پیکرتراشی و تزریق چربی

پیکرتراشی و تزریق چربی برای رسیدن به اندامی دلخواه و متناسب | مرکز زیبایی برکه

پیکرتراشی و تزریق چربی

پیکرتراشی و تزریق چربی

همه دوست دارند اندامی زیبا و متناسب داشته باشند. اما با توجه به تغذیه ی جهانی در جامعه ی امروز، به خاطر مصرف چربی های متعدد و گوناگون، همچنین کاهش میزان ورزش در میان مردم به خصوص در ایران، داشتن اندامی متناسب بیشتر به یک خیال تبدیل شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا به حال شده به بدن خود به عنوان یک ماده ی خام نگاه کنید؟پیکرتراشی و تزریق چربی

نترسید منظورمان آدمخواری نیست! بلکه قصد داریم تا توجه شما را به هنر جلب کنیم!!

پیکرتراشی و تزریق چربی
پیکرتراشی و تزریق چربی

پیکرتراشی درمانی است که به هنر مجسمه سازی شباهت بسیار دارد. برخلاف یک پیکرتراش که از گل و خاک و سنگ غیره برای ساختن تجسم یک اندام به قاعده استفاده می کند، درمانگر پیکرتراشی با چربی بدن کار خود را انجام می دهد!

نظرتان جلب شد؟پیکرتراشی و تزریق چربی

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با پیکرتراشی و تزریق چربی آشنا شوید.

پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی یک عمل زیبایی غیر تهاجمی و بدون جراحی است. این عمل یکی از شاخه های درمان محبوب لیپوساکشن به حساب می آید. (لیپوساکشن عملی است که می توانید با استفاده از آن چربی های اضافه ی بدن را مستقیما خارج کنید.)پیکرتراشی و تزریق چربی

درمان پیکرتراشی بر خلاف لیپوساکشن یک مزیت بزرگ دارد. آن هم این است که چربی خارج شده از بدن را دور نمی ریزد، بلکه تلاش می کند تا با خالص سازی از آن استفاده ی مجدد بکند. برای چه؟پیکرتراشی و تزریق چربی

دادن اندامی ایده آل به شما. اما چطور؟پیکرتراشی و تزریق چربی

پیکرتراشی چیست؟
پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی به این صورت است که پزشک درمانگر بعد از بررسی و معاینات کافی روی ناحیه ی تحت درمان( مثلا شکم یا ران پا)، عمل را شروع می کند. ابتدا یک سوراخ کوچک در ناحیه ی تحت درمان ایجاد می نماید و سپس سوزن مخصوص را از این سوراخ مستقیما وارد بافت چربی می کند.

با انجام حرکات رفت و برگشتی، پزشک از طریق این سوزن را که به یک دستگاه مکنده متصل است، بافت چربی نرم شده را رفته رفته از بدن بیرون می کشد.پیکرتراشی و تزریق چربی

نکته : پیکرتراشی تحت بی حسی موضعی انجام شده و به بیهوشی نیازی ندارد.

بعد از خارج کردن چربی، پس از خالص سازی آن، پزشک چربی را به ناحیه ی دیگری از بدن که به لیفت یا حجم دهی نیاز دارد تزریق مجدد می کند. تصور کنید که پزشک می تواند به جای تزریق فیلر یا بوتاکس، چربی خود بدن شما را برای لیفت مثلا گونه یا حتی اندام هایی مانند باسن استفاده نماید.

برای آشنایی بیشتر عمل پیکرتراشی بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.

هزینه ی پیکرتراشی

همین حالا صادقانه به شما می گوییم که پیکرتراشی درمان ارزانی نیست. پس فریب تبلیغاتی که به شما وعده ی پیکرتراشی ارزان را می دهند نخورید. چراکه یا کارشان کیفیت لازم را ندارد، یا در نهایت قصد کلاه برداری دارند. به این شکل که بعد از مراجعه می بینید که قیمت وعده داده شده فقط برای بخشی از عمل است. به طوری که می بینید در نهایت هزینه ی بخش بخش درمان برایتان بسیار گران تر تمام شده.

اما خبر خوب این است که پیکرتراشی آنقدر هم که فکرش را می کنید درمان گرانی نیست. نکته ی مهم این است که قیمتش هرچه قدر که باشد، با توجه به نتایج فوق العاده اش عملی بسیار به صرفه است.

هزینه ی پیکرتراشی
هزینه ی پیکرتراشی

هزینه ی پیکرتراشی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله میزان چربی مورد استخراج، بزرگی ناحیه ی تحت درمان، حساسیت ناحیه ی تزریق چربی، تعداد جلسات مورد نیاز و غیره. البته تعرفه ی خود مرکز درمانی و پزشک درمانگر هم در تعیین این قیمت بی اثر نیست.

برای آشنایی بیشتر با این مقوله، بهتر است قیمت پیکرتراشی را مطالعه نمایید.

بهترین جراحی لیپوماتیک در تهران

اگر مایلید درمانی موفق را پشت سر بگذارید و بهترین نتایج را از پیکرتراشی بگیرید بهتر است برای انجام آن به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. اگر پزشک متخصص و ماهری درمان را برای شما انجام ندهد می تواند آسیب های جدی به بافت های غیر چربی بدن شما وارد کند. پس حتما در انتخاب پزشک درمانگر و مرکز درمانی دقت کافی داشته باشید.پیکرتراشی و تزریق چربی

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و متخصصان ماهر و حرفه ای، یکی از بهترین مراکز پیکرتراشی و تزریق چربی در مرکز کشور است. شما برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس جهت اخذ نوبت می توانید همین حالا به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین جراحی لیپوماتیک در تهران
بهترین جراحی لیپوماتیک در تهران

لبپوساکشن

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم پیکرتراشی یکی از زیرشاخه های لیپوساکشن است. اما برخلاف لیپوساکشن که می تواند به صورت جراحی یا غیر جراحی باشد، پیکرتراشی عملی بدون جراحی است.

لیپوساکشن عملا محبوب ترین درمان برای برداشتن چربی های اضافه ی بدن به شکل مستقیم است. لیپوساکشن یا از طریق یریدن پوست و برداشتن چربی انجام می شود، یا مانند پیکرتراشی با استفاده از مکش چربی را بیرون می کشد.پیکرتراشی و تزریق چربی

اما آنچه در این درمان محرز است این است که چربی بیرون کشیده شده را به جای استفاده ی مجدد دور می ریزد.

با همه ی محبوبیتش لیپوساکشن به خصوص با جراحی عوارض و خطرات نسبتا زیادی دارد. اما خوشبختانه این خطرات در درمان پیکرتراشی رفع شده است.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیپوساکشن را مطالعه کنید.
لبپوساکشن
لبپوساکشن

عوارض پیکرتراشی

پیکرتراشی یکی از درمان های بسیار ایمن با کمترین عوارض جانبی است. عوارض آن در حد عوارض عمومی بوده و چندان جدی نیستند. شما بعد از پیکرتراشی می توانید مطب را ترک کرده و به خانه بازگردید. چراکه این درمان نیازی به بستری ندارد. نتایج آن را هم می توانید بعد از چند هفته ی کوتاه کاملا روی بدن خود ببینید.

عوارض جانبی پیکرتراشی عبارتند از:

  • ورم
  • قرمزی
  • کبودی سطحی
  • درد موقتی و گاه به گاه

نکته : یادتان باشد که بعد از پیکرتراشی بهتر است حتما ورزش را به برنامه ی روزانه ی خود وارد کنید و از خوردن غذا های ناسالم پرهیز نمایید. بهتر است بعد از گرفتن نتیجه سعی کنید با این رفتار های سالم جلوی تولید مجدد چربی اضافه را بگیرید.

عوارض پیکرتراشی
عوارض پیکرتراشی

لیپوست

لیپوست در حقیقت نام یک دستگاه برای انجام پیکرتراشی است. اما نه فقط یک دستگاه، بلکه بهترین و جدیدترین نوع آن. دستگاه لیپوست برای خارج کردن چربی هم از حرکات رفت و برگشتی استفاده می کند و هم از حرکات نوسانی و لرزشی. این کار به شل شدن بیشتر چربی و درنتیجه ی خروج میزان بیشتری از آن می انجامد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیپوست را هم مطالعه کنید.
لیپوست
لیپوست

مترجم : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments