فیلم لیزر بیکینی

فیلم لیزر بیکینی، هزینه لیزر بیکینی و عوارض و خطرات

هزینه لیزر بیکینی، عوارض لیزر 

فیلم لیزر اندام تناسلی لیزر بیکینی

پیش از این، توجه کمی به ناحیه تناسلی معطوف بود. شیو کردن یا اپیلاسیون ناحیه تناسلی می تواند باعث تحریک پوست و ساقه مو شود. بنا به دلایل عملی، بهداشتی و زیبایی شناسی، و با پیشرفت تکنولوژی، زنان و مردان، بیشتر و بیشتر از لیزر موهای زائد جهت رفع دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی که همان لیزر بیکینی نام دارد، استفاده می کنند.

اجازه دهید موهای ناحیه تناسلی با روش پیشرفته لیزر موهای زائد، به طور دائمی و بدون درد حذف شوند. برخی از مزایای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یا لیزر بیکینی به شرح زیر است:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • مشاوره رایگان
  • راه حلی دائمی برای موهای زائد
  • به طور متوسط ​​تنها 6 تا 8 جلسه درمان

شما می توانید از تمام این مزایا در مرکز زیبایی و لیزر برکه برخوردار شوید.

 

هزینه لیزر بیکینی

لیزر بیکینی هزینه

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی تقریبا بدون درد است و دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست. به طور کلی اندام تناسلی زنان و مردان، ناحیه بسیار حساس و دشواری برای رفع موهای زائد محسوب می شود، اما اکنون به لطف تکنولوژی لیزر می توان موهای زائد این ناحیه را بدون درد شدید و به طور دائمی از بین برد.

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار برای انواع پوست ها مناسب است و نتایج حاصل از آن بسیار چشمگیر می باشد. خوشبختانه مرکز لیزر برکه تنها مرکزی است که مجهز به این دستگاه جدید و مدرن با حداقل درد می باشد.

https://zibaan.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d9%86%d8%a7%d8%b2%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%88%d8%af%d8%9f/

مراحل لیزر بیکینی

عوارض لیزر بیکینی و زیر بغل
مراحل لیزر بیکینی

متخصص پوست، پیش از انجام لیزر موهای زائد، ناحیه بیکینی را پاکسازی می کند. از آنجایی که این ناحیه بسیار حساس است، از ژل بی حس کننده موضعی استفاده می شود. در طول پروسه لیزر بیکینی لازم است همه افراد حاضر در اتاق جهت پیشگیری از آسیب چشم ناشی از لیزر، از عینک محافظ استفاده نمایند.

زمانی که ژل اثر کرد، متخصص پوست یک پرتو نور با انرژی زیاد را روی ناحیه بیکینی متمرکز می کند. هر چه گستردگی موهای زائد این ناحیه بیشتر باشد، فرایند لیزر نیز طولانی تر می شود. به طور کل، درمان ناحیه بیکینی تنها چند دقیقه طول می کشد. در حالی که نواحی بزرگ تر، از قبیل قفسه سینه حدود یک ساعت یا بیشتر به طول خواهد انجامید.

در لیزر بیکینی، با استفاده از نور متمرکز شده، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

 

آیا لیزر بیکینی ضرر دارد ؟

عوارض لیزر بیکینی و زیر بغل
لیزر بیکینی

به طور کل، لیزر موهای زائد هیچ گونه خطری ندارد. در خصوص درد نیز برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر بیکینی دارند، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود، بوی گوگرد مانندی از دود آن بر می خیزد که کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

 

لیزر بیکینی : بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت

لیزر بیکینی درد داره؟
دستگاه لیزر اسکلپیون

مرکز لیزر برکه، خدمات لیزر را توسط دستگاه اسکلپیون مدیواستار انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

استفاده از این لیزر جهت درمان مناطق بزرگتر، در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر موهای زائد، مدت زمان درمان را تا 75 درصد کاهش می دهد.

دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف، زایس و مدیو استار ساخته شده. این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری را نمی توانید پیدا کنید که تا این حد تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون برای درمان آکنه و جوش و همچنین درمان ضایعات عروقی بسیار خوب عمل می کند.

بر خلاف لیزر دایود، لیزر اسکلپیون به جای اینکه تنها رنگدانه فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر از اسکلپیون قادر نیست موها را این چنین ریشه کن کند.

 

قیمت لیزر بیکینی

هزینه لیزر بیکینی
قیمت لیزر بیکینی

هزینه لیزر بیکینی در مراکز مختلف بسیار رقابتی است. قیمت های هر درمان را در این صفحه ببینید. اگر می خواهید مناطق مختلفی تحت درمان قرار گیرند، لطفاً از طریق این لینک با ما تماس گرفته و موضوع را مطرح سازید.

هزینه لیزر بیکینی بطور معمول یک پنجم تا یک هفتم هزینه لیزر کل بدن است. مثلا اگر هزینه لیزر کل بدن 600 هزار تومان باشد، هزینه لیزر بیکینی چیزی حدود 100 هزار تومان است.

لیزر بیکینی : مراجعه حضوری

فیلم لیزر اندام تناسلی
لیزر بیکینی

چنانچه به مرکز برکه تشریف بیاورید، ما حین مراجعه حضوری، تمام اطلاعات مورد نیاز شما را دریافت خواهیم کرد و به تمام سوالات تان در مورد لیزر بیکینی پاسخ خواهیم داد. ما بر اساس نوع پوست و تراکم موهای زائد تان یک برنامه درمانی مناسب تهیه خواهیم کرد. تمام این خدمات به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می شود.

مرکز برکه همچنین این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از اتاق های عملیاتی لیزر بازدید به عمل آورید. شما همیشه می توانید در زمانی که مناسب باشد با متخصص پوست ما نیز ملاقات کنید.

 

کدام بهتر است: اپیلاسیون یا لیزر بیکینی ؟

لیزر بیکینی
لیزر موهای زائد بهتره یا اپیلاسیون

به نظر می رسد زنان مدام در تلاشی بی پایان جهت یک روش عالی از بین بردن موهای بیکینی هستند. یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین روش ها اپیلاسیون است که در آن لایه ای از ماده ای چسبنده روی سطح پوست مالیده می شود و پس از کندن این ماده مومی، موها تماما از ریشه کنده می شوند. اما با روی کار آمدن روش جدیدتر و مداوم تر لیزر برای رفع موهای زائد، بسیاری از افراد دچار این ابهام شده اند که این گزینه بهتری است یا لیزر بیکینی! پاسخ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه مطلب برای تان شرح داده ایم.

درد

لیزر بیکینی احساس سوزشی به دنبال دارد که شبیه کشیده شدن یک کش لاستیکی بر روی پوست است. با این حال همچنان کمتر از اپیلاسیون درد دارد و ضمن این که آینده ای بدون مو در پی دارد.

هزینه و زمان

لیزر بیکینی بسته به عوامل متعدد، هزینه متفاوتی برای هر فرد بابت هر جلسه در بر دارد. عموماً شش تا هشت جلسه درمان با لیزر با فاصله 10 هفته ای، جهت حصول بهترین نتیجه مورد نیاز است. طبق اعلام مایو کلینیک، “بهترین نتیجه” معادل با کاهش رشد مو تا سقف 80 درصد است.

اپیلاسیون بیکینی در یک سالن زیبایی قطعا هزینه کمتری در بر دارد، اما اگر هزینه یک بار مراجعه آن را 12 برابر کنید، متوجه می شوید که چه هزینه هنگفتی بابت چندین جلسه اپیلاسیون متحمل شده اید که از هزینه کل جلسات لیزر بیکینی بسیار بیشتر است.

شاید به این فکر کنید که یک گزینه ارزان تر نیز وجود دارد و آن کیت اپیلاسیون در منزل است. البته در نظر داشته باشید که می توانید از هر روشی استفاده کنید، اما هزینه هر یک از این روش ها در طولانی مدت، سر به فلک خواهد کشید.

نکته دیگر، عامل زمان است. اگر لیزر بیکینی را انتخاب کنید، در دراز مدت تقریباً به اندازه یک اپیلاسیون هم وقت صرف نخواهید کرد؛ چرا که لیزر بیکینی در کمتر از 10 دقیقه به اتمام می رسد.

رشد مجدد مو

یک تفاوت بارز بین اپیلاسیون بیکینی و لیزر بیکینی در این است که درمان با لیزر دائمی تر است، بنابراین بهتر است اطمینان داشته باشید که سبکی که برای لیزر موهای زائد تناسلی خود انتخاب می کنید (مانند لیزر برزیلی) که انتخاب می کنید، همان چیزی باشد که در سن 80 سالگی هم می خواهید داشته باشید. همچنین، رفع موهای زائد همیشه تضمین کننده نیست؛ اگر لیزر موهای زائد به درستی صورت نگرفته باشد، درمان با لیزر در از بین بردن کل موها مؤثر نخواهد بود. حتی با وجود لیزر مناسب و تنظیمات صحیح، امکان همچنان وجود دارد که پس از درمان موهای بعضی از نواحی مجدداً رشد کنند، چه برسد به این که لیزر مناسب نباشد یا اپراتور به درستی درمان را پیش نبرد.

https://zibaan.ir/%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%b2%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%d8%ae%d8%b7-%d8%a8%db%8c%da%a9%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7/

ایمنی

درمان با لیزر برای رفع موهای زائد توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید شده است، اما سالن های زیبایی و اسپا ها به هیچ وجه مقررات خاصی ندارند و مورد تایید این سازمان نیستند، بنابراین هنگام تحقیق در مورد کلینیک مورد نظر برای انجام لیزر بیکینی احتیاط لازم را به عمل آورید. همچنین به خاطر داشته باشید که لیزر بیکینی یک روش نسبتاً جدید در مقایسه با اپیلاسیون است و عوارض جانبی طولانی مدت آن مشخص نیست. جراحان پلاستیک و متخصصان پوست توصیه می کنند که مصرف کنندگان جهت لیزر موهای زائد تنها به مراکز مجهز و مورد تایید مراجعه کنند، زیرا گزارش سوختگی در اسپاها بسیار زیاد است. اپیلاسیون بیکینی در خانه یا سالن نیز خطراتی از جمله عفونت دارد، یا در موارد نادری که سالن بهداشت را رعایت نکند، احتمال انتقال بیماری های مقاربتی همچون وجود دارد.

https://www.tehranskin.com/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

عوارض جانبی

یک عارضه شایع و جزئی که در لیزر موهای زائد دیده می شود، این است که پوست دچار التهاب و برآمدگی می شود؛ زیرا این درمان باعث می شود تا چند روز فولیکول های مو باز باشند. کرم هیدروکورتیزون بدون نسخه و یا لوسیون ضد باکتریایی می تواند از این امر جلوگیری کند. تغییر رنگدانه های پوست، تورم و تشکیل اسکار نیز از موارد نادر است. عوارض جانبی اپیلاسیون شامل قرمزی و التهاب، درد شدید، جوش و رشد موهای زیر پوستی است.

ملاحظات رنگ پوست و مو

اپیلاسیون در همه رنگ پوست و رنگ مو موثر است، اما درمان با لیزر برای افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند بهترین اثربخشی را دارد. این امر به این دلیل است که مولکول های رنگدانه موجود در مو، انرژی پرتوی لیزر را جذب می کنند و باعث از بین رفتن فولیکول های مو می شوند. تا همین اواخر، فناوری لیزر روی پوست های تیره و موهای تیره موثر نبود، زیرا انرژی لیزر توسط رنگدانه ها در پوست و مو جذب می شدند و منجر به سوختگی پوست می شد. اما خوشبختانه، ظهور دستگاه های جدید این مسئله را برطرف کرده است. لیزر موهای زائد روی افرادی که موهای بلوند، خاکستری یا سفید دارند استفاده نمی شود، زیرا رنگدانه آنها کم است. بنابراین اگر جزء این دسته افراد هستید، اپیلاسیون را انتخاب کنید.

 

بهترین مرکز لیزر تهران کجاست

بهترین مرکز تزریق فیلر و بهترین مرکز ژل لب در تهران برکه
بهترین مرکز لیزر تهران کجاست

مرکز برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید. جهت مشاهده لیست تمام کلینیک های زیبایی تهران نیز اینجا کلیک کنید.

فیلم لیزر بیکینی

در ویدئوی زیر فیلم لیزر اندام تناسلی را مشاهده می کنید:

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

لینک اول

لینک دوم

3.7 9 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments