دوره نقاهت لیپوست

هزینه جراحی لیپوست | مزیت لیپوست | هزینه لیپوست شکم و پهلو

هزینه جراحی لیپوست

هزینه جراحی لیپوست | هزینه عمل لیپوست

جراحی لیپوست یکی از بهترین روش هایی است که برای لاغری موضعی به کار گرفته می شود. سوءتفاهمی که راجع به این شیوه ی درمانی وجود دارد این است که افراد تصور می کنند ، جراحی لیپوست برای لاغری به کار می رود. اما واقعیت این است که روش جراحی لیپوست برای فرم دهی و پیکرتراشی به کار می رود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در واقع پزشک شما ساختار کلی بدنتان را بررسی خواهد کرد. سپس تشخیص می دهد که کدام نقطه از بدن شما به تزریق ، تخلیه و انتقال چربی ها نیاز دارد. درست مانند مجسمه سازی که به بهترین شکل ممکن قالب خود را طرح می ریزد.هزینه جراحی لیپوست

هزینه جراحی لیپوست
هزینه جراحی لیپوست

اما سوال مهم این جاست که هزینه عمل جراحی لیپوست چقدر خواهد بود؟! آیا این روش به صرفه است ؟!هزینه جراحی لیپوست

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قیمت نهایی جراحی شما به پزشک و مرکزی که انتخاب می کنید ، خواهد داشت. در واقع پزشکان ناشی و غیر ماهری وجود دارند که با پیشنهادهای وسوسه برانگیز ، اقدام به جذب بیماران کرده و با انجام جراحی های غیر اصولی ، قربانی های فراوانی می گیرند.

در واقع هنگام مواجهه با چنین پزشکانی ، اولین چراغ قرمزی که باید برای شما روشن شود ، قیمت های پایین و ارزان آن هاست!هزینه جراحی لیپوست

هزینه جراحی لیپوست به فاکتورهای زیر بستگی دارد. شما می توانید تمام این موارد را مرور کرده و با احتساب همه چیز ، متوجه شوید که آیا قیمتی که به شما ارائه شده است ، اصولیست یا خیر !هزینه جراحی لیپوست

  • محلی که تصمیم به پیکرتراشی آن دارید ( شکم – پهلو – ران – بازو- غبغب )
  • میزان چربی ای که تصمیم به انتقال یا رفع آن دارید
  • نوع روشی که برای پیکرتراشی به کار می برید ( لیپوست ، اولترازد ، بادی جت )

هزینه جراحی لیپوست

هزینه جراحی لیپوست
هزینه جراحی لیپوست

بهترین مرکز لیپوست در تهران

مرکز زیبایی برکه یکی از معتبر ترین و خوش نام ترین مراکز زیبایی تهران می باشد که با همکاری تیم پزشکان خود تلاش دارد که بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید برای دریافت نوبت مشاوره از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

هزینه جراحی لیپوست

عوارض لیپوست چیست

مثل هر عمل جراحی دیگری ، ممکن است لیپوست نیز عوارض جانبی داشته باشد. در ادامه تلاش کرده ایم به برخی از رایج ترین عوارض این عمل جراحی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

  • کبودی : بعد از جراحی لیپوست ، بروز کبودی کاملا رایج است.ممکن است در ابتدا این کبودی ها دردناک باشد ، اما معمولا پس از چند هفته از بین می روند.در صورتی که این کبودی ها پس از چند هفته از بین نرود بهتر است با پزشک خود مشورت کنید چرا که ممکن است احتمال خونریزی داخلی وجود داشته باشد.این ریسک برای افرادی که داروهای خاصی مانند آسپرین مصرف می کنند ، بیشتر می شود.

هزینه جراحی لیپوست

  • تورم : این عارضه هم یکی از رایج ترین عوارض جانبی عمل لیپوست است و چه بسا موجب شود که نتوانید بلافاصله بعد از عمل نتایج آن را روی بدن خود مشاهده کنید.این ورم ها به طور کامل بعد از 1 الی دو ماه از بین می روند اما ممکن است در برخی ها 6 ماه طول بکشد تا ورم بخوابد.

هزینه جراحی لیپوست

  • اسکار : درجه تورم در افراد مختلف ، متفاوت است و بستگی به وسعت جراحی و هم چنین میزان برش هایی که زده می شود ، بستگی خواهد داشت.در بیشتر مواقع ، جای زخم ناشی از این عمل پس از چند هفته از بین می رود.زخم های ناشی از روش لیپوست نسبت به لیپوساکشن، بسیار زود بهبود پیدا می کنند.

هزینه جراحی لیپوست

  • درد بعد از عمل : این مشکل ، یکی از رایج ترین عوارض جانبی ناشی از هر گونه جراحی برای پیکرتراشی به حساب می آید.این درد عموما موقتی است و می توان آن را با داروهای بدون نسخه ای مانند ژلوفن تسکین داد.
  • بی حسی : محلی که تحت درمان قرار گرفته ممکن است برای چند روز پس از عمل دچار بی حسی شود
  • بیمارانی که لیپوست را برای پاها و قوزک های پا انجام داده اند ، ممکن است اندکی دچار تورم در این نواحی شوند.

هزینه جراحی لیپوست

عوارض لیپوست چیست
عوارض لیپوست چیست

مزایای لیپوست | منافع لیپوست 

لیپوست مزایا و منافع بی شماری دارد که قطعا نمی توان به تمام آن ها پرداخت اما مهم ترین منفعتی که این روش در پی دارد ، این است که کمترین عوارض جانبی را خواهد داشت.هزینه جراحی لیپوست

بزرگ ترین عیبی که روش هایی مانند لیپوساکشن داشتند ، این بود که دوره نقاهت آن ها تا سال ها طول می کشید.اما در روش جراحی لیپوست ، درمان به صورت سرپایی بوده و بیمار می تواند در همان روز بیمارستان را ترک کند.

  • تخلیه ی چربی ها با استفاده از این روش، کاملا اصولی و به شکلی سالم انجام می شود
  • نیازی به بیهوشی نخواهد بود
  • در روش لیپوست از دو متد ساکشن و ویبریشن استفاده می شود.
مزایای لیپوست | منافع لیپوست 
مزایای لیپوست | منافع لیپوست 

دوره نقاهت لیپوست

همان گونه که گفتیم ، بزرگ ترین مزیت روش لیپوست می باشد. در بیشتر بیماران ، 1 الی 2 هفته طول خواهد کشید که به طور کامل بتوانید نتایج حاصل از این نوع درمان را در خود مشاهده کنید.

بیشترین دلیل طول کشیدن دوره ی نقاهت لیپوست ، این است که باید ورم ناشی از جراحی بخوابد.

نکته ی مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که انتخاب یک پزشک و مرکز معتبر ، در نتیجه ی به دست آمده اثر بسیاری خواهد گذاشت.یک پزشک ناشی می تواند دوره نقاهت شما را طولانی تر کند. استفاده از دستگاه های نا مناسب، روش ها غیر اصولی ، عدم دقت و ظرافت و فاکتورهای دیگر می توانند منجر به بروز مشکل در جراحی شما شده و در نتیجه زمان بهبود را طولانی تر کند.

دوره نقاهت لیپوست
دوره نقاهت لیپوست

هزینه لیپوست شکم و پهلو

یکی از رایج ترین نواحی بدن که عموما تحت عمل لیپوست قرار می گیرند ، شکم و پهلو می باشد. بیشتر مواقع الگوی چاقی افراد به صورتی است که چربی ها در نواحی شکم و پهلو تجمع یافته و موجب می شوند که فرم کلی بدن فرد به حالت چکشی (بالاتنه چاق و پایین تنه لاغر ) در بیاید.

به همین خاطر اصلی ترین جایی که عموما مورد جراحی لاغری موضعی قرار می گیرد ، همین شکم و پهلو است.اما سوالی که در این باره وجود دارد این است که هزینه های مربوط به انجام این روش برای شکم و پهلو چقدر است ؟!

حقیقتا نمی توان پاسخ مشخصی به این سوال داد چرا که فاکتورهای زیادی در قیمت نهایی این عمل تاثیر گذار هستند.از جمله :

  • هر پزشکی قیمت های مخصوص به خود را دارد ( با احتساب تجربه و مهارت )
  • میزان چربی ها چقدر باشد ( طبیعی است که هرچه میزان این چربی ها بیشتر باشد ، هزینه های مربوطه نیز افزایش پیدا می کند)
  • تمایل و خواست شما برای تخلیه ی چربی

 

بهترین جراح لیپوست | عمل لاغری لیپوست

جراحان زیادی در تهران هستند که جراحی لیپوست را انجام می دهند اما توصیه می کنیم به هر شخصی اعتماد نکنید. لاغری از طریق لیپوست ، کاری نیست که بتوان به دستان هر کسی سپرد. به همین خاطر مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که بهترین جراح لیپوست را پیدا کرده و خواسته ی خود را مطرح کنید تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

جراحان و پزشکان مرکز زیبایی برکه همواره در خدمت شما هستند.

محقق و گرد آورنده : ندا ناصری

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments