تزریق چربی در تهران

تزریق چربی در تهران | به هر مرکزی برای درمان های زیبایی اعتماد نکنید!

تزریق چربی در تهران

تزریق چربی در تهران

در روزگار کنونی باید خیلی خوشبین باشید که تصور کنید زیبایی ظاهر هیچ تاثیری در مناسبات اجتماعی شما نمی گذارد. به قول معروف تاثیر اولیه می تواند سرنوشت زندگی شما را تغییر دهد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از قدیم تا به حال روش های زیادی برای زیباتر کردن چهره و اندام انجام می شد. از سرخپوست هایی که صورت خود را رنگ می کردند تا جدیدترین متدهای زیبایی که با دستگاه های فوق پیشرفته انجام می شود.

اما مسئله صرفاً به زیبایی صورت برنمی گردد. در حال حاضر داشتن اندامی جذاب و به قاعده هم از فاکتورهای مهم زیبایی به حساب می آید.

شاید تا به حال چیزی از تزریق چربی نشنیده باشید اما باید بگوییم که این متد چندان هم جدید نیست و از دهه 80 میلادی تا کنون از آن استفاده می شده است!

تزریق چربی در تهران
تزریق چربی در تهران

تزریق چربی هم در صورت انجام می شود و هم در بدن! افزایش سن، مشکلات مادرزادی و لاغری ، همه و همه می توانند از تزریق چربی بهره مند شوند.

اما مسئله ی مهم اینجاست که پیدا کردن یک مرکز معتبر و با سابقه برای انجام این عملیات می تواند چالش برانگیز باشد.

در مرکز زیبایی تهران اسکین تلاش بر این است که با جدیدترین متد روز دنیا، عملیات های زیبایی را برای شما عزیزان انجام دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با دیگر مزایای مرکز تزریق چربی در تهران آشنا شوید.

هم چنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از مرکز تهران، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین دکتر تزریق چربی صورت

مهم ترین مزیت ما در این است که بهترین پزشکان و متخصصین پوست را برای شما گرد هم آورده ایم. تمام پزشکان ما دارای مدارک تخصصی زیبایی و بورد تخصصی هستند. سال ها سابقه در زمینه های تزریق چربی دارند و تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان خود ارائه کنند.

این بزرگ ترین افتخار ماست که بهترین پزشکان تزریق چربی را در مجموعه ی خود داریم. اگر مثل ما روزانه با افرادی مواجه باشید که به دنبال درمان های زیبایی هستند، متوجه خواهید شد که بزرگ ترین معضل آن ها یافتن یک پزشک متخصص و ماهر است.

بهترین دکتر تزریق چربی صورت
بهترین دکتر تزریق چربی صورت

در حال حاضر پزشکان زیبایی به قدری زیاد شده اند که پیدا کردن یک متخصص با سابقه کار سختی است. حتی پزشکان عمومی هم به تزریقات زیبایی روی آورده اند بدون این که کوچک ترین تخصصی در این زمینه داشته باشند.

طبیعی است که وقتی بازار تقاضای چنین عملیات هایی زیاد باشد، همه ی پزشکان هم به این سمت روی بیاورند. حتما می دانید که امروزه در هر مطب و آرایشگاهی یک دستگاه لیزر موهای زائد پیدا می شود چرا که تقاضا برای لیزر زیاد است و درآمد خوبی می توان از این راه کسب کرد.

اما بهتر است بدانید که انجام هرگونه درمان زیبایی به خصوص تزریق چربی به صورت ، کاری پیچیده و تخصصی است که تنها از عهده ی یک پزشک متخصص زیبایی برمی آید.

توصیه ی اکید ما به شما این است که سلامت و زیبایی خود را به دستان ناشی هر پزشکی نسپارید و در میان پزشکان، بهترین ها را انتخاب کنید.

تهران اسکین می تواند در این زمینه همراه شما باشد!!

تخفیف تزریق چربی صورت در تهران

از دیگر مزایای مجموعه ی ما ، ارائه ی تخفیف های جذاب به مناسبت های مختلف است. تزریق چربی گرچه به نسبت تزریق ژل و فیلر عملیات گرانی به حساب می آید اما راه هایی وجود دارد که هر کسی بتواند بدون نگرانی از بابت هزینه ها، این درمان را انجام دهد.

تخفیف تزریق چربی صورت در تهران
تخفیف تزریق چربی صورت در تهران

اما بهتر است مراقب تخفیف های مشکوکی که به شما ارائه می شود باشید! متاسفانه خیلی از پزشکان تازه کار و ناشی جهت جذب مراجعه کنندگان برای درمان های زیبایی خود تخفیف های عجیب و غریبی می زنند که با عقل هیچ کسی جور در نمی آید.

اما در مجموعه ی تهران اسکین افتخار ما بر این است که تخفیف هایی واقعی به شما عزیزان ارائه می کنیم. به مناسبت اعیاد باستانی و ملی و شروع فصل های مختلف ، تلاش کرده ایم که برای درمان های مختلف تخفیف ارائه کنیم.

یادتان باشد که تخفیف زدن هم قاعده و اصولی دارد! به هر تخفیفی اعتماد نکنید و به جای آن اعتماد خود را بر یک مرکز معتبر با پزشکانی ماهر بگذارید.

تزریق چربی ارزان

هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست. این یکی از جملاتی است که باید طلا گرفت و آویزه گوش کرد. البته منظورمان این نیست که صرفاً به دنبال چیزهای گران قیمت باشید اما وقتی که صحبت از زیبایی صورت می شود، بهتر است وسواس گونه عمل کنید.

تزریق چربی قیمت مشخصی دارد و به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال :

تزریق چربی برای نواحی مختلف بدن قیمت متفاوتی دارد. برای تزریق چربی به نواحی باسن، سینه و ..نیاز به چربی های بیشتری خواهید داشت و طبعاً عملیات درمانی شما پیچیده تر خواهد شد. به این ترتیب هزینه هایتان نیز بالاتر خواهد رفت!

تزريق چربي به سينه

تزریق چربی ارزان
تزریق چربی ارزان

اما برای نواحی کوچک تری مثل لب و گونه ، چربی کمتری احتیاج است و قیمت آن نیز پایین تر خواهد بود.

یکی از حقه هایی که برخی از مراکز به مراجعه کنندگان می زنند این است که در تبلیغ خود چنین چیزهایی می نویسند :

تزریق چربی به صورت فقط 200 هزار تومان!!

مخاطب با دیدن چنین جمله ای قطعاً وسوسه می شود که به مرکز مورد نظر مراجعه کند. اما تصور او بر این است که احتمالاً تزریق چربی برای گونه ها، لب ها و شاید حتی چانه نیز انجام شود. اما زهی خیال باطل!!

بعد از مراجعه به مرکز مورد نظر متوجه می شود که تزریق چربی فقط برای لب ها یا ناحیه کوچک دیگری بوده و خبری از برجسته سازی گونه یا زاویه دهی چانه نیست! علاوه بر این احتمالا با پزشکی مواجه خواهد شد که کاملا تازه کار است و تجربه چندانی درباره تزریق چربی به صورت ندارد.

یادتان باشد که شناخت آناتومی صورت و برقراری تعادل میان دو طرف آن به هنگام تزریق ، یکی از کارهای مهمی است که پزشک تزریق چربی باید برای بیمار خود انجام دهد.

بنابراین تنها توصیه ای که در انتهای این مطلب می توانیم به شما داشته باشیم این است که مراقب این گونه تبلیغات فریب دهنده باشید!

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments