فیلم پلاسماجت لیفت پلک و بینی

فیلم پلاسماجت پلک و بینی از مرکز تخصصی پلاسماتراپی و بلفاروپلاستی بدون جراحی در تهران

 

فیلم پلاسما جت پلک و بینی

فیلم پلاسماجت لیفت پلک و بینی

فیلم پلاسما جت پلک و بینی

سلام و سلامت باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع متن زیر: همه چیز درباره پلاسماتراپی و بلفاروپلاستی بدون جراحی در جوانسازی و زیبایی پوست

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید: آیا پلاسماتراپی یا همان درمان بیماری ها و جوانسازی پوست با پلاسما ربطی به پلاسمای خون دارد؟ جواب: خیر.

پلاسما از انرژی های فوق العاده در طبیعت، حالت چهارم ماده (گاز یونیزه شده) و نوعی اشعه ماوراء بنفش خورشید محسوب می شود. در عصر حاضر، کشوری قدرتمند تر است که منابع انرژی را در حیطه های مختلف علمی به کار گیرد؛ به همین علت، ایران در بحث انرژی هسته ای و برخی انرژی های دیگر در جهان مطرح شده.

مهندسان پزشکی در کشورهای پیشرفته به خوبی به ارزش پلاسما پی برده اند؛ سال ها پیش پلاسما را از نور خورشید گرفته و دما و فشار آن را در آزمایشگاه کنترل کردند. علاوه بر درمان انواع بیماری های عفونی و نابودی ویروس ها و باکتری های محیطی، از پلاسما برای اهداف زیبایی و جوانسازی نیز استفاده می شود.

مطلب های جالبی درباره کاربرد پلاسما در بلفاروپلاستی یا همان رفع افتادگی پلک بدون جراحی نوشته ایم. می توانید لینک زیر را کلیک کنید:

کاربردهای درمانی و زیبایی پلاسما: لیفت پلک، لیفت بینی و غیره.

 

پلاسماتراپی در جوانسازی پوست

پلاسما چگونه بر روی پوست عمل می کند؟

آیا تا به حال به سرعت عمل و اثرات رعد و برق بر طبیعت فکر کرده اید؟ پلاسما مانند رعد و برق می ماند؛ در آنی از زمان، سلول های پیر یا مرده در لایه های بافت فرسوده زیر پوست را از هم باز و تبخیر می کند؛ همزمان، نقطه های ریزی به صورت کربن ایجاد می کند. این نقاط کربنی حالت زخم های کوچک موقتی را دارند؛ اما در واقع، راه را برای تنفس سلولی زیر پوستی و مدل دهی دوباره ی ماتریس سلولی باز می کنند.

ماتریس سلولی در زیر پوست یک شبکه ظریف متشکل از سلول های فیبروبلاست، رشته های پروتئینی کلاژن، الاستین، و غیره است. خود پوست نیز معماری بسیار ظریف و دقیقی دارد.

تصویرهای زیر را ببینید:

ساختار ظریف زیر پوست ما

فیبروبلاست، کلاژن، بافت چربی،

تمام روش های جوانسازی با تحریک کلاژن سازی سروکار دارند. پلاسما، از نظر کمک به تولید دوباره ی کلاژن های جوان، عالی عمل می کند.

س. آیا پلاسما پوست را می سوزاند؟

پلاسما در دما و فشار معینی تنظیم شده و هیچ گونه سوختگی در پوست ایجاد نمی کند. حداکثر عمق نفوذ آن در پوست نیم میلی متر است. درست است که دمای پلاسما بالاست، در عوض، فشار پایینی دارد و با سرعت عملش هرگز پوست را نمی سوزاند. فقط زخم های نقطه ایِ ریزی ایجاد می کند که اتفاقا برای ترمیم دوباره ی پوست لازم اند.

فیلم پلاسما بلفاروپلاستی برای رفع افتادگی پلک بدون جراحی

برای اینکه بدانید پلاسما چگونه عمل می کند، کافی ست ویدئو زیر را از مراکز تخصصی پلاسماتراپی شریعتی و قیطریه در تهران ببینید.

فیلم پلاسما جت پلک و بینی در مرکز شریعتی تهران

یکی از بهترین کابردهای پلاسما در زیبایی، فرم دهی و کوچک کردن بینی های گوشتی ست. اگر بینی شما گوشت اضافه دارد، خیلی راحت می توانید با یک جلسه پلاسماجت یا همان پلاسماتراپی آن را به فرم زیبایی در آورید.

جهت فرم دهی بینی با پلاسما یا مشاوره رایگان، مراکز تخصصی در پایان متن را پیشنهاد می کنیم. چرا؟ این مرکز تجربیات ارزشمندی در زمینه پلاسماتراپی بینی، صورت، پلک ها و ابروها دارد. قیمت های در عین کیفیت بالای کار بسیار منصفانه و گاهی زیر قیمت است. به علاوه، جشنواره های تخفیف نیز برگزار شده و با یک جلسه می توانید بینی خود را لیفت کنید.

برای دیدن فیلم پلاسماجت بینی، اینجا کلیک کنید.

دستگاه پلاسما پلاروکس اسپارک

شما به هر مرکز تخصصی که مراجعه کنید سه چیز در آن مرکز اهمیت خیلی زیادی دارد: ۱. پزشک خوب، ۲. تجربیات و درجه اعتبار آن مرکز، ۳. امکانات و تجهیزات پزشکی.

مرکزی از همه معتبرتر است که علاوه بر پزشک خوب، دستگاه های پیشرفته و استاندارد روز دنیا را در اختیار داشته باشد. دستگاه پلاسما پلاروکس جزو بهترین و جدیدترین نسل دستگا های پلاسماتراپی ست که کاربردهای متنوعی دارد. این دستگاه از قابلیت انتخاب دقیق و خودکار اسپات یا همان نقاط برخورد پلاسما به پوست برخوردار می باشد.

دستگاه پلاسما جت پلاروکس

پلاروکس بافت پوستی رو با ایجاد میکروپلاسما لیفت و مواد پیر و مرده ی سطح پوست رو از جامد به گاز تبدیل میکنه. برای انتقال انرژی گاز یونیزه شده پلاسما به پوست از ابزار هندپیس استفاده میشه. بافت پوستی برش داده نمیشه و روش کار غیرجراحی ست.

دستگاه های پلاسما جت مانند دستگاه های دیگه دایم به روز رسانی میشن. با رفع عیوب قبلی، نسخه ی جدیدتری به نام پلاروکس اسپارک به بازار عرضه شده.
با پلاروکس، قوس الکتریکی تولید میشه  بافت شل و افتاده رو سمت بالا می کشونه. در واقع، پلاروکس از نظر جمع کردن و سفت سازی بافت پوست پلک اثربخشی خوبی داره. به نظر متخصصین، این اثربخشی به سرعت و تا 70 درصد ایجاد خواهد شد.

خدمات پلاسماتراپی و بلفاروپلاستی در بهترین مرکز تخصصی در تهران

برای جزییات کامل هر یک از خدمات زیر، روی آن ها کلیک کنید.

 ♦ بلفارو پلاستی اطراف چشم ( رفع افتادگی پلک )

از بین بردن اسکار آکنه

تلانژ کتازی و همانژیوم

پاکسازی و از بین بردن منافظ باز پوست

برداشت وارت یا زگیل ، اسکین تگ و انواع خال

رفع چین و چروک های صورت

رفع خط خنده

نکته: جهت انجام عمل افتادگی پلک دیگر نیازی به انجام جراحی، برش و از بین بردن خط بخیه نیست.

لینک لیفت پلک ها و ابروها و بینی با بلفاروپلاستی-پلاسماتراپی (کلیک)

جهت فرم دهی بینی با پلاسما یا مشاوره رایگان، مراکز تخصصی شریعتی و قیطریه را پیشنهاد می کنیم. چرا؟ این مراکز تجربیات ارزشمندی در زمینه پلاسماتراپی بینی، صورت، پلک ها و ابروها دارند. قیمت های در عین کیفیت بالای کار بسیار منصفانه و گاهی زیر قیمت است. به علاوه، جشنواره های تخفیف نیز برگزار شده و با یک جلسه می توانید پلک و بینی خود را لیفت کنید.

 

دلتان رنگین و با خدا

م.الف. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments