لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی در اصفهان

قیمت لیزر بدن | مرکز لیزر برکه

قیمت لیزر بدن | مرکز لیزر برکه

لیزر بدن یا لیزر موهای زائد، امروزه بهترین و کامل ترین روش درمانی برای رفع موهای زائد است. این روش امتحان خود را پس داده و سال هاست که در میان مردم شناخته شده است. اما در ایران یکی از روش های نسبتا نوین به حساب می آید. به خاطر همین اکثر مردم اطلاعات دقیقی از آن ندارند و به حدس و گمان بسنده می کنند. یکی از نگرانی های رایج در مورد درمان لیزر، قیمت لیزر بدن است، که همیشه مردم را از انجام آن می ترساند.
 

مردم اغلب فکر می کنند قیمت لیزر بدن به قدری بالاست که ارزش انجام دادن ندارد. اما مسلما این باور غلط است. بله، قیمت لیزر بدن پایین و ارزان نیست، و هر مرکز یا سالنی هم قیمت های پایینی را به شما پیشنهاد کرد به کیفیت کارش شک کنید. اما آنقدر ها هم که باور های غلط درباره اش وجود دارد، بالا نیست. این هزینه در کل نسبت به خرجی که در بلند مدت برای خریدن تیغ یا اپیلاسیون و بند انداختن می کنید،  کاملا به صرفه است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های روز لیزر بوده و با در احتیار داشتن کادری مجرب آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به مراجعین محترم می باشد. شما می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ها و تخفیف های استثنایی و همچنین تماس برای تعیین نوبت درمان و مشاوره، هم اکنون از اینجا با ما تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای رفع باور های ناشی از بی اطلاعی در مورد لیزر بدن، در ادامه به نکات مهمی که باید برای شناخت بهتر درمان لیزر با آنها آشنا باشید، اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

در برخی از نواحی بدن بهتر عمل می کند

اگر به دنبال خط بیکینی، زیر بغل، پاها یا بازوهای بدون مو هستید، خوش شانسی آورده اید. تمامی این ناحیه های بدن برای انجام درمان لیزر موهای زائد مناسب هستند. همه ی پارامتر هایی که انجام لیزر برای رفع موهای زائد را سخت یا آسان می کنند تنها محدود به دو تا هستند: ترکیبی از پوست نازک و موی ضخیم. لیزر نواحی از بدن که دارای موهای نازک تری هستند(مانند تمامی نواحی فوق الذکر) آسان است، در حالی که لیزر بخش هایی همچون کمر یا چانه که موهای ضخیم تری دارند، کمی دشوار تر است. (قیمت لیزر بدن)

درمان لیزر موهای زائد به صبر نیاز دارد

درمان لیزر موهای زائد معمولا بیش از سه جلسه با فاصله های پنج تا هشت هفته ای طول نمی کشد تا بتواند نتایج مثبت خود را نشان دهد، اما برخی از افراد برای رفع کامل موهای زائد یک ناحیه از بدن به شش جلسه درمان نیاز دارند. این به آن دلیل است که لیزر از طریق آسیب رساندن به سلول های بنیادی موجود در فولیکول های مو کار می کند و از بین بردن تنها یک فولیکول مو می تواند چندین جلسه طول بکشد. تعداد جلسات به شرایط منحصر به فرد مراجع بستگی مسقیم دارد. درمان لیزر موهای زائد به آرامی موهای زائد را نازک و نازکتر می کند تا کم کم آن را کاملا از بین ببرد. هزینه ی کل درمان بسته به شرایط فردی و تعداد جلسات مورد نیاز متفاوت است. اما خبر خوب این است که می توانید در فاصله بین جلسات موهای زائد خود را شیو کنید(اپیلاسیون هرگز). در حقیقت پیش از هر جلسه لیزر باید موهایتان شیو شده باشد.( قیمت لیزر بدن)

لیزر برای همه مناسب نیست

این نکته واقعا مهم است که: شما نمی توانید از دستگاه های لیزر موهای زائد قدیمی بر روی پوست های تیره یا دارای رنگ زیتونی استفاده کنید، چراکه سیستم عملکردشان هدف گیری و نابود کردن رنگدانه های تیره است.این اتفاق فوق العاده خطرناک است و می تواند پوست شما را بسوزاند و زخمی کند. دستگاه های لیز قدیمی تنها روی پوست های نسبتا روشن با موهای بسیار تیره جواب می دادند. این دستگاه های دوره ی خود را داشتند، اما امروز دیگر نه.

 شما باید مرکزی را انتخاب کنید که مجهز به دستگاه های لیزر جدید باشد تا از ایمن بودن آن روی پوست تیره مطمئن باشید. از بهترین دستگاه های لیزر جدید می توان به دستگاه لیزر الکساندرایت اشاره کرد.

از بین بردن موهای زائد با رنگ بلوند نسبتا کار دشواری است، مخصوصا روی پوست های روشن. چراکه لیزر به سختی می تواند ریشه های مو را پیدا کرده، هدف اشعه قرار دهد. لیزر موهای بلوند معولا کمی دشوار تر بوده و به تعداد جلسات درمان بیشتری نیاز دارد.( قیمت لیزر بدن)

لیزر موهای زائد فصلی است!

هرچند این نکته به نظر دور از عقل می رسد اما بهتر است درمان لیزر موهای زائد خود را در پاییز یا زمستان شروع کنید. هر وقت به جز تابستان که شدت تابش آفتاب زیاد است. دقیقا مثل سیستمی که لیزر های قدیمی به پوست های تیره آسیب می رساندند، برنزه کردن، آفتاب سوخته شدن یا سولاریوم در جریان جلسات درمان با لیزر خطرناک است. بسیار مشاهده شده افرادی در طول دو جلسه اول، درمانی آرام و مطلوب را پشت سر گذاشته اند، اما در جلسه ی سوم به شدت دچار سوختگی شده اند، فقط به خاطر اینکه زیاد زیر نور آفتاب بوده اند!( قیمت لیزر بدن)

به سالن آرایشی اعتماد نکنید، به مرکز درمانی بروید

بر خلاف پزشکان متخصص، یک آرایشگر زیبایی در سالن آرایشی ممکن است متوجه وجود زگیل یا عفونت پوستی نشود، و با استفاده از لیزر آن را در سراسر بدن پخش کند. علاوه بر آن اگر لیزر با خالکوبی یا تتو برخورد کند می تواند موجب سوختگی شود. آرایشگر ها هم همیشه یادشان نمی ماند که در مورد جاهای آفتاب سوخته از فرد سوال بپرسند که آن را لیزر نکنند. (قیمت لیزر بدن)

قیمت لیزر بدن
قیمت لیزر بدن

لیزر در قسمت هایی از بدن که انتظارش را ندارید استفاده می شود

یکی دیگر از علت هایی که باعث می شود برای لیزر موهای زائد فقط و فقط به پزشک متخصص مراجعه کنید این است که: ممکن است بخواهید نواحی شرمگاهی بدن خود را لیزر کنید(مانند لیزر نوک سینه). لیزر موهای زائد در این ناحیه و ناحیه ی شکم عملکرد بسیار خوبی دارد.نمی توانید با داشتن پیرسینگ ناحیه مورد نظر را لیزر کنید(چه در بینی باید، چه در ناف و غیره). چراکه آهن گرما را به خود جذب کرده و باعث سوختگی شدید می شود.( قیمت لیزر بدن)

لیزر به معنی رفع دائمی موها ی زائد نیست

می دانیم ناراحت کننده است، اما سطوح هورمونی با افزایش سن تغییر می کنند و با عوض شدن تعادل تستوسترون و استروژن موهای زائد جدید دوباره شروع به رشد می کنند. به یاد داشته باشید تا به امروز هیچ درمانی وجود ندارد که بتواند موهای زائد را برای همیشه رفع کند. بهترین درمان رفع موهای زائد که همانا لیزر است، فقط می تواند سرعت رشد مجدد موهای زائد به شدت کاهش دهد. با این حال باز هم نیاز دارید تقریبا سالی یکبار، پس از دوره ی کامل لیزر، درمان های ترمیمی انجام دهید. (قیمت لیزر بدن)

لیزر موهای زائد درد داشت، ولی دیگر نه

در گذشته با سیستم های قدیمی تر فرآیند درمان لیزر موهای زائد درد داشت. چون به هر حال سطح پوست را هرچند کنترل شده، می سوزاند. اما با ورود نسل های جدید دستگاه های لیزر، فرآیند لیزر موهای زائد تقریبا بدون درد انجام می شود. (قیمت لیزر بدن)

 

هزینه لیزر صورت

هزینه لیزر صورت، نسبت به لیزر سایر نقاط بدن کمی ارزانتر تمام می شود. چراکه در هر حال این ناحیه کوچکتر از سایر نواحی بدن مانند پاها می باشد و همچنین دارای موهای نازک تری است.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

از آنجاییکه موهای بدن آقایان در کل از موهای خانم ها ضخیم تر است، فرآیند لیزر موهای بدن آقایان اندکی مشکل تر و وقت گیرتر است. به همین خاطر، البته بسته به شرایط فردی، ممکن است قیمت لیزر بدن آقایان کمی از خانم ها گرانتر تمام شود.

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments