جوانسازی صورت با پی آر پی

آیا پی آر پی راز زیبایی سلبریتی هاست؟| جوانسازی صورت با پی آر پی در گرگان+فیلم

جوانسازی صورت با پی آر پی

 

آیا تا به حال چیزی به نام جوانسازی صورت با پی آر پی به گوش تان خورده است؟ آیا می دانید پی آر پی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ اگر پاسخ شما به این سوالات منفی است این مقاله را تا انتها بخوانید تا پاسخ همه سوال های خود را به دست بیاورید.

پی آر پی چیست؟

پی آر پی همان پلاسمای غنی از پلاکت است. در این روش نمونه خون بیمار تهیه می شود و سپس درون دستگاه سانتریفیوژ قرار داده می ‌شود تا تحت شرایط خاص و چرخش و سرعت بسیار زیاد خون و مشتقات خونی از هم جدا شوند. در یک قسمت خون و سایر مشتقات خونی قرار می گیرند و در یک قسمت دیگر پلاسما دیده می ‌شود که حاوی تعداد بسیار زیادی فاکتورهای رشد است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پی آر پی چیست؟
پی آر پی چیست؟

در سال های اخیر این محلول تاثیر بسیار زیادی در پیوند استخوان، جراحی قلب و جراحی استخوان داشته است. در حال حاضر از پلاسمای غنی از پلاکت برای زیبایی نیز استفاده می شوند و باعث جوانسازی بافت، تسریع فرایند بهبود زخم و ترمیم مشکلات پوستی خواهد شد. این ترکیب همچنین در بهبود رشد و حفظ سلامت موها تاثیر گذار است.

چگونه برای تزریق پلاسمای غنی از پلاکت آماده شویم؟

یک روز قبل و در روزی که قرار است در درمان آغاز شود نوشیدن آب و مایعات به مقدار فراوان کاملاً ضروری است. در صورتی که بدن شما دچار کم آبی باشد تهیه نمونه خون شما دشوار خواهد بود و پلاسمای چندانی در آن وجود نخواهد داشت.

باید به مدت یک هفته قبل از درمان از مصرف داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب از قبیل ایبوپروفن، الوو، ناپروکسن و آسپرین خودداری کنید. مصرف تیلنون قبل از درمان هیچ مشکلی را به وجود نخواهد آورد زیرا باعث رقیق شدن خون نخواهد شد.

 

معمولاً پزشک به شما توصیه می ‌کند که یک هفته قبل از انجام جوانسازی صورت با پی آر پی از مصرف مکمل های گیاهی، سیر، ویتامین ،e جینکو و مواردی از این قبیل خودداری کنید.

 

جوانسازی صورت با پی آر پی چگونه انجام می شود؟

پزشک برای شروع درمان اقدام به تهیه نمونه خون شما خواهد گردید و در مرحله بعد آن را درون دستگاه قرار می ‌دهد تا پلاسما و پلاکت از هم جدا شوند. پس از اتمام این مراحل پلاسمای غنی از پلاکت آماده می شود و به درون ناحیه ای که قرار است درمان شود تزریق می گردد.

جوانسازی صورت با پی آر پی
جوانسازی صورت با پی آر پی

این محصول صد در صد طبیعی هست و از نمونه خون خود شما تهیه شده است به همین دلیل هیچ گونه خطری سلامت شما را تهدید نخواهد کرد و از پی آر پی به عنوان یک روش با ایمنی بالا یاد می شود. برخی از پزشکان ترجیح می دهند که از ترکیبات دیگری مانند ویتامین ها و ترکیبات مشابه آنها استفاده کنند تا جوانسازی صورت با پی آر پی با نتایج بهتری همراه شود.

به طور کلی شما به ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارید تا فرایند تزریق پلاسمای غنی از پلاکت انجام شود. تزریق پی آر پی می تواند به کاهش چین و چروک صورت، رفع افتادگی پوست، رفع خطوط عمیق صورت، بهبود ظاهر پوست و رفع بافت اسکار حاصل از آکنه کمک کند.

یکی از مزایای عالی جوانسازی صورت با پی آر پی این است که پس از تزریق شما می توانید فعالیت های روزمره خود را شروع کنید و نیازی به استراحت در منزل ندارید.

آیا تزریق پی آر پی خطر ندارد؟

اگرچه هنوز سوالات زیادی درباره ماهیت روش های زیبایی از جمله تزریق پی آر پی پاسخ داده نشده باقی مانده است به طور کلی از این روش به عنوان یک اقدام ایمن یاد می شود. ممکن است شما در طول درمان دچار درد، کبودی یا تورم خفیف شوید که معمولاً طی مدت چند روز از بین می روند.

بزرگترین مسئله ای که در این روش باید به آن توجه شود نحوه پردازش خون است. باید خونی که از بدن شما تهیه می شود استریل بماند در غیر این صورت می ‌تواند باعث بروز عفونت شود. ما در مراکز زیبایی خود با رعایت همه نکات ایمنی اقدام به تهیه نمونه خون شما و پردازش آن خواهیم کرد تا سلامت شما را تضمین کرده باشیم.

برای جوانسازی صورت توسط پی آر پی به چند جلسه درمان نیاز داریم؟

تعداد جلسات لازم برای پی آر پی
تعداد جلسات لازم برای پی آر پی

متخصصان متوجه شده اند که اکثر بیماران به سه یا چند جلسه بیشتر برای جوانسازی صورت با پی آر پی و مشاهده نتایج نهایی نیاز دارند. یعنی فرآیند مراجعه به کلینیک، تهیه نمونه خون و آماده شدن آن برای تزریق مجدد به بدن شما در ۳ یا ۴ جلسه تکرار می شود.

برخی از پزشکان برای آن که مراجعه کنندگان بتوانند فوراً نتایج حاصل از تزریق پی آر پی را مشاهده کنند در کنار تزریق پلاسمای غنی از پلاکت از تزریق فیلر نیز بهره می گیرند تا نتایج حاصل از درمان فورا قابل مشاهده باشد.

چه افرادی می توانند از پی آر پی برای جوانسازی صورت خود استفاده کنند؟

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت در اکثر افراد یک روش بسیار ایمن است و افراد زیادی متقاضی درمان با این روش جادویی هستند اما انجام آن به افرادی که دچار مشکلات زیر هستند توصیه نمی شود زیرا این بیماری ها بر روی پلاسمای شما تاثیر می گذارند و اجازه نمی دهند نتایج مورد انتظار به دست بیاید:

  • افراد مبتلا به هپاتیتCC
  • افراد مبتلا به ویروس اچ آی وی
  • افراد مبتلا به سرطان خون
  • افرادی که بیماری قلبی عروقی دارند و باید از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنند.
  • افرادی که در ناحیه ای که قرار است در درمان انجام شود دچار سرطان پوست هستند.

هزینه پی آر پی در گرگان چقدر است؟

قیمت پس پی آر پی در گرگان
قیمت پی آر پی در گرگان

همان طور که می دانید جوانسازی صورت با پی آر پی جزو روش های زیبایی است و تحت پوشش بیمه قرار ندارد به همین دلیل شما باید هزینه آن را به صورت آزاد پرداخت کنید.

هزینه درمان با تزریق مشتقات خونی به وسعت ناحیه ای که قرار است درمان شود و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه پی آر پی با پزشک خود صحبت کنید.

آیا پی آر پی خوبه؟

اگرچه نتایج حاصل از درمان با این روش قابل پیش ‌بینی نیست اکثر پزشکان به متقاضیان درمان این نوید را می ‌دهند که پس از اتمام دوره درمان صورت آنها جوان تر و شاداب تر خواهد شد.

برای انجام این کار حتما به یک پزشک معتبر که در زمینه درمان و جوانسازی صورت خوش نام است مراجعه کنید تا پس از ارزیابی کامل شما فرآیند درمان را شروع کند.

پی آر پی بهتر است یا میکرونیدلینگ؟

هر یک از این روش های زیبایی مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال پی آر پی باعث کاهش چین و چروک صورت می شود و میکرونیدلینگ برای کاهش آکنه فعال و رفع بافت اسکار حاصل از آکنه سودمند است.

هر دو روش باعث بهبود ظاهر صورت و افزایش تولید کلاژن می شوند و تنها تفاوتی که با هم دارند این است که نتایج حاصل از پی آر پی حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه باقی می ماند و نتایج حاصل از میکرونیدلینگ صرفاً یک تا سه ماه باقی خواهد ماند.

مراقبت های بعد از پی آر پی صورت

مراقبتهای بعد از پی آر پی
مراقبتهای بعد از پی آر پی

 

  • معمولا شما پس از پی آر پی نیاز به استراحت در منزل ندارید و می توانید فعالیت های خود را مجددا از سر بگیرید.
  • می توانید روزی یک بار صورت خود را بشویید و در صورت نیاز از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
  • اگر قرمزی صورت شما زیاد بود می توانید به کمک کرم های مخصوص قرمزی صورت خود را بپوشانید.
  • از استفاده از محصولاتی که بر پایه الکل قرار دارند به شدت اجتناب کنید.
  • از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا باعث التهاب و قرمزی بیشتر پوست شما می شود.
  • تا ۷۲ ساعت پس از تزریق پی آر پی از انجام دادن فعالیت هایی که باعث می ‌شود تعریق کنید و دمای بدن شما افزایش پیدا کند خودداری نمایید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

لینک منبع سوم

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments