تزریق چربی در تبریز

تزریق چربی در تبریز |فیلرهای پوستی یا انتقال چربی؟کدام؟!

تزریق چربی در تبریز

تزریق چربی در تبریز

برای تبریزی های عزیز خبر خوشی داریم، اگر به دنبال مرکزی معتبر و خوش نام برای تزریق چربی هستید، توصیه می کنیم چندین ثانیه وقت گذاشته و به صفحه تماس با ما یا پایین همین صفحه مراجعه کنید!

در ادامه معرفی بهترین مراکز زیبایی کشور، این بار به بهترین مرکز تزریق چربی در تبریز رسیده ایم و می خواهیم خبر خوشی به شما بدهیم :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دیگر جستجوهای شما به پایان رسیده است! تهران اسکین با در اختیار داشتن بهترین تیم کارشناسی و پزشکان حاذق، بهترین مراکز زیبایی و پزشکان را به شما معرفی خواهد کرد و زحمت جستجو را برای شما کم می کند.
تزریق چربی در تبریز
تزریق چربی در تبریز

به پایین صفحه مراجعه کنید

در صورتی که هنوز هم میان انتخاب یک روش زیبایی برای افزایش حجم صورت مردد هستید و می خواهید بدانید که تزریق ژل بهتر است یا چربی، توصیه می کنیم ادامه ی این مطلب را مطالعه کنید

زمانی بود که افراد به سن خاصی که می رسیدند، باید با غم افتادگی صورت و چین و چروک ها کنار می آمدند.متاسفانه هرچه سن ما بالاتر می رود، حجم صورت خود را از دست می دهیم و ظاهری خسته و پژمرده خواهیم داشت.
گود افتادگی زیر چشم و شل شدن گونه ها و سایه ای که روی صورت می اندازند، توجه هر کسی را به چین و چروک جلب می کند.
اما در سال 1980 بود که جراحان زیبایی به یک راه حل بسیار فوق العاده دست پیدا کردند : چربی های گرفته شده از باسن، پهلوها یا شکم یا هر نقطه ی دیگری که در طول لیپوساکشن برداشته می شود ، را می توان در صورت نیز تزریق کرد.

تزریق چربی در تبریز
تزریق چربی در تبریز

اما به تدریج روش های دیگری مثل تزریق ژل و فیلرها نیز به وجود آمدند.در حال حاضر با وجود این تعداد از روش های درمانی برای افزایش حجم صورت و کاهش چین و چروک ها، سوال اصلی اینجاست :
کدام روش برای من بهتر است ؟!

تزریق چربی یا تزریق فیلر : کدام روش ماندگاری بیشتری دارد ؟

انتقال چربی ها یک مزیت خیلی بزرگ دارد : این درمان ممکن است دائمی شود اما فیلرهای پوستی کاملا موقتی هستند. این ژل ها به تدریج توسط بدن جذب می شود و ممکن است این پروسه از چندین ماه الی دو سال طول بکشد!

کدام روش ایمن تر است ؟

به لحاظ روانی، خیلی از بیماران به هنگام تزریق چربی احساس ایمنی بیشتری می کنند چرا که از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و احتمال بروز واکنش های آلرژیک کم است.
البته باید بگوییم که فیلرها نیز از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند و احتمالا هیچ گونه عوارض جانبی نخواهند داشت.

کدام یک ظاهر بهتری می دهد ؟

تزریق چربی از تکنیک چند لایه استفاده می کند تا به چربی های تازه کمک کند که با چربی های قبلی ترکیب شوند اما برخی مواقع ممکن است برآمدگی های در این میان رخ دهد.
اگر به مرور زمان این برآمدگی ها رفع نشد، می توان آن ها را با استفاده از تزریق استروئید رفع کرد.
در صورتی که فیلرها نیز در نزدیکی سطح پوست تزریق شوند، ممکن است برآمدگی رخ دهد.چربی حاوی سلول های ریشه ای است که بافت پوست را بهبود می بخشند.

کدام یک درد بیشتری دارد ؟

هیچ یک از این عملیت ها درد خاصی ندارد اما ممکن است برای پیشگیری از بروز درد، مسکن به شما بدهند. به هنگام تزریق چربی ممکن است نیازی به بستری شدن هم نداشته باشید اما حتما لازم است که یک نفر شما را به منزل برساند.تزریق چربی عملیات بی خطی است اما ممکن است عوارض جانبی کمی هم داشته باشد :
• بی حسی موقت
• خطر عفونت در محل اهدا کننده چربی و نقطه ای که در آن چربی ها را تزریق می کنید
• نکروسیس پوستی/مرگ بافت ها
• تجمع خون در زیر پوست
اما تزریق فیلرهای پوستی با سوزن های بسیار ریزی انجام می شود که امکان هیچ گونه تورم و کبودی وجود نخواهد داشت.هم چنین برای تزریق ژل و فیلر فقط به بی حسی موضعی نیاز خواهد بود چرا که خود فیلرها حاوی اندکی مواد بی حسی هستند.

هزینه تزریق چربی به صورت در تبریز

گرچه پزشکانی که در تبریز به شما معرفی می کنیم، همگی دارای قیمت های منصفانه و به صرفه ای هستند اما اگر به فکر انجام یکی از این عملیات ها هستید، باید بدانید که کدام قیمت بیشتری دارد !
تزریق چربی هزینه ی بیشتری دارد چرا که شامل لیپوساکشن است اما به هرحال نتایج آن نیز دائمی خواهد بود.

هزینه تزریق چربی به صورت در تبریز
هزینه تزریق چربی به صورت در تبریز

در طولانی مدت نیز تزریق ژل و فیلر گران تر خواهد بود چرا که به مرور زمان لازم است که این درمان را تکرار کنید!

تزریق ژل گونه در تبریز : کدام روش نتایج سریع تری دارد ؟

باید بگوییم که این مسئله شبیه به مسابقه نیست. تزریق چربی ممکن است به چندین درمان احتیاج داشته باشد در حالی که تزریق فیلر یک روزه انجام می شود.
حتی بعد از این که کبودی و ورم از بین رفت، باز هم باید حداقل 6 ماه منتظر بود تا نتایج واقعی تزریق چربی خودشان را نشان دهند.
تزریق چربی در نواحی گونه ها و بخش های میانی صورت دوام بیشتری دارد در حالی که برای رفع چین های نازولابیال و اطراف دهان دوام چندانی ندارد.
بهتر است فیلرها را در نواحی عمیق پوست و در لایه ی چربی تزریق کرد و برای رفع چین های خفیف کاربرد چندانی ندارد. اگر ژل را در پوست زیر چشم تزریق کرد، ممکن است برآمدگی های بروز پیدا کنند.

بهترین دکتر تزریق ژل لب در تبریز

بهترین پزشکان زیبایی راحت پیدا نمی شوند و باید فاکتورهای زیادی را در این باره در نظر گرفت. اگر به دنبال یک دکتر خوب برای تزریق ژل لب در تبریز هستید، توصیه می کنیم به نظرات کارشناسان و پزشکان تهران اسکین اعتماد کنید. در این پروسه تلاش ما بر این است که بهترین ها را انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم!

تزریق ژل گونه در تبریز
تزریق ژل گونه در تبریز

تزریق چربی اقساط در تبریز

به علت این که ممکن است عملیات تزریق چربی گران باشد، خیلی از مراکز هزینه ی درمان را قسط بندی می کنند. تهران اسکین در تلاش است تا علاوه بر یافتن بهترین پزشکان زیبایی تبریز ، مراکزی را به شما معرفی کند که آفرهای ویژه ای مثل تزریق چربی اقساطی را نیز برای شما پیدا کنند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments