پاکسازی پوست با میکرودرم

لایه برداری صورت با دستگاه یا روش های سنتی ؟! دستگاه فیس آپ برای جوانسازی و لایه برداری پوست

لایه برداری صورت با دستگاه 

لایه برداری صورت با دستگاه یا روش های سنتی ؟! دستگاه فیس آپ برای جوانسازی و لایه برداری پوست

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مهم نیست که چقدر بینی و چشم های زیبایی داشته باشید یا این که لب هایتان برجسته و قلوه ای باشند. همه این ها بدون داشتن پوستی صاف و شفاف ، هیچ گونه جلوه ای نخواهند داشت!لایه برداری صورت با دستگاه 

اما با این حجم از آلودگی محیطی ، استرس و عوامل دیگری که بر روی پوست ما تاثیر می گذارند ، چگونه می توانیم پوستی درخشان و زیبا داشته باشیم ؟!لایه برداری صورت با دستگاه 

لایه برداری صورت با دستگاه
لایه برداری صورت با دستگاه

راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که اصلی ترین آن ها لایه برداری می باشد.خیلی ها تصور می کنند که لایه برداری پوست صورت آن ها را خشک و نازک می کند. اما مشخصا این دسته از افراد هیچ گونه اطلاعاتی راجع به شیوه ی کاری این متد درمانی ندارند.لایه برداری صورت با دستگاه 

آلودگی هایی که در محیط وجود دارد ، باعث می شود که لایه ی ضخیمی روی پوست صورت ما ایجاد شده و به این ترتیب پوست ما تیره تر و پژمرده تر به نظر می رسد!لایه برداری صورت با دستگاه 

یکی از بهترین روش هایی که می توان برای لایه برداری پوست استفاده کرد ، استفاده از دستگاه مخصوصی به نام فیس آپ ( Face up) است.این دستگاه که مدل جدیدتر دستگاه های غبار کرسیستالی میکرودرم ابریژن است به خوبی می تواند تاثیر فوق العاده ای روی پوست ما داشته باشد. لایه برداری صورت با دستگاه 

این دستگاه به جای استفاده از غبار کریستال، هندپیسی دارد که با ماساژ پوست ، در عین لایه برداری از آن ، موجب کاهش چین و چروک های خفیف ، جوش های سرسیاه و لکه ها می شود .علاوه بر این دستگاه فیس آپ و متدی که به کار می برد برای پوست هایی که در اثر آلودگی تیره شده اند ، نیز بسیار موثر بوده و موجب روشن شدن آن می شود!
لایه برداری صورت با دستگاه
لایه برداری صورت با دستگاه

برای لایه برداری پوست صورت چه کنیم

کِرِم ها و مواد آرایشی بسیاری وجود دارند که ادعا می کنند به خوبی می توانند موجب لایه برداری از پوست شوند. اما دو ایراد اصلی درباره این مواد آرایشی وجود دارد :لایه برداری صورت با دستگاه 

یک : اثرات آن بسیار دیر پدیدار می شوند و به سرعت نیز از بین می روند
دو : اثرات این مواد به هیچ وجه قابل مقایسه با دستگاه هایی مانند فیس آپ نیست.

بنابراین پاسخی که می توان به این سوال داد ، این است که دستگاه هایی از جمله دستگاه فیس آپ بهترین روش برای جوابدهی سریع و موثر هستند.اگر شما هم قصد شرکت در یک میهمانی یا مراسم عروسی دارید و به دنبال راهی هستید که بتوان به سرعت به پوستی شفاف و روشن دست پیدا کنید ، توصیه ی ما به شما انجام درمان میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ است. لایه برداری صورت با دستگاه 

از نتایج حاصل از این درمان شگفت زده خواهید شد.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه ی خدمات میکرودرم ابریژن را با جدیدترین دستگاه فیس آپ به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
برای لایه برداری پوست صورت چه کنیم
برای لایه برداری پوست صورت چه کنیم

لایه برداری پوست صورت با نمک واقعیت دارد ؟!

حتما شما هم تا به حال نام بازیگر معروف هالیوود “شارلیز ترون” را شنیده اید.این بازیگر برنده ی اسکار برای فیلم “هیولا ” برای این که پوست ضخیم و پژمرده ای داشته باشد هر روز چهره ی خود را با محلول ” نمک + پودر ذغال” می شست.

نتیجه باور نکردنی بود. پس از مدتی پوست این بازیگر زیبا و خوش چهره ، به قدری تیره و زشت شد که توانست بهترین تاثیر گذاری را در جهت نقش خود داشته باشد.

لایه برداری پوست صورت با نمک
لایه برداری پوست صورت با نمک

این مقدمه را ذکر کردیم تا بگوییم برعکس آن چه که همه افراد تصور می کنند ، نمک به هیچ وجه خاصیت لایه برداری ندارد و برعکس ، باعث تیره و ملتهب شدن پوست می گردد. لایه برداری صورت با دستگاه 

تنها کاری که نمک انجام می دهد این است که پوست صورت را نازک تر کرده و به این ترتیب تمام رگ ها و عروق خونی موجود روی پوست را نمایان تر می کند. به همین دلیل توصیه می کنیم این گونه درمان هایی که در وب سایت های غیر تخصصی پیشنهاد می شوند را به طور کلی فراموش کنید و از متدهای علمی تری برای لایه برداری از پوست خود استفاده کنید!

لایه بردار قوی برای لک صورت | لایه بردار قوی پوست صورت

یکی دیگر از مزیت های میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ این است که به خوبی می تواند لکه های تیره و روشن روی سطح پوست را برطرف کند. به خاطر داشته باشید که پس از انجام این درمان ممکن است تا 24 ساعت پوستتان قرمز و ملتهب باشد اما پس از این که عوارض ناشی از این درمان برطرف شد، آن وقت می توانید اثرات فوق العاده ی لایه بردار آن را روی پوست صورت خود مشاهده کنید.

لایه بردار قوی برای لک صورت | لایه بردار قوی پوست صورت
لایه بردار قوی برای لک صورت | لایه بردار قوی پوست صورت

لکه هایی که در اثر آفتاب سوختگی ، اسکارهای آکنه ای و … به وجود می آیند به راحتی با استفاده از این دستگاه قابل رفع هستند.

به خصوص این که با ورود به فصل گرما ، بروز آفتاب سوختگی و لکه های قهوه ای رنگ روی پوست افزایش پیدا می کند و بهترین زمان برای انجام عملیات لایه برداری خواهد بود.

قیمت لایه برداری صورت با دستگاه | هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم

در این بخش به مهم ترین سوالی که برای ذهن شما پیش می آید ، می پردازیم : قیمت و هزینه های پاکسازی و لایه برداری از پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ چقدر است ؟!

برای این که متوجه باشید که این روش تا چه حد به صرفه است به ذکر یک مثال می پردازیم :

تصور کنید که شما محصولی آرایشی بهداشتی تهیه می کنید که ادعای لایه برداری از پوست دارد.همان گونه که می دانید عموما توصیه می شود این محصولات را برای حداقل 6 ماه مصرف کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را حاصل نمایید.

قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه | هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم
قیمت لایه برداری پوست صورت با دستگاه | هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم

قیمت هر کدام از این محصولات( در صورتی که جنس اصل را خریداری نمایید ) کمتر از 200 هزار تومان نخواهد بود. با یک حساب و کتاب سر انگشتی می بینید که برای 6 ماه مصرف محصول آرایشی نزدیک به یک میلیون و دویست هزار تومان باید هزینه کنید و البته باید به خاطر داشته باشید که اثرات این مواد تنها برای یکی دو ماهی دوام خواهند داشت.

اما روش میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ ، حتی به اندازه ی خرید یکی از این محصولات آرایشی نیز برای شما هزینه نخواهد داشت و دوام آن نیز بیشتر از یکی دو ماه خواهد بود.

به همین خاطر از هر جنبه ای که به این مسئله نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که قیمت لایه برداری با دستگاه فیس آپ از هر لحاظ به صرفه می باشید.

پس چرا تعلل می کنید؟! همین امروز با مرکز زیبایی برکه تماس گرفته و نوبت بگیرید!!

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

پزشکان پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments