لیفت پلک با جراحی | لیفت پلک بدون جراحی | بلفاروپلاستی پلک | لیفت پلک با نخ

لیفت پلک با جراحی

لیفت پلک با جراحی | لیفت پلک بدون جراحی | بلفاروپلاستی پلک | لیفت پلک با نخ

 

مصریان باستان عقیده داشتند که چشم دریچه روح است و به همین خاطر اگر هیروگلیف ها و سنگ نوشته های مصر باستان را مرور کنید ، خواهید دید که چشم ها همواره با مقیاس بزرگ تری نسبت به حالت طبیعی آن ها کشیده شده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در واقع حق با مصریان باستان است.چشم ها می توانند مهم ترین و در عین حال جذاب ترین بخش چهره ی ما باشند.

اما متاسفانه با بالاتر رفتن سن ما ، چین و چروک ها و افتادگی پلک می توانند ، حالت زیبایی چشم هایمان را بگیرد و ظاهری خسته و پژمرده به شخص بدهد!!لیفت پلک با جراحی
به همین خاطر از سال ها پیش متدهای درمانی مختلفی برای برطرف کردن این مشکل به کار برده می شد!

قدیمی ترین و در عین حال دائمی ترین روش درمان ، جراحی پلک ها بود که به اصطلاح بلفاروپلاستی نامیده می شود. لیفت پلک با جراحی

لیفت پلک با جراحی | لیفت پلک بدون جراحی | بلفاروپلاستی پلک | لیفت پلک با نخ
لیفت پلک با جراحی | لیفت پلک بدون جراحی | بلفاروپلاستی پلک | لیفت پلک با نخ

در روش بلفاروپلاستی جراح تلاش می کند که پوست اضافه ی بالا یا پایین پلک را برداشته و به این ترتیب ظاهر طبیعی را به چشم ها برگرداند.لیفت پلک با جراحی

بلفاروپلاستی ، متد بسیار بی خطر و در عین حال موثری است که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. البته در صورتی که مشکلات خاص مربوط به چشم ( مانند گلوکوما و بیماری های قرنیه ) دارید توصیه می کنیم که حتما با پزشک خود مشورت نمایید.لیفت پلک با جراحی

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه خدمات لیفت پلک با جراحی و بدون جراحی را به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت مشاوره از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید!!

لیفت پلک با جراحی

ترمیم جراحی پلک

گرچه جراحی پلک درمانی دائمی است اما آن چه که واضح به نظر می آید این است که روند بالا رفتن سن را نمی توان متوقف ساخت. به همین خاطر طبیعی است که پس از مدتی پشت پلک های فرد ، مجددا دچار افتادگی شود. در چنین شرایطی می توانید دوباره به جراح خود مراجعه کرده و از او درخواست کنید که عملیات ترمیمی را انجام دهد.

در عملیات ترمیم ، جراح از همان ناحیه ای که قبلا برش زده است ، پوست اضافه را بیرون آورده و دوباره حالت طبیعی را به چشمان فرد باز می گرداند.

ترمیم جراحی پلک
ترمیم جراحی پلک

نکاتی که باید قبل و بعد از جراحی بلفاروپلاستی در نظر بگیرید:

قبل از جراحی تمام سابقه ی پزشکی خود را با جراح در میان بگذارید

از آرایش سنگین و غلیط پشت چشم خودداری کنید

پس از اتمام جراحی طبیعی است که اندکی دچار کبودی و تورم شود. این عوارض جانبی طبیعی هستند و بعد از مدتی از بین خواهند رفت.از دیگر عوارض جانبی جراحی بلفاروپلاستی می توان به خشکی چشم ، به سختی بستن آن ها ، تار شدن دید و دو بینی اشاره کرد!!

در صورتی که دچار عفونت یا خونریزی شدید ، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید

لیفت پلک بدون جراحی | پلاسما تراپی پلک

اما باید عنوان کنیم که لیفت پلک با جراحی بلفاروپلاستی تنها گزینه ی در دسترس نیست.امروزه روش های مختلفی برای رفع این مشکل به کار می رود. از جمله مهم ترین متدهای درمان بدون جراحی ، پلاسماتراپی می باشد.

همان گونه که می دانید در طبیعیت سه شکل از ماده وجود دارد : مایع ؛ جامد و گاز

لیفت پلک بدون جراحی | پلاسما تراپی پلک
لیفت پلک بدون جراحی | پلاسما تراپی پلک

اما شکل چهارمی نیز وجود دارد که حالتی از گازهای یونیزه شده است که به آن پلاسما می گویند. عموما می توان پلاسما را در شعله های آتش ، رعد و برق و …پیدا کرد!!

در روش پلاسما تراپی ، پزشک زیبایی ، گاز پلاسما را به پلک تزریق می کند و این ماده از روش تصعید (تبدیل جامد به گاز ) برای رفع پوست اضافه استفاده می کند.

درمان افتادگی پلک بدون جراحی : کدام روش بهتر است ؟

همان گونه که گفتیم روش های متنوعی برای رفع افتادگی پلک ها وجود دارد :

پلاسما تراپی : استفاده از گاز پلاسما برای تصعید پوست اضافه ی پشت پلک

تزریق بوتاکس : در این روش بوتاکس به پشت پلک تزریق می شود تا به طور موقت ماهیچه ها و عضلات پشت پلک را فلج کرده و از افتادگی بیشتر پلک ها جلوگیری کند.

انتخاب یکی از روش های رفع افتادگی پلک ، بستگی به شرایط شما خواهد داشت. به عبارت دیگر پزشکتان ، فاکتورهای مختلفی را بررسی کرده و در نهایت یکی از این روش ها را انتخاب می کند.

توصیه ی بسیار مهم : به هیچ وجه سرخودانه اقدام به انجام یک روش نکنید. جلسه ی مشاوره پیش از عمل , بسیار مهم خواهد بود. میزان افتادگی پلک ها ، سن و جنسیت شما در انتخاب روش درمانی موثر هستند!!
درمان افتادگی پلک بدون جراحی : کدام روش بهتر است ؟
درمان افتادگی پلک بدون جراحی : کدام روش بهتر است ؟

درمان افتادگی پلک با نخ

یکی دیگر از روش هایی که برای درمان افتادگی پلک به کار می رود ، استفاده از نخ است. منظور از نخ ، نخ هایی نیست که برای دوخت و دوز به کار می رود. بلکه نوعی نخ مخصوص پزشکی است که پزشک برای بالا کشیدن پلک ها از آن استفاده می کند.

این درمان ، موقتی است و پس از تجزیه شدن نخ داخل پلک ، اثرات آن نیز از بین خواهند رفت. اما مزایای فراوانی نیز به همراه خواهد داشت. از جمله :

این درمان کاملا سرپایی انجام شده و نیازی به بستری شدن نخواهد داشت

تقریبا بلافاصله بعد از اتمام عملیات ، می توانید نتایج آن را بر چشمان خود مشاهده کنید

عوارض جانبی ناشی از این عملیات بسیار کم و ناچیز خواهند بود ( البته این مسئله به نوع نخی که استفاده می شود ، خواهد داشت. انتخاب یک پزشک ماهر و خبره در این باره ، فاکتور بسیار مهمی است)

درمان افتادگی پلک با نخ
درمان افتادگی پلک با نخ

برداشتن پف چشم بدون جراحی

برخی افراد به شکلی ژنتیکی دچار پف زیر و بالای چشم می شوند. این پف ها چشم هایتان را کوچک تر نشان داده و ظاهری خسته به شما می دهند.به همین خاطر عموما فاکتور سن در بروز این مشکل ، چندان مطرح نیست و هر شخصی ممکن است به این مشکل دچار شود.

روش های غیر جراحی برای برداشتن پف چشم بسیار موثر هستند. اما شاید بهترین روش ، استفاده از روش کربوکسی تراپی و پلاسما تراپی می باشد.

برای مطالعه ی مقاله ای پیرامون روش کربوکسی تراپی اینجا را کلیک کنید.
برداشتن پف چشم بدون جراحی
برداشتن پف چشم بدون جراحی

کیا جراحی پلک انجام دادن : نظرات افراد مختلف راجع به جراحی پلک

کافیست سری به تالارهای گفتگویی مانند نی نی سایت و نی نی بان ، بزنید و آن وقت متوجه خواهید شد که این روش ها تا چه میزان موثر هستند. در ادامه نظرات برخی از کاربران این سایت ها را مرور می کنیم :

سولماز گفته :

خیلی وقت بود که دور چشمم پف داشتم.اما از وقتی که کربوکسی تراپی انجام دادم ، ظاهرشون خیلی بهتر شده !! الان تقریبا مطمئنم که تنها درمانی که به کار می برم.همین روش هست

کیا جراحی پلک انجام دادن : نظرات افراد مختلف راجع به جراحی پلک
کیا جراحی پلک انجام دادن : نظرات افراد مختلف راجع به جراحی پلک

زهرا گفته :

من 55 سالمه و دو سال پیش جراحی بلفاروپلاستی رو در مرکز برکهانجام دادم.نتیجه فوق العاده بود. تقریبا 10 سالی سنم کمتر نشون میده و خیلی راضی ام. پزشک این مجموعه فوق العاده بود. آدرس وب سایتشون رو اینجا براتون میزارم.

Tehranskin.com

امیرعلی گفته :

لیفت با نخ هم خیلی خوب بود.مادرزادی چشم هام افتاده بودن.اما الان حالت خیلی بهتری پیدا کردن..توصیه می کنم این روش رو هم امتحان کنین. البته لیفت پلک با نخ برای کسایی جواب می ده که مثل من از جراحی می ترسن!!

 محقق و گرد آورنده : ندا ناصری

پزشکان پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments