پلاسما جت برای لیفت پلک چشم | درمان با پلاسما جت در چه مواردی انجام می شود؟

پلاسما جت برای لیفت پلک چشم | درمان با پلاسما جت در چه مواردی انجام می شود؟ +فیلم

پلاسما جت برای لیفت پلک چشم | درمان با پلاسما جت در چه مواردی انجام می شود؟

پلاسما جت برای لیفت پلک چشم | درمان با پلاسما جت در چه مواردی انجام می شود؟  پلاسما جت تکنولوژی پیشرفته ای است که برای سفت کردن و بالا کشیدن پوست با روشی غیر جراحی انجام می شود.   دستگاه پلاسما جت برای درمان غیر جراحی کیسه های زیر چشم ، لیفت پلک ها ، سفت کردن پوست گردن و اطراف دهان ، جوان سازی دست و همچنین برداشتن مول ، خال های گوشتی پوست و حذف زگیل مورد استفاده قرار می گیرد.

برخلاف بسیاری از دستگاه های پلاسما دیگر موجود در بازار، قلم پلاسما Jett از جریان مستقیم (DC) به جای جریان متناوب (AC) استفاده می کند که به آن امکان اسکن کردن پوست را به جای فقط یک منطقه می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به این معنی که چند کاره است و می توان از آن بدون اینکه آسیب رساندن برای مناطق بزرگ تر هم استفاده کرد.  دوره بهبودی بعد از پلاسما جت کمتر از ریکاوری با سایر پلاسما ها است.

جت پلاسما چیست؟  پلاسما از طریق یونیزاسیون گازهای اتمسفر تشکیل شده است. این یک گاز یونیزه شده از یون ها و الکترون ها است که با جدا سازی الکترون ها از پوسته الکترون در اتم های گاز یا پارگی مولکولی (یونیزاسیون) ایجاد می شود.

پلاسما جت چگونه کار می کند؟

پلاسما جت چگونه کار می کند؟
پلاسما جت چگونه کار می کند؟

درمان جت پلاسما با استفاده از پلاسما ، توسط حالت چهارم ماده پس از جامد ، مایع و گاز انجام می شود.  پلاسما از طریق یونیزاسیون گازهای اتمسفر تشکیل شده است. این یک گاز یونیزه شده از یون ها و الکترون ها است که با جداسازی الکترون ها از پوسته الکترون در اتم های گاز یا پارگی مولکولی (یونیزاسیون) ایجاد می شود.

پلاسما یک گاز یونیزه شده است که به شدت شارژ می شود و تقریباً مثل یک گلوله آتشین کوچک روشن  می شود و به طور مؤثری باعث تحریک پوست و یا انجماد پوست می شود و پس از یک هفته یا بیشتر از بین می رود.

حذف بافت اضافی و گرمای تولید شده توسط جت پلاسما ، به طور مؤثر پوست را تقویت می کند و تولید کلاژن را افزایش می دهد.

جتJett  یک دستگاه پلاسما با دمای پایین است که می توان از آن برای درمان صورت و بدن افراد استفاده کرد.

از آنجا که جریان آن مداوم و در یک جهت است ،  نتایج آن بیش از پلاسماهای جایگزین فعلی برای کنترل اندازه و عمق منطقه تحت درمان مؤثر است.  در نتیجه درمان دقیق تر است و دوره ریکاوری ممکن است کوتاه تر باشد.

مقاله در باره رفع افتادگی پلک با پلاسما جت را اینجا بخوانید

موارد استفاده پلاسما جت 

موارد استفاده پلاسما جت

جت پلاسما یک روش جایگزین غیر جراحی برای بسیاری از مشکلات پوستی است که قبلاً تنها جراحی می توانست آنها را درمان کند.

این روش می تواند برای موارد زیر انجام شود :

  • لیفت پلک بدون جراحی ،blepharoplasty غیر جراحی ؛
  • حذف چین و چروک های اطراف دهان (خطوط سیگاری ها) و چشم ها (چروک های پاکلاغی) ؛
  • حذف خال های گوشتی پوست ، فیبروم ها و زگیل ها ؛
  • بهبود زخم های جای آکنه ؛
  • کاهش نقاط رنگدانه ؛
  • کاهش ترک های پوستی و کشش پوست ؛
  • بالا کشیدن و سفت کردن پوست صورت ، گردن و بدن از جمله ابروها و چروک های پا کلاغی ؛
  • جوان سازی دست ها.

علاوه بر اینها از بین بردن پوست اضافی برای به دست آوردن اثر لیفتیگ و همچنین تولید کلاژن برای جوان سازی طولانی مدت پوست با این روش انجام می شود.

 

مزایای پلاسما جت نسبت به سایر پلاسماها 

پلاسما جت برای لیفت پلک چشم | درمان با پلاسما جت در چه مواردی انجام می شود؟
پلاسما جت برای لیفت پلک چشم | درمان با پلاسما جت در چه مواردی انجام می شود؟

  موارد زیر مزایای پلاسما جت نسبت به سایر پلاسماها است :

  • جت پلاسما نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و چندین درمان را می توان در کمتر از یک ساعت انجام داد. با نتایجی که می تواند تا پنج سال ادامه داشته باشد.
  • دستگاه های پلاسمای AC فقط می توانند یک نقطه را درمان کند. اما Jett Plasma می تواند جریان پیوسته پلاسما را منتقل کند تا دستگاه بتواند بر روی پوست حرکت کند.
  • دستگاه جت پلاسما با این خاصیت می تواند درمان را با آسیب کمتری نسبت به روش «نقطه ای» سنتی انجام بدهد. نقاطی که پلاسما جت ایجاد می کند کوچک تر هستند و به عمق پایدار می رسند.    
  • تولید کنندگان این دستگاه ادعا می کنند که پلاسما جت هنگام استفاده برای پوست دقیق تر عمل می کند. با این دستگاه برای دستیابی به نتیجه مطلوب می توان از هر دو تکنیک استفاده کرد.
مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

پروسه پلاسما جت چطور است؟

پروسه پلاسما جت چطور است؟

ابتدا یک بیهوشی موضعی به بیمار داده می شود. که ممکن است با تزریق یا یک کرم بی حسی خفیف در محل درمان باشد.  به عنوان مثال ، حذف مول به  تزریق بی حسی نیاز دارد اما بلفاروپلاستی غیر جراحی پلک با کرم بی حسی موضعی انجام می شود.

وقتی که پلاسما با پوست ارتباط برقرار می کند ممکن است شما گرما را احساس کنید.  با توجه به آستانه درد شما ،  ممکن است ناراحتی خیلی اندک باشد و سریع تمام شود.   ناحیه چشم و ناحیه اطراف دهان چون بسیار حساس است ، ممکن است دردناک تر باشد.

 

عوارض جانبی پلاسما جت چه هستند؟

عوارض جانبی شامل التهاب و فلاشینگ (احساس گرگرفتگی و قرمز شدن پوست) در منطقه تحت درمان است که ممکن است برای دو تا سه روز طول بکشد.  عوارض جانبی فوری و ممکن است شامل تورم و قرمزی در منطقه تحت درمان برای 2 تا 3 روز باشد.

فرآیند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید طبیعی به نظر برسد) است که در حدود یک هفته طول می کشد.

بعضی از درمان ها ممکن است باعث قرمزی و تورم طولانی مدت شوند ، در حالی که پوست بهبود می یابد.  این احتمال برای چشم ها و مناطق نزدیک به چشم بیشتر است که می تواند از 7 تا 10 روز طول بکشد تا برخی افراد به طور کامل برای بهبود یابد.

شما می توانید در صورت نیاز آرایش کنید.  اما آرایش نباید برای 24 ساعت پس از درمان اعمال شود. نتایج فوری و بهبود یافته در عرض 2 تا 4 هفته آینده است.  پس از درمان با پلاسما جت حداقل به 24 ساعت آرایش نکنید.

التهاب و فلاشینگ در اطراف ناحیه چشم ممکن است تا ده روز طول بکشد و با  تورم همراه باشد.   در این صورت چند بالش زیر سر خود بگذارید.  بالا نگهداشتن سر به کاهش تورم کمک می کند.

همچنین شاید نقاط کوچک یا چروک های ریز بر روی پوست دیده شود که یک هفته  تا ده روز طول می کشد. مهم است که زخم ها را نکنید و یا نخراشید و بگذارد خودشان بریزند.

اگر یک مول با جت پلاسما درمان شده همان منطقه پوسته پوسته می شود و این پوسته ها در عرض یکی دو هفته می ریزد.

 

آیا پلاسما جت برای همه مناسب است؟

خیر، Jett Plasm  برای همه مناسب نیست. این روش برای افراد زیر مناسب نیست :

  • افرادی که دستگاه ضربان ساز در بدن دارند ،
  • زنانی که حامله هستند ،
  • اگر فردی به بیماری صرع مبتلا است ،
  • افرادی که ایمپلنت فلزی در بدن خود دارند ،
  • مبتلا به سرطان هستند ،
  • یک وضعیت التهابی حاد دارند ،
  • پوست اضافی بیش از حد دارند ، در این صورت بهتر است جراحی کنند.

 

چند جلسه درمان با پلاسما جت ضروری است

لیفت چشم غیر جراحی و جوان سازی پوست معمولاً به یک یا دو جلسه درمان برای دستیابی به نتیجه مطلوب نیاز دارند.  با این حال ، اکثریت بیماران تنها پس از یک جلسه نتیجه مطلوب را دریافت می کنند.  شما بلافاصله نتایج اولیه را خواهید دید و نتیجه آن در ماه های آینده ادامه خواهد یافت و ممکن است تا 5 سال دیگر ادامه یابد.

حذف مول ، زگیل و خال های گوشتی با یک جلسه انجام می شود.

 

قیمت پلاسما جت 

قیمت این روش بستگی به منطقه تحت درمان دارد.  برداشتن خال ، خال های گوشتی ، بالا کشیدن پلک ، برداشتن خطوط پاکلاغی در بخش بیرونی چشم ها ، جوانسازی دست ها و کشیدن پوست گردن هر یک قیمت خاصی دارد که پزشک به شما خواهد گفت.

 

آیا پلاسما جت برای پوست مؤثر است؟  

جت پلاسما می تواند یک راه مؤثر برای حذف مول ، خال های گوشتی پوست و زگیل ها باشد.  این روش ها نسبتاً بدون درد است و اثر آن فوری و دائمی است.  اگر شما مستعد ابتلا به پیگمنتاسیون  (تغییر رنگ پوست) هستید ، از پزشک خود در مورد احتمال تغییر رنگ پوست خود سؤال کنید.

پلاسما جت برای محکم کردن پوست و لیفت غیر جراحی چشم ها ، از جایگزین های جراحی بسیار ارزان تر است و نتایج ان می تواند تا پنج سال طول بکشد.  و از این نظر تفاوت چندانی با نتایج جراحی بلفاروپلاستی ندارد.

قبل از انجام این روش مطمئن شوید که پزشکی که این روش را انجام می دهد آموزش دیده و با تجربه است.

توجه : تکنسین های زیبایی می تواند این روش را انجام دهند ، اما دستگاه های آنها به اندازه کافی قوی نیست و در نتیجه بازده آنها کمتر است.

 

پلاسما جت برای لیفت پلک ها

پلاسما جت برای لیفت پلک ها

درمان با جت پلاسما یک تکنولوژی انقلابی برای لیفت پلک ها و جوانسازی پوست با استفاده از پلاسما است که باعث تحریک و سفت شدن پوست می شود.

 

پلاسما جت برای سفت شدن پوست چطور کار می کند؟

Jett Plasma Skin  هند پیس یا دستگیره پلاسما جت هنگامی که روی پوست قرار می گیرد ، باعث ایجاد یونیزه می شود و در نتیجه در بافت ها ایجاد واکنش می کند.

  • جریان انرژی پلاسما ،
  • مولکول کلاژن جدید را تحریک می کند ،
  • الیاف الاستین را تحریک می کند ،
  • پوست آسیب دیده بر اثر نور خورشید را بهبود می بخشد ،
  • چین خوردگی پوست را کاهش می دهد ،
  • سطح پوست را سفت و صاف می کند.
این درمان شامل برش ، تزریق ، سوختگی یا از بین بردن پوست یا بافت نیست.

این روش به خصوص در مناطق کوچک پوستی مانند خطوط  و چروک در بالا و پایین چشم ها ، خطوط سیگاری در اطراف دهان و اطراف ناحیه شکم بخوبی کار می کند و بسیار مؤثر است.

 

آیا درمان با پلاسما جت دردناک است ؟    

برای درمان با پلاسما جت قبل از شروع درمان از بیهوشی موضعی استفاده می شود.  بنابراین درد به  حداقل می رسد.  فرآیند بهبودی می تواند منجر به ناراحتی خفیف شود. اما مصرف قرص مسکن برای  تسکین درد می تواند مفید باشد.

 

کدام مناطق را می توان با پلاسما جت درمان کرد؟

کدام مناطق را می توان با پلاسما جت درمان کرد؟

درمان با پلاسما جت برای اکثر مناطق پوست قابل استفاده است.  به طور مثال از این روش برای خطوط ریز و چین و چروک صورت یا بدن مانند ناحیه پلک بالا و پایین چشم ، خطوط سیگاری ، خطوط صورت ، ترک های ناحیه شکم ، ران ها ، چروک های چاک سینه و منطقه دکولته استفاده می شود.

همچنین از این روش برای از بین بردن جای زخم ، جای جوش ، رفع شلی پوست ، هایپرپیگمنتاسیون ، حذف خال های پوست ، زگیل و غیره استفاده کرد.

 

درمان با پلاسما جت چه مدت طول می کشد ؟

درمان با پلاسما جت نسبتاً کوتاه است. اما ما به یک ساعت برای آماده سازی ، بیهوشی و درمان نیاز داریم.

 

جلسه مشاوره  

جلسه مشاوره قبل از درمان با پلاسما جت برای بحث در مورد این درمان لازم است.  در طول جلسه مشاوره ، پزشک زمینه های نگرانی شما را ارزیابی می کند و درمانی را که برای شما مناسب باشد توصیه می کند.  همچنین می توانید در مورد انتظارات خود و هزینه های درمان نیز در این جلسه با پزشک صحبت کنید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments