هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟ بهترین قیمت ها در مرکز زیبایی برکه

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟ آیا میکرونیدلینگ اثر خاصی دارد؟ بهترین راه برای جوانسازی پوست چیست؟ آیا میکرونیدلینگ درد دارد؟ و غیره…..

اینها سوالاتی است که افرادی که قصد انجام آن را دارند اغلب درمورد میکرونیدلینگ می پرسند. طبیعی است. میکرونیدلینگ یکی از درمان های نوین برای درمان و جوانسازی پوست، به خصوص پوست صورت، است و مردم اطلاعات چندانی درمورد آن دارند. همین کم اطلاعی هم باعث می شود نگرانی هایی درباره اش داشته باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟
هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین، ایمن ترین، کم عوارض ترین و موثر ترین روش های جوانسازی پوست و درمان جای جوش، آکنه، زخم آکنه، جای زخم و غیره است. شیوه ی عملکرد اصلی میکرونیدلینگ در واقع تخریب کنترل شده ی سطح پوست برای از بین بردن لایه ی پوست مرده بیرونی است. با این کار ، لایه ی زیرین پوست آسیب را تشخیص داده و برای جبران آن شروع به تولید کلاژن و بافت های جدید می کند.

از این طریق،  پوست عملا با خود درمانی، لایه ی جدید رویی را می سازد که دارای بافتی نو، جوان و زیباست.

مرکز زیبایی برکه با دراختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و متخصصان کاملا حرفه ای و ماهر؛ به جدیدترین و بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ مجهز بوده و اماده ی ارائه ی خدمات جوانسازی پوست با استفاده از میکرونیدلینگ به متقاضیان عزیز می باشد. شما هم اکنون می توانید برای تعیین وقت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است به توصیه هایی که پزشکان متخصص قبل از تصمیم به انجام این درمان به بیماران می کنند، بپردازیم. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا نکات جالبی را درمورد میکرونیدلینگ به شما بگوییم .

فیلم میکرودرم ابریژن

 

اگر مصرف تمام کرم ها و سرم های جادویی در جهان را تجربه کرده اید، و هنوز هم به دنبال راهی موثر برای درمان خطوط چین و چروک،لک های پوستی و زخم های آکنه هستید، ممکن است بهتر باشد از درمان میکرونیدلینگ نیز استفاده کنید. دقیقا همانطور که از اسمش به نظر می رسد، میکرونیدلینگ درمانی با حداقل تهاجم است(میکرو به معنای ریز می باشد )  که در آن متخصص پوست یا زیبایی،  با استفاده از سوزن های کوچک (با قطری به اندازه 0.5 تا 2 میلی متر) سوراخ های بسیار ریزی را روی پوست ایجاد می کند.

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟
هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

این کار سیستم خود درمانی بدن را فعال می کند تا به تولید کلاژه و الاستین بپردازد. علاوه بر این، هنگامی که یک سوراخ ایجاد می شود، محصولاتی که پیش از عمل  به صورت موضعی روی پوست قرار گرفته اند (مانند اسید هیالورونیک و ویتامین C )قادر به نفوذ عمیق تر به داخل پوست می باشند تا کارایی بیشتری داشته باشند. اما مانند هر درمان دیگری، چند عامل وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید تا ببینید آیا میکرونیدلینگ برای شما درمان مناسبی هست یا نه. در ادامه به نکات مهمی که باید پیش از تصمیم به انجام میکرونیدلینگ با آنها آشنا باشید خواهیم پرداخت.

 شما باید با یک حرفه ای (یعنی متخصص پوست یا زیبایی مجاز و معتبر) مشاوره کنید تا ببینید آیا کاندید خوبی برای انجام  این درمان هستید یا نه. با این حال، میکرونیدلینگ درمانی مناسب برای بسیاری از انواع مختلف پوست است، اما مهم این است که متخصص تصمیم بگیرد که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

 فقط مطمئن شوید که در مورد شرایط خاص خود، و همچنین جزئیات مربوط به واکنش های پوستی شخصیتان را با درمانگر در میان می گذارید. او باید نسبت به همه ی واکنش های احتمالی بدن شما و حساسیت هایی که دارید آگاه باشد تا بتواند تصمیم درستی بگیرد.

اگر چه مشابه اند، اما میکرونیدلینگ از “غلطک پوستی ” متفاوت است. غلطک پوستی حاوی سوزن فوق العاده کوچکی (0.3 میلی متر یا کوچکتر) است ، در حالی که یک متخصص برای انجام  فرآیند میکرونیدلینگ از یک دستگاه حرفه ای با سوزن هایی  با عرض 0.5 میلی متر تا 2 میلی متر استفاده می کند.

 

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟
هزینه میکرونیدلینگ چقدر است؟

جنبه ی مهم دیگری که این دو را از هم متمایز می کند آن است که  غلطک پوستی معمولا در خانه استفاده می شود، در حالی که متخصصان توصیه می کنند برای دریافت نتیجه ای واقعا موثر و با دوام، افراد بهتر است که به یک مرکز درمانی حرفه ای مراجعه کنند و تحت درمان یک متخصص ماهر قرار گیرند. با این حال، آنچه که واقعا این دو را از هم جدا میکند میزان عمقی است که سوزن های هر یک از این روش ها در پوست ایجاد می کنند . هردو این روش ها لایه ی بیرونی پوست را سوراخ می نمایند اما در حالی که غلطک پوستی با ایجاد این سوراخ ها تنها باعث جذب فوق العاده ی ماده ی ویتامینه ی موجود در سطح پوست می شود، میکرونیدلینگ عمق بیشتری از پوست را هدف قرار داده و نه تنها باعث جذب مواد مفید روی پوست می گردد، بلکه خود پوست را هم به تولید مجدد کلاژن و بافت های جدید تحریک می کند.

آیا میکرونیدلینگ درد داره

میکرونیدلینگ دقیقا بی درد نیست، اما درد آن طوری نیست که بتواند کسی را اذیت کند. فرآیند درمانی میکرونیدلینگ کوتاه و آسان است. افرادی که تجربه ی این درمان را دارند عموما به سختی دردی در حین آن حس کرده اند. مگر در قسمت پیشانی که درد آن طبق توصیف بیماران نمره ی 5 از 100 می گیرد.

جهت مطالعه ی مقاله ی دیگری درباره درد میکرونیدلینگ می توانید اینجا را کلیک کنید

عوارض میکرونیدلینگ

مکیرونیدلینگ یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های جوانسازی پوست است. البته از آنجایی که اصول درمانی این روش بر اساس تخریب است، طبعا می توانید انتظار کمی قرمزی بعد از عمل را داشته باشد.  برای کاهش قرمزی و التهاب پس از عمل بهتر است صورت خود را با آب بشویید. همچنین برای چند روز بعد از جلسه، از آنجایی که پوست در حال بازسازی است، سعی کنید از آرایش غلیظ خودداری نمایید.

جهت مطالعه ی مقاله ی دیگری درباره عوارض میکرونیدلینگ می توانید اینجا را کلیک کنید

هزینه میکرونیدلینگ چقدر است

میکرونیدلینگ درمانی است که جز درمان های دوره ای به حساب می آید، یعنی  به چندین جلسه ی درمانی برای تاثیر گذاری مثبت احتیاج دارد. تعداد این جلسات، با توجه به شرایط پوستی هر فرد، متفاوت است. حال هرچه تعداد جلسات درمانی بیشتر باشد، به طبع هزینه ی درمان هم بالا تر می رود

شما می توانید جهت مطالعه ی مقاله ی دیگری درباره میکرونیدلینگ و هزینه های آن اینجا را کلیک کنید

هزینه میکرونیدلینگ ابرو

به طور خلاصه درمان میکرونیدلینگ ابرو برای بهبود خطوط ابرو، به منظور دست یافتن به ابرویی صاف و کشیده و زیبا انجام می شود. هزینه ی میکرونیدلینگ ابرو به این مسئله بستگی دارد که چند جلسه برای دست یافتن به نتیجه مورد نیاز،لازم است

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments