تزریق بوتاکس پاسداران

تخفیف بوتاکس در تهران : بوتاکس زیر چشم در مرکز تزریق بوتاکس پاسداران

آیا بوتاکس درمان مؤثری برای از بین بردن چروک زیر چشم محسوب می شود؟

بوتاکس گودی زیر چشم
از بین بردن چروک زیر چشم

بوتاکس (سم بوتولینوم نوع A) نوعی دارو است که به طور مستقیم به زیر پوست تزریق می شود. اثر اصلی بوتاکس تضعیف کردن عضلانی است که منجر به ایجاد چین و چروک روی پوست می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاربرد های اصلی استفاده از بوتاکس شامل موارد زیر است:

  • بلفارواسپاسم (پلک زدن غیر ارادی)
  • چین و چروک های پویا (چین و چروک هایی که هنگام حالت های مختلف صورت به وجود می آیند ، مانند خط لبخند در اطراف چشم ، که معمولاً به آنها خطوط پنجه کلاغی گفته می شود)
  • دیستونی گردن (نوعی اختلال عصبی که منجر به انقباض و اسپاسم گردن می شود)
  • هیپرهیدروز کانونی اولیه (تعریق بیش از حد)
  • استرابیسموس (انحراف چشم یا لوچی)

اثربخشی بوتاکس برای ناحیه زیر چشم به طور مستقیم مورد مطالعه قرار نگرفته است. با این حال ، اهداف کلی یکسان هستند: شل کردن عضلات در ناحیه مورد نظر جهت برطرف کردن چین و چروک ها.

در ادامه این مطلب ما به بررسی هرچه بیشتر درباره درمان چین و چروک زیر چشم و بوتاکس گودی زیر چشم پرداخته ایم. بنابراین این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. همچنین اگر به دنبال یافتن یک مرکز معتبر تزریق بوتاکس پاسداران یا به طور کلی تزریق بوتاکس شمال تهران هستید ، این مطلب را از دست ندهید که پیشنهادهای شگفت انگیزی برای تان داریم.

برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به پاسخ سوالات خود می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیما به سوالاتی که مد نظر شماست رجوع کنید.

تزریق بوتاکس پاسداران : بوتاکس چگونه عمل می کند؟

سم بوتولینوم
تزریق بوتاکس

بوتاکس مستقیماً در زیر پوست تان تزریق می شود. تزریق بوتاکس به عنوان یک درمان ضد پیری ، با آرام و رها کردن عضلات صورت تان عمل می کند. این عضلات هنگام لبخند زدن ، صحبت کردن یا خندیدن منقبض می شوند و می تواند به مرور زمان منجر به ایجاد چین و چروک و سایر تغییرات پوستی شوند. بوتاکس این اثرات را کاهش داده و پوست شما را صاف می کند.

تزریق بوتاکس پاسداران : حین تزریق بوتاکس چه انتظاری می رود؟

تزریق بوتاکس قلهک
تزریق بوتاکس در شمال تهران

تزریق های بوتاکس باید در مطب پزشک انجام شود. تزریق ممکن است توسط متخصص پوست ، جراح پلاستیک یا پزشکی که آموزش های لازم جهت تزریق بوتاکس را دیده انجام شود.

پزشک تان ممکن است ابتدا یک ماده بی حسی در محل تزریق اعمال کند. این امر به کاهش درد و ناراحتی حین تزریق کمک می کند. سپس مقدار کمی از بوتاکس را تزریق می کند.

درست قبل از تزریق، پزشک صورت تان را با الکل یا یک ماده ضد عفونی کننده پاکسازی می کند. به همین دلیل هیچ مانعی نباید بر روی پوست تان وجود داشته باشد. چنانچه با آرایش به جلسه درمان بروید، در هر حال، پیش از تزریق باید آن را پاک کنید. پس بهتر است بدون آرایش به جلسه درمان بروید.

حین تزریق حرکت نکنید و به دستوراتی که پزشک می دهد، توجه کنید. در طول فرایند، پزشک بارها از شما می خواهد که لبخند بزنید، اخم کنید یا عضله تان را شل کنید. استفاده از یخ یا کمپرس سرد مانند آتروپات در طول تزریق و پس از آن به طور چشمگیری هر گونه احتمال کبودی را کاهش می دهد.

شاید یکی از بزرگترین مزایای بوتاکس ، نداشتن دوره نقاهت پس از تزریق باشد. از آنجا که این فرایند ، جراحی به شمار نمی رود ، می توانید به سرعت فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

خیلی سریع نتایج را مشاهده خواهید کرد

طبق اعلام آکادمی چشم پزشکی آمریکا (AAO) ، اثرات تزریق بوتاکس را طی یک هفته مشاهده خواهید کرد. عضلات صورت شما ممکن است بعد از سه روز شروع به شل شدن کند.

با این وجود ، این تأثیرات دائمی نیستند. طبق گفته کالج پوست آمریکا ، می توانید انتظار داشته باشید که ماندگاری درمان بوتاکس تان بین چهار تا شش ماه به طول انجامد. پس از این مدت ، اگر می خواهید نتایج تزریق های قبلی را حفظ کنید ، باید تزریق های بیشتری دریافت کنید.

تزریق بوتاکس پاسداران : آیا بوتاکس برای ناحیه زیر چشم موثر است؟

بوتاکس گودی زیر چشم
بوتاکس زیر چشم

به طور کلی ، بوتاکس یک درمان موثر برای انواع خاصی از چین و چروک ها محسوب می شود. برخی از افراد به دنبال درمان های موقتی برای موارد زیر هستند:

تزریق بوتاکس از اواخر دهه 1980 برای این نوع چین و چروک ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما هنوز تحقیقات کافی برای تایید درمان از بین بردن چروک زیر چشم توسط بوتاکس در دست نمی باشد.

ممکن است لازم باشد ابتدا پزشک تان مشخص کند که چین و چروک های زیر چشم تان چروک پویا است یا خطوط ریز. طبق اعلام آکادمی چشم پزشکی آمریکا ، بوتاکس بر روی خطوط ریز کاملا بی اثر است. این روش درمان بر روی چین و چروک های عمیق تر و پویا (خطوطی که حین لبخند ، اخم و سایر حالت های صورت ایجاد می شوند) بهتر اثر می گذارد.

تزریق بوتاکس پاسداران : فیلم تزریق بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس پاسداران : قیمت بوتاکس زیر چشم

محل تزریق بوتاکس دور چشم
قیمت بوتاکس زیر چشم

بر خلاف جراحی یا درمان های پوستی دیگر مانند درم ابریژن ، هزینه های مربوط به بوتاکس می تواند بسیار متفاوت باشد. این امر به این دلیل است که شما معمولاً در ازای هر واحد تزریق هزینه پرداخت می کنید ، نه تنها خود این روش. برخی از پزشکان ممکن است هزینه را براساس منطقه تحت درمان تعیین کنند.

لازم به ذکر است که این هزینه ها تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند.

جهت اطلاع از قیمت بوتاکس زیر چشم در مرکز تزریق بوتاکس پاسداران و تخفیف بوتاکس در تهران اینجا کلیک کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

مراقبتهای بعد از بوتاکس
مراقبت بعد از بوتاکس

در صورتی که دستورالعمل های مراقبتی پس از درمان بوتاکس را به دقت دنبال کنید، معمولا دوره ریکاوری و بهبودی آن سریع تر طی خواهد شد. ممکن است پزشک، بلافاصله پس از تزریق به شما یک سری ورزش های صورت توصیه کند. پزشک با مشاهده صورت تان قادر است نتیجه درمان بوتاکس را در شما پیش بینی کند و تشخیص دهد که به کدام یک از عضلات باید آمپول بزند.

از آن جایی که دوره ریکاوری بوتاکس به استراحت نیازی ندارد، به راحتی می توانید پس از تزریق، بلافاصله فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید. معمولا تنها به بیماران توصیه می شود تا 24 ساعت پس از تزریق، از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنند. همچنین ممکن است پزشک توصیه کند به مدت 4، 5 ساعت پس از درمان دراز بکشید و از مالش یا ماساژ دادن ناحیه درمان خودداری کنید.

حتما از پزشک تان در خصوص سایر مراقب های پوستی و یا مصرف هر گونه دارو پس از تزریق بوتاکس مشورت کنید. پیروی از این اقدامات پس از تزریق بوتاکس، تجربه تزریق را خوشایند تر و قطعا نتیجه آن را مطلوب تر می سازد.

به طور کلی باید و نباید های پس از تزریق بوتاکس عبارتند از:

  • ناحیه ای از پوست را که تزریق انجام داده اید، لمس نکنید. در 24 ساعت اولیه از مالیدن و ماساژ دادن این ناحیه خودداری کنید تا از گسترش بوتاکس به سایر عضلات جلوگیری شود.
  • از انجام فعالیت شدید بدنی اجتناب کنید.
  • از مصرف بیش از حد الکل خودداری کنید.
  • در 24 ساعت اولیه از انجام لایه برداری، میکرودرم ابریشن و غیره خودداری کنید.
  • از مصرف داروهایی که منجر به رقیق شدن خون می شود (در بالا اشاره شد)، بپرهیزید.
  • در صورت کبودی پس از تزریق، استفاده از کرم موضعی ویتامین K یا آرنیکا موثر است. همچنین در صورت در دسترس بودن، می توانید درمان های V-beam، pulse-color یا KTP laser را نیز انتخاب کنید تا کبوی سریع تر از بین برود. کانسیلر های رنگ سبز یا زرد نیز برای پنهان کردن کبودی مفید است.
  • چنانچه به تزریق مجدد نیاز دارید یا از نتایج راضی نیستید، حتما به پزشک تان مراجعه کنید.
  • در صورت بروز هر گونه عوارض جانبی یا پیامد های ناخواسته پس از تزریق بوتاکس، به پزشک یا فوریت های پزشکی مراجعه کنید.

پیروی از این اقدامات پیش، حین و پس از تزریق بوتاکس، تجربه تزریق را خوشایند تر و قطعا نتیجه آن را مطلوب تر می سازد.

تزریق بوتاکس پاسداران : مضرات بوتاکس دور چشم

ممنوعیت های بوتاکس
مضرات بوتاکس دور چشم

در حالی که بوتاکس ممکن است به رفع از بین بردن چروک زیر چشم های تان کمک کند ، اما درمان کاملا بی خطری هم محسوب نمی شود. اثرات موقتی مانند افتادگی پلک ها و تجمع چربی در نزدیکی محل تزریق وجود دارد. همچنین ممکن است کمی بعد از تزریق درد خفیفی را تجربه کنید.

سایر عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس شامل موارد زیر هستند:

  • کبودی
  • سرگیجه
  • سردرد
  • تورم؛ معمولاً درست در محل تزریق بوتاکس دور چشم
  • ضعف موقتی عضلات
  • تشکیل گودی زیر چشم

در تزریق بوتاکس ، احتمال بروز عوارض جانبی جدی تر نیز وجود دارد. با پزشک خود در مورد این عوارض نادر صحبت کنید:

  • تاری یا دو بینی
  • مشکلات تنفسی
  • تغییر در صدای شما ، مانند گرفتگی صدا
  • عدم تقارن صورت
  • بی اختیاری (مشکلات مربوط به کنترل مثانه)
  • از دست دادن تون عضلانی صورت
  • مشکلات بلع

اگر بعد از تزریق بوتاکس هر یک از این علائم را تجربه کردید ، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید. واکنش شدید به تزریقات می تواند باعث آلرژی یا علائم شبه آسم مانند کهیر و خس خس شود.

ممنوعیت های بوتاکس : بوتاکس در بارداری ، بوتاکس در شیردهی

آیا بوتاکس خطر دارد
بوتاکس در بارداری نی نی سایت

بوتاکس برای زنانی که باردار یا شیرده هستند به هیچ وجه توصیه نمی شود. این که تزریق بوتاکس چه تاثیری ممکن است روی جنین شما بگذارد ، هنوز مشخص نیست و تحقیقاتی در این خصوص صورت نگرفته است.

تزریق بوتاکس پاسداران : بوتاکس دور چشم از چه سنی مناسب است؟

بوتاکس دور چشم از چه سنی
بوتاکس زیر چشم قبل و بعد

اگر چه این بازه زمانی برای هر فرد متفاوت خواهد بود ، اما متخصصین پوست توصیه می کنند هنگامی که خطوط ریز ظاهر می شود و شروع به خودنمایی می کنند ، بهترین زمان برای تزریق بوتاکس است.

در دهه 30 زندگی ، گردش سلول های بدن و تولید کلاژن کاهش می یابد و این درست همان زمانی است که بسیاری از ما شروع به رویت علائم پیری می کنیم. برخی از افراد ممکن است قبل از این اتفاق ، تزریق بوتاکس را تجربه کنند و بسیاری از ارائه دهندگان هم موظفند به این خواسته جامه عمل بپوشانند. اما توصیه می شود روی خطوط ریز در مراحل اولیه تمرکز نکنید.

افراد نوجوان و افراد در سنین 20 سالگی باید پول خود را پس انداز کنند و بیشتر به رژیم غذایی ، سبک زندگی و قرار گرفتن در معرض محیط توجه کنند تا به حفظ جوانی خود کمک کنند. تزریق بوتاکس دور چشم برای این رنج سنی چندان توصیه نمی شود.

تزریق بوتاکس پاسداران : گزینه های جایگزین برای بوتاکس

استفاده از کرم یا لوسیون سفت کننده پوست
کرم دور چشم

چنانچه نگران ایمنی و یا کارآیی بوتاکس در خصوص چین و چروک های زیر چشم ، پف زیر چشم یا گودی زیر چشم هستید ، می تواند در مورد گزینه های دیگر با پزشک خود مشورت کنید. روش های متعددی برای کاهش مشکلات زیر چشم وجود دارد. گزینه های جایگزین برای بوتاکس عبارتند از:

سخن پایانی

به طور کلی ، تزریق بوتاکس بر روی برخی از چین و چروک های صورت موثر است و توسط FDA تأیید شده است. اما هنوز مزایای تزریق بوتاکس برای نواحی زیر چشم به اثبات نرسیده است. در خصوص نگرانی هایی که جهت تزریق بوتاکس برای چروک و گودی در این ناحیه دارید با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید تمام گزینه های موجود را ارزیابی کنید. وی ممکن است بوتاکس یا یک درمان ضد پیری دیگر را به طور شما توصیه کند.

معرفی دکتر خوب برای بوتاکس | بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

مرکز بوتاکس تهران
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

چنانچه به دنبال تزریق بوتاکس پاسداران ، شریعتی ، قلهک ، میرداماد ، پاسداران ، فرمانیه ، تجریش و به طور کلی تزریق بوتاکس شمال تهران هستید به شما مرکز زیبایی برکه را معرفی می کنیم. این مرکز بزرگ ترین مرکز تخفیف بوتاکس در تهران نیز به شمار می رود.

مرکز زیبایی برکه ، مرکز تزریق بوتاکس شمال تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات تزریق بوتاکس ، ژل و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از قیمت ها و تخفیف ها به این صفحه مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

healthline

docshop

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments