لیزر مو

لیزر موهای زائد، تنها روش رفع دائمی مو های زائد بدن | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران

لیزر مو

لیزر مو های زائد

اگر شما هم به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد بدنتان برای همیشه می گردید، بهتر است بدانید بهترین روش درمانی پیش روی شما، درمان لیزر مو های زائد است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد رفع دائمی و همیشگی موهای زائد را به شما پیشنهاد می دهد.

لیزر مو
لیزر مو

لیزر یکی از کم عوارض ترین، ایمن ترین و کم دردسر ترین درمان هاست. اما با این وجود، علی رغم همه ی سادگیش، درمانی بسیار حساس و تخصصی نیز هست. امروزه مراکز بسیار زیادی درمان لیزر مو های زائد را به مشتریانشان ارائه می کنند. حتی برخی از سالن های زیابیی و آرایشی هم به دستگاه لیزر مجهز هستند.

اما به این کته حتما توجه داشته باشید، که اگر لیزر موهای زائد به درستی و با دقت کافی انجام نشود به جای کمک به شما می تواند آسیب های جدی به پوستتان وارد کند. دقتی که نیازمند دانش تخصصی است.

در یک مرکز لیزر معتبر و قابل اعتماد، پیش از انجام لیزر، یک پزشک متخصص پوست شما را معاینه می کند تا کاملا از شرایط پوستی شما اطلاع پیدا کند. پس از معاینه او است که تعیین می کند اولا، آیا اصلا لیزر مناسب شرایط پوستی و سلامت شما هست یا نه. و دوما، چنانچه می توانید تت درمان با لیزر برا رفع مو های زائد قرار بگیرید، میزان و شدت اشعه باید چقدر باشد.

سپس بر اساس گزارشات متخصص پوست مرکز، تکنسین ماهر و حرفه ای، شدت و میزان درمان را برای شخص شما تنظیم مجدد می کند. شما همچنین می توانید پس از جلسه ی مشاوره ی ابتدایی، از پزشک بخواهید اطلاعاتی در مورد تعداد جلسات و طول دوره ی درمان، همچنین هزینه ی لیزر به شما بدهد.

برای آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

مرکز لیزر پونک، به عنوان یکی از بهترین شعبات مراکز لیزر تهران اسکین در شهر تهران، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر به شما عزیزان می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، یکی بهترین مراکز لیزر در غرب تهران است.

مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های استثنایی، مرکز لیزر پونک را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. چنانچه مایلید از لیست تعرفه های قیمتی مرکز لیزر پونک اطلاع یابید، همچنین برای تماس جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد مردان

همانطور که مرد ها هم به اندازه ی زن ها به از بین بردن موهای زائد بدنشان اهمییت می دهند، لیزر هم تنها مختص خانم ها نیست. بلکه مردان هم به همان اندازه می توانند از خدماتش بهره ببرند.

لیزر مو
لیزر مو

لیزر موهای زائد آقایان با خانم ها هیچ تفاوتی ندارد. مگر آنکه، از آنجاییکه موهای زائد مردان معمولا بیشتر است و ریشه های ضخیم تری دارد، شاید درمان لیزر برای آنها کمی طولانی تر از خانم ها باشد. یعنی به جلسات لیزر بیشتری احتیاج داشته باشند.

خوب است بدانید مرد ها می توانند موهای صورت خود را لیزر کنند!

لیزر مو های زائد، می تواند به معنی رفع کامل موهای یک ناحیه نباشد. بلکه لیزر یک درمان متمرکز و قابل هدف گیری و کنترل است. چنانچه موهای رشد موهای صورتتان به عنوان یک مرد، بسیار زیاد است، یا مثلا روی گونه هایتان مو دارید، لیزر می تواند رشد موها را کاهش داده و بدون اینکه به مو های بخش های دیگر صورت کاری داشته باشد، تنها موهای روی گونه را از بین ببرد.

همچنین اگر به دنبال خط ریشی صاف و مرتب و زیبا می گردید، می توانید مطمئن باشید لیزر به شما کمک زیادی می کند.

برای  آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد آقایان، این مقاله را مطالعه کنید.

مرکز لیزر پونک در غرب تهران، افتخار دارد از معدود مراکز لیزری باشد که در کنار خانم ها، خدمات مختص لیزر آقایان را هم انجام می دهد.

 لیزر چگونه عمل می کند؟

اساسا کار درمان لیزر موهای زائد، استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر است. با استفاده از اشعه ی لیزر که در واقع مجموعه ای از اشعه های نوری بسیار متراکم می باشد، لیزر عملا فرآیندی تخریبی است. اما نه تخریبی مضر. بلکه مفید و سودمند.

لیزر موهای زائد، با تشخیص ملانین، یا رنگدانه های تیره از روشن، خود به خود جذب رنگدانه های تیره تر می شود. از آنجاییکه رنگدانه های تیره ی سطح پوست معمولا متعلق به موها هستند، اشعه ی لیزر تابانده شده روی پوست، به بافت های پوستی آسیبی وارد نکرده و فقط جذب مو می شود.

لیزر مو
لیزر مو

نکته : به همین خاطر است که اگر پوستتان را به تازگی برنزه کرده باشیدو اختلاف سطح رنگی میان پوست و مو کم باشد، لیزر نمی تواند پوست را از مو تشخیص داده، و بنابراین ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

بهترین کاندیدا ها برای انجام درمان لیزر موهای زائد، افرادی هستند که پوستی روشن با موی تیره دارند. البته اگر پوست تیره ای داشته باشید، به این معنی نیست که نمی توانید درمان لیزر را انجام دهید. چراکه دستگاه های جدید لیزر، امروزه می توانند دقت بیشتری از قبل داشته باشند. پس لازم نیست نگران باشید.

اشعه ی لیزر با جذب شدن در ریشه ی مو، فولیکول ها که عاملین رشد مو هستند را در ساقه ی مو می سوزاند. سوختن فولیکول ها طی چند دفعه و تکرار جلسات لیزر، رفته رفته باعث کاهش شدید رشد مجدد مو شده و آن را برای همیشه از بین می برد.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد لیزر، بهتر است این مقاله را نیز بخوانید.
لیزر مو
لیزر مو

لیزر موهای زائد درد دارد؟

لیزر یکی از کم خطر ترین و کم درد ترین درمان هاست. درد لیزر به قدری کم است که حتی می توان گفت هیچ دردی ندارد. این خاصیت را هم مدیون سیستم خنک کننده است.

سیستم خنک کننده ی همزمان، سیستمی است که پس از هر شات لیزر، بلافاصله سطح پوست را سرد می کند تا از بروز درد ناشی از گرما جلوگیری نماید. بیشتر افرادی که تجربه ی لیزر موهای زائد را داشته اند، درد آن را بیشتر به حس مورموری قلقلک دهنده تشبیه کرده اند، تا دردی آزار دهنده.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز لیزر 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments