تزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب | تزریق ژل لب | بهترین مواد و کیفیت در مرکز زیبایی برکه

تزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب

امروزه تزریق فیلر لب ، محبوبیت چشم گیری یافته است اما واقعا تا چه حد درباره این عملیات زیادی اطلاعات دارید و باید چه انتظاری از نتیجه آن داشته باشیم ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته فیلر لب برای همه افراد مناسب نیست اما یکی از بیشترین کلیدواژه های زیبایی است که در گوگل جست و جو می شود.

می توان شرط بست که همه ی ما به هرحال ، اندکی راجع به آن کنجکاو هستیم.

بله، می توان گفت که تزریق فیلر لب، یکی از عملیات های زیبایی است که شایعات خوبی درباره آن وجود ندارد ، اما بیشتر سلبریتی ها و افراد مشهور آن را انجام داده اند.

تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب

چندی پیش در یک مجله ی هنرمندان مطالعه می کردم که ” لزلی اَش ” ، به خاطر زیاده روی در انجام حراحی های پلاستیک و هم چنین تزریق فیلر لب ، دچار پیامدهای ناگواری شده و پس از گذشتن حدود 15 سال ، هنوز هم چهره ی وحشتناک و غیر طبیعی دارد.

اما باید در نظر داشته باشید که تزریق فیلر و ژل لب برای همه افراد بد نیست. شما می توانید در ابتدا با یک پزشک متخصص زیبایی صحبت کنید . او به شما خواهد گفت که چه نوع ژل و چه مقدار از آن برای شما مناسب است.

مرکز زیبایی و لیزر برکه با در اختیار داشتن بهترین متخصصین و پزشکان زیبایی ، افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق فیلر به لب را برای شما عزیزان فراهم آورد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

برخی از افراد به شکل بی رویه ای از این عملیات زیبایی استفاده می کنند و پس از مدتی ، چهره ای که برای خود می سازند ، به جای این که زیبا و خواستنی باشد ، بیشتر موجب ترس و فرار اطرافیان خواهد شد.

کافیست سری به مراکز زیبایی بزنید و متوجه خواهید شد که افراد بسیاری بی آن که آناتومی چهره ی خود را بشناسند ، مدام اصرار دارند که فیلر و ژل بیشتری به صورت و لب های خود تزریق کنند و همین مسئله ، چهره ی آن ها را از ریخت خواهند انداخت.

یک توصیه بسیار مهم : همیشه به توصیه ی پزشک خود توجه داشته باشید. اگر او می گوید که تزریق دو سی سی ژل یا فیلر برای لب شما کافیست ، با اصرار بی جهت ، چهره ی خود را ناجور و زشت نکنید.

تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب

هر کسی نظر و عقیده ی خود را راجع به عملیات های زیبایی دارد. هیچ مشکلی هم نیست ، اما آن چه که مشکل ساز است این است که افراد به شکل سرخود و بدون مشورت با پزشک ، برای چهره ی خود تصمیم می گیرند و در نهایت نیز از نتیجه راضی نخواهند بود.

متاسفانه در دنیای امروزی ، مردم زنانی که جراحی های زیبایی انجام می دهند را به سرعت قضاوت کرده و برچسب های متنوعی به آن ها می زنند. و این مسئله بیشتر به خاطر قشر اندکی است که این گونه عملیات ها را به شکل بی رویه ای انجام می دهند و همین مسئله ، نظر عموم را نسبت به این موضوع بدگمان کرده است.

خیلی افراد هستند که به علت مشکلاتی که در چهره ی خود دارند ، واقعا نیاز است که فیلر و ژل تزریق کنند . اما به خاطر ترس از قضاوت مردم، ترجیح می دهند که هیچ گونه اقدامی نکنند.

به خاطر داشته باشید : که یک مرکز معتبر تزریق ژل و فیلر ، می تواند به بهترین شکل ممکن این عملیات زیبایی را برایتان انجام دهد و هیچ گونه عواقبی هم گریبان گیر شما نشود .

یکی از معروف ترین نمونه های تزریق فیلر به لب ، کایلی جنر است. او در برنامه تلویزیونی ” کارداشیان ها ” اعلام کرد که سال ها به خاطر ترس از قضاوت مردم ، نمی توانست اعلام کند که لب های خود را با فیلر پُر کرده است .

اما می توانید نتیجه ی این عملیات زیبایی را به خوبی در عکس زیر مشاهده کنید. امروزه کایلی جنر یکی از پولدارترین و خوش چهره ترین زنان زیر 25 سال به حساب می آید و با بیش از 100 میلیون فالور در اینستاگرام ، تقریبا به اندازه ی رئیس جمهور یک کشور ، مخاطب دارد.

تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب

بهترین فیلر لب

یکی دیگر از نمونه های انتخاب بد فیلر لب ، کورتنی کاکس ، بازیگر مشهور سیتکام ” دوستان ” می باشد.

وی با تزریق مداوم فیلر لب، چهره ی طبیعی خود را از بین برده و به جای این که ظاهر جوانتری داشته باشد ، حتی وقار و زیبایی میانسالی خود را نیز از بین برده است.

همین مسئله موجب می شود که سوال اساسی و مهمی که مدام در این باره پرسیده می شود ، این باشد که کدام برند و محصول فیلر لب، بهترین برند است.

در گام اول باید در نظر بگیرید که اگر قیمت فیلر لب خیلی پایین بود ، مطمئن باشید که جنس آن چینی بوده و نه تنها دوام نخواهد داشت بلکه ممکن است به مرور از شکل افتاده و ظاهر بسیار بدی به لب های شما بدهد.

یکی از رایج ترین فیلرهای لب ، اسید هیالورونیک است. این مواد در حال حاضر بهترین مواد فیلر لب به حساب می آیند و نسبت به دیگر ژل های موجود در بازار ، از عوارض جانبی بسیار کمتری برخوردارند.

 ژل لب ژوویدرم نیز یکی دیگر از محصولاتی است که جوابدهی بسیار خوبی داشته و از بهترین و با کیفیت ترین مواد ممکن در ساخت آن استفاده شده است.

تفاوت فیلر لب با ژل لب

یکی دیگر از سوءتفاهم هایی که درباره فیلر و ژل لب وجود دارد این است که تصور می کنند که این دو با یکدیگر فرق دارند.

در نظر داشته باشید که فیلر در انگلیسی به معنای ” پُر کننده ” می باشد و به هر گونه ژلی که تزریق شده و باعث حجم دهی می شود ، فیلر گفته می شود.

تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب

با دانستن این تفاوت دیگر سردرگم نخواهید شد که کدام یک از آن ها برای شما مناسب تر است.

هزینه تزریق فیلر لب

هزینه تزریق فیلر به لب بسته به جنس و نوع مواد به کار رفته متفاوت است. همان گونه که در بالا ذکر کردیم ، فیلرهای ارزان ، به احتمال بسیار زیاد چینی و تقلب هستند و می توانند منجر به بروز عوارضی مانند ، تورم ، زخم و کبودی شوند.

مرکز زیبایی برکه ، تلاش دارد که با ارائه بهترین خدمت با قیمت های بسیار مناسب ، رضایت مراجعه کنندگان عزیز را به دست آورد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments