شستشوی بدن بعد از لیزر

جراحی افتادگی پلک با لیزر بهتر است یا با جراحی؟

بوتاکس مسپورت

جراحی افتادگی پلک با لیزر بهتر است یا با جراحی؟

امروزه بسیاری ازپزشکان جراح ، جراحی  افتادگی  پلک را با لیزر  CO2 انجام می دهند.  جراحی بلفاروپلاستی با لیزر   CO2و جراحی  بلفاروپلاستی با چاقو شباهت زیادی به هم دارند.

تفاوت اصلی رفع افتادگی پلک با لیزر و جراحی در این است که در طول پروسه برداشتن افتادگی پلک توسط لیزر CO2 ، پزشک عروق خونی را با لیزر می بندد.  به همین علت در طول جراحی افتادگی  پلک با لیزر CO2 ، جراح می تواند تصمیات دقیق تری در طول عمل بگیرد.  همچنین بیمار دچار کبودی و تورم کمتری خواهد شد و سریع تر بهبود پیدا می کند.  اما درعمل جراحی به روش سنتی این کار ممکن نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این مزیت باعث می شود عمل جراحی پلک با لیزر، روشی مطمئن تر باشد . زمان بهبودی در روش جراحی با لیزر کمتر از زمانی  است که توسط جراحی سنتی انجام می شود.

 

جراحی افتادگی پلک با لیزر چیست؟

افتادگی پلک و کیسه های زیر چشم ما را خسته تر و مسن تر نشان می دهد.  افتادگی  پلک بالا ،  کیسه های زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم به آسانی با لیزر CO2   قابل درمان می باشند.

جراحی افتادگی پلک با لیزر برای پلک بالا، پلک پایین و برای برداشتن کیسه های چربی زیر چشم انجام می شود.

برداشتن افتادگی پلک بالا و پایین توسط لیزر باعث می شود که چشم های شما جوان تر به نظر برسند.  همچنین این جراحی باعث می شود که حالت خستگی و پیری چشم ها از بین برود. پف آلودگی چشم ها نیز با جراحی بلفاروپلاستی از بین می رود.

 

مزایای استفاده از لیزر در جراحی رفع افتادگی  پلک  

  • جراحی پلک با لیزر CO2 در مقایسه با روش های سنتی تورم کمتری دارد.
  • خونریزی یا بسیار کم است و یا اصلاً وجود ندارد.
  • بهبودی بسیار سریع تر صورت می گیرد.
  • بعد از جراحی با لیزر بیمار درد نخواهد داشت.
  • جای زخم و اسکار در محل جراحی با لیزر دیده نمی شود.
  • مژه ها بعد از جراحی دچار ریزش نمی شوند.

جراحی رفع افتادگی پلک با لیزر چگونه انجام می شود؟

جراحی با لیزر تحت بی حسی موضعی و در صورت تمایل بیمار با بیهوشی عمومی انجام می  شود.  سپس با استفاده از لیزر یک برش در پلک بالایی ایجاد می شود.  پس از این که پوست و چربی اضافه برداشته شد ، محل برش با چسب مخصوص و یا چند بخیه به سرعت بسته می شود.

جراحی برداشتن کیسه های زیر چشم توسط لیزر به این روش است که از طریق ایجاد یک برش کوچک در پلک پایینی با لیزر CO2 کیسه های زیر چشم برداشته می شوند.  در این جراحی نیازی به بخیه نیست و هیچ زخمی در بیرون پلک دیده نمی شود.

سپس با توجه به تقاضای بیمار ممکن است از لیزر برای محکم کردن و سفت کردن بافت پلک پایین استفاده شود.

 

دوره درمان چه مدت طول می کشد؟

معمولاً پس ازجراحی با لیزر هیچگونه تورم و کبودی در اطراف چشم ها دیده نمی شود.  و بیمار می تواند پس از یکی دو روز فعالیت های روزمره و اجتماعی خود را از سر بگیرد .  اما اگر پس از جراحی پلک عمل جوانسازی پوست هم انجام شده باشد ، بهتر است بیمار تا 10 روز استراحت کند.

مراقبت های قبل از جراحی

به مدت 10 روز قبل از عمل از مصرف دارو ها و مکمل هایی که باعث  رقیق شدن خون می شوند، خودداری کنید .  از استامینوفن (تایلنول) می توانید به عنوان داروی جایگزین برای تسکین درد استفاده کنید.

پلاسما جت بینی و پلک

مراقبت های پس از جراحی

 

پس از لیزر درمانی ممکن است جراح شما استفاده از یک پماد آنتی بیوتیک موضعی را بر روی محل برش تجویز کند.

گاهی اوقات هم ممکن است یک باند استریل کوچک بر روی محل برش قرار داده شود.  این پانسمان باید توسط خود جراح برداشته شود.

استفاده از قطره چشم در طول روز، و یا یک پماد روان کننده  در شب ممکن است از خشکی چشم جلوگیری کند.   بیماران باید از خم شدن بیش از حد ، ورزش و یا بلند کردن اجسام سنگین به مدت ده روز خودداری کنند.

از مصرف رقیق کننده های خون به مدت یک هفته پس از عمل جراحی اجتناب کنید.

بیمار می تواند از کمپرس  یخ   و بالا گرفتن سر برای کاهش تورم استفاده کند.  پس از چند روز می توانید از لوازم آرایش استفاده کنید.   دارو های مسکن  به ندرت مورد نیاز بیمار است .  4 تا 6 روز پس از عمل با لیزر بخیه ها برداشته می شوند.

[button color=”orange” size=”small” link=”http://www.cosmetic-eyes.com/blog/laser-blepharoplasty-vs-traditional-blepharoplasty” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”orange” size=”small” link=”http://www.dermnetnz.org/topics/laser-eyelid-surgery” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”orange” size=”small” link=”http://www.skinmds.com/face/droopy-eyelids/laser-eyelid-tuck.htm” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

3 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments