خطرات و مزایای لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه | لیپوساکشن با جدیدترین دستگاه

لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک برای کوچک کردن سایز سینه خانم ها

لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک برای کوچک کردن سایز سینه خانم ها

لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک برای کوچک کردن سایز سینه خانم ها

لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک روشی است که به قسمت های مختلف بدن شکل می دهد. از لیپوماتیک و لیپواسکالپچر برای پیکرتراشی استفاده می شود.  این دستگاه ها توسط  FDA  تأیید شده اند.  آنها دستگاه های مطمئنی هستند که قادر هستند حجم زیادی از چربی را از قسمت های مختلف بدن خارج می کنند.

روش کار لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک با لیپوساکشن معمولی متفاوت است.  ابتدا جراح برشی در ناحیه تحت درمان ایجاد می کند ،  سپس تونلی  ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به چربی های مورد نظر پزشک برسد.  در طول این پروسه به بیمار بیهوشی داده می شود و بیمار دردی را احساس نخواهد کرد.  سپس جراح کانولا ها را از طریق تونل وارد بدن بیمار می کند و مکش چربی ها شروع می شود.   

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بر خلاف لیپوساکشن های متداول ، این روش با معایبی مانند آسیب عصبی و وریدی ، و پارگی بافت عضلانی همراه نیست.  پالس های فرکانس بالا و مکش مؤثر دستگاه لیپوماتیک تأثیر بهینه ای دارند که     پوستی صاف و بدون کبودی را تولید می کند.  کانولا ها با طراحی ویژه خود بافت چربی را به طور دقیق  از دور ترین مناطق بدن بیرون می کشند.

در سال های اخیر تجمع چربی موضعی یکی از شایع ترین مشکلات اضافه وزن و چاقی است.  شیوه زندگی روزمره همراه با گرایش های ژنتیکی باعث می شود تا برخی از قسمت های بدن چربی بیشتری نسبت به سایر قسمت ها داشته باشد که با رژیم غذایی و ورزش حل نمی شود.  خلاص شدن از چاقی موضعی   شکم و کمر، باسن و ران بسیار خسته کننده و سخت است ، حتی با رژیم غذایی سخت.

به نظر می رسد که ما نمی توانیم به مشکل تجمع چربی در قسمت های مختلف بدن مان غلبه کنیم.

اگر سینه های شما هم بیش از حد بزرگ است ، ممکن است درد در گردن ، پشت ،  سینه یا شانه را تجربه کنید.  شما ممکن است در پیدا کردن لباس هایی که به شکل مناسب برای اندام شما درست شده اند و چهره شما را زیباتر می کنند دچار مشکلاتی باشید.  ورزش و یا فعالیت های جسمانی ممکن است برای تان دردناک و خجالت آور باشد.  سینه های نامناسب و بزرگ اندام شما را چاق نشان می دهد. حتی اگر وزن شما در حد نرمال باشد و اضافه وزن نداشته باشید.

بسیاری از زنان برای مقابله با این مشکلات تصمیم می گیرند که لیپوماتیک سینه انجام بدهند.  البته دو روش برای جراحی کاهش پستان وجود دارد که هر دو به خوبی جواب می دهد.  در روش جراحی کلاسیک ، جراح شما با ایجاد برش  پوست ، بافت پستان و چربی های اضافه را از سینه  بیرون می آورد.  با این رویکرد ، زخم های قابل مشاهده وجود دارد که در عرض مدت چند ماه محو می شوند اما از بین نمی روند.

نوع دوم جراحی کاهش سایز سینه با استفاده از دستگاه لیپوستِ لیپوساکشن انجام می شود.  این روش یک گزینه عالی است. زیرا آثار بخیه به جا نمی گذارد.   و زمان بهبودی سریع تر است اما این روش برای همه مناسب نیست.  در صورت لزوم برای کاهش سینه با لیپوساکشن حتماً باید در این زمینه  بیشتر مطالعه کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

لیپوساکشن برای کوچک کردن سینه چگونه انجام می شود؟

لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک برای کوچک کردن سایز سینه خانم ها

بر خلاف جراحی کوچک کردن سینه به روش کلاسیک که برش ها در اطراف آرئولا ها و زیر سینه قرار دارد  ،  در روش لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک فقط دو برش بسیار کوچک بر روی هر سینه ایجاد می شود.  سپس لیپوساکشن برای حذف مقدار مورد نظر از بافت چربی ها انجام می شود که پس از عمل این برش های کوچک به طور طبیعی بسته می شوند.  کل عمل حدود یک ساعت طول می کشد و بیماران به سرعت و طی چند روز بهبود می یابند.

 

مزایای کاهش سایز پستان با استفاده از لیپوماتیک

بزرگترین مزیت این روش جراحی ، عدم وجود زخم بر روی سینه های شما است. مزایای دیگر روش لیپوماتیک عبارتند از:

  • زمان بهبودی سریع تر،
  • ناراحتی کمتر پس از جراحی.

عصب ها و عروق خونی در طول این جراحی به خوبی حفظ می شود و تقارن بین سینه ها نیز حفظ می شود.  زیرا مقدار چربی یکسانی از هر سینه برداشته می شود.

 

معایب کاهش سینه با استفاده از لیپوماتیک

لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک برای کوچک کردن سایز سینه خانم ها

در حالی که در عمل کوچک کردن سینه با لیپوماتیک بافت اضافه سینه برداشته می شود ، اما با این روش نمی توان لیفت سینه را انجام داد.  چون که پوست اضافه برداشته نمی شود و ممکن است پس از برداشتن حجم اضافه بافت و چربی سینه ها دچار افتادگی بشوند.   اما ممکن است  نوک پستان  با این روش کمی بالاتر بیاید.

علاوه بر این ، زنان جوان ممکن است نامزد خوبی برای کاهش سینه با استفاده از لیپوساکشن نباشند.  زیرا آنها چربی کمتری در سینه های خود دارند.  بنابراین زنان جوان در 20 سالگی یا اوایل 30 سالگی که می خواهد کاهش قابل توجهی در اندازه سینه خود داشته باشند ،  نمی تواند تنها با استفاده از روش لیپوساکشن به هدف خود برسند.

هر چه سن خانم ها افزایش پیدا می کند ، بافت پستان با چربی جایگزین می شود که این چربی ها می تواند با استفاده از لیپوساکشن برداشته شود.

برای یادآوری اینکه کدامیک از جراحی های کاهش پستان مناسب شما است ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی سینه و لیپوماتیک و سایر درمان های زیبایی و همچنین لیزر موهای زائد با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

درد پس از لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک

پس از لیپوساکشن بدون درد ، به شما یک سری دستورالعمل های پس از عمل داده می شود.  نوع بیهوشی و میزان استفاده شده از داروهای بیهوشی میزان درد در طی چند روز اول پس از لیپوساکشن را تعیین می کند.  بیماری که لیپوساکشن او با تزریق آرام بخش به داخل ورید  (IV)  انجام شود ، بعد از عمل درد کمتری خواهد داشت. و به ندرت به داروهای دیگری به غیر از استامینوفن نیاز دارد. لیپوساکشن انجام شده تحت بیهوشی عمومی معمولاً باعث درد شدید تر می شود.  که نیاز به داروهای ضد درد قوی تر دارد.

 

مدیریت درد پس از لیپوساکشن بدون درد

لیپوساکشن بدون درد یا لیپوماتیک برای کوچک کردن سایز سینه خانم ها

  • درد بعد از دو تا چهار روز شدید تر خواهد شد و سپس به تدریج کاهش می یابد.
  • حساس بودن و درد بعد از عمل وجود دارد اما در نهایت از بین خواهند رفت.
  • برای اطمینان از اینکه داروهای مناسب ضد درد مصرف می کنید با پزشک خود مشورت کنید.
  • بیماران باید برای دو هفته اول از مصرف داروهایی مانند آسپرین ، مورتین ، ایبوپروفن ، ادویل و آلیو اجتناب کنند. این داروها می توانند ترشحات و کبودی را افزایش دهند.  در مورد مصرف داروهای ضد درد نیز با پزشک خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که حاوی مواد تشکیل دهنده ای نیست که لخته شدن خون را کاهش دهد و یا احتمال خونریزی در طول جراحی را افزایش دهد.
  • باید از مصرف مکمل های بدون نسخه به ویژه ویتامین E نیز اجتناب کرد. زیرا ممکن است میزان لخته شدن خون را کاهش دهد. اما بسیاری از مکمل های گیاهی دیگری نیز وجود دارد که باعث رقیق شدن خون می شود.  اطمینان حاصل کنید که قبل از عمل جراحی تمام مکمل های مصرفی خود را با پزشک خود بررسی کرده اید و در دوران ریکاوری نیز از مصرف آنها خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم و حمایت از مناطقی که لیپوساکشن شده اند ، یک گن فشرده سازی برای شما فراهم می شود. استفاده از آن به جلوگیری یا از بین بردن درد و ناراحتی کمک می کند.
  • گن فشرده سازی نباید آنقدر تنگ باشد که جریان خون به منطقه کاهش یابد.
  • با توجه به از دست دادن احساس در این منطقه ، از کمپرس گرم یا سرد استفاده نکنید. زیرا می تواند منجر به سوختگی یا یخ زدگی شود.

 

بهبودی پس از لیپوساکشن

بیشتر تورم و درد پس از لیپوساکشن در نتیجه بیهوشی است که در طول روش لیپوماتیک گرفته اید و هنوز در بدن تان باقی مانده است.  گذشت زمان و استفاده از گن فشرده سازی ، امکان تخلیه بیهوشی را فراهم می کند.

پس از لیپوساکشن جراح از شما می خواهد که  فعالیت های بدنی سبک مانند راه رفتن انجام دهید.  که  از لخته شدن خون در پاها جلوگیری می کند.  از انجام فعالیت های شدید به مدت یک ماه اجتناب کنید.

اگر عمل شما با تزریق آرام بخش انجام شده  باشد ، سریع تر می توانید به فعالیت های عادی و کاری خود بازگردید.  لیپوساکشن با بیهوشی عمومی معمولاً دارای عوارضی از قبیل تهوع ، استفراغ و لرز  است و بیماران معمولاُ برای کنترل درد به داروهای تجویزی نیاز دارند.

اگر دچار درد شدید یا درد طولانی مدت هستید ، باید با پزشک خود تماس بگیرید.  به احتمال زیاد تا چند هفته پس از جراحی درد خواهد داشت.

توصیه می کنیم که قبل از تصمیم گیری در مورد روش عمل خود با جراح مشورت کنید.  تا بتوانید بهترین  گزینه  را انتخاب کنید.  برای تماس با ما و گرفتن نوبت از متخصص لیپوماتیک اینجا کلیک کنید. 

مجموعه مراکز تهران اسکین همواره جدید ترین و بهترین تکنیک های روز را به علاقمندان ارائه می دهد.  ما تلاش می کنیم تا آخرین تکنولوژی لیزر و جراحی های زیبایی را برای بهینه سازی ، ایمنی مؤثر و بهترین نتیجه ممکن ، فقط به منظور بهره مند شدن بیماران به کار بگیریم.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments