نکاتی که نباید بعد از لیزر موهای زائد انجام دهید | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

با شرکت در جشنواره لیزر از تخفیف های فوق العاده ما بهره مند شوید

با شرکت در جشنواره لیزر از تخفیف های فوق العاده ما بهره مند شوید  

 

 

با شرکت در جشنواره لیزر از تخفیف های فوق العاده ما بهره مند شوید

برای مشاهده لیست قیمت ها در جشنواره لیزر مرکز لیزر برکه اینجا کلیک کنید.  

یکی از مزایای استفاده از لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر حدف موها این است که از لیزر درمانی می توان تقریباً برای همه مناطق بدن استفاده کرد. از بین بردن موهای زائد را می توان در هر بخش بدن از صورت و بالا تنه تا پاها انجام داد.

حذف موهای ناخواسته با استفاده از لیزر می تواند در زمینه های زیر انجام شود :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • حذف موهای زائد صورت (از جمله پیشانی) ،
  • حذف موهای زائد چانه ،
  • حذف موهای زائد سینه مردان ،
  • حذف موهای زائد پشت (برای هر دو مردان و زنان) ،
  • حذف موهای زائد گردن ،
  • حذف موهای زائد پاها ،
  • حذف موهای زائد خط بیکینی ،
  • حذف موهای زائد زیر بغل ،
  • حذف موهای لیزر بازو ها ،
  • حذف موهای زائد شانه (برای مردان) ،
  • حذف موهای زائد نوک پستان (زنان) ،
  • حذف موهای زائد شکم ،
  • حذف موهای لیزر سینه زنان.

 

لیزر موهای زائد صورت (از جمله پیشانی)

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

موهای ناخواسته صورت یکی از مشکل سازترین انواع موهای بدن است. زیرا می تواند قابل مشاهده باشد و پوست را هم تیره نشان می دهد.  به ویژه اگر شما خانم هستید. موهای زائد صورت زنان  بیشتر بر روی  چانه ، پشت لب بالا ، پیشانی و گونه ها رشد می کنند. بیشتر مردان هم از دست موهای زیادی ابرو و ریش و بینی و گوش های خود ناراضی هستند.  اما نکته اینجا است که این موها را می توان به راحتی و به طور مؤثر با جدید ترین لیزر الکساندرایت حذف کرد.

 

حذف موهای سوراخ بینی با لیزر

مردانی که سوراخ های بینی شان پر از موهای بلند است ، می توانند با استفاده از درمان های لیزر موهای زائد ، از شر موهای بینی خود خلاص شوند.  اما بسیاری از افراد تمایلی به انجام این کار ندارند.  زیرا از ریشه کندن موهای بینی ممکن است خطراتی به دنبال داشته باشد.

 

حذف موهای پیشانی با لیزر  

برخی از خانم ها پیشانی پر مویی دارند.  که رشد شان هم خوب است.  خانم ها می توانند موهای اضافی پیشانی خود را با لیزر از بین ببرند.  برای بعضی از موهای نازک و کرک مانند در اطراف خط رشد موها و میان ابروها که بسیاری از لیزر ها قادر به از بین بردن آنها نیستند ، می توانید از لیزر الکساندرایت مدیو استار استفاده کنید.  این لیزر 2018 مدیو استار با تکنولوژی جدید و بدون درد قادر به از بین بردن موهای کرکی و نرم و نازک و موهای بور و روشن می باشد.

فناوری موجود در دستگاه لیزر اسکلپیون موجب می شود تا طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، به لطف ترکیبی از فن آوری های پیشرو و در یک طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی انجام شود.

حذف موهای صورت مردان با لیزر

لیزر موهای زائد مردان

بسیاری از مردان علاوه بر ابروها ، از رشد زیاد موهای ریش خود هم ناراضی هستند.  از لیزر موهای زائد  می توان برای از بین بردن موهای زیادی ریش و خط انداختن بین بالای گونه و ریش آقایان  استفاده کرد. با توجه به این واقعیت که موهای مردان به ویژه مردان آسیایی ، معمولاً ضخیم تر و تیره تر از موهای صورت زنان است ، حذف موهای زائد این قسمت ها می تواند احساس رضایت و راحتی زیادی به آقایان بدهد.

 

مقایسه لیزر موهای زائد با سایر روش های حذف مو   

سایر روش های حذف مو مانند وکس و الکترولیز، زمانی که برای از بین بردن موهای صورت استفاده می شود ، می تواند بسیار دردناک و ناراحت کننده باشد. حذف موهای زائد با  لیزر الکساندرایت مدیو استار خیلی سریع انجام می شود و بدون درد است. علاوه بر این فولیکولیت (التهاب فولیکول مو) و التهاب که به علت وکس و الکترولیز ایجاد می شود ، پس از لیزر درمانی اتفاق نخواهد افتاد.

 

خطرات مربوط به  لیزر موهای زائد صورت

باید بدانید که لیزرها به طور بالقوه بسیار خطرناک هستند و توانایی نفوذ به عمق پوست را دارند. لیزرها در صورت تماس مستقیم یا غیر مستقیم با چشم ها می توانند سبب آسیب دیدگی شبکیه شوند.  حفاظت از چشم با عینک یا پوشش های مخصوص یکی از اصول ایمنی اولیه درمان با لیزر است.  عینک محافظ چشم مشتری باید در مقابل طول موج لیزر مورد استفاده از چشم محافظت کند.  معمولاً توصیه می شود که لیزر درمانی به منظور حذف موهای زائد در اطراف ناحیه چشم ها انجام نشود. و بسیاری از پزشکان از لیزر برای  زیر ابرو استفاده نمی کنند.

همچنین اگر لیزر درمانی توسط افراد ناوارد انجام شود ، بسیار خطرناک خواهد بود.  افرادی که آموزش های لازم را برای کار با لیزر ندیده اند و یا تجربه کافی ندارند ، می توانند آسیب های جدی و عوارض جانبی مانند سوختگی ، تغییرات رنگدانه و زخم بر روی پوست مشتریان ایجاد کنند.

 

کاندیدای مناسب برای لیزر موهای صورت

مناسب ترین کاندیداهای لیزر بر روی موهای صورت ، کسانی هستند که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند. درمان همچنین می تواند بر روی پوست تیره تر نیز مؤثر باشد. اما همه لیزرها بر روی هر نوع پوستی قابل استفاده نیستند. تمام اشکال سیستم لیزر را می توان در مورد موهای صورت استفاده کرد. پزشک درمانگر شما با توجه به نیازهای خاص شما در مورد بهترین گزینه درمان برای شما تصمیم خواهد گرفت.

 

مشخصات لیزر الکساندرایت مدیو استار

لیزر الکساندرایت مدیو استار

  • تنها لیزر الکساندرایت 2018 بدون درد
  • تنها لیزری که امکان انتقال بیماری های پوستی را به صفر درصد رسانده (به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف و سطح تماس صفر)
  • تنها لیزر موثر روی موهای کرکی
  • تنها لیزر با خاصیت همزمان سوزاندن ریشه مو به همراه عروق خونی مو (تاثیر دو تا سه برابر سایر لیزرها)
  • بهترین لیزر از لحاظ اثر بخشی (با اثر بخشی بیشتر از کندلا و آپوجی و همه لیزرهای موجود در ایران)

 

تعداد جلسه های درمان  مورد نیاز برای حذف موهای زائد صورت با لیزر  

تعداد درمان های مورد نیاز شما بستگی به نوع و رنگ پوست شما و نوع و رنگ موهای تان دارد. پزشک شما به گزینه های درمانی فکر می کند که برای رسیدن به نتایج بلند مدت مفید هستند. و آنها را به شما توصیه خواهد کرد. زمان درمان شما برای هر جلسه بسیار کوتاه خواهد بود. زیرا شما فقط یک منطقه کوچک را تحت درمان قرار می دهید. لیزر درمانی نتایج خوبی به دست می دهد به شرط آنکه در آینده نیز درمان ها تکرار  شود. درمان های تکراری  ممکن است یک سال پس از دوره اولیه درمان شما مورد نیاز باشد. این کار به افزایش نتیجه درمان شما کمک کند. نتایج لیزر موهای زائد  از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما معمولا بعد از چند جلسه درمان کاهش 50-80٪ در رشد موها دیده می شود.

 

هزینه های درمان برای حذف موهای زائد صورت با لیزر  

هزینه درمان با لیزر  بستگی به منطقه ای که می خواهید درمان کنید ، میزان رشد موها ، نوع درمان شما و انتخاب پزشک شما بستگی دارد. برای مشاهده  جدول قیمت های کلی درمان در مناطق مختلف صورت و بدن در کلینیک شریعتی اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                    برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments