اوایل 15 یا 16 سالگی هستند و پسران نوجوان ممکن است در اوایل 16 یا 17 سالگی تحت جراحی بینی قرار بگیرند.  یک عمل جراحی بینی رینوپلاستی تا زمانی که بینی به طور کامل رشد نکرده نباید انجام شود. عمل جراحی بینی نوجوانان تنها پس از آنکه آناتومی بینی به طور کامل رشد کرد ، انجام می شود.

 

مزایای جراحی زیبایی بینی

مزایای جراحی زیبایی بینی نوجوانان عبارتند از :

  • کمک می کند تا قوز بینی را اصلاح کنید ،
  • رفع افتادگی نوک بینی ،
  • سوراخ بینی های گشاد را کوچک می کند ،
  • بهبود تقارن بینی ،
  • افزایش اعتماد به نفس نوجوانان ،
  • کمک به بهبود تنفس نوجوان (septoplasty)،
  • تعادل کلی صورت.

 

معایب و مشکلات جراحی زیبایی بینی

معایب و مشکلات جراحی زیبایی بینی نوجوانان

قبل از اینکه  جراحی رینوپلاستی برای نوجوان انجام شود ، باید عوامل متعددی را در نظر گرفت.   از جمله :

سن : جراحی بینی تا زمانی که نوجوان در حال رشد است نباید انجام شود.  برای دختران ، رینوپلاستی می تواند در اوایل 16 یا 17 سال انجام شود.  در مقایسه برای پسران ، روش رینوپلاستی اغلب در 17 یا 18 سالگی انجام می شود.  جراح متخصص پس از معاینه تعیین می کند که آیا نوجوان از نظر آناتومیک برای عمل جراحی آماده است یا خیر.

آگاه سازی :  نوجوان باید بداند که رینوپلاستی چگونه انجام می شود ، چه مدت طول می کشد ، روند بهبودی چه مدت است و نتایج عمل ممکن است با برنامه ریزی قبل از جراحی متفاوت باشد.  جراح علاوه بر داشتن یک ارتباط قوی با یک بیمار نوجوان باید با والدین او هم ارتباط خوبی داشته باشد.

اعتماد به نفس : یک بینی بزرگ یا معیوب بر اعتماد به نفس نوجوان تأثیر منفی می گذارد. به همین علت جراحی زیبایی بینی باعث افزایش اعتماد به نفس نوجوانان می شود.

زمان بندی : در اغلب موارد ، بهترین زمان برای یک نوجوان برای عمل جراحی بینی فصل تابستان است. در بسیاری از موارد زمان مناسب برای انجام رینوپلاستی نوجوانان در تعطیلات تابستان است.  در طول تابستان آنها فرصت زیادی دارند تا مرحله بعدی هیجان انگیز زندگی خود را شروع کنند.

این مقاله جالب را در باره جراحی زیبایی بینی بخوانید

چه زمانی نوجوانان می توانند رینوپلاستی انجام بدهند؟

نوجوانان نباید بینی خود را تا زمانی که به اندازه کافی رشد نکرده عمل کنند.   این معمولاً در سن 15 یا 16 سالگی برای دختران اتفاق می افتد. و برای پسران یک یا چند سال بعد اتفاق می افتد.

 

رینوپلاستی نوجوانان در چه مواردی انجام می شود؟  

رینوپلاستی نوجوانان در چه مواردی انجام می شود؟

رینوپلاستی نوجوانان در موارد زیر انجام می شود :

  • برداشتن قوز بینی ،
  • صاف کردن پل بینی ،
  • تغییر شکل نوک بینی ،
  • افزایش یا کاهش اندازه سوراخ های بینی ،
  • اصلاح بینی پس از آسیب دیدگی ،
  • باز کردن راه های تنفسی ،
  • بزرگ تر یا کوچک تر کردن بینی ،

گاهی جراحی بینی نوجوانان به دلایل زیبایی و یا پزشکی انجام می شود. به عنوان مثال ممکن است بعضی از مردم برای ترمیم مشکلات غضروفی که تیغه بینی را تشکیل می دهد ، نیاز به عمل جراحی داشته باشند. بعضی ها فقط می خواهند بینی خود را کوچک تر کنند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

خطرات رینوپلاستی نوجوانان چیست؟

هر نوع جراحی دارای خطراتی است.  از جمله خونریزی ، عفونت و واکنش آلرژیک به بیهوشی است. سایر خطرات عبارتند از :

  • بی حسی ،
  • خونریزی از بینی ،
  • جای بخیه در پایه بینی ،
  • پارگی عروق خونی کوچک روی سطح پوست ،
  • ورم ،
  • آسیب دائمی عصب ،
  • نیاز به عمل جراحی ترمیمی دوم یا سوم.
قبل از رینوپلاستی جراح باید با نوجوانان و والدین یا سرپرستان آنها صحبت کند و تمام خطرات و مزایا را به آنها یادآوری کند.  ارتباط بین شما و جراح برای موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل بسیار مهم است.

بسیاری از جراحان پلاستیک قبل از انجام عمل جراحی با هم مشورت می کنند.  آنها می خواهند مطمئن شوند که نوجوان به اندازه کافی بالغ هستند تا بتوانند عمل را تحمل کنند.  و انتظارات واقعی در مورد نتایج عمل داشته باشند.  به عنوان مثال نباید فکر کنید که با تغییر فرم بینی ، تمام زندگی شما تغییر خواهد کرد.   

بهبودی پس از رینوپلاستی نیاز به صبر و حمایت خانواده و دوستان دارد.  باید حداکثر 24 ساعت بعد از عمل سرتان را بالا نگه دارید.  درد و تورم بعد از عمل عادی است و البته با دارو و کمپرس سرد کنترل می شود.

بعضی از نوجوانان از دیدن دماغ متورم خود ناراحت می شوند و انتظار دارند بلافاصله بعد از عمل نتیجه آن را ببینند.  اما پس از مدتی تورم کمتر می شود و قرمزی ناپدید می شود و بینی شکل واقعی خود را می گیرد.  از بین رفتن تورم می تواند هفته ها طول بکشد ، اما اکثر نوجوانان از نتیجه عمل خود رضایت دارند.

بهترین مرکز جراحی بینی نوجوانان  

بهترین دکتر جراحی بینی نوجوانان

به دنبال یک جراح که در جراحی بینی مهارت و تجربه کافی داشته باشد و برای دستیابی به رضایت بیمار شهرت دارد ، باشید.

بهترین روش این است که به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.  اگر مشکلی دارید یک جراح با تجربه با یک تیم خوب آموزش دیده قادر به ارزیابی و اصلاح وضعیت شما خواهد بود.

شما باید قبل از عمل با جراح خود در مورد اهداف خود و در مورد ریسک ها و مزایای جراحی رینوپلاستی صحبت کنید. شما همچنین باید از جراح خود در مورد هزینه های جراحی بپرسید.   شرکت های بیمه معمولاً برای جراحی پلاستیک هزینه نمی کنند ، مگر اینکه علت پزشکی برای عمل وجود داشته باشد.

رینوپلاستی یکی از محبوب ترین روش های جراحی زیبایی است که برای نوجوانان انجام می شود.  تقریباً تمام جراحان بر این باورند که تکنیک های اصلاح شده رینوپلاستی برای این گروه سنی باید در نظر گرفته شود زیرا بینی هنوز در حال رشد است.

ما به طور پیوسته نوجوانانی را که تحت عمل جراحی سپتوپلاستی و رینوپلاستی قرار گرفته اند ، به منظور ارزیابی ایمنی روش و عوارض احتمالی آن پیگیری می کنیم.

جراحی پلاستیک برای تغییر شکل بخش بینی یک روش جراحی محبوب در میان نوجوانان است.

انجام رینوپلاستی در نوجوانان بسیار مهم تر از بزرگسالان است؛ زیرا بر خلاف بزرگسالان بینی نوجوانان هنوز رشد می کند و تغییر ساختار غضروف ممکن است منجر به عوارض پس از جراحی یا اختلال رشد شود. علاوه بر این احتمال جراحی ترمیمی بینی در این گروه سنی بیشتر از بزرگسالان است.

از طرف دیگر رینیت مزمن ، توربینیت و آدنوئید هایپرتروفی ، آترزی Choanal و دیواره بین بینی که منجر به انسداد بینی می شود ممکن است به مهار رشد بینی ، سینوس های پارانازال منجر شود. بنابراین انجام سپتوپلاستی در این موارد مؤثر است.

هرچند مطالعات نشان می دهد که ایمنی رینوپلاستی در نوجوانان در حال افزایش است ، بیماران و خانواده های آنها باید در مورد عوارض احتمالی ، احتمال رینوپلاستی ثانویه و حتی اثرات جانبی احتمالی آن بر رشد کرانیوفیسیال آگاهی داشته باشند.  همچنین مشاوره روان شناختی برای آن دسته از نوجوانان که جنبه زیبایی رینوپلاستی انگیزه اولیه آنها است ، باید انجام شود.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments