جراحی زیر پلک

جراحی زیر پلک یا بلفاروپلاستی پلک پایین و نتایج شگفت انگیز آن

جراحی زیر پلک

واژه “بلفاروپلاستی پلک پایین ” شامل مجموعه ای از تکنیک های جراحی است که برای بهبود ظاهر پلک های زیرین انجام می شود.سابق بر این،بلفاروپلاستی پلک پایین ، عملیاتی بود که در طی آن چربی و پوست اضافه جهت کاهش چین و چروک ها برداشته می شد.

در حالیکه برداشتن چربی و پوست در بلفاروپلاستی جدید هنوز هم انجام می شود اما، روندهای فعلی به دنبال این هستند که به نوعی بافت پلک را حفظ کنند که ممکن است شامل تکنیک انتقال چربی و یا محکم کردن پوست پلک باشند تا به این ترتیب ظاهر پیر و پژمرده پلک ها بهبود بخشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا پلک های پایینی شما پف کرده و کیسه ای به نظر می رسند، آیا همیشه خسته و متورم به نظر می رسید، گویی که همین الان از خواب بیدار شده اید ؟ یا این که پوستی چروک و چین دار در زیر پلک های خود دارید.

پف زیر پلک می تواند موجب فشار زیادی بر روی شما شود و اثرات منفی و مخربی روی زندگی شما بگذارد.
حالت کیسه ای زیر پلک می تواند بر احساس شما (هم به صورت فیزیکی هم ذهنی) و شیوه ای که دیگران شما را می بینند ، اثر بگذارد.
خوشبختانه، امروزه یک سری عملیاتی وجود دارد که می تواند کیسه های زیر پلک را کم کرده و هم چنین بافت پوستی پلک ها را بهبود بخشد و در نتیجه ، پوستی نرم تر و ظاهری جوان تر برای شما به ارمغان بیاورد که می تواند کیفیت زندگی شما را بهتر کند و احساس جوانی را برای شما به همراه داشته باشد
وقتی که جراحی زیر پلک را انجام می دهید، دیگر ناچار نیستید که با این پف زیر پلک و هم چنین کیسه های که زیر پلک پایینی ایجاد می شوند، کنار بیایید.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه عملیات لیفت پلک با جراحی و بدون جراحی را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی ارائه دهد.شما می توانید جهت احذ نوبت و مشاوره حضوری با متخصصین ما اینجا را کلیک کنید.

بلفاروپلاستی

درست مانند هر گونه جراحی دیگری، به هنگام تصمیم به انجام جراحی زیر پلک، پزشک متخصص مرکز زیبایی برکه، جلسه ی مشاوره ای را برای شما ترتیب خواهد داد و تشخیص می دهد که آیا برای انجام جراحی زیر پلک مناسب هستید یا خیر و به این ترتیب بر اساس نیازهای شما ، یک عمل جراحی را برنامه ریزی خواهد کرد تا مطمئن شود که به نتایج دلخواه خود خواهید رسید.هم چنین می توانید در طول این جلسه هر گونه سوالی که درباره جراحی زیر پلک دارید ، از پزشک مرکز برکه بپرسید.

 

جراحی زیر پلک
جراحی زیر پلک

در طول این جراحی پزشک شما می تواند با یک بیهوشی موضعی،ناحیه ای که تحت عمل قرار دارد را بی حس کرده و به این ترتیب بافت چروک و اضافه زیر پلک ها را بردارد.
عمل بلفاروپلاستی به روش های مختلفی انجام می گیرد که جدید ترین روش آن بلفاروپلاستی با لیزر است.در طول این جراحی هیچ گونه ابزاری استفاده نمی شود و برش های عمل توسط لیزر انجام می شود.

بلفاروپلاستی با لیزر

جراح از لیزر CO2 برای ایجاد این برش ها استفاده می کند تا به بافت داخلی پلک زیرین دست پیدا کند .

پس از آن پزشک یا جراح شما، بافت های چربی یا پوستی که موجب پفی زیر پلک شده اند را بر می دارد.
این نوع جراحی نیازی به هیچ گونه بخیه ای ندارد و به همین علت دوره بهبود آن بسیار سریع تر از بلفاروپلاستی های رایج است و در طول چند روز ترمیم می شود
به طور کلی ، این تکنیک منجر به بروز برخی کبودی ها و هم چنین تورم می شود.
در اکثریت قریب به اتفاق این شیوه های جراحی بدون برش، پزشک جراح به طور هم زمان از اولتراپالس های CO2 استفاده می کند تا نتیجه ی دلخواه در پوست اطراف پلک به دست آید و از این طریق پوست پلک ها سفت تر شده و هم چنین چین و چروک ها از بین برود.
بیمار پس از این عمل 30 دقیقه ای می تواند در همان روز از مطب یا بیمارستان پزشک مرخص شود و نیازی به بستری شدن وجود ندارد و جراحی زیر پلک به صورت سرپایی انجام خواهد شد.
در موارد بسیار نادری، پزشک جراح هم چنین از یک برش خارجی در زیر خط مژه ی پلک پایینی استفاده می کند
این روش معمولا برای آن دسته از افرادی به کار می رود که احساس می کند یک برش داخل کوچک برای از بین بردن کل بافت های چربی و پوست اضافه در پلک زیرین برایشان کافی نیست و آن ظاهر مطلوب را برایشان به همراه نخواهد داشت.

ورم چشم بعد از جراحی پلک

بیماران بسیاری هستند که بعد از جراحی دچار ورم چشم می شوند که این عارضه کمابیش معمول است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.این ورم پس از چند روز به طور خود به خود از بین خواهد رفت.اما توصیه می شود که برای رفع این مشکل از کمپرس یخ استفاده کنید تا این ورم کاهش پیدا کند.
از مصرف هرگونه لوازم آرایشی بر روی پلک های خود خودداری کنید چرا که این ناحیه باید تا چندین روز پس از جراحی پاکیزه نگه داشته شود.
برخی دیگر ممکن است دچار قرمزی زیر پلک شوند که این مسئله نیز عادی است و پس از چند ساعت از بین خواهد رفت.

جای بخیه عمل پلک

نگرانی دیگری که در زمینه جراحی زیر پلک وجود دارد این است که آیا جای بخیه عمل پلک باقی خواهد ماند یا خیر.
در پاسخ به این نگرانی باید گفت در صورتی که از عمل بلفاروپلاستی های رایج استفاده می کنید ، جای این بخیه ها پس از 1 هفته الی 10 روز به شکل خود به خود از بین خواهند رفت و پوستی صورتی رنگی جای آن را خواهد گرفت که به مرور زمان رنگی طبیعی به خود خواهد گرفت
در صورتی که عمل بلفاروپلاستی با لیزر را انجام داده اید نیز جای نگرانی نیست چرا که اصولا در این شیوه از هیچ گونه بخیه ای استفاده نخواهد شد که نگران جای آن ها باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments