بهترین کرم های ضد چروک دنیا

بهترین کرم های ضد چروک در سال 2020 که موجب می شوند به معجزه ایمان بیاورید!

بهترین کرم ضد چروک سال 2020

 

این یک واقعیت است: چه خود را آماده آن بسازیم، چه نه، پا به سن می گذاریم و چین و چروک ها شروع به ظاهر شدن می کنند.

جلوگیری از این امر طبیعی و همیشگی، غیر ممکن است، اما می توانیم با استفاده از این کرم های ضد چروک که در ادامه برای تان تشریح خواهیم کرد، این روند طبیعی را به تعویق انداخت. این کرم های ضد چروک از پوست شما در مقابل آسیب های خارجی و مشکلات ناخواسته محافظت می کند. این شما و این بهترین کرم های ضد چروک سال 2020…

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

1- کرم Olay Regenerist Micro-Sculting

کرم ضد چروک اولای

با استفاده از این کرم ضد چروک که توسط شرکت اولای ساخته شده است، پوستی بدون چروک و خطوط خواهید داشت. فرمولاسیون سریع العملکرد این کرم به دلیل دارا بودن ترکیبی از اسید هیالورونیک، ویتامین B و آمینو پپتیدها، از همان ابتدای مصرف موجب کاهش چین و چروک های صورت می شود. بنابراین اگر برای از بین بردن چین و چروک صورت تان عجله دارید، اولای این مشکل را برای تان حل کرده است.

 

2- ژل روشن کننده و مرطوب کننده DHC CoQ10

کرم ضد چروک DHC CoQ10

این کرم در نوع خود، بهترین است. اگر تنها یکبار از این کرم استفاده کنید از خود می پرسید: چگونه این همه سال را بدون کرم DHC سر کرده ام؟! این کرم به واسطه برخورداری از کوآنزیم ضد پیری q10 و ژل غنی از آنتی اکسیدان، به سرعت جذب می شود و مواد مغذی قدرتمند خود را به پوست می رساند. این کرم، خاصیت الاستیک پوست را بهبود می بخشد و در عین حال به دلیل دارا بودن ویتامین C و عصاره گل مینا، موجب روشن شدن هر چه بیشتر پوست می گردد.

این کرم، به صورت یک جا به صورت تان رنگ، روشنایی و رطوبت می بخشد و به تنهایی یا به همراه آرایش، پوشش مناسبی برای پوست محسوب می شود. اگر قصد دارید، شاهد اثربخشی دو چندان این کرم باشید نیز می توانید آن را به عنوان ماسک تغذیه رسان استفاده کنید.

 

3- کرم مرطوب کننده Body Merry Retinol Surge

بهترین کرم ضد چروک
کرم ضد چروک Body Merry

این کرم، مقرون به صرفه ترین محصول در بین کرم های ضد چروک به حساب می آید. همه ما انتظار داریم در قبال نتیجه بهتر، هزینه بیشتری پرداخت کنیم، اما Body Merry دوستدار جیب شماست. این کرم با استفاده از عناصر مورد نیاز ضد پیری، ضد چروک و خطوط ریز، و ضد تغییر تن پوست، نتایج بلند مدتی را که می توانید از یک درمان حرفه ای انتظار داشته باشید، ارائه می دهد.

 

4- کرم تغذیه رسان Lancer

کرم ضد چروک لنسر

بنا به گفته بسیاری از مصرف کنندگان، کرم ضد چروک لنسر، قدری گران قیمت، اما بسیار موثر است. بالم به شدت قوی به کار رفته در این محصول حاوی آووکادو، روغن زیتون و چندین عامل اختصاصی اکسیژن رسان است که موجب ایجاد فرمولی در این محصول شده که به اعماق پوست نفوذ کند و چروک ها و خطوط ریز را صاف و مسطح سازد.

 

5- مرطوب کننده حاوی SPF 30 با نام Erno Laszlo Firmarine

 

مرطوب کننده Erno Laszlo Firmarin

مرطوب کننده Erno Laszlo Firmarine

e به عنوان یک کرم ضد چروک روزانه فوق العاده عمل می کند که با چروک های موجود مقابله کرده و از آسیب های ناشی از نور خورشید جلوگیری می کند. این کرم از ویژگی SPF 30 و تعداد زیادی از مواد محافظت کننده دیگر مانند اسپیرولینا (نوعی جلبک سبز-آبی) نیز برخوردار است که به پوست کمک می کند تا آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد را خنثی کند، سموم را برطرف سازد و از بروز آکنه جلوگیری کند.

 

6- ماسک رتینول مخصوص شب IMAGE Skincare  (بدون محدودیت سنی)

کرم شب IMAGE Skincare

این کرم غنی شده با رتینول که محصولی از IMAGE Skincare به شمار می رود، مخصوص استفاده در شب است که تنها باید 3 بار در هفته مصرف شود. کافی است پیش از رفتن به رختخواب، این کرم را روی سطح پوست تان بمالید تا کرم به طور مداوم میکروسپور های کلاژن دریایی و رتینول را در داخل پوست تان رها سازد و در طول خواب، رطوبت را در سراسر صورت تان پراکنده کند. با استفاده از این کرم، صبح ها که از خواب بر می خیزید، شاداب و جوان تر به نظر خواهید رسید.

 

7- کرم ویتامین C و کلاژن Dr. Dennis Gross

کرم دکتر دنیس گروس
کرم Dr. Dennis Gross

هنگامی صحبت از پوست جوان و شاداب به میان می آید، نام کلاژن، به عنوان بهترین دوست بر زبان ها جاری می شود. اگر کرم عمیق النفوذ دکتر دنیس گروس را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود بگنجانید، ایجاد لک های ناشی از افزایش سن و چین و چروک ها را به تعویق خواهید انداخت. غلظت بالای این کرم که ترکیبی از روغن آفتابگردان، سبوس برنج، کاملیای ژاپنی و روغن زیتون می باشد، موجب ایجاد یک سد قوی پوستی شده است که همچنین منجر به افزایش میزان رطوبت پوست نیز می گردد.

 

8- کرم مرطوب کننده و جوان کننده Fresh Lotus

مادر طبیعت (افزایش سن و ایجاد چین و چروک) را با این فرمول شکست دهید. کرم فرش لوتوس حاوی 7 مکمل فوق العاده است که برای محافظت از پوست در برابر چین و چروک ها و خطوط ریز استفاده می شود. با استفاده از این کرم ضد چروک، زیبایی طبیعی خود را ارتقا ببخشید.

 

9- کرم شب GLAMGLOW DREAMDUO

کرم شب GLAMGLOW DREAMDUO

GLAMGLOW یک محصول فوق العاده و شگفت انگیز برای پوست تان به ارمغان آورده است. جهت کاهش نشانه های چین و چروک توصیه می کنیم این بالم (دو محصول در یک محصول) را به برنامه روزانه مراقبت از پوسن خود بیافزایید. در این محصول، ترکیبی از عامل ضد پیری تحت نام تجاری DREAMSERUM (تهیه شده از قهوه سبز و برگ چای سبز) و DREAMSEAL که محتوی هیالورونیک اسید و جلبک سبز موزوکی می باشد به کار رفته است.

این درمان پویای دو سویه مخصوص شب، فشار اضافه را از روی  پوست بر می دارد و همه علائم چین و جروک را کاهش می دهد.

 

10- کرم ضد چروک Algenist GENIUS

اگر به دنبال یک کرم ضد چروک خوب هستید، این ترکیب درخشان که محصولی از شرکت Algenist است را امتحان کنید. فرمولاسیون قدرتمند به کار رفته این کرم و برخورداری از ویژگی اسید آلژورونیک، موجب مقابله با پیری و تقویت پوست می گردد. علاوه بر جوانسازی و رفع چین و چروک و خطوط ریز پوست، این کرم به دلیل دارا بودن ترکیب کلاژن و روغن ریز جلبک ها، سبب درخشندگی و بهبود خاصیت الاستیکی پوست می شود.

 

زیبا و تندرست باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع خارجی برای مطالعه بیشتر

3.4 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments