فرق پیکرتراشی با لیپوساکشن

فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن : کدامیک بهتر است؟ | بهترین مرکز برای پیکرتراشی | مرکز زیبایی برکه

فرق پیکرتراشی با لیپوساکشن

فرق پیکرتراشی با لیپوساکشن

لاغری بدن دغدغه ی خیلی هاست. اندام لاغر و متناسب معیار مهمی برا زیبایی ظاهری به حساب می آید. اگر مشکل اضافه وزن و چربی بدن داشته باشید حتما با راه های مختلف لاغر شدن آشنایی دارید. معمولا بیشترین پیشنهادی که ممکن است از اطرافیان بگیرید یا رژیم غذایی گرفتن است، که خودش انواع و اقسام مختلفی دارد و هرکس یک متد را پیشنهاد می کند، یا اینکه بخواهید ورزش کنید. فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته که این روش ها و به خصوص ورزش کردن می توانند تاثیر زیادی بر لاغری و تناسب اندام داشته باشند، اما ممکن است فرد همیشه وقت و انرژی لازم برای اینکه بخواهد با ورزش کردن یا رژیم گرفتن وزن خود را پایین بیاورد را نداشته باشد. یا حتی ممکن است ورزش و رژیم تاثیری در آب شدن چربی مثلا ناحیه ی شکم شما نداشته باشد. در چنین شرایطی است که گزینه های دیگر درمانی بیشتر خود را نشان می دهند.

فرق پیکرتراشی با لیپوساکشن
فرق پیکرتراشی با لیپوساکشن

درمان هایی وجود دارند که در واقع روش هایی هستند که از طریق آنها می توانید مستقیما چربی ها را از داخل بدن بیرون بکشید. برای مثل جراحی لیپوساکشن. این درمان ها در کوتاه ترین زمان ممکن چربی را از بدن شما خارج می کنند و تاثیر شگفت انگیزی روی بدن شما خواهند داشت.

اما تنها راه های پیش روی شما برای بیرون کشیدن مستقیما چربی حتما به جراحی لیپوساکشن ختم نمی شود. روش های حذف مستقیم چربی دیگری هم وجود دارند. امروز قصد داریم تا با هم به یکی از رایج ترین و بهترین این روش ها به نام پیکرتراشی بپردازیم و مزایا و عملکرد آن را با هم بررسی کنیم. با ما همراه باشید.فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن

فرق پیکر تراشی و لیپوساکشن در چیست؟

پیکرتراشی عملا  لیپوساکشن بدون درد است. پیکرتراشی یک عمل پاد اصلاحی است که معمولا همیشه با لیپوساکشن اشتباه گرفته می شود  اما از نظر تکنیکی با آن کاملا متفاوت است. پیکرتراشی که بسیاری از افراد آن را به عنوان متدی برای کاهش وزن می شناسند، این خاصیت را دارد که می تواند اصلاح چربی را تنها در ناحیه ی مورد نظر انجام دهد.

فرق پیکر تراشی و لیپوساکشن در چیست؟
فرق پیکر تراشی و لیپوساکشن در چیست؟

پیکرتراشی می تواند به تنهایی انجام گیرد یا در برخی از موارد همراه با عمل هایی مانند کوچک کردن یا بزرگ کردن سینه، لیفت شکم یا دیگر عمل های جراحی پلاستیک صورت پذیرد.فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن

نکته مهم : پیکر تراشی متدی برای درمان مرض چاقی نیست. یعنی از آن انتظار معجزه نداشته باشید. که چاق وارد مطب شوید و لاغر بیرون بیایید. اگر چاقی شما از حالت اضافه وزن به بیماری رسیده، ممکن است پیکرتراشی تنها درمان مورد نیاز شما نباشد.

برای درمان مرض چاقی بهتر است مرتبا ورزش کنید و غذا های کم کالری مصرف نمایید. اما اگر این کار ها باعث میشوند خسته شوید یا بدنتان تحلیل برود، فکر خوبی  است که در کنار آنها از خدمات پیکرتراشی هم بهره ببرید.

چه کسانی می توانند پیکر تراشی کنند؟

همانطور که این امر در مورد تمام عمل های زیبایی و تناسب بدن صادق است، تصمیم برای عمل پیکر تراشی هم باید توسط خودتان گرفته شود و نه بخاطر اینکه دیگران از شما می خواهند. اگر بدن شما انباشته از ذخیره های چربی در برخی از نواحی بدن باشد و شرایط به گونه ای باشد که شما نتوانید با استفاده از رژیم و ورزش آنها را کاهش دهید، بهتر است به عمل پیکر تراشی روی بیاورید.فرق

پیکرتراشی و لیپوسا

چه کسانی می توانند پیکر تراشی کنند؟
چه کسانی می توانند پیکر تراشی کنند؟

کشن

هزینه پیکرتراشی

هزینه ی عمل پیکر تراشی متفاوت و گوناگون است. اما مهم تر از هزینه ی پیکر تراشی، تجربه و مهارت پزشکی است که آن را برای شما انجام می دهد. همچنین کیفیت تجهیزاتی که کلینیک درمانی مد نظر شما در اختیار دارد از اهمییت زیادی برخوردار است. به همین دلیل هنگامی که یک مرکز درمانی را برای عمل پیکرتراشی انتخاب می کنید حتما به یاد داشته باشید که تجربه و مهارت پزشک درمانگر از هزینه ی عمل بسیار مهم تر است.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی هزینه ی پیکرتراشی را مطالعه کنید.
هزینه پیکرتراشی
هزینه پیکرتراشی

تست پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

زمانی که به مرکز زیبایی برکه برای پیکر تراشی می آیید، پزشک ابتدا شما را معاینه می کند و عکس هایی برای پیش از عمل از بدن شما گرفته می شود. در حین این معاینه شما باید تمام سوابق پزشکی تان را با درمانگر در میان بگذارید. سوابقی از قبیل تمام آلرژی هایی که دارید، بیماری هایی که دارید یا داشته اید و خلاصه هر آنچه که فکر می کنید پزشک بهتر است بداند.فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن

سپس پزشک بر اساس اطلاعاتی که از شما کسب کرده ارزیابی های اولیه را از وضعیت شما انجام می دهد. سپس تمام جزئیاتی که باید قبل از عمل بدانید را با شما در میان می گذارد. نکته ی بسیار مهمی که در مورد معاینه ی پیش از پیکر تراشی وجود دارد این است :

از آنجایی که پیکر تراشی یک عمل زیابیی است، بهتر است پیش از شروع فرآیند تمام خواسته ها و آنچیزی که مد نظرتان است را با پزشک در میان بگذارید.

این کار به شما کمک می کند تا رضایت بیشتری از عمل داشته باشید. همچنین بهتر است درمورد وزن ایده آلتان و برنامه های آینده تان مانند بچه دار شدن با پزشک مشورت کنید.فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن

تست پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟
تست پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

بهترین مرکز برای پیکرتراشی در تهران

همانطور که قبلا هم گفتیم انتخاب مرکزی معتبر که از پزشکان ماهر و دستگاه های جدید و ایمن استفاده می کند نکته ی بسیار مهمی در امر پیکرتراشی است. اگر در انتخاب مرکزی با کیفیت برای پیکرتراشی دقت کافی نداشته باشید، این عمل می تواند در کنار اثر گذاری نه چنادن مطلوب و تاثیر ناپایدار، عوارض منفی زیادی هم برای شما داشته باشد. پس در انتخاب مرکز پیکرتراشی سهل انگاری نکنید.

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان با تجربه و ماهر، همچنین در اختیار داشتن بهترین دستگاه های پیکرتراشی یکی از بهترین مراکز برای انجام این عمل است. برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس برای گرفتن نوبت پیکرتراشی، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
بهترین مرکز برای پیکرتراشی در تهران
بهترین مرکز برای پیکرتراشی در تهران

پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

عمل پیکرتراشی تحت بیهوشی موضعی انجام می پذیرد. بعد از اینکه فرآیند درمان فرد به اتمام رسید او می تواند با موافقت پزشک به خانه برگردد و بعد از 24 ساعت حمام کند. در مرکز زیبایی برکه پیکرتراشی با متد های قابل اطمینان و معتبری انجام می شود. متد هایی که از نظر علمی ثابت شده اند و در بسیاری از مراکز معتبر دنیا انجام می شوند.پیکرتراشی همچنین بسیاری از عوارض جانبی منفی را ندارد. ویبره یا لرزش بالا باعث میشوند که میزان چربی زیادی در یک جلسه از بدن برداشته شود. همچنین این کار درد بعد از عمل را بسیار کاهش می دهد.فرق پیکرتراشی و لیپوساکشن

پیکرتراشی روشی برای حذف ذخیره های چربی دائمی است. و این کار را از طریق تیوب و دستگاه مکش انجام می دهد. با این کار پیکرتراشی می تواند به بدن شکل دهد و شکل دلخواه شما را برایتان به ارمغان بیاورد.

لیپوست یکی از بهرین روش های نوین برای انجام عمل پیکرتراشی به حساب می آید.

برای آشنایی بیشتر با لیپوست این مقاله را مطالعه کنید.
پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟
پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments