لیست بهترین مراکز تخصصی اندولیفت در تهران

لیزر اندولیفت صورت، مقایسه با هایفو، جراحی لیفت: کدوم بهتره؟

لیزر اندولیفت صورت

لیزر پیشرفته اندولیفت جهت لیفت پوست

سلام و سلامت باشید. کارشناس مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست برکه هستم.

آیا می دانید لیزرِ بدون درد، بدون خونریزی و بدون هیچگونه سوزش، ورم و قرمزی پوست هم داریم؟ شاید لیزرهای سابق عوارضی داشتند اما امروزه یکی از بهترین روش های لیزری جوانسازی صورت به میدان آمده و تمام عیوب لیزرهای قبلی را پشت سر گذاشته. این لیزر اندولیفت نام دارد که جایگزین جراحی لیفت تهاجمی صورت، گردن و چانه نیز می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به نقل از بهترین مراکز تخصصی اندولیفت صورت، یکی از تصورات اشتباه اغلب مردم این است که فکر می کنند افتادگی پوست پیدا کرده اند، در حالی که این عضله یا عضلات صورت، گردن و چانه است که پایین افتاده نه پوست. اندولیفت زیبایی شما را به سال ها پیش برمیگرداند؛ این چیزی ست که قدما در اکسیر جوانی و در خیال خود جستجو می کردند و اکنون به واقعیت تبدیل شده.

موضوع متن حاضر: لیزر اندولیفت، مقایسه با هایفوتراپی و جراحی لیفت 


اندولیفت چیست؟

 

 

بهترین مرکز اندولیفت تهران

لیزر اندولیفت صورت، سلام و خوش آمدید.

آیا می دانید اندولیفت موثرترین، سریع ترین و ایمن ترین روش جوانسازی تمام بدن در دنیاست؟!

ده تا پانزده سال جوانی واقعی و به دور از غلو و تبلیغات با اندولیفت 

در مرکز شریعتی تهران

www.tehranskin.com

اینستاگرام ما: laser.shariati

صحبت دکتر متخصص اندولیفت

برای توضیح کلی اندولیفت، از صحبت های پزشک فوق تخصص پوست در مرکز لیزر شریعتی-قلهک تهران استفاده می کنیم:

اندولیفت یک روش جدید برای کم کردن چربی نواحی مختلف بدن و همین طور لیفت کردن پوست بدن کاربرد دارد. این روش برای بسیاری از قسمت های بدن قابل استفاده است. اندولیفت غبغب از متداولترین روش های جوانسازی غبغب است. به علاوه، اندولیفت برای رفع افتادگی چانه، جوانسازی، رفع چین و چروک و لیفت پوست دور چشم، گونه، کم کردن سایز ران و باسن، و رفع افتادگی ناحیه بازو جزو بهترین روش های تایید شده می باشد.

لیزر اندولیفت صورت چیست؟

آیا تابحال از خواص فیبرنوری چیزی شنیده اید؟ فیبر نوری یک تکنولوژی مدرن برای انتقال پالس های نور از طریق یک رشته فیبر است.

چرا فیبر نوری در لیزر اندولیفت استفاده می شود؟

اندولیفت یک روش لیفت عضلاتِ افتاده بدون جراحی ست. برای اینکه هیچگونه برش (زخم و خونریزی) در پوست ایجاد نشود، از فیبر نوری استفاده می شود. اولین بار از فیبر نوری در پزشکی آندوسکوپی برای دیدن داخل بدن استفاده شد. در لیزر اندولیفت، لیزر دایود ۱۴۷۰ نانومتری خود میکروفیبری دارد که به فیبرهای نوری متصل شده و کار تحریک کلاژن سازی در زیر پوست را به پیش می برد.

آیا اندولیفت درد دارد؟

یکی از مراجعین مرکز اندولیفت شریعتی تهران را در ویدیو زیر می بینید که هیچگونه حس دردی از اندولیفت ندارد و مشغول صحبت کردن با پزشک می باشد.

در اندولیفت صورت، بی حسی موضعی غیر حساسیت زا تزریق می شود:

تجربه اندولیفت بدون درد

افرادی دیده ام که با مرکز لیزر و زیبایی شریعتی تهران تماس می گرند و درباره ی درد اندولیفت سوال می کنند. شاید شما هم تصور کنید که فیبر نوری لیزری در اندولیفت درد دارد اما این تصور کاملا اشتباه است. این فیبر فوق العاده نازک و در حد نامرئی ست.  در ویدئو فوق، مراجعه کننده مرکز شریعتی خیلی ریلکس و در حال صحبت با دکتر بودند که ما برای رعایت حقوق شخصی ایشان صدایشان را پخش نکردیم.

فیلم لیزر اندولیفت صورت

ویدئوی زیر روش کار اندولیفت برای جوانسازی و لیفت پوست صورت را نشان می دهد. برای نواحی گردن و چانه نیز همین کاربرد اعمال می شود.

 مقایسه جراحی لیفت با لیزر اندولیفت صورت، چانه و گردن

امروزه علم پزشکی به این نتیجه رسیده که تیغ جراحی پرعارضه بوده و برای درمان بیماری ها، بهتر است تکنولوژی هایی به کار گرفته شوند که در پوست برش و خونریزی ایجاد نکنند. یکی از این تکنولوژی ها فیبر نوری برای دیدن داخل بدن بدون برش دادن پوست است (توضیحات بالا).

یکی از مهمترین علت های ابداع روش های جوانسازی مانند اندولیفت، هایفوتراپی، آراف فرکشنال میکرونیدل، مزوتراپی …پایان دادن به جراحی های تهاجمی و پرعارضه است. البته جراحی لیفت صورت برای برخی اشخاص فواید خود را دارد و اثرات آن ماندگار تر است. شاید به جرات بتوان گفت تنها روشی که روی دست جراحی لیفت زده اندولیفت است.

منظور از جراحی لیفت صورت چیست؟

جراحی لیفت صورت به معنی لیفتینگ و بالاکشیدن اجزاء صورت مانند ابروها، لیفت مژه ها، لیفت پیشانی، لیفت بینی (رینوپلاستی)، و غیره است. البته لیفت هر جزء از صورت تکنیک های خاص خود را می طلبد.

در جراحی لیفت، عوارضی در نتیجه ی لیفت تک تک اجزاء صورت ایجاد می شود. برای مثال، در لیفت ابروها و پیشانی، اطراف نواحی عمل بی حس می شود و ممکن است برخی افراد برای مدت طولانی دچار بی حسی و در نتیجه برهم خوردن حالت طبیعی چهره شوند. در لیفت مژه ها، احتمال بروز خطراتی چون از دست رفتن بینایی شخص برای مدت موقت یا دایمی وجود دارد. و همین طور برای نواحی دیگر.

عوارض جراحی لیفت صورت

مزایای اندولیفت صورت

اگر بخواهیم مقایسه ای بین اندولیفت و روش های جوانسازی دیگر انجام دهیم، تفاوت های ویژه ای به لحاظ مزایا می بینیم.

روش های متعددی برای لیفت صورت، گردن و چانه وجود دارد که مهترین و ماندگارترین اما پرعارضه ترین آن ها جراحی لیفت پوست است. از هایفو تراپی و آر اف فرکشنال سوزنی نیز برای سفت سازی و لیفت پوست استفاده می شود. خود هایفوتراپی خوب جواب داده؛ اما یک مزیت اساسی اندولیفت به عنوان یک روش برتر برای لیفت بدون جراحی این است:

ماندگاری لیزر اندولیفت

از نظر پزشکی، نتایج لیزر اندولیفت بسیار طولانی تر از تمام روش های جوانسازی دیگر است. حداقل بین دو الی سه سال نتایج باقی می ماند. می توانید برای ماندگاری عمقی تر، سالی یکبار تمدید کنید که البته به این کار نیازی نیست. نتیجه ی مهمتر این است که از همان لحظه ی اول، بین 10 الی 15 سال جوانتر می شوید و چند هفته که بگذرد دیدن شادابی پوستتان و برگشت به ایام گذشته، واقعا لذت وصف ناپذیری دارد.


اگر به دنبال جوانی ماندگار و عمیق هستید، اندولیفت را انتخاب کنید. بین 10 تا 15 سال جوانتر شده، نیازی به تمدید ندارید و عضلات افتاده سر جای اولشان بر میگردند. 

  • اندولیفت به جای رفع افتادگی پوست، عضلاتی را که در اثر جاذبه، وراثت، پیری یا کشیدن سیگار پایین افتاده اند سر جای اول خود باز می گرداند. در تمامی روش های دیگر، بیشتر روی لایه های پوست کار می شود تا عضله. لیزر اندولیفت بافت عمقی پوست و عضله را که در عمق پوست قرار دارد تحریک می کند.

جالب است بدانید مطالعات علمی پس از پنج تا ۱۳ سال از اندولیفت ماندگاری بالای این روش را ثابت می کنند.

  • مزیت دیگر اندولیفت این است که هیچ عوارضی مبنی بر آسیب به شبکه اعصاب زیرپوستی، درد، خونریزی، بیهوشی … ایجاد نمی کند. به علاوه، تعداد جلسات کمی برای جوابدهی عالی نیاز دارد. بین دو الی سه جلسه با فاصله ی پنج الی شش ماه بین هر جلسه کفایت می کند.

معرفی مراکز تخصصی لیزر اندولیفت صورت

کاربر عزیز، جهت اندولیفت صورت، چانه و گردن توصیه می کنیم حتما یک مرکز تخصصی معتبر و پزشک پرتجربه را انتخاب کنید. شناخت آناتومی ظریف و پیچیده ی پوست هر فرد و توجه به واکنش های بدن به لیزر اهمیت زیادی دارد. بنابراین، پوست خود را به دست هر مرکز مدعی ندهید. آنچه یک مرکز را معتبر می سازد فقط داشتن تجهیزات پزشکی پیشرفته نیست. مهارت پزشک و رعایت مراقبت های قبل و بعد از لیزر اندولیفت نیز مهم اند.

آدرس و شماره های تماس مرکز اندولیفت برکه اینجاست؛ کلیک نمایید.

سلامتی و رضایت شما آرزوی ما

م.الف. دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

بهترین مرکز لیزر اندولیفت صورت و لیزر موهای زاید

 

source

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments