رفع افتادگی پلک ها

رفع افتادگی پلک ها با روش غیر جراحی ترماژ

رفع افتادگی پلک ها با روش غیر جراحی ترماژ

 

ترماژ یک روش غیر جراحی برای لیفت و سفت کردن پلک چشم است.  روش ترماژ در مورد مشکلات پلک که در زیر آورده شده مؤثر می باشد.

  • خطوط و چین و چروک بالا و پایین چشم را کاهش می دهد.
  • اگر افتادگی پلک بالا خفیف تا متوسط باشد، افتادگی را کاهش می دهد.
  • چشم ها را درشت تر نشان می دهد.
  • اگر پلک ها را جراحی کرده اید، ترماژ موجب حفظ نتیجه جراحی می شود.

 ترماژ پلک چگونه انجام می شود؟

 

ترماژ پلک  با استفاده از انرژی فرکانس رادیویی انجام می شود .  برای ایجاد حرارت یکنواخت در لایه عمیق پلک از انرژی فرکانس رادیویی استفاده می شود.  این حرارت ملایم  کلاژن موجود را  سفت کرده و باعث تحریک تولید کلاژن جدید می شود.  این پروسه منجر به سفت شدن تدریجی کلاژن می شود.  نتیجه ترماژ پلک جوانی پوست و پیشگیری از شل شدگی و افتادگی پوست است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ترماژ پلک تأثیری بر چروک های پا کلاغی کنار چشم ندارد.  چروک های پا کلاغی بر اثر لبخند زدن ایجاد می شود.  علت چروک های پا کلاغی حرکت عضلاتی است که باعث لبخند زدن می شوند.  تزریق بوتاکس چروک های پا کلاغی را از بین می برد.

همچنین ترماژ پلک تأثیری بر روی چربی های زیر چشم ندارد.  و در این مورد باید از عمل جراحی استفاده کرد.  در مورد افتادگی شدید پلک نیز ترماژ اثری ندارد.

اثر ترماژ پلک تا چه مدتی باقی می ماند؟

در اکثر موارد اثرات ترماژ پلک بیش از دو سال به طول می انجامد. اما مانند موارد دیگر درمان پلک ازجمله جراحی لیفت پلک، با گذشت زمان هر نوع از تکنیک های ترمیمی  تحت تأثیر بروز علائم پیری و آسیب های ناشی از نور خورشید قرار می گیرد.  و به مرور زمان به حالت اولیه باز می گردد.

مزایای ترماژ پلک چیست؟

 

ترماژ پلک مورد تأیید سازمان FDA امریکا است .  در این روش نیازی به جراحی پلک و یا تزریق نیست.  پس از انجام پروژه ترماژ پلک ، کبودی و یا تورم ایجاد نمی شود.  این نوع درمان شما را جوان تر نشان می دهد.

عوارض جانبی ترماژ پلک

ترماژ پلک تقریبا بدون هیچ عارضه جانبی است .  انرژی فرکانس رادیویی بیش از 25 سال است که مورد استفاده قرار گرفته است.  از دستگاه ترماژ برای موارد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

تا به حال عارضه جانبی قابل توجهی در این مورد دیده نشده است.

هزینه ترماژ پلک چقدر است؟

هزینه ترماژ پلک با توجه به میزان افتادگی چشم از افتادگی خفیف تا افتادگی متوسط متغیر است.

پروسه ترماژ پلک چگونه است؟

 

قبل از هرچیز کاربر باید آرایش خود را پاک کند.  سپس پزشک یک پچ لاستیکی کوچک را روی شکم بیمار قرار می دهد.  در مرحله بعدی پزشک  قطره بی حس کننده در چشم کاربر می ریزد تا بتواند لنز تماسی در چشم بیمار قرار دهد.  این لنز تماسی مانند سپر از چشمان کاربر محافظت می کند.  لنز تماسی حاوی پمادی است که مانع  احساس ناراحتی از گذاشتن  لنز می شود.

سپس پزشک پالس های متعددی در سراسر پلک از داخل به سمت بیرون تا ابرو و پایین به سمت  استخوان کاسه چشم ایجاد می کند.  این دستگاه با انتشار انرژی رادیو فرکانسی موجب گرم شدن کلاژن در لایه های عمیق تر پوست می شود.  در همین حال از گرمای لایه بالایی پوست با اسپری خنک کننده جلوگیری می شود.  حرارت ایجاد شده در لایه های عمیق پوست بلافاصله باعث سفت شدن کلاژن می شود.  علاوه بر این، گرمای ایجاد شده موجب تحریک تولید کلاژن جدید و افزایش تولید آن می شود.

ترماژ پلک نیازی به استراحت ندارد و کاربر می تواند بلافاصله فعالیت عادی خود را از سر بگیرد.

ترماژ پلک روشی مناسب برای زیبا تر شدن چشم های افرادی است که مایل هستند افتادگی پلک شان  بدون عمل جراحی برطرف بشود.

پس از اتمام پروسه هر دو پلک بالا و پایین بهبود پیدا می کنند.  چشم ها درشت تر و باز تر به نظر می رسند و تیرگی زیرچشم  کاهش پیدا می کند.  آرایش کردن پلک به خصوص سایه زدن نیز برای کاربران راحت تر می شود.

ترماژ پلک برای چه افرادی مناسب نیست؟

به طور کلی افرادی که  ضربان ساز یا دفیبریلاتور داخلی قلب دارند، و یا مبتلا به  عفونت های پوستی فعال در محدوده پلک ها هستند و یا زنان باردار نباید از این روش درمانی استفاده کنند.

سن کاربر باید بین 35 تا 65 سال باشد.

افرادی که 6 ماه قبل عمل جراحی چشم و یا لیزر درمانی چشم داشته اند.

کسانی که طی دو ماه آینده جراحی یا لیزر درمانی چشم دارند.

تجربه یک کاربر از ترماژ پلک

 

من در سن 44 سالگی متوجه تغییرات قابل توجهی در چشم هایم شدم.  چشم هایم خسته به نظر می رسید و پلک هایم افتادگی پیدا کرده بود.  برای بالا کشیدن ابروها بوتاکس تزریق کردم .  اما بوتاکس تنها گوشه بیرونی چشم ها را بالا می کشد.

گزینه های دیگری هم برای افتادگی پلک هایم وجود داشت.  از جمله جراحی لیفت پلک اما من استفاده از روش انرژی فرکانس رادیویی را انتخاب کردم و نتیجه بسیار خوبی گرفتم . هنگامی که مراحل ترماژ پلک به پایان رسید، متوجه شدم که برخلاف پیش بینی ام دردی احساس نکرده ام.  و حتی اندکی قرمزی نیز مشاهده نکردم.  بلافاصله پس از ترماژ متوجه تغییراتی در پلک هایم شدم.  این باعث خوشحال من شد.  البته می دانم که  نتیجه نهایی ترماژ پلک پس از 6 ماه به دست می آید.  حالا که سه ماه از انجام ترماژ گذشته  متأسفم که چرا برای پیشگیری از افتادگی پلک هایم این کار را در 30  سالگی انجام ندادم .


[button color=”red” size=”small” link=”http:// maryleeamerian.com/radio-frequency-thermage/eyelid-thermage-cpt” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://theskiny.com/thermage-eyes” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

 [button color=”red” size=”small” link=”http://www.totaldermatology.com/eye-rejuvenation-treatments/thermage-for-eyelid-tightening” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.skintour.com/lasers-radiofrequency-devices/laser-treatments/guide-to-eyelid-thermage/” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments