بایدها و نبایدهای بوتاکس

بهترین مرکز جوانسازی پوست در مشهد از چه روشی استفاده می کند؟؟

جوانسازی پوست در مشهد

جوانسازی پوست در مشهد

جوانسازی پوست عبارتی است که معانی گسترده ای دارد. جوانسازی پوست فقط به معنی ان نیست که فردی سن بالا با انجام درماهنای جوانسازی پوست سن ظاهری خود را پایین بیاورد. به همین خاطر اگر فکر می کنید جوانسازی پوست تنها مختص افرادی با سنین بالاست کاملا در اشتباهید.
جوانسازی پوست در معنی عام به معنی درمان برخی عارضه های و مشکلات پوستی است که می تواند زیبایی و لطافت پوستی جوان را برای شما به ارمغان بیاورد. خیلی از این عارضه ها و مشکلات اتفاقا بیشتر گریبان افراد جوان را می گیرند! عارضه هایی مانند جوش های پوستی و زیر پوستی، یا جای زخم و لک های پوست به یک اندازه افراد سن پایین تر را هم تحت تاثیرات منفی خود قرار می دهند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

روش های جوانسازی پوست در حقیقت عمل های زیبایی هستند که برای درمان این مشکلات به کار برده می شوند. درمانهای دارویی یا گیاهی، همچنین استفاده از کرم های زیبای یا لایه بردا هم روش هایی برای جوانسازی هستند، اما وقتی در این مقاله از جوانسازی صحبت می کنیم، منظورمان عمل های زیبایی مستقیمی است که روی پوست انجام می شوند.
نکته دیگر آنکه این عمل ها تنها محدود به پوست صورت نبوده و می توانند روی سایر نقاط بدن هم انجام بگیرند.
شرایط آب و هوایی شهر مقدس مشهد به گونه ای است که خطر و احتمال بروز این مشکلات پوستی را دوچندان می کند. مشهد به عنوان یکی از کلان شهرهای مهم ایران، به لحاظ امکانات چیزی از پایتخت کم ندارد. به همین دلیل مشهدی های عزیز، اگر قصد دارید برای جوانسازی پوست به یک مرکز زیبایی مراجعه کنید، میتوانید بهترین ها و باکیفیت ترین هایشان را در شهر خودتان پیدا کنید.
این پیامی است که بهتر است به گوش همه ساکنان خراسان بزرگ برسد. چراکه اهالی شهرهای کوچکتر خراسان مانند بجنورد و کاشمر و غیره هم، از آنجایی که دسترسی راحت تری به مشهد دارند می توانند برای دریافت خدمات باکیفیت زیبایی به این شهر مراجعه کنند.

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

اما همواره باید حواستان را جمع کنید چراکه در کنار این مراکز با کیفیت، مراکز نامعتبر زیادی هم در مشهد وجود دارند. همیشه به خاطر داشته باشید که یک مرکز زیبایی، در واقع یک مرکز درمانی است. چنانچه مراکز نامرغوب و به شکل غیرمنطقی ارزان را انتخاب کنید این سلامتی خودتان است که به خطرش انداخته اید.

تهران اسکین افتخار دارد که یکی بهترین و باکیفیت ترین شعب مراکز زیبایی سراسری اش را در مشهد تأسیس کرده است. مرکزی که با کادری مجرب و خدمات شایسته، مفتخر است که بهترین و معقول ترین تعرفه ها را به مشهدی های عزیز ارائه می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این مرکز و گرفتن نوبت درمان می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

هرچند تا اینجای کار نکاتی ابتدایی در مورد جوانسازی پوست را به شما گوشزد کردیم، اما هنوز درمورد روش های مرسوم جوانسازی پوست کلامی به میان نیاورده ایم. همه روش های جوانسازی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد را ممکن است نتوانید در هر مرکزی پیدا کنید. بنابراین اگر یکی از این روش ها را انتخاب کردید و مرکزی که به آن مراجعه نموده اید به دلیل ندشاتن آن خدمات قصد داشت تا نظرتان را به سمت روش دیگری جلب کند، هرگز به آن اعتماد نکنید.

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

بلکه تلاش کنید با مراجعه به یک مرکز جامع مانند تهران اسکین، در حالی که همه گزینه ها پیش روی شما هستند، بعد از مشاوره با پزشک به تصمیم درست در مورد روش مناسب درمانی برسید. نه اینکه بخواهید فریب بی امکاناتی یک مرکز نامعتبر را بخورید.

روش های رایج جوانسازی پوست

عارضه ها و مشکلات پوستی مختلف درمان های خاص خودشان را می طلبند. ممکن است دوست یا آشنایی از شما قبلا از یک عمل زیبایی نتیجه گرفته باشد، اما این به معنای آن نیست که حتما شما هم می توانید از آن نتیجه بگیرید. بلکه بهترین روش درمانی فقط و فقط طی مشاوره با پزشک و همفکری با او تعیین می شود.

جوانسازی پوست در مشهد

تزریق بوتاکس

بوتاکس مشهورترین و رایجترین عمل زیبایی جوانسازی پوست در جهان است. تاثیر اصلی بوتاکس در رفع چین و چروک های عمیق پوستی است که غالبا به واسطه حرکات عضلات زیرپوستی ایجاد می شوند یا رفته رفته دائمی شده اند.
روند عملکرد بوتاکس به این صورت است که با استفاده از مایع بسیار بسیار رقیق شده از سم بوتولونیوم، به فلج موقتی عضلات ناحیه تحت درمان می پردازد. از این طریق عصب های آن ناحیه از کار افتاده و به هم نزدیک شدن عضلات آن بخش دیگر موجب چین افتادن و در نهایت چروک شدن پوست نمی شود.
بوتولونیوم سمی بسیار قوی است اما دز خیلی کم آن در بوتاکس عملا احتمال مسموم شدن بیمار را به حداقل میزان ممکن رسانده است. لذا بهتر است در مورد ایمنی آن نگران نباشید. البته تا وقتی که برای تزریق بوتاکس به یک مرکز معتبر و مطمئن مراجعه نموده باشید.
بوتاکس بهترین روش جوانسازی پوست برای رفع چین و چروک هایی از قبیل خط اخم، خطوط پیشانی، خطوط کنار چشم و چروک هایی از این دست است. بوتاکس اثر دائمی ندارد و باید بعد از حداکر 6 ماه تزریق مجدد شود.

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

تزریق فیلر

تزریق فیلر بهترین روش جوانسازی برای رفع چین و چروک های ثابت و سطحی است. چروک هایی که چندان عمیق نیستند اما حضورشان دائمی است و ارتباطی با حرکات عضلات زیرپوستی ندارد. این مدل از چروک ها را بیشتر به نام چین و شکن پوستی می شناسند.
فیلرها موادی بهداشتی و طبیعی هستند که این روزها بیشترشان از ماده طبیعی هیالورونیک اسید به دست می آیند. فیلرهای بهداشتی که انواع و برندهای مختلفی هم دارند با تزریق شدن زیر پوست فضای خالی این چین و شکنها را پر می کنند و از این طریق به شما پوستی صاف و شفاف ارائه می دهند.
تزریق فیلر هم اثر دائمی ندارد و بعد از 6 ماه در بافت پوست حل می شوند. بعد از این مدت در صورت تمایل باید دوباره تزریق کنید.

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

میکرودرم ابریژن

میکرودرم یکی از آن درمانهای نوین است که طی آن پوست با استفاده از قلم الماس یا کریستال، یا به روش پاشش پودر مخصوص میکرودرم لایه برداری می شود. میکرودرم یک درمان چند جلسه ای است. بعد از چند نوبت لایه برداری ، رفته رفته شاهد بیرون آمدن پوست نو و با طراوت زیری خواهید بود. پوستی که هیچ اثری از لک ها، جوش ها و جاهای زخم پیشین رویش نیست.

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ امروزه بهترین و ایمن ترین راهکار برای جوانسازی پوست یه شمار می رود. چراکه کاملا مستقیم است و هیچ چیز ماده ای پوست نمی ریزد یا داخل پوست تزریق نمی کند. در روند میکرونیدلینگ پزشک یک قلم مخصوص که شامل تعدادی سوزن بسیار ریز است را به شکل یکپارجه روی صورت بیمار می کشد تا یک آسیب کنترل شده و بی ضرر با آن وارد کند. آسیب وارده پوست را به تولید کلاژن برای ترمیم بافت ها ترغیب و تحریک می کند و این کلاژن ترشح شده از داخل خود بدن رفته رفته بعد از چند جلسه مستقیما پوست را از نو بازسازی می کند.

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

لیزر

لیزر یکی دیگر از روش های لایه برداری پوست است که همانطور که از نامش بر می آید از اشعه پر حرارت لیزر استفاده می کند. این اشعه کنترل شده سطح ناحیه تحت درمان را به میزان بسیار اندکی می سوزاند تا با لایه برداری رفته رفته موجب جوانسازی پوست شود. یادتان باشد که لیزر برای افرادی که پوست تیره دارند چندان درمان مطلوبی نیست.

جوانسازی پوست در مشهد
جوانسازی پوست در مشهد

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments