جدیدترین روش پیکرتراشی لاغری لیپوست

جدیدترین روش پیکرتراشی لاغری بدون عمل جراحی؛ مرکز تخصصی برکه

جدیدترین روش پیکرتراشی لاغری بدون عمل جراحی

بهترین مرکز لیپوست در تهران: برکه

سلام دوستان خوب

موضوع متن حاضر: جدیدترین روش های پیکرتراشی برای لاغری موضعی و تناسب اندام (بدون جراحی)

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

“خیلی وقت بود که چربی های اضافه ی بازوهایم اذیتم می کرد. پایین تنه ام خوش فرم اما بازوها و پشتم چربی اضافه ای داشت که فرم هیکلم را به هم ریخته بود. باید برای تناسب اندامم فکری می کردم. از طرفی از لیپوساکشن می ترسیدم و از طرف دیگر شنیده بودم که لیپوساکشن امروزی با گذشته خیلی فرق کرده و تکنیک ها و دستگاه هایی اختراع شده که عوارض ندارند.

باید مرکز معتبری انتخاب می کردم و از نزدیک با مراجعه کننده های حاضر در آن مرکز صحبت می کردم. یکی از دوستان مرکز تخصصی برکه را معرفی کرد. از اینکه از همان اول جای خوبی به من معرفی شد خوشحال بودم چون مدیریت برکه با گرمی با من برخورد کرده و به خیلی از سوال هایم با حوصله جواب دادند. دستگاه لیپوست را به من نشان دادند و گفتند که از جدیدترین و ایمن ترین تجهیزات لاغری موضعی و تناسب اندام در ایران است.”

جدیدترین روش پیکرتراشی لاغری در مرکز برکه

“همچنین، تفاوت بین دو تا از جدیدترین روش های لاغری با لیپوساکشن، یعنی لیپوماتیک و لیپوست، را کامل توضیح دادند. البته به من تاکید کردند که برای انتخاب بهترین روش لاغری موضعی حتما باید پزشک مرا ببیند، معاینه کند، سابقه ی بیماری ها، حساسیت ها،  شرایط پوستی و مصرف داروهایم را بداند و در صورتی که کاندید مناسبی برای این کار بودم جلسه ی اصلی تعیین خواهد شد.

از این حرف مرکز برکه خیلی خوشحال شدم چون مثل اغلب مراکز  به فکر پر کردن جیب خود نبودند و قبل از هر چیزی به حفظ سلامتم اهمیت می دادند. خودم هم بعد از برگشت از مرکز برکه، تحقیقات بیشتری درباره ی پزشک و دستگاه ها انجام دادم و مطمئن شدم.
نکته ی دیگر تخفیف های واقعی شان بود که خیلی با سایت های نت برگ و تخفیفان متفاوت بود. در کنار تخفیف (آنهم بدون هیچ پورسانتی از قبل)، هم دستگاه لاغری شان پیشرفته بود و هم کیفیت عمل ها، دانش پزشک و جوابدهی خیلی عالی بود.” (دیدگاه یکی از مراجعین برکه).

پیکرتراشی بدون عمل جراحی

پیکرتراشی بدون جراحی برای افرادی مناسب است که در کل سالم هستند و فقط برای تناسب اندام مراجعه می کنند نه کاهش وزن.
رژیم غذایی مناسب و ورزش دو یار همیشگی عمل های پیکرتراشی یا همان تناسب اندام با لاغری موضعی بدون جراحی هستند. پیکرتراشی وقتی به میدان می آید که با ورزش و تنظیم مواد خوراکی تان نتوانید به تناسب اندام برسید. برای خود من پیش آمده که این دو تاثیری در خوش فرمی اندامم نداشتند و بالاخره مجبور شدم پیکرتراشی به روش لیپوست و تزریق چربی را با هم انتخاب کنم.

از گذشته تاکنون انواع روش های پیکرتراشی و لاغری با دستگاه ابداع شده که بعضی از آنها پرضرر بوده و از دور خارج شده اند. برای مثال، لیپوساکشن به روش سنتی. چندتایی از این روش ها بهینه سازی شده و کاربرد اساسی دارند. به عنوان مثال، روش بادی واتر جت که به جای انرژی مافوق صوت یا برق از فشار آب به عنوان منبعی برای مکش و برداشتن چربی اضافه استفاده می کند.

نکته: در ایران روش لیپوساکشن: لیپوست خیلی خوب جواب داده.

مقاله ی جامع پیکرتراشی لیپوست

برای مشاهده ی مقاله ی جامع پیکرتراشی لیپوست؛ اینجا کلیک کنید. 

فیلم عمل پیکرتراشی بدون جراحی

توضیحات ویدئو بالا:

در اینجا از ابزاری به نام کانولا برای مکش چربی شکم استفاده می‌کنیم . البته بیمار ما چربی زیادی ندارد و هشدار و بیدار است اما درد ناچیزی حس می‌کند زیرا از ماده بی حسی لیدوکائین استفاده کرده‌ایم. این روش برای پیکرتراشی اجرا می‌شود.

جهت اطلاع : لیپوست ، لیپواسکالپچر و لیپوماتیک در مرکز تخصصی برکه در تهران زیر نظر جراح متخصص اجرا می‌شود. برای تماس، اینجا کلیک نمایید.

لیپوست جهت لاغری و تناسب اندام است و جهت خلاص شدن از چربی‌های موضعی در مناطق شکم ، پهلو ، باسن ، نشیمن و غیره، نواحی مکش چربی را از قبل علامت گذاری کرده‌ایم. محلول بی حسی به اندازه لازم به کار می‌رود.

از بهترین دستگاه‌های لاغری دو دستگاه لیپوست و بادی جت می باشند که می‌توانند رشد سلول‌های بنیادی جوانساز را نیز تحریک کنند . بادی جت عیوب دستگاه‌های سابق لیپوساکشن را ندارد و برای انتقال چربی مناسب است. به مانند گذشته، دیگر خبری از عوارض دردناک و از دست رفتن مواد مفید بدن نیست .

جهت اطلاعات دستگاه بادی واترجت اینجا کلیک کنید. در لیپواسکالپچر چربی اضافه را از طریق لوله کانولا در ظرفی جمع وری می‌کنیم. همین چربی را می‌توان پس از خالص سازی برای تزریق در نواحی خالی از چربی در بدن استفاده کرد همچنین، می‌توان همراه با لیپواسکالپچر ماده PRP را نیز از خود بیمار تهیه و به خود بیمار تزریق کرد.

جدیدترین روش پیکرتراشی: لیپوست

فیلم عمل لیپوست و بهترین مرکز لیپوست در تهران: برکه
لیپوست= تکنیک PAL یا بادی واتر جت

بهترین روش پیکرتراشی آن است که سلول های چربی مفید پس از آب شدن و مکش نمیرند و به طور زنده برای اهداف تزریق به جاهای خالی بدن برداشت شوند. لیپوست جزو جدیدترین تکنیک های لیپوساکشن است که در آن چربی های اضافه به طور همگن و یکنواخت برداشته می شوند.

در لیپوست از محلول نمک تومسنت برای بی حسی موضعی و تزریق زیرپوستی استفاده می شود. این محلول دو فایده دارد: کمک به آب کردن چربی و حفظ رطوبت بدن موقع عمل لیپوست.

در لیپوست دستگاه هیچ لرزشی ندارد، پزشک دقیق تر عمل می کند، یک لوله مخصوص به نام کانولا به جمع آوری چربی مایع کمک می کند. دستگاه لیپوست یا با منبع برق کار می کند و یا فشار آب.

نکته: لیپوست برای رفع چربی شکم و ترک های حاملگی نیز مناسب است.

برای مشاهده ی مقاله ی جامع پیکرتراشی لیپوست؛ اینجا کلیک کنید. 

جدیدترین روش پیکرتراشی بهاره رهنما

متن کامل پیکرتراشی بهاره رهنما اینجاست؛ کلیک کنید.

جدیدترین روش پیکرتراشی بازو

پیکرتراشی و لاغری موضعی بازو در مرکز برکه

بهترین روش های تخلیه ی چربی اضافه از بازو یلپوماتیک و لیپوست هستند. با لیپوست، همزمان پوست شل و افتاده ی بازو لیفت می شود. فراموش نکنید که تغذیه سالم، ورزش و سبک زندگی نسبتا سالم نقش مهمی در ادامه ی اثرات لیپوست بازو دارند.

دوست عزیز، برای پیکرتراشی بازو حتما پزشک خوبی انتخاب کنید. زیر بازو محل فعالیت غدد لنفاوی و گردش مایعات لنفی ست که این محل نباید آسیب ببیند.

مرکز تخصصی برکه در زمینه پیکرتراشی بازو تجربیات فراوانی دارد. برای تماس، اینجا کلیک کنید.

تخفیف و هزینه پیکرتراشی بدون جراحی

تخفیف لیفت صورت با نخ در مرکز برکه

اگر به دنبال تخفیف های واقعی همراه با کیفیت بالای دستگاه پیکرتراشی، جوابدهی عالی و بدون عوارض هستید، مرکز برکه را پیشنهاد می کنیم.

لیپوست در مرکز برکه زیر نظر متخصصین جراح و پوست انجام می شود که تجربه ی چندین ساله در زمینه انواع عمل های جراحی، غیرجراحی، جوانسازی پوست و زیبایی را دارند.

برای تماس با مرکز برکه اینجا کلیک نمایید.

بهترین مرکز پیکرتراشی لیپوست و لیپوماتیک در تهران

بهترین مرکز لیزر در تهران، مرکز برکه دارای پیشرفته ترین کادر پزشکی و دستگاه های لیزری

خیلی از خانم ها پس از گذشت دوران بارداری و شیردهی به مراکز لاغری مراجعه می کنند تا از شر چربی های اطراف ران ها و محدوه ی شکم خلاص شوند. اما ممکن است درصدی از آن ها اطلاع چندانی درباره ی ایمن ترین روش های پیکرتراشی و تناسب اندام نداشته باشند و ناخواسته به دام مراکز فریبکار و نامعتبر یا جراحی های غیرضروری بیافتند.

کاهش چربی موضعی کار هر مرکز یا پزشکی نیست. تخصص و تجربه و آشنایی با جدیدترین تکنیک ها و دستگاه ها را می طلبد. هر مرکزی زحمت خرید دستگاه های پیشرفته ی لاغری و صرف هزینه های گزاف بابت نگهداری این دستگاه ها را به خود نمی دهد.

پزشک خوب پیکرتراشی

شاید به جرات بگوییم که ۷۰ درصد نتیجه ی پیکرتراشی به مهارت پزشک برمیگردد و بقیه دستگاه است و مراقبت های قبل و بعد از عمل توسط خود بیمار.

بهترین روش پیکرتراشی= حفظ تعادل بین مایعات، خون، چربی و مواد ضروری که باید در بدن بمانند و موادی که باید از بدن حذف شوند.

فرمول بالا به معنی دقت پزشک در انتخاب حجم چربی که باید برداشته شود، دقت در استفاده از محلول بی حسی به اندازه ی متعادل، و دقت در حذف چربی از مناطق پیوستگی بافت چربی بدون آسیب رساندن به مناطق دیگر پوست.

برای تماس با مرکز برکه اینجا کلیک نمایید.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments