برداشتن چربی بدن

برداشتن چربی بدن : لیپوست بهتر است یا لیپوساکشن؟ | پیکرتراشی لیپوماتیک | مرکز زیبایی برکه

برداشتن چربی بدن

برداشتن چربی بدن

چربی عنصری ضروری برای بدن است. اما اضافات چربی که باعث افزایش حجم بدن یا چاقی می شود، هیچکس را خوش نمی آید. همه ی ما دوست داریم بدنی کشیده و روی فرم داشته باشیم. اگر فردی دچار چاقی یا ازدیاد چربی در بدن خود، در هر ناحیه باشد، از قبیل بازو ها، پاها، پهلو و شکم و غیره، اولین راهی که برای از بین بردن یا به اصطلاح آب کردن آنها دارد، ورزش کردن یا رژیم گرفتن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما همه توان، حوصله یا وقت کافی ندارند تا بخواهند با ورزش کردن چربی های بدنشان را آب کنند. یا خیلی ها دوست ندارند رژیم دلچسب غذاییشان را به خاطر لاغر شدن تغییر بدهند. در این شرایط این افراد چه راه دیگری برای آب کردن چربی های بدنشان دارند؟

برداشتن چربی بدن
برداشتن چربی بدن

پاسخ ما به شما این است که نگران نباشید. امروزه راه های زیادی برای برداشتن چربی بدن به صورت مستقیم وجود دارد. علم پزشکی امروز عمل های درمانی را به شما پیشنهاد می کند که می توانید با استفاده از آنها به سادگی و سرعت از شر چربی های اضافی بدنتان خلاص شوید.

بهترین و جدیدترین این روش ها امروزه لیپوست نام دارد. لیپوست در واقع نام نوعی دستگاه است که عمل پیکرتراشی لیپوماتیک را برای شما انجام می دهد. پیکرتراشی لیپوماتیک ایمن ترین و پر اثر ترین روش ها برای برداشتن چربی بدن به حساب می آید.

اما پیکرتراشی لیپوماتیک تنها روش پیش روی شما نیست. روش های دیگری هم وجود دارند که البته به کیفیت پیکرتراشی لیپوماتیک نیستند.

در ادامه ی مقاله بیشتر به مبحث پیکرتراشی لیپوماتیک به عنوان بهترین روش برداشتن چربی بدن می پردازیم و تلاش می کنیم شما را با سایر روش های درمانی برای این کار هم آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

برداشتن چربی بدن
برداشتن چربی بدن

لیپوساکشن

شاید اسم لیپوساکشن را شنیده باشید. لیپوساکشن در دهه های گذشته معروف ترین روش درمانی برای برداشتن چربی بردن بوده است.

لیپوساکشن برای کشیدن یا برداشتن چربی های اضافی از نقاط مختلف بدن مانند  شکم، بازو، ران، باسن، حتی گردن و غیره کاکرد اثرگذاری دارد.

به یاد داشته باشید که لیپوساکشن یا سایر روش های برداشتن مستقیم چربی درمانی معجزه آسا برای لاغری زودهنگام نیستند، بلکه روش هایی برای از بین بردن چربی های توده شده در یک نقطه از بدن به حساب می آیند. آن هم برای افرادی که وزنشان به حد زیادی از وزن طبیعیشان بیشتر نیست.

عمل لیپوساکشن به این صورت است که ابتدا یک سوراخ به قطر 2 الی 5 میلی متر در ناحیه ی تحت درمان، مثلا شکم، روی قسمت انسجام چربی ها زده می شود، و سپس دستگاه مخصوص سوزنی را داخل چربی فرو می برد. این سوزن با عقب و جلو رفتن های مدام کم کم میزان مورد نظر از چربی را از ناحیه ی مورد نظر بیرون می کشد یا به عبارتی وکیوم می کند.

نکته : حتما در مورد میزان چربی ای که می توانید از بدن خود جدا کنید، پیش از شروع درمان با پزشک صحبت کنید. به یاد داشته باشید که بسته به شرایط منحصر به فرد شما، تنها می توان مقدار مشخصی از چربی را از ناحیه ی مورد نظر جدا کرد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیپوساکشن را مطالعه کنید.

پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟

پیکرتراشی لیپوماتیک یکی از جدیدترین و به روز ترین روش های پزشکی برای برداشتن چربی است. مزیت مهم پیکرتراشی لیپوماتیک نسبت به لیپوساکشن این است که از ایمنی بیشتری نسبت به آن برخوردار است.

مزیت دیگری که این روش نسبت به سایر روش های موجود دارد این است که در این روش چربی ها ابتدا به شکل آزاد درآمده و سپس به راحتی از زیر پوست تخلیه می شوند.

پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟
پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟

همچنین پیکرتراشی لیپوماتیک سلولیت های چربی را از بین می برد و از آنجاییکه در حین تخلیه ی چربی کمترین آسیب را به بافت های پوستی وارد می کند، به شکل فوق العاده ای باعث سفت شدن و کشیده شدن پوست می شود. به این معنی که علاوه بر اثرش برای رفع چربی به لیفت پوست ناحیه ی تحت درمان هم بسیار کمک می کند.

برای آشنایی بیشتر با پیکرتراشی لیپوماتیک این مقاله را مطالعه کنید.

لیپوست چیست؟

لیپوست نام جدیدترین دستگاه پیکرتراشی لیپوماتیک است. این دستگاه که دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا( F.D.A) می باشد نوید بیشترین اثرگذاری در عین کمتری عوارض جانبی برای برداشتن چربی بدن را به بیماران می دهد.

از مهمترین مزیت های لیپوست این است که می تواند حجم بیشتری از چربی را از بدن خارج کند و در عین حال کمتر از سایر روش ها بدن را سوراخ کند. همچنین حرکات لرزشی در کنار رفت و برگشت مداوم سوزن به لیپوست اجازه می دهد تا چربی ها را به صورت یکدست بیرون بکشد و از گلوله شدن آنها جلوگیری کند.

لیپوست چیست؟
لیپوست چیست؟

لیپوست هم مانند پیکرتراشی لیپوماتیک این خاصیت شگفت انگیز را دارد که می تواند چربی ها را به صورت زنده از بدن بیرون بکشد. خاصیت این اتفاق این است که بعد از بیرون کشیدن چربی از یک ناحیه، شما می توانید آن را به ناحیه ی دیگری از بدنتان تزریق کنید.

اصولا به همین دلیل آن را پیکرتراشی می نامند. چراکه با استفاده از آن می توانید به شکل اندامی مورد نظر خودتان برسید.

 مثلا اگر در قسمت شکم دچار چربی هستید، با استفاده از لیپوست می توانید آن را بیرون بکشید و به باسنتان تزریق کنید تا باسن پر تر و برجسته تری داشته باشید. یا اینکه حتی می توانید چربی بیرون کشیده شده را به صورت یا گونه هایتان هم تزریق کنید و صورتتان را لیفت نمایید.

برای آَشنایی بیشتر با این روش شگفت انگیز، بهتر است مقاله ی لیپوست را مطالعه کنید.
لیپوست چیست؟
لیپوست چیست؟

 

بهترین مرکز برای برداشتن چربی بدن در تهران

این روز های مرکز های زیادی در تهران هستند که خدمات برداشتن مستقیم چربی را به شما ارائه می دهند. اما سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که پزشکان ماهر و متخصصی در این زمینه دارد. بسیاری از این مراکز بدون در نظر گرفتن عامل سلامتی، هر آنچه بیمار می گوید یا می خواهد را انجام می دهند.

مثلا هرچقدر که بیمار بخواهد از او چربی بر می دارند در حالی که ممکن است شرایطش به گونه ای باشد که نتواند بیشتر از حد مشخصی چربی را بدن خودش خارج کند. یا اینکه مثلا چربی خارج شده را به میزان دلخواه بیمار به ناحیه ی دیگر مورد نظرش تزریق می کنند. اینکار باعث می شود بیمار که خودش اطلاعات پزشکی در این زمینه ندارد در نهایت نتیجه ی مطلوب را از خواسته ی خودش نگیرد. در کنار اینکه سلامتی اش هم در آینده به خطر بیفتد.

بهترین مرکز برای برداشتن چربی بدن در تهران
بهترین مرکز برای برداشتن چربی بدن در تهران

پس حتما مرکز تخصصی و با تجربه ای را برای برداشتن چربی بدنتان انتخاب کنید و به حرف ها و توصیه های پزشک آن گوش کنید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران افتخار دارد یکی بهترین مراکز پیکرتراشی، با بهترین و ماهرترین کادر پزشکی مجرب باشد. شما در برکه می توانید درمانی ایمن و صد در صد موثر را برای برداشتن مستقیم چربی های بدنتان تجربه کنید. هم اکنون می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با برکه بیشتر آشنا شوید و برای گرفتن نوبت پیکرتراشی با ما تماس بگیرید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments