هزینه لیپوست شکم و پهلو

هزینه لیپوست شکم و پهلو | با صرف هزینه ای اندک به اندام رویایی خود دست پیدا کنید!!

هزینه لیپوست شکم و پهلو

هزینه لیپوست شکم و پهلو

لیپوست یکی از بهترین روش های پیکر تراشی می باشد که محبوبیت چشم گیری در میان افراد مختلف دارد.هزینه های مربوط به انجام این عمل بستگی زیادی به ناحیه ای دارد که تصمیم به تخلیه ی چربی از آن دارید.در ادامه به با ما همراه باشید تا جنبه های مختلف این عملیات زیبایی را بررسی کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه لیپوست شکم و پهلو
هزینه لیپوست شکم و پهلو

بهترین مرکز لیپوست در تهران

مراکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه خدمات پیکر تراشی و لیپوست را به شما عزیزان ارائه کند. پزشکان متخصص و رفتار حرفه ای پرسنل برکه، این مرکز را به یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده ی خدمات زیبایی تبدیل کرده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

 

تناسب اندام یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که زیبایی کلی فرد را می سازد.هزاران هزار روشی که هر روزه معرفی می شوند نوید این را می دهند که اندامی متناسب و زیبا داشته باشید و میلیون ها نفر در دنیا در تلاشند که خود را به معیارهای زیبایی نزدیک کنند.

اما به راستی در این راه پر پیچ و خم چند نفر موفق شده اند؟ چند راه وجود دارند که حقیقتا توانسته به این دسته از افراد کمک کند تا به وزن و ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند؟

بهترین مرکز لیپوست در تهران
بهترین مرکز لیپوست در تهران

خانم جوانی را می شناختم که متاسفانه به خاطر اضافه وزن بیش از حد هرگز از منزل خارج نمی شد و مدام تصور می کرد که همه ی افراد با انگشت او را به یکدیگر نشان داده و چاقی او را به تمسخر می گیرند!!

اعتماد به نفس این خانم در مرحله ای بحرانی و بغرنج بود و هر روشی که در پیش می گرفت چاره ساز نبود و به قول خودش با نفس کشیدن هم چاق می شد!!

به پزشکان و متخصصان تغذیه فراوانی رجوع کرده و حتی چندین بار زیر تیغ جراحی کوچک کردن معده رفته بود اما نه تنها هیچ تاثیری بر روی کاهش اشتها و وزن وی نداشتند بلکه موجب بدتر شدن شرایط هم شده بودند!!

کار هر روزه اش این شده بود که مدام در اینترنت گشت زده و به دنبال راهی باشد که وزن خود را کاهش دهد. هیچ یک از این راه های عجیب و غریب موجب ترس و تردید او نمی شد و بلافاصله آن را انجام می داد اما دریغ از تاثیر و فایده!!

بهترین مرکز لیپوست در تهران
بهترین مرکز لیپوست در تهران

مدت ها از این ماجرا گذشت و ارتباط من با این خانم کم رنگ شد.چندی پیش به طور اتفاقی او را در مترو دیدم اما هرگز آن چه را که شاهد بودم را باور نمی کردم!!

وزن این خانم تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده و تقریبا اندامی متناسب پیدا کرده بود.با تعجب حال و احوال کردم و از او جویای رازش شدم.

لبخندی حاکی از اعتماد به نفس زد (دیگر داشتم از تعجب شاخ در می آوردم) و گفت که بلاخره جستجوهایش به سرانجام رسیده و با روشی جادویی آشنا شده است!!

بحث پیرامون این روش بالا گرفت و من که به تازگی متوجه چربی هایی در ناحیه ی شکم و پهلوهای خود شده بودم، با دقت گفتگوهایمان را دنبال می کردم.

در ادامه خلاصه ای از آن چه که درباره این روش درمانی آموختم را با شما در میان خواهم گذاشت. در نظر داشته باشید که کلیه این مطالب کاملا علمی بوده و صرفا بر اساس گزارشات موجود تدوین نشده است!!

 

لیپوست روشی است که در طول آن چربی ها از بدن بیرون کشیده می شوند.اما شاید سوال برایتان پیش آید که چگونه؟!

مثل دیگر تکنیک های لیپوساکشن ، جراح زیبایی برش هایی روی ناحیه ی تحت درمان می زند و سپس تونل هایی ایجاد می کند تا کانولا (لوله ای کوچک که در بدن قرار داده می شود تا مایعات را بیرون بکشد) در آن جا شده و به نواحی حاوی چربی دسترسی پیدا کند!!

به محضی که این تونل ها ساخته شد،به بیمار داروی بیهوشی تزریق می شود تا روند درمان و جراحی را احساس نکند.(به همین خاطر اگر نگران درد و مسائل جانبی این عمل هستید ، خیالتان آسوده باشد)

سپس کانولا در این برش ها جای گذاری می شود تا بتواند چربی ها را بیرون بکشد!

هزینه لیپوست شکم و پهلو
هزینه لیپوست شکم و پهلو

تکنیک لیوپست از طریق لرزش کانولا کاری می کند تا چربی ها راحت تر برداشته شوند و به همین خاطر عملیات ساکشن(مکش) موثر تر خواهد بود.

سوال بسیار مهم : کدام نواحی بدن کاندیدای مناسبی جهت انجام این روش درمانی هستند ؟

پاسخ : شکم – پهلوها – ران – بازوها – سینه – باسن

 

امروزه روش لیپوست محبوبیت زیادی میان افراد مختلف پیدا کرده است چرا که :

  • عوارض آن کم و ناچیز است
  • در همان روز می توانید به منزل خود مراجعه کنید
  • هزینه ی آن به نسبت دیگر تکنیک های لیپوساکشن کمتر است

 

این روش که توسط سازمان بهداشت آمریکا نیز تایید شده است ، به گونه ای خواهد بود که کانولا به صورت زیرپوستی وارد بدن شده و تنها بافت های چربی را بر می دارند.

از آن جایی که این دستگاه هیچ گونه صدمه ای به ماهیچه ها و پوست نمی زند، به همین خاطر هیچ گونه کبودی، تورم و امثالهم نخواهید داشت.

علاوه بر این همان گونه که ذکر کردیم، می توان پس از اتمام این عمل فورا به زندگی طبیعی خود برگشت .

این عمل در طول 2 الی 3 ساعت انجام می شود و بعد از اتمام آن می توانید به راحتی راه رفته و مشکلی نخواهید داشت.

روش لیپوست مخصوصا برای افراد مشهور و هنرمندانی مهم است که آینده ی کاری شان بستگی زیادی به تناسب اندام آن ها دارد. به همین خاطر می توان با اطمینان چنین گفت که بهترین روش لاغری و پیکر تراشی می باشد.

هزینه لیپوست شکم و پهلو
هزینه لیپوست شکم و پهلو

عوارض لیپوست چیست

مشخصا همان گونه که ذکر کردیم ، نمی توان عوارض جانبی زیادی برای لیپوست برشمرد اما به هرحال به خاطر داشته باشید که لیپوست نوعی جراحی است و طبیعی خواهد بود اگر دچار عوارض جانبی جزیی شوید.

به هر حال بدن شما باید به شکل جدید خود عادت کرده و با آن انطباق پیدا کند.

نکته ای که بعد از لیپوست ، به شدت حائز اهمیت می شود این است که باید سبک زندگی خود را تغییر دهید .

ورزش کنید، غذای سالم بخورید ؛ استرس کمتری داشته باشید و همواره خوب زندگی کنید!!

ایام به کام

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments