بهترین روش های جوانسازی دور چشم و لیفت پلک و ابرو کدامند؟ مقایسه پلاسماتراپی و هایفوتراپی؟

بلفاروپلاستی افتادگی پلک-هایفوتراپی یا پلاسماتراپی چشم؛ اولویت با کدام؟

یمت بلفاروپلاستی: پلاسما فایربولت رفع افتادگی پلک

سلام و لحظه ها به نیکی. کارشناس مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست برکه هستم.

من مریم هستم از سایت تهران اسکین. می خواستم سروسامانی به چشم، پلک ها و ابروهام بدم. این کار دقت و احتیاط می خواهد زیرا درصد حساسیت پوست در نقاط پلک و دور و زیر چشم خیلی بالاست؛ ساختار زیرپوستی آنها نیز پیچیده است. شبکه ای پیچیده از رگ های خونی، بافت چربی، مایعات، خون و غیره در پوست چشم و پلک وجود دارد.
باید تحقیق کنم ببینم کدام یک از روش های جوانسازی پلک و چشم برای من جوابدهی بهتری دارند. هم افتادگی پلک دارم و هم دور چشمم چین و چروک افتاده. امروز قصد داریم دوری در انواع روش های جوانسازی چشم و لیفت پلک ها بزنیم. در ظاهر همه روش ها یک هدف رو دنبال می کنن: تحریک فاکتورهای رشد سلولی و جوانی در زیر پوست چشم یا پلک. ببینیم کدام روش در کدام مرکز برای من و شما بهترین یا مناسب ترین است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین روش های رفع پیری چشم ها و رفع افتادگی پلک ها

چشم در فرهنگ ایرانی نقش پررنگی در جذب مخاطب دارد. خیلی از آقایان در اولین لحظه ی آشنایی با یک خانم به زیبایی و جوانی چشم هایش خیره می شوند. داشتن چشمان زیبا و جوان یک نعمت است که همه آرزوی ماندگاری آن را دارند؛ به کمک روش های نوین می توان با صرف کمی هزینه (در مقایسه با سایر هزینه های زندگی) زیبایی را به چشم ها و پلک و ابرویتان بازگردانید. به چند تا از بهترین روش های جوانسازی دور، زیر و بالای چشم ها اشاره می کنیم.

  1. هایفوتراپی یا اولتراپی برای گودی و سیاهی زیر چشم

ماندگاری هایفو و هایفوتراپی

چشمان و پلک های من و شما نازکترین و حساس ترین پوست رو دارن. به همین علت، زودتر از بقیه صورت پیری سراغشون میاد. پف، سیاهی یا گودی زیر چشم برای ما ایرانی ها صورت خوشی ندارد. هر چه قدرم رژیم غذایی شما عالی و پر از ویتامین باشد، آب و مایعات کافی بنوشید یا ورزش کنید، باز هم نمی توانید جلوی سن یا ژنتیک را بگیرید. این عوامل از پیری زودرس پیشگیری می کنند اما در نهایت از خود پیری چشم و پلک خیر. پس بهتر است از روش های نوین جوانسازی برای تحریک رشد سلول های جوانساز در زیرپوست پلک ها و دور و زیر چشم استفاده کرد.

اولتراپی یا هایفوتراپی یکی از این روش های خوبه. در سایت متن های خیلی کاملی همراه با انواع ویدئو و فیلم درباره هایفو گذاشتیم. هایفو برای رفع چین و چروک های ریز یا عمیق خوب کار می کنه. امواج مافوق صوتش اصلا هیچ آسیبی به بافت سالم نمی رسونن. هایفو می تونه موجب تقویت رباط ها و عضلات نگهدارنده بافت چربی زیر چشم بشه.

لینک هایفوتراپی با ویدئو، کلیک کنید.

2. رادیوفرکانسی و میکرونیدلینگ برای کبودی و چین و چروک دور و زیر چشم

بهترین دستگاه غیرلیزری دستگاه زیبایی و جوانسازی آر.اف فرکشنال رادیوفرکانسی میکرونیدلینگ

یکی از روش های خوب رفع سیاهی و کبودی زیر چشم و درمان پیری دور چشم رادیوفرکانسی (به خصوص تک قطبی، فرکشنال) است. برای جوابدهی بهتر، آر.اف.فرکشنال رو با تکنیک سوزنی ترکیب می کنن. در ترکیب با میکرونیدلینگ باید نهایت احتیاط رو کرد. انتخاب پزشک کاربلد و و آشنا به ساختار پوست چشم و پلک ها خیلی خیلی مهمه. هیچگونه عفونت قبلی یا فعلی هم نباید در نقاط عمل داشته باشین.

در آر.اف.فرکشنال، امواج رادیوفرکانسی به صورت دسته فوق باریک عمودی به پوست می تابن و هیچ آسیبی به نقاط پهلویی سالم زیرپوستی وارد نمیشه. با این حال، پزشک باید دقیق بدونه سوزن ها (یکبارمصرف) رو در کدام نقاط فرو ببرد. سوزن نقش کمکی دارد. امواج آر.اف با روش سوزنی بهتر می تونن به زیرپوست نفوذ کرده و نقاط مورد نظر رو هدف گیری کنن.

برای اطلاعات بیشتر درباره آر.اف.سووزنی، اینجا کلیک کنید.

3. کربوکسی تراپی برای رفع سیاهی زیر چشم

کربوکسی تراپی در مرکز تخصصی برکه

برای اطلاعات کربوکسی تراپی کبودی زیر چشم، اینجا کلیک کنید.

4. رفع افتادگی پلک و جوانسازی چشم با پلاسماتراپی در مرکز برکه

پلاسما تراپی برای سیاهی زیر چشم در مرکز تخصصی برکه

دوستان خوبم. دو روش بالا بیشتر برای جوانسازی زیر و اطراف چشم بودند. درباره درمان افتادگی پلک، بحث جداست. ابتدا باید علت افتادگی پلک مشخش شود: برای مثال، تنبلی چشم یا بیماری های چشمی. اگر علت پزشکی باشد، درمان لازمه نه عمل زیبایی.
پوست پلک ها از پوست زیر و اطراف چشم حساس تر است و روش منحصر به فرد خود را می طلبد. بلفاروپلاستی با دو دستگاه پلاسما پلکسر یا پلاسما فایربولت انجام می شود. چندین متن مفید در سایت دراین باره نوشته شده. ترجیح می دهم لینک های تخصصی تر همراه با فیلم و عکس های واقعی از بهترین مراکزمون رو مشاهده کنید:

لینک شرح حال واقعی یک کاربر سایت درباره درمان افتادگی چشم با پلاسماتراپی، اینجا کلیک کنید.

پلاسماتراپی چیست؟

پلاسما مانند نور لیزرها و یا رادیوفرکانسی از نیروهای طبیعی و خدادادی ست. پلاسما نوعی اشعه ماورابنفش (UV) و شبیه طول موج های طیف نور خورشید است. در حالت طبیعی مانند نور خورشید وجود دارد. اگر پلاسما نبود، همه ما ناقص الخلقه متولد می شدیم و پوست هیچ انسانی خوشرنگ نمی شد. بدون پلاسما، سیستم ایمنی بدن ما تکمیل نمی شد و به انواع بیماری ها مبتلا می شدیم. ماده پلاسما نوعی گاز یونیزه شده و کنترل شده در آزمایشگاه است. از این نیروی شگفت برای بازگرداندن جوانی سلول های پوست کمک گرفته می شود.

فیلم پلاسماجت بلفاروپلاستی (دستگاه غیرلیزری)

فیلمی از دستگاه پلاسماجت (فایربولت) برای رفع افتادگی پلک ها را مشاهده کنید:

برای دیدن ویدئوهای پوست و مو مو لیزر، اینجا کلیک کنید.

اثر افتادگی پلک بر بینایی و سلامت چشم

دید خوب مستلزم داشتن پلک هایی با عملکرد سالم است. اگر پلک ها افتاده باشند، احتمال تاری دید نیز بیشتر خواهد بود. افتادگی پلک، چشم ها را به زحمت می اندازد. افرادی که پس از بوتاکس دچار دوبینی و تاری دید می شوند، معمولا افتادگی پلک را نیز تجربه می کنند. اغلب افراد مسن نیز همراه با افتادگی پلک، قدرت بینایی کمتری دارند .همچنین، گذاشتن لنزهای تماسی نیز مشکل تر خواهد شد. با تشکیل چین های ریز و افتادگی پلک، دایم چشم های خود را به هم مالش می دهید که برای بینایی خوب نیست. عضلات پلک در تلاش برای نگه داشتن پوست شل به پیشانی تان فشار می آورند. به علاوه، ممکن است چشمتان خسته شده و سردرد بگیرید.

بنابراین، لیفت پلک ها با بلفاروپلاستی برای سلامت چشمان و داشتن دید بهتر مفید است.

عوارض جت پلاسما

خواننده عزیز. هر روش جوانسازی ای که به دست پزشک ناوارد یا در مرکز نامعتبر انجام شود، خالی از عوارض متوسط تا جدی نیست. بارها در سایت درباره روش های شناسایی و تمایز مراکز معتبر از نامعتبر نکاتی گفته شده. برخی مراکز کم اعتبار به عفونت قبلی یا فعلی پوست بیمار در محل عمل توجه نمی کنند. آنها به فکر پرکردن جیب خود هستند و از سابقه مصرف دارو یا بیماری های خاص چشمی شما سوالی نمی پرسند.

بهترین راه اعتماد به سایت های معتبر و فوق تخصصی پوست و مو و جوانسازی ست. با تماس با تهران اسکین، می توانید کامل راهنمایی بگیرید. همکاران ما می دانند کدامیک از مراکز چه دستگاه های پیشرفته یا متوسطی دارند. برای مثال، ممکن است کاربری نداند که آی پی ال شبه لیزر است و مرغوبیت و نتیجه بخشی خاصی ندارد؛ یا اینکه دستگاه آلترافرمر هایفوتراپی بسیار پیشرفته است و جوابدهی عالی ای دارد.

عوارض بلفاروپلاستی رفع افتادگی پلک

نکته: پلاسماتراپی یک روش غیرجراحی ست و هیچ برش یا زخمی در کار نیست. برعکس جراحی پلک که تا حداقل دو هفته دچار تورم شدید پلک، عدم دید واضح، سوزش و درد شدید (حتی با مصرف مسکن) می شوید، این روش عوارض چندانی ندارد مگر خفیف تا حداکثر دو هفته. البته به شرط اینکه پزشک پرتجربه، دستگاه باکیفیت و مرکز متعهدی را انتخاب کنید و نیز مراقبت های قبل و بعد از عمل را رعایت کنید. عوارضی مانند سوزش، قرمزی و تورم موقتی بوده و ظرف چند روز برطرف خواهند شد.

نکته مهم: اگر افتادگی و پیری پلک بیمار یبش از حد باشد، ممکن است جراحی پلک انتخاب شود. ماندگاری روش های جراحی یا غیرجراحی بستگی به ساختار پوست خود شما و نیز مراقبت های قبل و بعد از عمل دارد. در جراحی پلک، حتما یک نفر همراه با خود ببرید.

هزینه عمل پلاسماجت پلک

تخفیف هایفوتراپی

دوستان. در کشور ما قیمت ها دایم بالا و پایین می شود. با این حال، مراکز پیشنهادی تهران اسکین به فکر اوضاع اقتصادی مردم نیز هستند. جشنواره های تخفیف های ویژه در فواصل زمانی منظم برگزار می شود. با ثبت ایمیل خود می توانید از تخفیف ها باخبر شوید. برای اطلاعات هزینه، دو راه وجود دارد: 1. تماس تلفنی با مراکز که خیلی راحت است و 2. دایرکتری اینستاگرام. به آدرس اینستاگرام مراجعه کرده و پست ها و کامنت های مراجعه کننده ها را بخوانید یا مستقیم از خود کلینیک ها و مراکز درباره قیمت بپرسید.

نمونه تخفیف های ویژه قبلی، کلیک کنید.

بهترین مرکز بلفاروپلاستی افتادگی پلک در تهران

بهترین دستگاه آنالیگر پوست

دوست خوبم، بهترین مراکز پیشنهادی تهران اسکین علاوه بر آشنایی با تمامی روش های جوانسازی چشم و پلک و ابروها، تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و اصلی را نیز برخوردارند. برای مثال، شما می توانید امکانات کربوکسی تراپی، آر.اف.فرکشنال، هایفوتراپی و پلاسماتراپی را در یک مرکز مشاهده کنید. اینکه کدام روش برای شما بهترین است، بستگی به نتایج دستگاه آنالیزگر صورت و پوست شما و نظر پزشک دارد.

برای تماس با بهترین مراکز پلاسماتراپی و بلفاروپلاستی در تهران اینجا و در شهرستان ها اینجا کلیک نمایید.

کدام یک از روش های جوانسازی پوست چشم و پلک ها برای من مناسب تر است؟

با توجه به مزالب فوق، پلاسماتراپی با دستگاههای فایربولت یا پلکسربرای رفع افتادگی پلک جوابدهی خوبی دارد. برای رفع چین و چروک های ریز دور چشم، کربوکسی تراپی خیلی عالی جواب می دهد. برعکس، برای رفع چین و چروک های عمیق دور چشم، هایفوتراپی بهتر عمل می کند. اگر شرایط سلامت پوست شما آماده است، آر.اف.فرکشنال سوزنی برای تحریک عامل های رشد جوانی دور چشم خوب است.

مریم اکبری زاده

شادمانه و امیدوار باشید.

فیلم هایفوتراپی لیفت صورت و لاغری

 

 

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments