فیلم عمل بلفاروپلاستی

فیلم عمل بلفاروپلاستی | با روند جراحی پلک از نزدیک آشنا شوید!

فیلم عمل بلفاروپلاستی

فیلم عمل بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک یکی از درمان های زیبایی است که در عموم موارد برای رفع افتادگی پلک از آن استفاده می شود. برای این منظور پزشک با جراحی پوست، چربی و عضلات اضافه جمع شده روی پلک را برمی دارد.
اما برطرف کردن پتوز یا افتادگی پلک تنها فایده بلفاروپلاستی نیست. بلکه این درمان همچنین می تواند برای جوانسازی پوست ناحیه دور چشم هم استفاده شود. برداشتن یا خالی کردن کیسه زیر چشم، در کنار رفع چین و چروک های دور چشم، از جمله دیگر مواردی هستند که بلفاروپلاستی می تواند در آنها کمک کننده باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم عمل بلفاروپلاستی
فیلم عمل بلفاروپلاستی

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد این عمل جراحی زیبایی صحبت کنیم. اما همانطور که خودتان می دانید هیچ متن نوشتاری نمی تواند به اندازه فیلم عمل بلفاروپلاستی در مورد آن به شما اطلاعات و آگاهی دهد. با ما در ادامه همراه باشید تا علاوه بر دریافت اطلاعات مفیدی از این عمل، یک ویدئو هم از آن تماشا کنید.

بفاروپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

بیشتر از همه مردمی از عمل جراحی پلک استفاده می کنند که قصد دارند با استفاده از آن پوست ناحیه دور چشم خود را جوانسازی کنند. به وجود آمدن کیسه زیر چشم بخشی طبیعی از فرآیند پیر شدن است. اما چنانچه این تاثیرات و تغییرات شما را آزار می دهند و از ظاهر آنها خوشتان نمی آید انجام دادن عمل های جراحی زیبایی مانند بلفاروپلاستی می تواند کمک زیادی به شما بکند.
چنین کیسه هایی تنها در زیر چشم به وجود نمی آیند بلکه می توانند در زیر ابروها هم ایجاد شوند. بلفاروپلاستی برای برطرف کردن همه انواع آنها مناسب است.
البته بهتر است بدایند که بلفاروپلاستی برای بعضی از مردم فقط یک عمل جراحی زیبایی نیست. چنانچه پوست شما ناشی از هر عارضه ای اعم از مشکلات مادرزادی یا به خاطر بالا رفتن سن، دچار شلی شده باشد، فرد مناسبی برای انجام بلفاروپلاستی هستید. اما مگر بلفاروپلاستی عمل جراحی پلک نیست؟ پس چه ارتباطی با شل شدن پوست دارد؟

در بخش روند بلفاروپلاستی در پایین به این سوال پاسخ می دهیم.

فیلم عمل بلفاروپلاستی
فیلم عمل بلفاروپلاستی

افتادگی پلک بالا مشکلی نیست که فقط روی ظاهر شما تاثیر بگذارد. بلکه پلکی که دچار افتادگی شده است پایین آمده و بخشی از مردمک چشم را هم می پوشاند. این اتفاق می تواند موجب مسدود شدن زاویه دید فرد شده و بینایی او را مختل کند.
بیشتر افرادی که به افتادگی پلک دچار هستند ناچارند سر خود کمی بالا نگه دارند تا بتوانند خوب ببینند.
برای کاهش خطر پیامد های بلفاروپلاستی اگر سیگار نکشید یا هیچ بیماری شدیدی نداشته باشید که روند بهبودی شما تحت تاثیر قرار دهد، کاندید بهتری برای انجام این عمل خواهید بود.

آماده شدن برای عمل بلفاروپلاستی

آماده شدن برای جراحی پلک می تواند پیچیده باشد. ابتدا باید مشورت های اولیه با پزشک درمانگر را انجام دهید تا در مورد نگرانی هایی که در مورد این عمل وجود دارند با او صحبت کنید. یادتان باشد که بلفاروپلاستی عملی حساس است که برای انجام دادنش حتما باید به یک پزشک معتبر مراجعه کنید. بنابراین در جلسه مشاوره خجالت نکشید و درباره سوابق، درک ها و تخصص هایی که پزشک دارد از او سوال بپرسید. همچنین از او بخواهید تا آلبوم عکس پیش و پس از عمل افرادی که قبلا به او مراجعه کرده اند را هم به شما نشان بدهد.پس از حصول اطمینان از کیفیت کار پزشک، جراح پیش از شروع فرآیند عمل معاینات و تست هایی را از شما به عمل می آورد. از جمله اینکه یک معاینه فیزیکی برای بررسی و ارزیابی وضعیت چشم هایتان انجام می دهد. همچنین سنجش بینایی و میزان تولید اشک چشم هم ضروری است. در نهایت و در مرحله آخر پزشک از پلک های شما عکس می گیرد تا در روند عمل به او کمک کند.

فیلم عمل بلفاروپلاستی
فیلم عمل بلفاروپلاستی

اهمیت زیادی دارد تا به پزشک درمورد داروهایی که مصرف می کنید اطلاع دهید. داروهایی از قبیل:
• دارو های تجویزی
• داروهای آزاد و عمومی
• مکمل های گیاهی
ممکن است پزشک از شما بخواهد تا مصرف داروهایی که احتمال خونریزی را بالا می برند متوقف کنید. داروهایی مانند ایبوپروفن یا وارفارین. همچنین اگر سیگار می کشید باید از هفته ها قبل از شروع عمل آن را متوقف کنید.

روند بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یک عمل سرپایی است. این یعنی بعد از عمل می توانید پس از مدت کوتاهی به خانه برگردید و نیازی به بستری نیست. بلفاروپلاستی در مطب خود پزشک و تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. به طوری که ممکن است حتی به بیهوشی نیازی نباشد و پزشک تحت بی حسی موضعی آن را انجام دهد.
احتمالا منتظر آن هستید که پاسخ سوالی که در بالا مطرح شد را در اینجا بگیرید. اینکه بلفاروپلاستی چه ارتباطی با شل شدن عمومی پوست دارد؟

فیلم عمل بلفاروپلاستی
فیلم عمل بلفاروپلاستی

پاسخ شما این است که یکی از اولین نواحی که تحت تاثیر شل شدن پوست قرار می گیرد ناحیه دور چشم و مخصوصا عضلات حساس نگهدارنده پلک ها هستند. شل شدن این عضلات باعث می شود تا رفته رفته پوست و چربی اضافه روی پلک ها جمع شده و سنگینی بار اضافه به جود آمده باعث افتادگی پلک گردد.
همچنین در مورد ناحیه زیر چشم باید گفت که شل شدن پوست زیر چشم و عضلات نگه دارنده آن باعث می شود تا کم کم چربی و مایعات بدن راه خود را به داخل آن باز کرده و موجب بروز حالت کیسه ای زیر چشم گردند.
هنگامی که می خواهید بلفاروپلاستی را انجام دهید بهتر است بدانید که جراحی پلک بالا بر پایین مقدم است. عملی که عموما برای درمان افتادگی پلک صورت می گیرد. در روند این جراحی پزشک برش های کوچکی در طول خط مژه می برد تا بتواند پوست، چربی و گاهی اوقات عضلات اضافه را بردارد. همچنین پیش از بستن برش ها پزشک ممکن است برخی از بافت های اضافی دور چشم را هم از طریق همین برش ها بردارد.
بلفاروپلاستی پلک پایین عموما برای رفع کیسه زیر چشم انجام می شود. عملی که در آن هم پزشک با برش دادن ناحیه پشت پلک پایین چربی، مایعات و پوست اضافه جمع شده در این ناحیه را بر می دارد.

نکته : نگران جای برش ها و بخیه های بلفاروپلاستی نباشید. چراکه بخیه های پلک بالا در طول خط مژه و بخیه های پلک پایین پشت پلک دوخته می شوند. به همین دلیل اصولا با چشم غیرمسلح حتی بلافاصله بعد از عمل هم قابل مشاهده نیستند.

در اینجا بهتر است فیلم عمل بلفاورلاستی را تماشا کنید تا درک بهتری از روندی که به انجام آن فکر می کنید به دست آورید.

 

بهترین مرکز بلفاروپلاستی تهران

همانطور که قبلا اشاره کردیم پیدا کردن یک پزشک و مرکز معتبر برای انجام بلفاروپلاستی اهمیت زیادی دارد.

مرکز برکه در منطقه قلهک، در نزدیکی مترو، هم دسترسی بسیار خوبی دارد و هم به واسطه کادر مجرب از پزشکان حرفه ای و متخصص از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. کیفیت خدمات و تعرفه ها و تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از بهترین مراکز برای انجام عمل بلفاروپلاستی در تهران تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز و گرفتن نوبت درمان بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments