جوانسازی پوست در خرم آباد

جوانسازی پوست در خرم آباد | عالی ترین خدمات درمانی پوست (فیلم)

جوانسازی پوست در خرم آباد

جوانسازی پوست در خرم آباد

وقتی که صحبت از طراوت و زیبایی پوست باشد؛ هیچ آب و هوایی بهتر از هوای استان لرستان و به خصوص شهر خرم آباد نیست! تابستان های خنک و زمستان های سرد و مرطوب باعث شده که پوست اهالی این استان روشن، شاداب و درخشان باشد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

طبیعی است که با چنین حساب و کتابی تصورها بر این باشد که دیگر نیازی نیست که خرم آبادی های عزیز به پزشک پوست و مو مراجعه کنند اما به هر حال خنجر برّان پیری بلاخره همه را مبتلا می کند و باید فکری به حال آن کرد!

جوانسازی پوست در خرم آباد
جوانسازی پوست در خرم آباد

به همین دلیل توصیه می کنیم خرم آبادی های عزیز، روش ها و درمان های جوانسازی پوست را جدی بگیرند و برای پیشگیری از بروز زود رس چین و چروک ها به فکر درمان باشند!

تصمیم داریم در این مطلب به سراغ یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست در خرم آباد برویم، کافیست چند دقیقه ای را وقت صرف کرده و فرم پایین صفحه را پر کنید. تهران اسکین افتخار دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین و به صرفه ترین مراکز زیبایی خرم آباد را به شما عزیزان معرفی کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

پوست ما عضوی حساس و ظریف است و به مراقبت های زیادی احتیاج دارد، از مصرف کرم های ضد آفتاب گرفته تا تونر های آب رسان و ماسک های گیاهی، همه و همه می توانند به داشتن پوستی سالم و جوان کمک کنند!

با وجود این که اثرات این گونه محصولات بهداشتی را انکار نمی کنیم اما بعد از گذشت دهه سوم زندگی، متوجه می شویم که احتمالا این محصولات اثرات سابق خود را ندارند و باید فکر دیگری به حال خشکی پوست، چین و چروک ها و لکه هایی که روی صورت ظاهر می شوند، باشیم.

خب خبر خوش اینجاست که در حال حاضر شیوه ها و متدهایی وجود دارند که با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فوق پیشرفته به شکل عمیق تری بر روی پوست اثر می گذارند و عملیات های درمانی را روی لایه های درمیس و اسمس (عمیق ترین لایه ی پوست صورت) انجام می دهند.

در ادامه تصمیم داریم به برخی از این روش های جوانسازی پوست که اتفاقا در مرکز جوانسازی پوست خرم آباد نیز انجام می شود، اشاره کنیم. با ما همراه باشید

جوانسازی پوست در خرم آباد
جوانسازی پوست در خرم آباد

تزریق چربی در خرم آباد

خیلی ها تصور می کنند که تزریق چربی و ژل فقط برای افزایش حجم و برجستگی صورت به کار می رود اما چنین تصوری از اساس غلط است.

تزریق چربی روش خیلی خوبی برای پُر کردن چین و چروک های عمیق و رفع افتادگی گونه ها به حساب می آید. پس با این تفاصیل می توان گفت که تزریق چربی نیز یکی از روش های جوانسازی پوست به حساب می آید.

در مرکز خرم آباد، تزریق چربی توسط بهترین پزشکان زیبایی استان انجام می شود و به همین خاطر نیازی به نگرانی از بابت کیفیت کار نخواهد بود.

تزریق چربی در خرم آباد
تزریق چربی در خرم آباد

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع به تزریق چربی و روند درمانی آن به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

هایفوتراپی در خرم آباد

هایفوتراپی نوعی روش جوانسازی پوست است که از اشعه ی اولتراساند متمرکز با شدت بالا استفاده می کند تا موجب تحریک تولید کلاژن در بافت های عمیق پوست شود. اصلی ترین مزیت هایفوتراپی در لیفت دادن پوست های افتاده و شل است. همان گونه که می دانید بعد از سن 30 سالگی، به تدریج تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش پیدا می کند و به این ترتیب صورت ما دچار افتادگی خواهد شد.

به همین دلیل است که برای رفع افتادگی صورت، هایفوتراپی بهترین گزینه ی ممکن است. با این درمان دیگر خبری از چین و چروک ها نخواهد بود. هم چنین اثرات ناشی از هایفوتراپی دوام خیلی خوبی خواهند داشت و برعکس استفاده از محصولات بهداشتی که اثراتی موقت دارند و باید مدام از آن ها استفاده کرد ، یک جلسه هایفوتراپی می تواند چندین سال شما را جوان تر نشان دهد .

میکرونیدلینگ در خرم آباد

از دیگر درمان هایی که می توان برای جوانسازی پوست به آن اشاره کرد ، درمان میکرونیدلینگ است. شاید تصور کنید که با وجود این همه درمان جدید مثل فیس آپ و هایفو و …دیگر کمتر کسی سراغ میکرونیدلینگ می رود، اما باید به شما بگوییم که متد میکرونیدلینگ قدیمی و غیر کارآمد نخواهد شد چرا که متد درمانی کاملا درستی دارد.

میکرونیدلینگ مجهز به صدها سوزن بسیار ریز است که با کشیدن روی پوست موجب تخریب لایه ی اولیه آن می شود. مغز متوجه این تخریب می شود و به بافت های پوست دستور می دهد تا کلاژن بیشتری تولید کرده و به این ترتیب پروسه ی بهبود را آغاز کنند. با تحریک تولید کلاژن ، پوست تازه ای که ساخته می شود، بسیار شاداب تر ، شفاف تر و سالم تر است و درخشش فوق العاده ای دارد.

با تمام این تفاصیل می بینید که هر چقدر هم که دستگاه های تازه ای به بازار زیبایی و جوانسازی عرضه شوند، باز هم میکرونیدلینگ جایگاه خود را خواهد داشت چرا که کاملا طبیعی عمل کرده و از هیچ گونه مواد و محصولات شیمیایی استفاده نمی کند.

پزشک مرکز خرم آباد بسته به شرایط پوستی شما، بهترین روش درمانی را برایتان در نظر خواهد گرفت و تلاش می کند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد. چه این نتیجه از طریق میکرونیدلینگ به دست آید و چه هایفوتراپی و روش های پیشرفته تر!!

میکرونیدلینگ در خرم آباد
میکرونیدلینگ در خرم آباد

میکرودرم در خرم آباد

میکرودرم هم روشی است که مدت هاست برای جوانسازی پوست و رفع چین های خفیف استفاده می شود. میکرودرم نوعی دستگاه است که مجهز به یک هندپیس است. در ابتدا مقداری پودر کریستال به پوست پاشیده می شود.بعد از آن با استفاده از هندپیس ، این کریستال ها را از روی پوست برداشته شده و به همراه آن لایه ی بالایی پوست نیز برداشته می شوند.

به همین خاطر است که اگر آلودگی های محیط روی پوستتان اثر گذاشته، یا جوش های سرسیاهی دارید که با ماسک های عادی رفع نمی شوند یا چین و چروک های خفیف اطراف دهان دارید، پس احتمالا میکرودرم بهترین درمان برای شماست!

 

مرکز زیبایی خرم آباد برای انجام خدمات میکرودرم در خدمت شماست!

بهترین مرکز زیبایی استان لرستان

استان لرستان ، استان کوچکی نیست و به همین خاطر یافتن بهترین مرکز زیبایی آنجا کار راحتی نخواهد بود. تهران اسکین افتخار دارد تا بهترین مرکز زیبایی استان لرستان را به شما عزیزان معرفی کند. شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما پیگیر اطلاعات و اخبار جدید باشید.

گردآورنده : ندا ناصری

منبع

2.5 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments