جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال
جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال

بسیاری از افراد با افزایش سن ، خاصیت ارتجاعی پوست صورت و گردن خود را از دست می دهند . پیری امری اجتناب ناپذیر و روندی طبیعی می باشد . شیوه زندگی، رژیم غذایی، عادات شخصی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید اغلب با روند طبیعی پیری مرتبط است و به طبع پوست را نیز تحت تاثیر قرار می دهد .

 

قرار گرفتن در معرض نور خورشید از اصلی ترین عامل پیری زودرس است . سایرعوامل خارجی همچون حالات صورت (اخم و خنده)، استرس ، پوزیشن های خواب، استعمال دخانیات ، خواب ناکافی و تغذیه نامناسب از عوامل پیری زودرس نیز محسوب می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مکانیسم عمل آر اف فرکشنال چیست ؟

در روش آراف فرکشنال سوزنهای بسیار ظریفی وارد پوست می شود که بین آنها امواج رادیویی مبادله می شود . این مساله باعث ایجاد گرما در بخش درم پوست می شود .در نتیجه این گرما باعث ایجاد کلاژن جدید و انقباض کلاژن های قدیمی می شود .

 

کاربرد فرکشنال آر اف چیست ؟

مهمترین کاربرد فرکشنال آر اف ، سفت کردن پوست و درمان شلی پوست است. در واقع آر اف این قابلیت را دارد که یک لیفتینگ بدون جراحی برای پوست ایجاد کند. این اثر به دو صورت ظاهر میشود یکی چند روز بعد از آر اف و یکی 3 تا 4 هفته بعد ، که اثر دوم چندین سال دوام دارد. این اثر آراف به قدری واضح است که میتوان از آن برای بالا بردن ابرو و درمان افتادگی پلک هم نیز استفاده کرد البته برای این کار لازم است که آر اف در مناطق خاص انجام شود.

 

یکی از کاربردهای مهم آراف سفت کردن غبغب و ناحیه فک میباشد. این اثر بخصوص در خانمها بسیار چشمگیر است به طوری که بعد از یک یا دو جلسه نتایج سفت شدن غبغب و ناحیه فک رضایت بخش می باشد.

 

ارزش این کار وقتی مشخص میشود که این اثر را با لیزر لیپولیزر مقایسه نماییم. با توجه با اینکه لیزر لیپولیز عمل تهاجمی است و احتمال عوارض نیز وجود دارد،اما آراف به عنوان روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون عارضه محسوب می شود .

 

آر اف برای سفت کردن پوست گردن نیز موثر عمل میکند. با توجه به نازکی پوست گردن میتوان گفت که آراف برای سفت کردن پوست گردن رقیبی ندارد.

[divider]

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments