تزریق چربی به پیشانی

تزریق چربی به پیشانی | تزریق چربی | تزریق انواع ژل | مرکز زیبایی برکه

تزریق چربی به پیشانی

تزریق چربی به پیشانی

پیری می تواند برای هر شخصی دوره ی بسیار چالش برانگیزی باشد. اما آیا واقعا امروزه نمی توان گفت که سن تنها یک عدد است ؟ با تمام روش ها و متدهای زیبایی به راستی می توان تا مدت های زیادی علائم بالا رفتن سن را به تاخیر انداخت.تزریق چربی به پیشانی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر سن شما از 30 گذشته باشد ، به تدریج متوجه برخی چین و چروک ها روی پیشانی و خط خنده ی خود خواهید شد و گرچه شاید حتی به نظر غیر قابل دیدن باشند ، اما می توانید به خوبی حضور آن ها را تشخیص دهید. همین چین و چروک ها به مرور زمان و پس از عبور از دهه ی چهارم زندگی، حضور پر رنگ تری خواهند داشت و بیشتر از قبل روی چهره ی ما جلوه گر خواهند شد.

در آن هنگام است که افراد بسیاری به دنبال این خواهند بود که به نوعی از دست این چین و چروک ها خلاص شوند.

در صورتی که به مدت زیادی ؛ حالات چهره تان یکسان بوده است ( مثلا مرتب اخم می کنید یا حالت متعجب دارید ) امکان بروز این چین و چروک ها در پیشانی تان قوت پیدا می کند.تزریق چربی به پیشانی

تزریق چربی به پیشانی
تزریق چربی به پیشانی

یکی از راه هایی که برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد تزریق بوتاکس است ولی باید در نظر داشته باشید که تزریق بوتاکس علاوه بر موقتی بودن ، حالت های بیانی چهره تان را نیز از بین می برد.

راه بسیار بهتر و موثر تری که وجود دارد تزریق چربی به پیشانی است که در ادامه تصمیم داریم آن را معرفی کنیم .با ما همراه باشید.

مرکز زیبایی و لیزر برکه با در اختیار داشتن بهترین متخصص پوست و زیبایی افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق ژا و چربی را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مراکز مختلف و بسیار برای تزریق چربی و ژل در سطح شهر تهران وجود دارند. تخفیف های جذاب و رنگارنگ آن ها می تواند دل هر فردی را آب کرده و وی را متقاعد سازد که به این مراکز مراجعه کند.

اما در نظر داشته باشید که عملیات های زیبایی می تواند بسیار حساس و خطرناک باشند.

این روزها کم نیستند افرادی که به علت پیامدها و عوارض جانبی عملیات های زیبایی دچار مشکل و دردسر شده اند.

زن میانسال 45 ساله ای به مرکز زیبایی برکه مراجعه کرده بود و می گفت به علت اعتماد بی جا به یک مرکز زیبایی نا معتبر و تزریق بوتاکس بی کیفیت ، 7 سال تمام پوست صورتش دچار کهیر و زخم های ناجوری می شده است و اکنون وحشت فراوانی از هرگونه عملیات زیبایی دارد.

اما در مرکز برکه می توانید اطمینان حاصل کنید که کلیه مواد و تجهیزات استفاده شده ، از بهترین ها هستند و استفاده از آن ها هیچ گونه پیامد و عوارضی برای فرد نخواهد داشت.

تزریق چربی به پیشانی
تزریق چربی به پیشانی

پیشانی معمولا یک سوم صورت ما را شامل می شود و تاثیر به سزایی در زیبایی کلی ما دارد.یک پیشانی صاف ؛ مدور و نرمی که در تناسب با گونه ها و دیگر اجزای صورت است می تواند با معیارهای زیبایی شناسی صورت کاملا تطبیق داشته و چهره ای فوق العاده به ما ببخشد.

تزریق چربی یا انتقال آن از بدن خود فرد می تواند زیبایی منحصر به فرد و نتایج بسیار طولانی برای پیشانی به همراه داشته باشد.

در طول این عملیات ، برش های کوچکی در هر قسمتی از بدن ایجاد شده و با استفاده از یک میکرولیپوساکشن تصفیه شده ، چربی ها را از آن خارج می کنند و سپس همان چربی را در پیشانی تزریق خواهند کرد تا به این وسیله چین و چروک های افقی ناشی از فعالیت بیش از حد عضلات فرونتالیس را نرم کرده و از بین ببرند.

با اضافه کردن حجم به ناحیه هایی که مشکل دارند و هم چنین خطوط و چین و چروک های پیشانی ، می توانید ظاهر خود را تا حد بسیار زیادی جوان تر کنید.

حجم چربی ای که از بدن خود می گیرید بسیار کمتر از آن میزانی است که در طول جراحی لیپوساکشن برداشته خواهد شد.

ماندگاری تزریق چربی در صورت

تزریق چربی ماندگاری بسیاری بالایی دارد.چیزی حدود 30 الی 60 درصد سلول های چربی که منتقل شده اند موجب ذخیره خون در پیشانی می شوند.گرچه برخی مواقع برای تثبیت نتایج ، لازم است که برای بار دوم نیز این عملیات انجام شود.

این عملیات می تواند هم چنین یک نوع نرمی مدور به پیشانی شما هدیه کند که این کار تنها با تزریق چربی به نواحی مورد نیاز (مخصوصا زاویه نازوفرونتال)  میسر خواهد بود.زاویه نازوفرونتال ، زاویه ای است که به وسیله ی پیشانی و گلابلا شکل می گیرد ( گلابلا : قسمت نرم پیشانی ،بالا و میان دو ابروها )

تزریق چربی به پیشانی
تزریق چربی به پیشانی

تزریق ژل یا چربی برای خط خنده

خوش خنده بودن بسیار امر زیبا و پسندیده ای است .اصولا اولین چیزی که در ظاهر فرد به چشم می آید ، خنده های اوست. اما همین خنده ها به تدریج می تواند موجب عمیق شدن خط خنده و لبخند شود. به همین خاطر افرادی زیادی هستند که به دنبال تزریق انواع ژل و چربی برای برطرف کردن این مشکل زیبایی هستند.

تزریق چربی روش بسیار ایمن و مناسبی است چرا که به جای وارد کردن مواد غیر طبیعی به پوست صورت، از چربی های دیگر نقاط بدن استفاده می کند و به این ترتیب خطوط عمیق را پُر کرده و صاف می کند.

در صورتی که تصمیم دارید که ژل تزریق کنید ،دقت داشته باشید که از بهترین مارک ها و برندها استفاده نمایید تا دچار عوارض بعد از آن نشوید و علاوه بر این دوام و ماندگاری آن نیز بالا تر می رود.

تزریق چربی به پیشانی
تزریق چربی به پیشانی

کرم برای بعد از تزریق چربی در صورت

یکی از عوارض جانبی تزریق چربی به صورت ، وَرمی است که احتمالا کل صورت شما را در برمی گردد. راه های بسیاری وجود دارد که بتوانید این ورم را در مدت کوتاه مدت تری برطرف سازید.

می توانید از کرم های تجویز شده توسط پزشک خود استفاده کنید و یا این که روی ناحیه متورم ، کمپرس یخ قرار دهید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments