لیپوساکشن باسن |قیمت ، عوارض ، ماندگاری | بهترین دکتر لیپوساکشن

لیپوساکشن باسن |قیمت ، عوارض ، ماندگاری | بهترین دکتر لیپوساکشن

لیپوساکشن باسن |قیمت ، عوارض ، ماندگاری | بهترین دکتر لیپوساکشن

لیپوساکشن باسن |قیمت ، عوارض ، ماندگاری | بهترین دکتر لیپوساکشن

 

لیپوساکشن باسن یک روش زیبایی است که چربی هایی را حذف می کند  که به نظر می رسد از طریق رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند.

یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست معمولاً این روش را برای بهبود شکل باسن ، شکم ، ران ، پشت ، بازوها و صورت شما انجام می دهد.  لیپوساکشن ممکن است همراه با سایر جراحی های پلاستیکی نیز انجام شود. از جمله لیفت صورت ، ماموپلاستی و تامی تاک یا جراحی زیبایی شکم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بر خلاف باور عمومی لیپوساکشن فقط برای حذف مقدار  چربی مورد نظر شما نیست بلکه بر طبق گفته وب سایت مؤسسه جراحی کالیفرنیا ، مهم تر از آن این است که چقدر چربی بعد از جراحی باقی بماند تا اطمینان حاصل شود که فرم طبیعی بدن حفظ می شود.

در ضمن از بین بردن بیش از حد چربی ها نه تنها انحنای طبیعی بدن را از بین می برد ، بلکه منجر به ناهمواری های پوستی می شود که اصلاح آنها به طور کامل غیر ممکن است.

لیپوساکشن از ناحیه هیپ یا زیر باسن نیز به این منظور انجام می شود که یک باسن طبیعی تر ایجاد شود.  روش کار این است که چربی های زیر باسن را توسط دستگاه لیپوست حذف کنید تا باسن برجسته تر دیده شود.  از سوی دیگر، لیپوساکشن معمولاً برای زیر باسن استفاده می شود و یا در ترکیب با روش های دیگر انجام می شود.

چربی های بیش از حد در ناحیه  بیرونی و بالای باسن ، آن را پهن تر و صاف تر نشان می دهد.  به همین علت پیکر تراشی با لیپوساکشن می تواند بهبود قابل توجهی برای ظاهر باسن داشته باشد ، حتی بدون استفاده از ایمپلنت های سیلیکون یا لیفت برزیلی با انتقال چربی .

بعضی از مراجعه کنندگان ترجیح می دهند به جای لیپوساکشن باسن ، لیپوساکشن بالا و پایین باسن را توسط دستگاه لیپوست انجام بدهند.

لیپوساکشن باسن |قیمت ، عوارض ، ماندگاری | بهترین دکتر لیپوساکشن

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا شما یک کاندید مناسب هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در مرکز برکه است که می توانید با او در مورد مزایا و معایب این روش صحبت کنید و در صورت تمایل وقت عمل را تعیین کنید.   

اما برای تعداد کمی از بیماران که در مورد باسن های بزرگ خود شکایت می کنند ، لیپوساکشن می تواند انجام شود.  اگر چه روش های خاصی باید برای جلوگیری از کاهش برجستگی ، افتادگی و سایر عوارض جانبی ناخواسته انجام شود.

مهم است که توجه داشته باشیم که مقدار چربی ای که برداشته می شود نباید با نظر بیمار تعیین شود.   مسلماً مهم ترین مسئله باید این باشد که کش سانی پوست باسن و یا افتادگی آن برطرف شود.

اگر پوست زیادی بریده شود ، منجر به طیف گسترده ای از مشکلات از جمله کوچک شدن خیلی زیاد و افتادگی باسن می شود.  در حالی که بی تناسب بودن پوست را می توان با انتقال چربی بهبود بخشید ، که هدف از لیپوساکشن نیز همین است ، بیماران نباید انتظار بیش از حد از عمل خود داشته باشند.

به عبارت ساده هدف از لیپوساکشن باسن این است که فقط مقدار مناسب چربی را از بین ببریم و چربی به اندازه کافی در باسن باقی بماند تا خطوط طبیعی بدن حفظ شده و سطح پوست صاف شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله فهرست پزشکان و گرفتن نوبت از مراکز ما اینجا کلیک کنید.  

 لیپوساکشن باسن |قیمت ، عوارض ، ماندگاری | بهترین دکتر لیپوساکشن

لیپوساکشن باسن

لیپوساکشن باسن یکی از روش هایی است که بسیار با استقبال روبرو شده است. با این حال ، اشتباه است که فرض کنیم که باسن را می توان به صورت یکنواخت درمان کرد.  لیپوساکشن باسن از دو طرف به خط میانی یا کوکسیکس انجام می شود. بعضی از بیماران علاقمند هستند که چربی بیش از حد در ناحیه زیر باسن ، بالای باسن و ران ها نیز حذف شود.

 

پیش از لیپوساکشن باسن

چربی های زیرناحیه باسن ممکن است با لیپوساکشن درمان شود.  اما این روش ممکن است موجب عمیق تر شدن خط زیر باسن بشود و یا اینکه چربی های این ناحیه بیش از حد از برداشته شوند.

در این زمینه ، لیپوست قطعاً مناسب ترین انتخاب در مورد گزینه های موجود با استفاده از میکروکانول ها است.  بنابراین ، نتیجه عمل زیبایی لیپوساکشن باسن برای مراجعین ما قابل قبول تر از روش هایی است که با سایر لیپوساکشن ها به دست می آید.

 

پس از لیپوساکشن باسن

زمان بهبودی لیپوساکشن باسن با لیپوساکشن مناطق دیگر متفاوت نیست.  شما باید تا وقتی که دکتر تشخیص داده ، خصوصاً در اولین روزهای پس از عمل ، بنشینید یا به پشت بخوابید.

 

انواع لیپوساکشن

چندین تکنیک لیپوساکشن متفاوت وجود دارد. اما آنچه درهمه آنها مشترک می باشد ، استفاده از یک لوله نازک به نام کانول است که به دستگاه وکیوم یا مکش وصل می شود و با ایجاد خلاء چربی ها را از بدن شما خارج می کند.

  • لیپوساکشن تامی سنت رایج ترین تکنیک است. جراح شما یک محلول استریل را در ناحیه ای که چربی باید برداشته شود تزریق می کند. این محلول شامل آب نمک همراه با لیدوکائین و اپی نفرین است.  این محلول باعث می شود که چربی به راحتی  با کمترین میزان خون و درد از بدن خارج شود.
  • لیپوساکشن با کمک اولتراسوند و یا UAL. استفاده از امواج صوتی زیر پوست شما به شکستن دیواره سلولی چربی کمک می کند.  و چربی را تبدیل به مایع می کند تا بتواند از بدن خارج شود.
  • لیپوساکشن با لیزر، یا SmartLipo ، در این روش از لیزر برای تولید انفجار انرژی به منظور مایع کردن چربی ها استفاده می کنند.

 

دوره بهبودی چه مدت طول می کشد؟

پس از عمل لیپوساکشن باسن شما باید انتظار کبودی ، تورم و درد را حداقل برای چند هفته داشته باشید.

ممکن است جراح توصیه کند که برای یک یا دو ماه بعد از عمل جراحی برای کنترل تورم بریس یا گن مخصوص بپوشید.

همچنین برای جلوگیری از عفونت  باید  طبق دستور جراح خود آنتی بیوتیک مصرف کنید.  اکثر افراد قادر هستند که در عرض چند روز به کار بازگردند و در عرض 2 هفته به فعالیت های عادی بازگردند. اما مدت ریکاوری در هر شخص متفاوت است.

بهترین راه برای دانستن اینکه آیا شما یک کاندید مناسب هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در مرکز برکه است که می توانید با او در مورد مزایا و معایب این روش صحبت کنید و در صورت تمایل وقت عمل را تعیین کنید.   

خطرات لیپوساکشن باسن چیست؟

لیپوساکشن باسن |قیمت ، عوارض ، ماندگاری | بهترین دکتر لیپوساکشن

جراحی های زیبایی هم نوعی عمل هستند.  و مانند همه عمل های جراحی ممکن است خطراتی به دنبال داشته باشند.  شما با مراجعه به یک جراح با تجربه می توانید احتمال بروز عوارض جانبی را کاهش دهید.

تبلیغ

عوارض جانبی لیپوساکشن ممکن است شامل موارد زیر باشد :

  • خون ریزی ،
  • عوارض ناشی از بیهوشی ،
  • شوک (معمولاً به علت عدم دریافت مایعات کافی در طول عمل جراحی) ،
  • تجمع مایع (تجمع مایع در زیر پوست) ،
  • عفونت ها (strep، (staph ،
  • آمبولی قلبی (زمانی که قطعه های کوچک چربی شکسته شده جریان خون را متوقف می کند) ،
  • سوختگی ناشی از ابزار پزشکی ،
  • حذف چربی بی اندازه ،
  • واکنش به لیدوکائین ،
  • تغییر در احساس پوست ؛ بی حسی ،
  • آسیب به اعصاب ، عروق خونی ، عضلات ، ریه ها و ارگان های شکمی.

خطر دیگر لخته شدن خون در رگ های عمقی است. اگر لخته خون  به قسمت های دیگر بدن مانند ریه ها برسد ، ممکن است بسیار خطرناک باشد.

 

ماندگاری نتایج لیپوساکشن باسن

سلول های چربی در طول لیپوساکشن باسن به طور دائمی حذف می شوند. اما اگر دوباره وزن شما افزایش پیدا کند ،  سلول های چربی جدید در باسن شما تجمع می کنند.

برای حفظ فرم  جدید بدن خود پس از جراحی ، رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی پروتئین ، میوه ها و سبزیجات ، دانه های کامل و لبنیات کم چرب را دنبال کنید. به اضافه ورزش منظم که به ثابت بودن وزن شما کمک می کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در مراکز تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با مراکز تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments