مزایای عالی مزوتراپی

پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی گرگان | بهترین دکتر زیبایی در گرگان

پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی گرگان | بهترین دکتر زیبایی در گرگان

پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی گرگان | بهترین دکتر زیبایی در گرگان

پاکسازی پوست در کلینیک زیبایی گرگان توسط کارشناسان مجرب ما انجام می شود.  بهترین دکتر زیبایی در گرگان پوست شما را ارزیابی و بررسی می کند و سپس یکی از روش های درمانی مؤثر پوستی را که برای پوست شما بهترین است ، توصیه می کند.

برخی از درمان های صورت در کلینیک ما شامل میکرودرم ابریژن ، اکسیژن درمانی صورت ، هایفوتراپی و بسیاری موارد دیگر است که هر یک از آنها جوانسازی پوست را تضمین می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

داشتن پوستی درخشان ، سالم و جوان دیگر یک آرزو نیست.  با مراجعه به کلینیک زیبایی ، جوانسازی صورت خود را تجربه کنید.

 

پاک کننده عمیق صورت

یک روش درمانی کاملاً آرامش بخش و تمیز کننده پوست برای انواع پوست با آنالیز پوست ، بخاردادن ، تمیز کردن منافذ صورت ، ماساژ دست و بازو با لیف گرم ، ماسک های درمانی ، مرطوب کننده و توصیه هایی برای مراقبت از پوست در خانه که پوست شما را صاف ، با طراوت و درخشان می کند.

 

مراقبت از پوست نوجوانان در کلینیک زیبایی گرگان

مراقبت از پوست نوجوانان در کلینیک زیبایی گرگان

یکی از درمان های پوستی ما برای مراقبت از پوست نوجوانان طراحی شده است. با استفاده از محصولاتی خاص برای پوست نوجوانان ، ما به آنها روشی مناسب برای مراقبت از پوست شان را نشان می دهیم و به حفظ سلامتی و شفاف تر شدن پوست کمک می کنیم.

 

مراقبت از پوست کمر  

یکی  از روش های ایده آل در مرکز زیبایی گرگان ، درمان لکه های کمر و لکه های پوستی و خدمات فوق العاده بخصوص قبل از هر موقعیت خاص مانند عروسی است.  که شامل پاکسازی عمیق ، لایه برداری و به دنبال آن گذاشتن ماسک و ماساژ است.

 

ویتامین C روشن کننده صورت

ویتامین C  برای انواع پوست ، ضد پیری ، آنتی اکسیدان

ویتامین C  یک درمان آنتی اکسیدان قدرتمند است که ماسک آن شامل ویتامین C ، جلبک دریایی و یک ماسک گِل آلی است تا جوانی را به صورت شما بازگرداند.  ویتامین C پوست شما را روشن می کند ، سلول های طبیعی پوست را تقویت می کند و جوانی پوست شما را بازمی گرداند.

 

پوست حساس صورت

کلیه انواع پوست ، قرمزی ، حساسیت

ماسک صورت برای پوست های حساس شامل جلبک دریایی سرد و ماسک سیلیکونی ارگانیک است که باعث درخشش ، آبرسانی ، تسکین دهندگی ، از بین بردن و به حداقل رساندن قرمزی ، مناسب برای افرادی که پوست حساس همراه با قرمزی ، روزاسه یا پوست واکنشی دارند.

 

اکسیژن درمانی صورت

اکسیژن درمانی صورت برای انواع پوست ها ، پوست های مستعد آکنه ، جوانسازی پوست و روشن شدن رنگ پوست مؤثر است.

اکسیژن درمانی یک درمان 5 مرحله ای با BHA ، AHA  و پروبیوتیک ها است.  از اکسیژن درمانی به منظور رفع خستگی پوست ، سم زدایی ، کنترل آکنه و نرمال کردن پوست استفاده می شود.

این درمان پوستی انقلابی ، تهیه شده از یک فورمول منحصر به فرد اکسیژن ، پپتیدها و ویتامین هایی که انرژی سلول ها را تحریک می کنند ، پوست را درخشان ، متعادل و مرطوبت و جوان می کند.  درمان با اکسیژن هیدراتاسیون عمیقی را ارائه می دهد که باعث می شود درخشش طبیعی پوست را به شما برگرداند.

برای بهترین نتیجه ، این درمان به طور معمول در 5 جلسه و به مدت 50 دقیقه توصیه می شود.

 

ترمیم و احیای کلاژن صورت

ترمیم و احیای کلاژن صورت

ترمیم و احیای کلاژن صورت یک روش ضد پیری ، آبرسان همراه با تجدید سلول ها ست.

یک درمان غیر تهاجمی که باعث آبرسانی ، جوانسازی ، سفت شدن سطح پوست می شود تا علائم قابل مشاهده سالخوردگی را بدون جراحی کاهش دهد.   کلاژن درمانی برای ترمیم پوست صورت بی نظیر است و بهترین انتخاب برای داشتن پوستی صاف است.   این روش 90  دقیقه طول می کشد.

 

هایفوتراپی  

هایفوتراپی روشی مؤثر و مطمئن برای بالا کشیدن پوست صورت و بهبود چروک های پوست است.   شما می توانید در عرض چند ماه پس از هایفوتراپی نتایج این روش را بدون ریسک های مرتبط با جراحی ببینند.

روش هایفوتراپی همچنین برای جوانسازی پوست صورت ، لیفت کردن ، سفت کردن پوست و شکل دادن به فرم بدن هم به کار می رود.

 

درمان پیشرفته میکرودرم ابریژن الماس  

درم ابریژن
درمان پیشرفته میکرودرم ابریژن الماس

درمان پیشرفته میکرودرم ابریژن الماس با لایه برداری عمیق پوست که باعث تکمیل مواد مغذی طبیعی ، بازگرداندن فعالیت سلول و تقویت سلامت پوست می شود ، باعث از بین رفتن ضایعات پوستی ، نواقص ، لکه ها ، چین و چروک و رنگدانه های ناخواسته بر روی پوست می شود.

نتایج پس از درمان های پوستی Diamond Microdermabrasion پوستی سالم ، درخشان و جوان است.

درمان پیشرفته میکرودرم ابریژن الماس باعث ایجاد میکرو ماساژ شدید در بافت پوست ، تحریک جریان خون و سرعت بخشیدن به گردش خون و تقویت متابولیسم بافت پوست می شود.

نفوذ امواج اولتراسونیک نفوذ باعث تحریک بافت پوست شده و باعث افزایش نفوذ پذیری غشاء می شود تا جذب ویتامین ها و یا محرک هایی را که بر روی پوست اعمال می شود ، تقویت کند. علاوه بر این ، امواج اولتراسونیک  باعث ترمیم کلاژن می شود ، چین و چروک و خطوط ریز را کاهش می دهد و باعث لیفت پوست و در نتیجه جوانی می شود.

 

کربوکسی تراپی   

در روش کربوکسی تراپی پس از تزریق ، گاز به طور طبیعی جذب بدن می شود.  تزریق گاز CO2  باعث افزایش اکسیژن در منطقه تزریق گاز می شود.  نتیجه آن بهبود پوست و کاهش حلقه های تیره زیر چشم یا زخم ها می باشد.

از کربوکسی تراپی می شود به عنوان درمان جایگزین برای بوتاکس نام برد.  این روش به از بین بردن گودی زیر چشم ، ترک های پوستی و زخم های جای بخیه نیز کمک می کند.

علاوه بر این کربوکسی درمانی تولید کلاژن در پوست را افزایش می دهد و صورت را جوان تر می کند.  ماندگاری این نتایج تا حدود شش ماه است.  این روش به عنوان یک روش غیر جراحی برای بهبود چروک ها و جایگزینی برای بوتاکس است.

 

پلاکت درمانی یا PRP

پلاکت درمانی یا PRP

درمان با روش پلاکت درمانی یا PRP  به بهبود خطوط ریز ، بافت بهتر پوست ، پوست شل ، از دست دادن حجم ، چروک های عمیق ، و رنگدانه در ناحیه اطراف چشم ها منجر می شود.  
درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)
 با استفاده از پلاکت خون خود فرد برای کاهش حلقه های تیره و یا گود رفته و چین و چروک دور چشم  او صورت می گیرد.

این درمان توانایی ایجاد عوامل رشد که باعث تحریک مولکول های کلاژن می شوند را دارد.  کلاژن موجب جوان سازی و سفت شدن و محکم تر شدن پوست می شود.

مقاله در مورد پلاسما جت را بخوانید

پلاسما جت

پلاسما جت یک تکنولوژی جدید برای کشیدن پوست و تحریک تولید کلاژن است.  به ویژه در مناطقی که قبلاً ما نمی توانستیم از درمان های غیر جراحی برای بهبود آن استفاده کنیم.

پلاسما جت یک وسیله پزشکی کم قدرت است که برای درمان های مختلف پوستی استفاده می شود. با استفاده از دستگاه پلاسما جت می شود اسکار و خطوط پوست را از بین برد.  دستگاه لیفت پلاسما جت به ویژه برای لیفت پلک بالایی چشم ها مؤثر است.

پلاسما جت باعث ایجاد انرژی حرارتی می شود که اثر انعقادی آن بر روی بافت ها است.  پرتو پلاسما بسیار باریک است و موجب می شود که پزشک بتواند درمان را به شیوه ای بسیار دقیق و خوب انجام دهد.  این دقت به خصوص برای منطقه چشم ها بسیار اهمیت دارد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

وبسایت مرکز برکه : www.tehranskin.com

اینستاگرام مرکز برکه : berkelyzerr 

هزینه تزریق بوتاکس و ژل در مرکز برکه

رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل و بوتاکس در مرکز برکه

 

 

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments