بلفاروپلاستی پلک پایین

بلفاروپلاستی پلک پایین و بهترین روش های رفع چین و چروک اطراف چشم و پلک ها

بلفاروپلاستی پلک پایین

چشم ها نه تنها اولین جایی هستند که افراد هنگام ملاقات شما می بینند بلکه به طور معمول اولین قسمت از بدن شما هستند که نشانه های پیری و بالا رفتن سن را در آن ها بروز پیدا می کند.

البته چروک های زیر چشم شما را باهوش تر و عاقل تر نشان می دهد اما برای بیشتر افراد، ظاهری خسته و غمگین و البته پیرتر به همراه دارند.در ادامه تصمیم داریم به عمل جراحی چروک زیر چشم و انواع آن بپردازیم و بگوییم که کدام یک از آن ها را در مرکز زیبایی برکه انجام می دهیم. با ما همراه باشید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مرکز زیبایی برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین جراحان و متخصصین زیبایی، کلیه خدمات عمل جراحی چروک زیر چشم را به شما عزیزان و همراهان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین مشاوره با متخصصین ما اینجا را کلیک کنید

 

پیشگیری از بروز چین و چروک تا به ابد ، خیلی سخت و تقریبا غیر ممکن است، چرا که این خطوط بحشی از روند پیری و بالا رفتن سن به حساب می آیند.قرار گرفتن در معرض آفتاب،سیگار کشیدن و مصرف بیش از حد الکل می تواند این خطوط را عمیق تر و بیشتر کند و باعص شود که ظاهر شما خسته تر و پیرتر به نظر بیاید.

بلفاروپلاستی پلک پایین
بلفاروپلاستی پلک پایین

آهسته شدن روند تولید کلاژن و الاستین یکی از نتایج غیرقابل انکار پیری است و یکی از اصلی ترین دلایل و علل بروز چین و چروک در اطراف چشم به حساب می آید

اما خبر خوش اینجاست که همه ی امید ما به جوان ماندن هنوز به طور کامل از بین نرفته است !!!

جراحی پف بالای چشم

جراحی های زیبایی و علی الخصوص جراحی پف بالای چشم می تواند به شما کمک کند که تا حد زیادی از این چین و چروک ها زیر چشم و دور آن پیشگیری کنید.در ادامه تصمیم داریم به بهترین روش های عمل جراحی چشم و پلک ها بپردازیم .

پری اوربیتال شیمیایی برای چین و چروک های سطحی

می توان از طریق پوسته پوسته شدن شیمیایی لایه پیر پوست از دست چین و چروک ها خلاص شد.وقتی که برای انجام این شیوه ی درمانی به مطب پزشک مراجعه می کنید ، در ابتدا پزشکتان نوعی محلول اسیدی را به پوست شما می زند و همین محلول موجب پوسته پوسته شدن لایه ابتدایی پوست شده و در نتیجه پوست زیرین آن را که نرم تر و جوان تر است ظاهر می شود.

لایه قدیمی پوست و هم چنین لایه بالایی پلک های شما برداشته می شود و پس از آن می توانید متوجه شوید که چین و چروک های اطراف چشمتان ظاهر بسیار خوبی پیدا کرده اند.

علاوه بر این که این عملیات بسیار ساده است ، نیازی به هیچ گونه بی هوشی هم نخواهد داشت و کمترین میزان استراحت را نیاز خواهید داشت.

لایه برداری عمیق تری  نیز وجود دارد که نیاز به بیهوشی عمومی در یک مرکز جراحی داردتوصیه ما به شما این است که با یک متخصص جراح مشورت کنید تا به خوبی منافع و خطرات این شیوه از رفع چین و چروک ها اطراف چشم را برایتان توضیح دهد.

میکرونیلدینگ برای رفع چین و چروک های اطراف چشم

اکلیپس میکروپن یکی از آسان ترین و مطمئن ترین راه ها برای بهبود وضعیت چین و چروک های اطراف چشم است مخصوصا برای نواحی اطراف پلک و هم چنین چین های پیشانی

در طول این درمان،یک متخصص بیهوشی از وسیله ای که برش های میکروسکوپی حوالی چشم ها ایحاد می کند، استفاده خواهد کرد.

شاید به نظرتان راه عجیبی برای درمان چین و چروک ها به نظر بیاید اما واقعا تاثیر مثبتی دارد.پس از این که پوست شما به اندازه کوچکی برش خورد،پس از تولید بیشتر کلاژن و الاستین ، خود به خود درمان می شود.پس از آن یک پوست تازه و سالم جایگزین پوست قبلی و چین خورده خواهد شد و آن را نرم تر و صاف تر از همیشه می کند.

 

ژوودرم و فیلرهای رستیلین برای پر کردن فضای خالی و رفع چین و چروک

اگرچه بوتاکس و دیسپورت معمولا بهترین گزینه های ممکن غیر جراحی، برای رفع چروک های اطراف چشم به حساب می آیند،اما باید این گونه عنوان کرد که فیلرهای درمال حتی گزینه های بهتری جهت رفع چروک های زیر چشم به حساب می آیند.

بوتاکس به جای پر کردن چروک ها،فقط عضله ها را ریلکس می کند.به همین خاطر شاید بهتر باشد که جهت کسب بهترین نتیجه ، هر دو روش درمانی را به کار بگرید.

فیلرهایی مانند رستیلین،ژوودرم و بلوترو دریچه ی اشک،دایره های سیاه و هم چنین چروک های زیر چشم را با ژل هیالورونیک اسید پر می کنند.

این ژل تقریبا با مواد اسید هیالورونیک که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود،یکسان است . به جای پر کردن پوست شما را با مواد غیر طبیعی پر کند، اسید هیالورونیک آب را جذب می کند  تا به آن متصل شود. این شیوه موجب می شود که نگاه طبیعی و خارق العاده ای داشته باشید، چروک های شما را خنثی کرده و نقاط خالی را با آب پر می کند. شما باید بهبود قابل توجهی در ظاهر چشم خود را به مدت شش الی نه ماه مشاهده کنید ، چرا که این قبیل تزریق ها به شیوه های مختلفی ظاهر چشم ها را بهبود می بخشند.

بلفاروپلاستی پلک پایین چگونه خواهد بود ؟

اگر شما کیسه و پف های ناجوری در زیر چشمان خود دارید،شاید لازم باشد که برای رفع آن ها جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین را انجام دهید.

این “نگاه خسته ای” که دارید شاید به خاطر همین پوست و چربی اضافه در ناحیه پلک باشد.

بلفاروپلاستی پلک پایین بهترین راه ترمیم چنین مشکلاتی است.

در طول جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین،جراح چربی و پوست اضافه را بر میدارد تا پوستی نرم تر و سفت تر داشته باشید.در بهترین حالت بلفاروپلاستی پلک پایین می تواند چشمان شما را درخشان تر و جوان تر سازد.

بهترین جراح پلک در تهران

خب وقت آن رسیده که چشمانتان ،روح جوان شما را انعکاس دهد.اگر سوالات بیشتری درباره چین و چروک،کیسه ها و پف زیر چشم دارید، می توانید همین امروز با ما تماس بگیرید.مرکز برکه تلاش دارد تا بهترین ها را برای شما مهیا کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments