مرکز لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان | لیزر ، بهترین روش برای رفع موهای زائد

مرکز لیزر

مرکز لیزر اصفهان یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در این شهر است. اگر شما هم از روش های سنتی مانند تیغ و ژیلت و اپیلاسیون و پودر های موبر خسته شده اید و به دنبال راهی هستید تا موهای زائد بدنتان را برای همیشه از بین ببرید، بهتر است سری به مرکز لیزر اصفهان بزنید.

مهمترین ویژگی درمان لیزر موهای زائد این است که پس از آن دیگر هرگز نیاز نخواهید داشت وقت و هزینه ی زیادی صرف رفع موهای زائد بکنید، چرا که بعد از لیزر، موهای زائد بدنتان دیگر رشد نخواهند کرد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر
مرکز لیزر

تصور کنید که هرگز مویی روی زیر بغل یا ناحیه ی بیکینی، پا ها و دست هایتان نمی بینید. دیگر لازم نیست هر دفعه پیش از هر مهمانی خانوادگی چک کنید تا ببنید موهای زائد پا یا ناحیه ی دستتان نوک زده و سبز شده یا نه. با لیزر خیالتان از بابت موهای زائد راحت می شود.

علاوه بر آن از آنجاییکه درمان لیزر پیش از رفع کامل، ابتدا موها را نرم می کند، بعد از لیزر کردن موهای زائد پوستی صاف و شفاف در آن ناحیه خواهید داشت.

برای آشَنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در اصفهان

امروزه درمان لیزر موهای زائد، به خاطر مزیت های فراوانش بسیار همه گیر و رایج شده است. امروزه در هر شهری شاهد آن هستیم که مراکز لیزر زیادی راه اندازی شده اند تا بتوانند نظر متقاضیان را به خودشان جلب کنند. کار تا جایی پیش رفته که حتی می توانید برخی از سالن های زیبایی را هم ببینید که خدمات لیزر ارائه می کنند.

یکی دیگر از دلایل این اتفاق آن است که درمان لیزر بسیار ساده و کم خطر است.

اما هوشیار باشید که در عین ساده بودن، درمان لیزر موهای زائد در واقع بسیار حساس و ظریف هم هست. این درمان ، همانطور که از اسمش بر می آید، با سلامتی پوست شما سروکار دارد. پس سهل انگاری در انجام آن می تواند به جای خدمت به شما، آسیب های جدی و شدیدی به پوستتان وارد کند. لیزر در هر حال اشعه ای با اثر تخریبی بالا ست و اگر به درستی از دستگاه لیزر استفاده نشود می تواند خطرناک باشد.

برای آشنایی بیشتر با خطرات لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه نمایید.

پس دقت داشته باشید که اگر می خواهید موهای زائدتان را لیزر کنید، مرکز لیزر معتبر و قابل اعتمادی را انتخاب کنید که خدمات با کیفیتی به شما ارائه می دهد.

در یک مرکز لیزر معتبر، پیش از آنکه یک تکنسین شما را روی صندلی مخصوص لیزر بنشاند، اول با یک متخصص پوست ملاقات می کنید. متخصص پوست مرکز لیزر در ابتدا شرایط سلامت و پوست و موی شما را بررسی می کند. او حتی ممکن است از بیماری های احتمالی و داروهایی که به هر دلیلی استفاده می کنید هم از شما سوالاتی بپرسد. همه ی این معاینات در وهله ی اول برای آن است که پزشک مطمئن شود شما می توانید درمان لیزر را انجام دهید و لیزر برای شما خطری ندارد.

پس از معاینه ی کامل، متخصص پوست شما را پیش تکنسین حرفه ای می فرستد. این تکنسین که بر خلاف تکنسین های تجربی سایر مراکز نامعتبر، در این کار تخصص دارد، بر اساس گزارشات پزشک دستگاه را برای شخص شما تنظیم مجدد می کند. یعنی شدت و طول موج لیزر را با توجه به شرایط پوستی شما تنظیم می نماید. تازه پس از این ملاحظات اولیه است که می توان درمان لیزر موهای زائد را شروع کرد.

مرکز لیزر
مرکز لیزر

نکته : در برخی از مراکز پزشک متخصص پوست خودش لیزر موهای زائد را برای شما انجام می دهد و کار را به تکنسین دیگری واگذار نمی کند.

مرکز تخصصی لیزر اصفهان، یکی از بهترین شعب مجموعه مراکز لیزر آلومینا در سراسر کشور می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی لیزر موهای زائد به شما عزیزان می باشد.

مجهز بودن به دستگاه های لیزر دایود سوپرانو و الکساندرایت آپوجی که دوتا از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا هستند، در کنار تخفیف های استثنایی، مرکز لیزر اصفهان را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در شهر اصفهان تبدیل کرده است.

شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه های قیمیت و همچنین تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با مرکز لیزر اصفهان تماس بگیرید.

خطرات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به شرط آنکه تحت نظر یک متخصص انجام شود، یکی از کم عوارض ترین و ایمن ترین درمان ها است. عوارض عمومی این درمان، سطحی بوده و نهایتا پس از چند ساعت تا حداکثر چند روز خود به خود از بین می روند. عوارض جانبی رایج و بی خطر لیزر عبارتند از:

  • قرمزی پوست
  • التهاب پوست
  • کبودی سطحی

اگر لیزر به درستی انجام نشود می تواند عوارض جدی تری هم برای شما به همراه داشته باشد. عوارض جانبی جدی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • خونریزی
  • زخم
  • کبودی جدی
  • عفونت

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود

اشعه ی لیزر در واقع مجموعه ای از امواج نوری بسیار متراکم است. در درمان لیزر موهای زائد، تکنسین قلم متصل به دستگاه را روی پوست ناحیه ی تحت درمان می کشد. با این کار او اشعه ی لیزر را به صورت یکدست بر تمامی ناحیه می تاباند.

مرکز لیزر
مرکز لیزر

امواج نوری طبیعتا بیشتر جذب نقاط تیره تر می شوند. به همین علت هنگامی که اشعه ی لیزر توسط قلم مخصوص روی پوست تابیده می شود خود به خود جذب رنگدانه یا ملانین های تیره تر می گردد. ملانین یا رنگدانه ی تیره در سطح پوست معمولا متعلق به ریشه مو است. به همین خاطر اشعه ی لیزر تنها جذب مو شده و به پوست آسیبی نمی رساند.

لیزر جذب شده در ریشه ی مو به گرما و حرارت تبدیل شده و فولیکول که عامل رشد مو است را می سوزاند. سوختن فولیکول مو طی چند مرتبه ی متوالی و چند جلسه ی درمانی آرام آرام ریشه ی مو را ضعیف کرده و در نهایت موی زائد را از بین می برد.

نکته : اگر به تازگی پوستتان را برنزه کرده اید، درمان لیزر موهای زائد مناسب شما نخواهد بود. چراکه برنزه بودن پوست کنتراست رنگی بین رنگ مو و پوست را کاهش داده و باعث می شود لیزر در تشخیص پوست از مو به درستی عمل نکند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments