تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم | رفع گودی چشم با تزریق فیلر | مرکز زیبایی برکه

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

برای بسیاری از بیماران ، چه پیر و چه جوان، تزریق فیلر می تواند روش بسیار ایمن و جایگزینی برای جراحی باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بیماران بسیاری به مرکز زیبایی برکه مراجعه می کنند که به هیچ وجه از سایه ها و دایره های زیر چشم خود راضی نیستند و این مسئله ممکن است به خاطر ژنتیک، باشد اما علاوه بر این یکی از رایج ترین علائم پیری نیز هست.

تزریق فیلر زیر چشم
تزریق فیلر زیر چشم

گودی و دایره سیاه زیر چشم

گودی زیر چشم ، دایره هایی عمیق هستند که از گوشه ی چشم شروع شده و به حالت قوس مانندی تا انتهای چشم کشیده می شوند.

این گودی های عمیق به مرور موجب به وجود آمدن دایره های سیاه رنگی زیر چشم نیز می شوند.

علاوه بر این گودی چشم ، فاصله ی میان پلک پایین و گونه ها را بیشتر می کند که البته یکی از علائم رایج بالا رفتن سن به حساب می آید.

بیمارانی که دچار این مشکل هستند معمولا به نظر خسته تر و پیرتر از آن چه که هستند به نظر می آیند.

معمولا این عارضه به خاطر اتصال پلک پایینی به استخوان های زیرین صورت رخ می دهد. . از آنجایی که پیری موجب کاهش حجم و انعطاف پذیری بافت پلک پایین می شود، گودی چشم نیز برجسته تر می گردد . پف زیر پلک پایین نیز می تواند ظاهر این گودی ها را بدتر کرده  سایه های تیره را برجسته تر کند . گرچه این مشکل معمولا در افراد میانسال بروز پیدا می کند ، اما وجود آن در جوانان نیز دور از انتظار نخواهد بود.

تزریق فیلر زیر چشم
تزریق فیلر زیر چشم

گرچه می توان گودی چشم را با روش های جراحی و تنظیم مجدد چربی های زیر پلک، اصلاح کرد اما امروزه تزریق فیلر زیر چشم نیز محبوبیت چشم گیری میان تمام افراد پیدا کرده است!!

بسیاری از بیماران روش های غیر تهاجمی را ترجیح می دهند تا از عوارض جانبی جراحی پیشگیری کرده باشند.

تزریق فیلر می تواند نتایج طبیعی طولانی مدتی (حداقل یک سال) برای بیمار به همراه داشته باشد و هیچ گونه زمان استراحت و بیهوشی نیز نخواهند داشت

بهترین مرکز تزریق فیلر در تهران

مرکز زیبایی و لیزر برکه مفتخر است که کلیه خدمات تزریق فیلر و بوتاکس را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

در صورتی که پیش از این نیز فیلر تزریق کرده اید ،به خوبی می دانید که کبودی یکی از عوارض جانبی رایج این عملیات است.برخی چنین می گویند که با مصرف برخی داروهای ضد التهاب میزان این کبودی کاهش پیدا می کند اما برخی دیگر ترجیح می دهند که تا 24 ساعت پس از اتمام عملیات برای رفع این کبودی ها از بسته های یخ استفاده کنند.

تزریق فیلر زیر چشم
تزریق فیلر زیر چشم

هم چنین باید تا یک روز نیز از انجام هرگونه ورزش های سنگین خودداری کنید چرا که افزایش ضربان قلب می تواند ، شدت این کبودی ها را افزایش دهد

در صورتی که میزان این کبودی ها وخیم بود، می توانید به مطب پزشک خود برگشته و از او کمک بخواهید تا هرچه سریع تر این عارضه برطرف شود.ممکن است دچار برآمدگی در ناحیه ای که تزریق صورت گرفته نیز شوید.بروز این مشکل به این معنی است که احتمالا فیلر خیلی به سطح پوست تزریق شده است و زمان نیاز دارد تا برطرف شود.

گرچه کبودی و تورم عوارض جانبی رایجی هستند اما ممکن است عوارض جدی تر و خطرناک تری نیز در این میان وجود دارند. گرچه ممکن است فیلر شما به خوبی تزریق شده باشد اما شش ماه بعد از آن ، چشم های شما ممکن است قرمز، متورم و حساس شوند.

ممکن است این مسئله به خاطر نوع خاصی از عفونت باشد یا این که نوعی واکنش حساسیتی نسبت به فیلر باشد.

می توان این عارضه را با آنتی بیوتیک و استروئید های خوراکی درمان کرد.

ماندگاری فیلر زیر چشم

نتایج حاصل از تزریق فیلر زیر چشم ممکن است فورا ظاهر شوند البته بعد از این که تورم به طور کامل از بین رفت(پس از چند روز می توانید تصویر کامل به دست آمده از عملیات را مشاهده کنید).

در صورتی که این نوع از ورم ها چند روز پس از عملیات تزریق فیلر برطرف نشد ، بهتر است هرچه سریع تر با پزشک خود مشورت کنید.

دوام و ماندگاری این عملیات همان گونه که ذکر کردیم بیش از یک سال خواهد بود البته این مسئله به ژنتیک و نوع پوست شما بستگی دارد.

علاوه بر این دوام و ماندگاری فیلر زیر چشم به این بستگی دارد که چه مدت طول می کشد تا فیلر جذب بدن شما شود.برخی افراد حتی ممکن است تا 3 سال نیز نتایج حاصل از تزریق فیلر را روی چهره ی خود داشته باشند.

تمام متخصصین عقیده دارند پیش از این که تمام نتیجه ی این عملیات از بین برود ، بهتر است تزریق فیلر را مجددا انجام دهید. البته به خاطر داشته باشید که کل این عملیات باید با توصیه ی پزشک انجام شود و هرگونه افراط در این مسئله می تواند منجر به عوارض جانبی ناخوشایندی روی پوست صورت شود.

تزریق فیلر زیر چشم
تزریق فیلر زیر چشم

بهترین دکتر برای تزریق فیلر زیر چشم

پزشک متخصص برکه یکی از بهترین پزشکان زیبایی تهران می باشد که با تجربه هزاران تزریق بیمار، می تواند به خوبی نتایج دلخواه شما را به دست آورد.

به خاطر داشته باشید که با انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر می توانید تا حد زیادی از بروز هرگونه عوارض جانبی خودداری کنید.

همان گونه که احتمالا می دانید ، ناحیه ی زیر چشم یکی از نقاط حساس بدن می باشد که باید هرگونه عملیاتی بر روی آن با دقت و ظرافت صورت بگیرد.

به همین خاطر توصیه می کنیم پیش از این که حتی نوع عملیات زیبایی خود را تعیین کنید ، به دنبال یک پزشک متخصص باشید که تجربه ی زیادی در این زمینه ها داشته باشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments