بلفاروپلاستی بدون جراحی با پلاسما فایربولت

بهترین درمان افتادگی پلک و لیفت بینی بدون جراحی چیست؟

بهترین درمان افتادگی پلک و لیفت بینی بدون جراحی چیست؟

بلفاروپلاستی بدون جراحی با پلاسما فایربولت

با افزایش سن، احتمال پیری پوست نیز بیشتر خواهد شد. پیری، افتادگی و چین ها اولین بار در پلک و دور چشمان جا خوش می کنند. پوست دور چشم و پلک ها نسبت به بقیه نواحی صورت حساس تر است. و با افتادگی پلک، به جای شادابی و جذابیت، حالت خستگی، ناراحتی و خشم به سراغ چهره ما می آید.

در ده سال گذشته، صدها و صدها عمل جراحی پلک و زیبایی چشم در دنیا صورت گرفته. تبلیغات تلویزیون، ماهواره، مجلات بانوان، تاک شوهای رادیویی و …  ایده ی ایمن بودن جراحی و ماندگاری لیفت پلک ها را حسابی در ذهن خانم ها جا انداخته اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعضی افراد پول هنگفتی برای جراحی پلک ها می دهند و خبر ندارند مرکز انتخابی اصلا معتبر نبوده! همه مردم پول کافی برای جراحی زیر نظر یک متخصص دانا و کاربلد را ندارند و ممکن است برای اینکه پول کمتری بدهند، مراکز یا کلینیک های مناسبی را انتخاب نکنند. در این صورت باید منتظر عواقب و عوارض نیز بود. مشکل اینجاست که این افراد درباره روش های جایگزین غیر جراحی و ارزان تر با عوارض کمتر اطلاع چندانی ندارند.

موضوع متن حاضر: بهترین روش رفع افتادگی پلک ها و بینی (لیفت پلک و بینی) بدون جراحی؛ علت برتری این روش

جراحی تهاجمی بلفاروپلاستی پلک ها

عوارض بلفاروپلاستی جراحی پلک ها

جراحی بلفاروپلاستی یعنی رفع افتادگی پلک با جراحی. برشی در امتداد خط طبیعی پلک ها (ی بالا یا پایین) ایجاد، چربی و عضله اضافی برداشته شده و جای برش بخیه می خورد. جراح ممکن است از لیزر دی اکسید کربن یا اربیوم یاگ برای مخفی کردن جای بخیه و لیفت بهتر پلک کمک بگیرد.

سه سوال مهم در رابطه با جراحی تهاجمی پلک ها به ذهن می آید:

۱. آیا تمام جراحان چشم، پلاستیک و پوست از عوارض جراحی پلک ها در همه بیماران خبر دارند؟

۲. آیا خود بیماران از عوارض احتمالی اینگونه جراحی ها در سال های آینده اطلاع دارند؟

۳. چند درصد از افرادی که زیر تیغ جراحی بوده اند از عارضه ی نابینایی و کم بینایی پس از این عمل آگاهند؟ آیا همه کلینیک ها و مراکز چنین عوارضی را به تک تک بیماران گوشزد می کنند؟

هر چند از صد هزار عمل جراحی ظرف یکسال  فقط و فقط  ۴۵ مورد به نابینایی منجر شده (تحقیق در آمریکا)، آیا مطمئن هستیم که ما یکی از آن ۴۵ نفر نباشیم؟

آیا جراحی بلفاروپلاستی رفع افتادگی پلک ها برای همه مناسب است؟

علاوه بر حجم تبلیغات، علت اصلی محبوبیت جراحی پلک ها ماندگاری آن و نیاز بیمار به این جراحی به دلیل سن بالا، پیری بیش از حد پوست و مشکلات پزشکی است. اگر پیری پوست شما بیش از حد نباشد (در حد متوسط رو به پایین)، نیازی به جراحی های پرعارضه ندارید. شما می توانید از روش های غیرتهاجمی و غیر جراحی استفاده کنید: این روش ها علاوه بر کم عارضه بودن، ارزان تر نیز هستند. بهترین این روش ها پلاسما بلفاروپلاستی پلک های بالا و پایین با دو دستگاه فایربولت و یا پلکسر است.

عوارض بلفاروپلاستی جراحی پلک چشم

برخی عوارض مهم بلفاروپلاستی پلک (جراحی) عبارتند از:

خونریزی، عفونت، خشکی چشم، رنگ غیرعادی پوست پلک ها، تاخوردن پوست پلک و نیاز به جراحی مجدد، عدم توانایی در بستن پلک ها، کاهش یا از دست رفتن بینایی

اگر پزشک متخصص در به کارگیری بهترین تکنیک های بلفاروپلاستی از مهارت و دانش کافی برخوردار باشد، احتمال بروز عوارض کاهش می یابد. با این حال، درصد عوارض به مراقبت های قبل و بعد از عمل و محیط زندگی نیز بستگی دارد.

نکته: اگر هر دو پلک جراحی شوند، ابتدا پلک بالا عمل می شود و سپس به صلاحدید پزشک فاصله ی زمانی برای جراحی پلک زیرین تعیین می شود.

بهترین درمان برای رفع افتادگی پلک ها و لیفت بینی

بهترین درمان بلفاروپلاستی پلاسما فایربولت

چرا صرف اینهمه هزینه گزاف و به جان خریدن اینهمه عوارض؟ آیا دوست دارید به جای برش با تیغ، بخیه، سوزش و آسیب چشمی، روش بهتری را پیشنهاد کنیم؟

امروزه دولت هایی حرف اول را می زنند که از انرژی های خدادادی در طبیعت بیشترین بهره را می برند. دنیای پزشکی نیز به دنبال نهایت استفاده از انرژی های طبیعت است. یکی از این انرژی ها پلاسما ست.

همه شما با فیلم “جنگ ستارگان” آشنایید.  پلاسما تکنولوژی مورد استفاده در سلاح های جنگ ستارگان است. پلاسما نوعی شبه-اشعه ماوراء بنفش خورشیدی و حالت چهارم ماده (گاز یونیزه شده) است. اگر پلاسما آفریده نمی شد، هیچ انسان یا موجود زیبایی در هستی یافت نمی شد. هر آنچه ویتامین دی جذب می کنیم، به برکت وجود پلاسما ست.

مهندسان پزشکی و دانشمندان علوم انرژی دهها سال پیش به ارزش کیمیای پلاسما در درمان بیماری ها پی بردند. اگر به دانش کاربردهای پزشکی پلاسما علاقه مندید، اینجا را کلیک کنید.

بهترین درمان افتادگی پلک و لیفت بینی پلاسماتراپی یا همان بلفاروپلاستی بدون جراحی با انرژی پلاسما ست. اما چرا پلاسماتراپی پلک بهترین گزینه جایگزین جراحی ست؟ پاسخ در عنوان بعدی…

چرا پلاسماتراپی (بلفاروپلاستی بدون جراحی) بهترین گزینه؟

پلاسما برای رفع افتادگی پلک و لیفت بینی

دندان فاسد را باید از ریشه کند. یاد دادن ماهیگیری نیز خیلی بهتر از بذل و بخشش ماهی ست. پلاسما مشکل افتادگی پلک را از ریشه حل می کند. پلاسماتراپی یعنی درمان با انرژی پلاسما (که از قبل در آزمایشگاه کنترل شده). پلاسما تنفس سلولی زیر پوست را افزایش می دهد. به ساختار ماتریس سلولی زیر پلک جانی دوباره می بخشد.

پلاسما بدون هیچگونه برخوردی با سطح یا عمق پوست فقط و فقط بافت شل و افتاده ی نواحی پلک های بالا و پایین را هدف می گیرد. پلاسما شبیه تندر می ماند. در آنی از زمان، سلول های مرده پلک را تبخیر کرده و نقاط ریزی به شکل کربن روی پوست (حالت زخم نقطه ای موقتی)باقی می گذارد. بدن این زخم های نقطه ای را خود به خود ترمیم می کند. با ترمیم آن ها، پوست تازه و سفت و لیفت شده ای جای پوست قبلی نمایان می شود.

در واقع، به کمک پلاسماتراپی، هر گونه پوست، چربی یا عضله ی  شل، افتاده، اضافی، چین خورده و تاخورده حذف می شود.

عوارض بلفاروپلاستی بدون جراحی با پلاسما فایربولت

دوست عزیز، اگر تیپ پوستی شما کمی تیره تا تیره باشد، احتمال تداخل در رنگدانه پوست پلکتان وجود دارد. کمی خارش و خشکی پوست پلک تا مدت کوتاه طبیعی ست و جای هیچگونه نگرانی ندارد.

نکته: سن بالای ۳۵ سال بهترین کاندید برای رفع افتادگی پلک با پلاسما فایربولت است.

فیلم لیفت بینی با پلاسماجت در مرکز تخصصی

از پلاسما برای لیفت یا تغییر سایز بینی نیز استفاده می شود. اگر بینی شما گوشتی ست و چربی اضافه دارد، پلاسماتراپی را برای کوچک تر کردن بینی پیشنهاد می کنیم. پلاسما با دمای بالا با فشار پایین (بدون هیچگونه آسیب دمایی) به سطح پوست اضافه برخورد و سلول های آن را تبخیر می کند. با گذشت مدت کوتاهی پوست جدید و ظریفی جایگزین آن می شود. کمی قرمزی و تورم بعد از پلاسماجت بینی طبیعی ست و رفع خواهد شد.

ویدئو زیر چگونگی لیفت بینی با پلاسما فایربولت را نشان می دهد:

امیدوارم توضیحات بالا مفید باشد.

بهترین مراکز تخصصی بلفاروپلاستی و لیفت بینی بدون جراحی در تهران

برای تماس با مراکز پیشنهادی تهران اسکین، پایان متن را مشاهده نمایید.

شادمانه باشید.

م. الف. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments