قیمت ژل ژوویدرم

قیمت ژل ژوویدرم |مقایسه انواع مارک های ژل ژوویدرم!

قیمت ژل ژوویدرم

قیمت ژل ژوویدرم
اگر تا به حال تزریق ژل انجام داده اید، پس احتمالا به خوبی می دانید که ژوویدرم یکی از بهترین برندهای ژل و فیلر است که در حال حاضر محبوبیت فراوانی در میان افراد دارد. این ژل به خاطر کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت، قیمت بالاتری نسبت به دیگر ژل ها دارد اما قیمت ژل ژوویدرم در همه جا یکسان نیست و البته برندها و مارک های مختلفی از ژل ژوویدرم در بازار وجود دارد.بسته به مارک ژوویدرم ممکن است قیمت آن از حدود 1 میلیون تا 3 میلیون باشد!
دقت داشته باشید که قیمت خرید ژل ژوویدرم از داروخانه با تزریق آن متفاوت است. چرا که برای تزریق باید دستمزد پزشک را نیز در نظر گرفت. به همین خاطر است که خدمات تزریق ژل ژوویدرم در مطب ها و مراکز مختلف؛ اندکی متفاوت است.
در حقیقت هر چه مهارت و تجربه ی پزشک شما بیشتر باشد، احتمال افزایش قیمت تزریق ژل نیز بیشتر می شود.

قیمت ژل ژوویدرم
قیمت ژل ژوویدرم

در ادامه تصمیم داریم ژل ژوویدرم و مارک های مختلف آن را معرفی کنیم. در نهایت خودتان متوجه خواهید شد که قیمت ژل ژوویدرم به نسبت کارآیی و اثراتی که بر جای می گذارد، کاملا به صرفه و ارزان است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ژل ژوویدرم اصل

ژوویدرم نوعی فیلر پوستی هیالورونیک اسید است که برای بازگرداندن حجم و برجستگی به نقاطی استفاده می شود که حجم خود را از دست داده اند.
هیالورونیک اسید ماده ای در بدن است که آب و رطوبت را به خود جذب کرده و به این ترتیب ظاهر پوستتان را از درون و بیرون شاداب و مرطوب نگه می دارد.
اما هرچه سن ما بالاتر می رود، تولید این ماده در بدن کمتر می شود و همین مسئله باعث کاهش حجم ، پژمردگی پوست و بروز چین و چروک ها می شود.
ژوویدرم اصلی ترین مارک فیلرهای پوستی است و در میان تمام برندها رتبه ی اول کیفیت و محبوبیت را به خود اختصاص داده است. با تزریق ژل ژوویدرم در پوست ظاهری طبیعی به پوست و لب های خود می بخشید! حجمی که تزریق این ژل به همراه دارد کاملا طبیعی بوده و به خاطر وزن مولکولی پایین، به هیچ وجه احساس سنگینی روی صورت شما نخواهد داشت.
تزریق ژل ژوویدرم تا 12 ماه دوام خواهد داشت.
زمانی که ژل ژوویدرم را به پوست تزریق می کنید، به عینه شاهد برگشت حجم و برجستگی به آن خواهید بود.خیلی از افراد می گویند که بعد از تزریق ژل ژوویدرم هیچ کس متوجه نشده که آن ها عملیات زیبایی انجام داده اند.

ژل ژوویدرم اصل
ژل ژوویدرم اصل

در حقیقت، زمانی که ژوویدرم به پوست تزریق می شود، بلافاصله شروع به جذب آب به محل درمان می کند و به این ترتیب اثرات برجسته کننده و جوانسازی برای آن نقطه به همراه خواهد داشت.
ژوویدرم به خوبی می تواند چین و چروک های پوستتان را پُر کرده و گذر زمان را از پوستتان پاک کند.چه چیزی بهتر از این؟!

اما نوع ژوویدرمی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به محل تزریق و شدت چین و چروک ها دارد. برخی از برندهای ژوویدرم صرفاً برای رفع چین و چروک و برخی دیگر برای افزایش حجم استفاده می شوند. همه چیز به نظر پزشکتان بستگی دارد !
نکته ی مهم : انتخاب یک نوع ژل ژوویدرم باید با صلاحدید پزشک انجام شود. برای انجام این کار در ابتدا باید شرایط پوستی تان بررسی شده و نیازهای شما مشخص شوند!

قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4

این نوع ژل ژوویدرم با 4 فرمول به بازار عرضه شده است :
ژوویدرم اولترا : این برند رایج ترین و محبوب ترین برند ژل های ژوویدرم اولترا است.این فیلر حاوی هیالورونیک اسید غیر حیوانی به اضافه ی 0.3 لیدوکائین برای کاهش درد است.
ژوویدرم اولترا 2 : معمولا برای رفع خطوط ملایم صورت به کار می رود مخصوصا آن دسته از چروک هایی که در گوشه ی چشم هستند و به سطح اولیه ی پوست نزدیکند.

ژوویدرم اولترا 3 : اساساً این نوع ژوویدرم اولترا برای افزایش حجم و رفع چروک ها به کار می رود. این ژل می تواند برای پُر کردن چروک های متوسط و وخیم ( به خصوص چروک های نازوبیال) استفاده شود.

قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4
قیمت ژل ژوویدرم اولترا 4

ژوویدرم اولترا 4 : این ژل ژوویدرم اولترا فرمولی جدید دارد که برای افزایش حجم از دست رفته ی صورت و م چنین رفع چروک های عمیق به کار برده می شود. هم چنین می توان از این گل برای افزایش حجم گونه ها و چانه جهت زاویه سازی صورت استفاده کرد.
قیمت ژل ژوویدرم اولترا نیز به این مسئله بستگی دارد که کدام برند را انتخاب می کنید و این که برای کدام ناحیه می خواهید این ژل را تزریق کنید.

قیمت ژل ژوویدرم ولوما

ژل ژوویدرم ولوما یکی از فیلرهای خانواده ی ژوویدرم است که برای اضافه کردن حجم به صورت، انتخابی فوق العاده می باشد.
اگر دچار کاهش حجم در صورت و گونه ها شده اید، ژوویدرم ولوما بهترین انتخاب خواهد بود.
هرچه سن ما بالاتر می رود، حجم گونه های ما به طور طبیعی کمتر می شود و پوستمان شروع به پژمرده شدن می کند.
ژوویدرم ولوما به کاهش حجم ناشی از افزایش سن در گونه ها کمک می کند و به این ترتیب ظاهری جوان تر برای فرد به همراه خواهد داشت.
ژوویدرم ولوما برای زاویه سازی چهره نیز فوق العاده است.
قیمت آن نیز بستگی به محل تزریق و میزان ژل مورد نیاز خواهد داشت.

ژوویدرم وولبلا

ژوویدرم وولبلا ، ژلی سبک و نرم است که بهترین انتخاب ممکن برای افزایش حجم و برجستگی لب هاست!
وولبلا نیز حاوی هیالورونیک اسید است و به همین خاطر به خوبی با بافت های بدن سازگار می شود.
فرق میان وولبلا و دیگر فیلرهای پوستی این است که ژوویدرم وولبلا بسیار سبک است و ظاهری بسیار طبیعی و واقعی به لب ها می بخشد.چه خبری بهتر از این ؟!!
ژل ژوویدرم وولبلا تا 1 سال دوام خواهد داشت
تزریق آن نیز حدودا چند دقیقه به طول می انجامد و نیازی به استراحت ندارد.
قیمت آن هم به خاطر سبکی و کیفیت بالا اندکی گران تر از دیگر مارک های ژوویدرم است !

ژوویدرم وولور

ژوویدرم وولور از ژوویدرم ولوما سبک تر و نرم تر است اما باز هم دوام و قدرت بیشتری نسبت به آن دارد.
این مارک ژوویدرم، ترکیب خیلی خوبی از ویژگی های تمام مارک های ژوویدرم است.این ژل انتخاب خیلی خوبی برای رفع چین و چروک های صورت و خطوط خفیف آن است.
شگفتی ژل وولور به خاطر این است که بیشتر از تمام انواع ژل ها ماندگاری دارد و با تمام نیازهای افراد سازگار است.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع مقاله 1

منبع مقاله 2

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments