بهترین جراح پلک

بهترین جراح پلک در تهران

بهترین جراح پلک

اگر قصد دارید عمل جراحی پلک (blepharoplasty) انجام دهید، قطعا به یک جراح پلک متخصص و حرفه ای برای انجام این عمل نیاز خواهید داشت. اما چطور می توانید بهترین جراحی را پیدا کنید که برای مورد شخص شما مناسب است؟

مرکز زیبایی برکه، مجهز به جدیدترین دستگاه های روز دنیا و با در خدمت داشتن مجموعه ای از پزشکان متخصص و کاملا حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات جراحی پلک به متقاضیان محترم می باشد. اگر هنوز در مورد انجام عمل جراحی مطمئن نیستید، هیچ مسئله ای نیست، می توانید به مرکز ما مراجعه کنید و برای اطمینان بیشتر از تصمیمی که قصد دارید بگیرید، فقط با پزشکان ما مشورت نمایید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه به عوامل مهمی که باید برای پیدا کرد بهترین جراح پلک باید به آنها توجه داشته باشید اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید… 

 

بهترین جراح پلک
بهترین جراح پلک

مهمترین نکاتی که باید مدنظر داشته باشید

جراحی پیدا کنید که:

که در چشم پزشکی و یا جراحی پلاستیک اعتبار داشته باشد و در جراحی پلک تخصص داشته باشد.

·         که در درمان بیمارانی با شرایط خاص مانند شرایط شما تجربه ی کافی داشته باشد.

·         در صورتی که برای درمان به جراحی نیاز دارید، با بیمه درمانی شما طرف قرارداد باشد .

·         با او بسیار راحت هستید و او کاملا به شما توجه می کند و به سوالاتتان پاسخ می دهد.

 

در زیر به پنج گام مهم برای پیدا کردن بهترین جراح پلک مناسب برای شرایط شما خواهیم پرداخت.

 

 

از اطرافیان بپرسید

با ایجاد یک لیست از جراحان بالقوه شروع کنید. از خانواده، دوستان و سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی خود بخواهید که توصیه های لازم را به شما بکنند. اگر جستجویتان را بدون هیچ گونه ارجاع یا توصیه ای از طرف کسی ،  شروع می کنید یا به دنبال گزینه های بیشتری هستید، سعی کنید در اینترنت و سایت های معتبر دنبال جراحان پلاستیک یا چشم پزشک با تجربه یا متخصص در جراحی پلاستیک و ترمیم مشکلات چشم بگردید.

برخی از سایت ها رتبه بندی رضایت بیماران از پزشک درمانگر را به مخاطبین نشان می دهند که این امر به شما این امکان را می دهد که تصور کنید احتمالا چه روندی را با این پزشک تجربه خواهید کرد. بیماران،  پزشک و تجربه ی پزشکی او را ارزیابی می کنند و در صورت رضایت او را به سایر کسانی که احتمالا می خواهند به او مراجعه کنند توصیه می نمایند.

 

 

 درمورد اعتبار و تجربیات پزشک تحقیق کنید

در بررسی اعتبار نامه و تجربیات مثبت پزشکی که انتخابش کرده اید عجله نکنید. به دنبال پزشکی باشید که دارای گواهینامه معتبر در چشم پزشکی و یا جراحی پلاستیک است و به طور منظم عمل جراحی پلک انجام می دهد. سعی کنید پزشکی را که مدت هاست از آخرین عمل جراحی پلکی که انجام داده می گذرد را انتخاب نکنید. هرچه تجربه ی پزشک در جراحی پلک بیشتر باشد ، او برای ارزیابی و پیشگیری از عوارض جانبی و پیامد های جراحی بیشترآماده خواهد بود. بیشترعوارض جراحی پلک مربوط به بینایی می شود. به همین دلیل، مطمئن شوید که جراح دارای تجربه های زیادی در انجام عمل جراحی پلک است و می داند که چگونه می توانید از مشکلات بینایی جلوگیری  نموده و آنها را اصلاح کنید. 

همچنین اطمینان حاصل کنید گواهی پزشکی درمانگری که انتخاب می کنید معتبر باشد و اینکه مجوز قانونی برای انجام اینگونه عمل ها را داشته باشد. همچنین در صورت امکان بررسی کنید که پزشک سابقه ی انجام عمل غیر قانونی نداشته باشد.

 

 

عملکرد مرکز یا کلینیک را امتحان و ارزیابی کنید

عمل های جراحی معمولا نیازمند یک تیم پزشکی متشکل از درمانگران فوق حرفه ای و با تجربه هستند . به همین دلیل باید کیفیت کلی و عمومی مرکزی که برای درمان انتخاب می کنید را نیز مد نظر قرار دهید.

بفهمید که پزشکانی که در فهرست منتخبین شما قرار گرفته اند، عمل چشم را در کجا انجام می دهند. عمل جراحی پلک هم می تواند در بیمارستان انجام شود و هم در جایی غیر از بیمارستان. اگر پزشک عمل جراحی پلک را در بیمارستان انجام می داد تحقیق کنید که در کدام بیمارستان عمل را انجام می دهد.

در حالت ایده آل شما باید اول در منطقه خود  بیمارستانی را پیدا کنید که بهتر از انتظارتان عمل جراحی پلک را انجام می دهد. سپس یک پزشک را پیدا کنید که می تواند بیماران را در این بیمارستان بپذیرد و درمان کند. از انتخاب بیمارستان هایی که  طی ارزیابی شما، کیفیت چندان بالایی ندارند ، خودداری نمایید.

اگر بیمارستان مشخصی را پیدا کردید که واجد برخی شرایط هست اما به نظرتان کیفیت لازم را ندارد، تحقیق کنید که آیا جراحی را که انتخاب کرده اید در جایی غیر از آن بیمارستان هم عمل جراحی پلک را انجام می دهد یا خیر؟ در غیر این صورت، جراح دیگری پیدا کنید که بیمارانش را در بیمارستانی بستری می کند که با معیار های شما مطابق است واحتمالا بهترین نتیجه را به شما ارائه می دهد.

 در مرکز برکه، جراح در خود مرکز این عمل را انجام خواهد داد و می توانید مطمئن باشید که شرایط جراحی کاملا تحت نظر مجموعه و در راس آن ها پزشک مربوطه خواهد بود. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که عموما لیفت پلک و جراحی های پلک ، عمل هایی سرپایی هستند که حتی نیازی به بیهوشی ندارند و به همین دلیل به سرعت انجام خواهند گرفت و نیازی به انجام گرفتن آن ها در بیمارستان نیست

با پزشک مشورت کنید

بعد از اینکه فهرست پزشکان انتخابی تان را آماده کردید، سعی کنید یک به یک به دفاتر آنها زنگ بزنید و قبل از این تصمیم قطعی بگیرید با آن ها مشاوره داشته باشید 

·         از خودتان بپرسید که آیا در صحبت کردن با آن پزشک راحت هستید؟

·         آیا او به عقاید و نظرات شما احترام می گذارد و به سوالاتتان به شکلی که شما هم متوجه بشوید پاسخ می دهد؟

در زیر به برخی از سوالاتی که می توانید در جلسه ی مشاوره از پزشک بپرسید اشاره خواهیم کرد:

 

·        آیا به طور معمول بیمارانی مانند من را درمان می کنید؟

·        چند عمل جراحی پلک انجام داده اید؟

·        نتایج عملهایتان معمولا چگونه بوده است؟

·        آیا شما عکس هایی از قبل و بعد از عمل جراحی پلک بیمارانتان دارید؟

·        معمولا چند بار با عوارض ناشی از جراحی پلک رو به رو می شوید ؟

·        برای اجتناب از عوارض  و پیامد ها و یا اصلاح آنها در صورت وقوع معمولا چه کاری انجام می دهید؟

 

همچنین از دفتر پزشک در مورد هزینه های انجام عمل جراحی سوال کنید و بپرسید که آیا خدمات آنها تحت پوشش بیمه درمانی شما هست یا خیر.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز درمانی 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments