تخفیف لیزر فول بادی

تخفیف لیزر فول بادی | قیمت لیزر موهای زائد کل بدن | مرکز لیزر برکه

تخفیف لیزر فول بادی

تخفیف لیزر فول بادی در یکی از بهترین مراکز زیبایی و لیزر تهران!

لیزر بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. چراکه اگر موهای زائد بدن خود را لیزر کنید، رشد موها کاملا متوقف شده و دیگر نیازی ندارید هرگز موهای زائدتان را شیو یا اپیلاسیون کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر تاثیر پایدار بر رفع دائمی موهای زائد، پس از لیزر پوستی صاف و شفاف و صیقلی خواهید داشت. بدون اینکه جای ریشه های مو بر پوستتان باقی بماند.

تخفیف لیزر فول بادی
تخفیف لیزر فول بادی

لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر فول بادی به معنی لیزر کردن تمام نواحی بدن است که موهای زائد در آنها رشد می کنند. از زیر بغل گرفته تا مچ پا ها. در بسیاری از مراکز لیزر در تهران، اگر قصد داشته باشید که تمام بدن خود را لیزر کنید، می توانید از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوید.

لیزر کردن کل بدن، اگر به صورت بخش به بخش انجام شود هم هزینه ی بیشتری برای شما خواهد داشت و هم زمان بسیار زیاد تری از شما می گیرد. (تخفیف لیزر فول بادی)

نکته : دوره ی لیزر هر نقطه از بدن تقریبا 4 الی 6 ماه به طول می انجامد.

اگر لیزر فول بادی کنید، زمان دوره ی لیزر برای شما کلا به 6 الی 10 ماه تقیل پیدا می کند. در غیر اینصورت لیزر فول بادی به صورت بخش به بخش ممکن است حتی سالها طول بکشد.

قیمت لیزر موهای زائد

با همه ی مزایای لیزر موهای زائد، مهمترین نگرانی همه در مورد قیمت لیزر است. چراکه خیلی ها از ترس قیمت بالا هرگز برای لیزر موهای زائد بدن اقدام نمی کنند. متاسفانه بیشتر این باور ها ناشی از اطلاعات کم مردم در مورد قیمت لیزر است.

درمان لیزر موهای زائد اتفاقا یکی از به صرفه ترین روش ها برای رفع موهای زائد است. چراکه اولا هر جلسه ی لیزر تقریبا ماهی یکبار برگزار می شود، پس هزینه ی کل درمان تقسیم بندی می شود. یعنی نیاز ندارید منابع مالی زیادی را به صورت یکجا داشته باشید تا بتوانید لیزر را انجام دهید. هزینه ی آن عملا به صورت قسطی پرداخت خواهد شد. (تخفیف لیزر فول بادی)

از طرف دیگر تاثیر لیزر دائمی و پایدار است. بعد از لیزر دیگر هیچوقت نیازی نخواهید داشت تا آخر عمر ریالی خرج از بین بردن موهای زائد خودتان بکنید.

نکته ای که توصیه می کنیم به آن دقت داشته باشید این است که خیلی از مراکز قیمت های خیلی پایینی را به شما ارائه می کنند. به عنوان مثال می گویند که لیزر فول بادی فقط 150 هزار تومان!!

شما هم که این تبلیغ را می بینید بلافاصله وسوسه خواهید شد که به این مرکز سری بزنید!

اما در چنین شرایطی فقط دو احتمال وجود دارد : یا این که دستگاه مورد استفاده در این مراکز خیلی قدیمی و در نتیجه خطرناک است و یا این که برای شما نقشه هایی کشیده اند و به محضی که پایتان به آن جا باز شد ، چنان هزینه های مختلف و متنوعی روی سرتان هوار خواهند کرد که از کرده ی خود پشیمان شوید.

به همین خاطر توصیه ی اول و آخر ما به شما این است که همواره مرکزی معتبر و خوش نان را انتخاب کنید و از روی شانس و اقبال و یا تخفیف های موجود در وب سایت های تخفیفان و نت برگ ، مرکز درمانی خود را انتخاب نکنید.

برای آشنایی بیشتر با هزینه ی لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

علاوه بر این ها برخی از مراکز لیزر موهای زائد، در کنار خدمات با کیفیت،  تخفیف های ویژه ای هم دارند. حال این تخفیف ها یا به صورت دائمی است، یا به صورت فصلی.

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر به تعداد جلسات لیزر بستگی دارد. هرچه تعداد جلسات لیزر مورد نیاز شخص شما کمتر باشد، به همان میزان قیمت لیزر هم برای شما کاهش پیدا می کند.

برای فهمیدن قیمت حدودی یا دقیق لیزر، در جلسه ی مشاوره از پزشک در مورد تعداد جلسات و هزینه ی احتمالی درمان سوال بپرسید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

امروزه درمان لیزر به خصوص در تهران بسیار شناخته شده و همه گیر است. لیزر آنقدر محبوب و پر طرفدار شده که حتی برخی از سالن های زیبایی هم خدمات آن را به شما ارائه می دهند.

علی رغم اینکه لیزر موهای زائد فرآیندی کم خطر، کم عوارض و بسیار ایمن است، با این حال با سلامتی پوست شما سر و کار دارد. در کنار همه ی سادگی، لیزر موهای زائد روندی بسیار دقیق و حساس است. به همین دلیل انجام دادن آن به تخصص و تجربه بالا احتیاج دارد.

اگر یک تکنسین غیر متخصص و غیر حرفه ای لیزر را برای شما انجام دهد، احتمال اینکه ناخواسته به پوست شما صدمات جدی وارد کند زیاد است.

به همین دلیل بهتر است برای لیزر موهای زائد، مرکزی معتبر را انتخاب کنید. جایی که علاوه بر مجهز بودن به دستگاه های با کیفیت، کارکنان حرفه ای و متخصص هم دارد.

بهترین مرکز لیزر در تهران
بهترین مرکز لیزر در تهران
برای آشنایی بیشتر با بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران، این مقاله را هم مطالعه کنید.

در یک مرکز معتبر لیزر شما ابتدا به ملاقات یک متخصص پوست که در مجموعه حاضر است می روید. پزشک بعد از معاینه و بررسی شرایط سلامت پوست و وضعیت موی شما، تصمیم می گیرد که آیا فرد مناسبی برای انجام لیزر هستید یا خیر.

نکته : در جلسه ی مشاوره ی پیش از لیزر، متخصص ممکن است از داروهایی که مصرف می کنید هم سوالاتی بپرسد.

سپس تکنسین متخصص و ماهر، با توجه به گزارش پزشک دستگاه لیزر را برای شما تنظیم مجدد می کند. تا بتواند از اشعه ای با طول موج مناسب و ایمن برای شما استفاده کند. (تخفیف لیزر فول بادی)

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با بیشترین تخفیف لیزر فول بادی، یکی از  بهترین و به صرفه ترین مراکز لیزر موهای زائد در سراسر شهر تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین  دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی، مرکز لیزر  برکه را به ایده آل ترین مرکز برای رفع دائمی موهای زائد تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

خطرات لیزر موهای زائد

همانطور که اشاره شد لیزر یکی از ایمن ترین و کم خطر ترین درمان هاست. اگر قصد لیزر کردن موهای زائد خود را دارید، بدانید که جای هیچ نگرانی در مورد خطرات آن نیست. عوارض جانبی لیزر به موارد اندکی محدود می شوند. عوارضی که عموما سطحی هستند و زودگذرند. عوارض عمومی لیزر معمولا بیش از چند ساعت یا حداکثر چند روز دوام نمی آورند و در نهایت خود به خود از بین می روند.

عوارض عمومی لیزر عبارتند از:

  • قرمزی پوست
  • التهاب پوستی
  • کبودی های سطحیو مقطعی
برای آشنایی بیشتر با خطرات لیزر موهای زائد، بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
خطرات لیزر موهای زائد
خطرات لیزر موهای زائد

اما به یاد داشته باشید که اگر لیزر را در مرکزی نامعتبر و زیر دست تکنسین غیر حرفه ای انجام دهید، می تواند عوارض خطرناکی برایتان به همراه داشته باشد. عوارضی جدی از قبیل:

  • عفونت
  • تاول
  • کبودی جدی
  • خونریزی
  • زخم
  • آکنه

پس در انتخاب مرکز لیزر دقت کافی داشته باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments