بهترین مرکز پلاسماتراپی

بهترین مرکز پلاسماتراپی بدون جراحی: لیفت ارزان پلک و بینی

بهترین مرکز پلاسماجت در تهران |پلاسماجت بینی

پلاسماتراپی و بلفاروپلاستی: جراحی و رفع افتادگی پلک

سلام و لحظه ها به نیکی.

ما ایرانی ها اغلب جذب افرادی می شویم که چشمان افسون گر و زیباتری دارند. چشم ها بخش مهمی از زیبایی چهره اند؛ اما در گذر زمان با نیروی جاذبه و افزایش سن افتاده و فرسوده می شوند. پلک ها وظیفه حفاظت از چشم ها را به عهده دارند. نتیجه ی فرسودگی پلک ها تنبلی چشم و فشار به اعصاب چشم، اختلال بینایی و احتمالا سردرد های اذیت کننده است. امروزه بلفاروپلاستی و پلاسماتراپی برای رفع افتادگی پلک، پف بالای پلک، چربی اضافه و جوانسازی چشمان محبوبیت خاصی دارند. دلیل علاقه روزافزون مردم به پلاسماتراپی این است که در عین ایمنی، غیرتهاجمی و ارزان بودن، ماندگاری خوبی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع امروز: جوانسازی چشم ها و پلک ها و لیفت ارزان بینی در بهترین مرکز پلاسماتراپی و بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی به معنای رفع افتادگی و شلیِ پوست پایین و بالای پلک ها و حذف چربی، پوست و عضله اضافه و درمان پف زیر چشم هاست. چین و چروک های بالا و پایین پلک ناشی از افتادگی پوست پلک است. پف زیر چشم نیز نتیجه ی رسوب چربی زیر پوستی ست.

در بلفاروپلاستی، دو روش اصلی برای جوانسازی و لیفت پوست پلک ها وجود دارد: روش بلفاروپلاستی جراحی پلک ها (همراه با لیزر یا بدون لیزر) و غیرجراحی (پلاسماتراپی با پلاسماجت)

پلاسماتراپی بدون جراحی چیست؟

پلاسما فایربولت رفع افتادگی پلک

در پلاسماتراپی از نیروی پلاسمای کنترل شده برای لیفت پلک ها استفاده می شود. پلاسما حالت چهارم ماده (گاز یونیزه شده) و یک نعمت بزرگ الهی است که در طبیعت وجود دارد. در واقع، شبیه اشعه ماورابنفش خورشید و برای سلامت بدن و جذب ویتامین دی بسیار ضروری ست. بدون پلاسما، تمام موجودات کره زمین ناقص الخلقه متولد می شوند. این ماده پرانرژی و کم فشارست و سریع سرد می شود.

نکته: این پلاسما را با پلاسمای خون اشتباه نگیریم. پلاسما نه امواج است و نه لیزر. عمق نفوذ پلاسما کم است؛ بنابراین، هیچ آسیبی به لایه های عمقی و بافت سالم و اعصاب و رگ و عروق خونی در زیر پوست اطراف چشم وارد نمی کند. در عین حال، پوست سطحی پیر را از بین می برد و مقدار کمی سوختگی ظاهری ایجاد می کند که خیلی زود یک پوست سفت و جوان جای آن را می گیرد.

فرآیند و مکانیسم انجام پلاسماتراپی با دستگاه فایربولت

پلاسما برای رفع افتادگی پلک و لیفت بینی

درمان و رفع افتادگی پلک با پلاسماتراپی بدون جراحی

پیش از عمل، کرم موضعی حدود ۲۰ دقیقه روی پلک مالش داده می شود. ممکن است زیر پلک، بی حسی تزریق شود. با برخورد پلاسما به سطح پوست پلک (نقطه به نقطه و دقیق)، سلول های پوست پیر و افتاده و شل تصعید می شود. سلول های مرده ظرف یکهفته از روی پلک ها فرو می ریزند. جای آن ها سلول های جدیدی شکل می گیرند و پوست تازه ای می روید. توصیه می شود همزمان با لیفت پلک، از تکنیک های سفت سازی پوست نیز استفاده شود.

این تکنیک با دستگاه پلاسماجت (پلکسر یا فایربولت) اجرا می شود.  پلاسماتراپی غیرتهاجمی، بدون بیهوشی عمومی، غیرجراحی، ایمن و با عوارض خیلی کم است. با این حال، اگر پزشک به آناتومی بافت نرم، اسکلت، استخوان و عضله های مربوط به پلک چشم بیمار درست آشنا نباشد، احتمال بروز عوارض ناخوشایند وجود دارد. این عمل مستلزم دقت و مهارت بالای پزشک و نیز مرغوب بودن دستگاه است.

پلاسماتراپی و تیپ پوستی

یکی از عیب های پلاسماتراپی این است که برای پوست تیره باید نهایت دقت عمل را به خرج داد. مهارت پزشک برای پیشگیری از تغییر رنگ پوست و واکنش حساسیت زا به سوختگی موقتی پلاسما اهمیت زیادی دارد. ممکن است برای پوست های خیلی تیره اذیت کننده باشد.

تعداد جلسات و زمان بهبودی پلاسماتراپی پلک

بستگی به میزان شلی و افتادگی پلک شما، از یک تا سه جلسه بین هر جلسه یکی دو ماه فاصله طول می کشد. هر جلسه فقط حدود سی دقیقه زمان می برد.

زمان بهبودی شما بین ۷ تا ۱۰ روز متغیر است.

بلفاروپلاستی با جراحی پلک ها

برای افرادی با پوست فوق العاده شل و افتاده یا سن بالا ممکن است جراحی پلک با برش های نازکی بر روی چین های طبیعی پلک انجام شود. این برش ها با بخیه های نازک نامرئی دوخته می شوند. همچنین، روش جراحی برای از بین بردن پف زیر پلک، چین و چروک های ریز و برداشتن پوست اضافی زیر پلک کاربرد دارد.

ممکن است همزمان از لیزر درمانی برای پیشگیری از تورم و کبودی چشم ها استفاده شود.برای حذف چربی اضافه زیر چشم نیز برش هایی داده می شود. برای رفع پف زیر پلک، برش از داخل ایجاد می شود.

برای جزییات لیزردرمانی بالای پلک ها، اینجا کلیک کنید.

این روش جراحی مقداری دردناک است و نسبت به پلاسماتراپی، زمان بهبودی بیشتری می طلبد. اما برای پوست های فرسوده و پیر ماندگاری و جوابدهی بهتری دارد.

نکته: جراحی تهاجمی پلک ماندگاری بالاتر و عوارض بیشتری دارد که گذشتِ زمان بیشتری برای رفع عوارض لازم است.

بهترین مرکز پلاسماتراپی: عوارض جراحی پلک با بلفاروپلاستی

در جراحی (برش) پوست پلک ها در بلفاروپلاستی ممکن است عوارض زیر ظاهر شوند:

۱. عفونت و خونریزی (اغلب موقتی)

۲. خارش و خشکی چشم ها

۳. مشکل در بستن چشم یا پلک

۴. زخم و اسکار واضح

۵. آسیب به عضلات چشم

۶. به هم خوردن یکنواختی رنگ پوست در محل عمل

۷. نیاز به عمل مجدد

۸. اختلال بینایی موقتی و در صورت انتخاب پزشک ناوارد و مرکز نامعتبر، احتمال از دست رفتن بینایی

۹. ایجاد لخته خون و یا حساسیت به مواد بی حسی یا بیهوشی

لیفت یا فیکس کردن ابروها همزمان با لیفت پلک ها

هموطن عزیز، اگر قصد بلفاروپلاستی یا پلاسماجت دارید، باید مراقب حفظ حالت ابرویتان نیز باشید. به کمک پزشک، وزن ابرو روی پلک بالا نمی افتد و ظاهر شما بعد از عمل غیر طبیعی به نظر نمی آید. محل ابروها باید طوری فیکس شود که با لیفت پلک ها تداخل پیدا نکنند. البته امروزه دانش پزشکی درباره آناتومی اطراف پلک ها مشکل تداخل ابرو را حل کرده و خیلی جای نگرانی نیست.

کاندید نامناسب و موارد ممنوعه بلفاروپلاستی

دوست عزیز، اگر جزو افراد زیر هستید، بلفاروپلاستی برای شما مناسب نیست:

۱. بیماری تیروئید، از جمله، تیروئید پرکار و بیماری Grave

۲. عدم فعالیت غدد اشکی و خشکی بیش از اندازه چشمان

۳. فشار خون بالا

۴. بیماری های قلبی-عروقی

۵. بیماری دیابت جدی

۶. بیماری گلوکوما یا اختلال شبکیه چشم

همچنین، در صورت افتادگی یبش از حد پلک همراه با چربی اضافه بهتر است بلفاروپلاستی جراحی تهاجمی انجام شود. ماندگاری جراحی بیشتر و عوارض آن نیز بسیار بیشتر است.

پزشک خوب برای بلفاروپلاستی و پلاسماجت پلک چشم

اولین خصوصیت پزشک خوب برای بلفاروپلاستی این است که دانش زیادی درباره آناتومی بافت نرم و اسکلت استخوانی اطراف چشم و پلک هر بیمار داشته باشد. این دانش و تبحر برای پیشگیری از عوارض بلفاروپلاستی ضروری ست. تکنیک بلفاروپلاستی به خودی خود عوارض چندانی ندارد مگر اینکه سه عامل بیمار (مراقبت ها و اطلاعات سوابق پزشکی خود)، پزشک یا دستگاه به خوبی انجام وظیفه نکنند.

ترکیب بلفاروپلاستی با تزریق چربی، تزریق بوتاکس

گاهی در کنار بلفاروپلاستی از خاصیت رشد سلول های بنیادی چربی به عنوان فیلر برای پرکردن حجم از دست رفته اطراف چشم استفاده می شود. این کار برای تقویت ماندگاری عمل بلفاروپلاستی و حفظ حالت طبیعی چشمان بعد از عمل است. ممکن است از تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم نیز استفاده شود.

ترکیب بلفاروپلاستی با آر.اف.فرکشنال

گاهی در کنار بلفاروپلاستی، از رادیوفرکانسی فرکشنال برای سفت سازی پوست اطراف چشم ها نیز کمک گرفته می شود.

برای اطلاعات کامل آر.اف.فرکشنال، اینجا کلیک کنید.

هزینه بلفاروپلاستی؛ تخفیف پلاسماتراپی

تخفیف لیفت صورت با نخ در مرکز برکه

دوستان عزیز، هزینه های مراکز تهران اسکین بسیار منصفانه و برای پلاسماتراپی ارزان است. آدرس ها و شماره های تماس بینابین یا پایان متن درج شده.

همچنین، در فواصل معینی مانند اعیاد رسمی و جشن های ملی، جشنواره های تخفیف ویژه برگزار می شود. این تخفیف ها به دور از هرگونه پورسانت و کاملا واقعیست. به عنوان مثال، می توانید اینجا کلیک کنید.

فیلم پلاسماتراپی برای رفع افتادگی پلک ها

برای مشاهده فیلم پلاسماتراپی، اینجا کلیک کنید.

بهترین جراح پلک در تهران و کرج

سایت تهران اسکین همواره با مجرب ترین و متهدترین پزشکان متخصص پوست و مو و لیزر و نیز چشم پزشکان برتر کشور در تماس است. برای راهنمایی، می توانید با سایت (قسمت تماس با ما) تماس بگیرید و یا با درج دیدگاه سوالات خود را بپرسید. همکاران ما حتما برای پاسخ درست به شما وقت خواهند گذاشت.

بهترین مرکز پلاسماجت در تهران و البرز

در پلاسماتراپی توجه به چند عامل اهمیت زیادی دارد:

۱. انتخاب مرکز معتبر،

۲. استفاده آن مرکز از دستگاه های استاندارد و پیشرفته روز دنیا (برای مثال، پلاسماجت فایربولت با ماندگاری بالا یا پلکسر)

۳. انتخاب پزشک بسیار مجرب که به دانش آناتومی بافت نرم، اسکلت، استخوان، عضله و ساختار زیرپوستی پلک ها (اعصاب و عروق و رگ های خونی…) آشنایی و تسلط کافی دارد.

امیدوارم با انتخاب های مناسب، بهترین نتیجه برای لیفت پلک شما به دست آید.

پلاسماتراپی برای لیفت بینی

برای اطلاعات پلاسماتراپی برای لیفت بینی، اینجا کلیک کنید.

مریم اکبری زاده

شاد و امیدوار باشید.

 

 

 

3.6 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments