لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس

Related image

جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس

هدف این مقاله  ارائه اطلاعات صادقانه و دقیق درباره  جوانسازی و درمان چروک های  صورت با بوتاکس است تا شما بتوانید تعیین کنید که آیا بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر.

توجه داشته باشید که بوتاکس چروک هایی را کاهش می دهد که در موقع حرکت های عضلات چهره ظاهر می شوند.  و تأثیری بر روی چروک هایی که در حالت عادی و استراحت در صورت مشاهده می شوند، ندارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای از بین بردن این نوع چروک های عمیق شما می توانید از پرکننده های صورت استفاده کنید.

بوتاکس چین و چروک صورت را کاهش می دهد

Image result for ‫چروک های دینامیک‬‎

بوتاکس برای درمان سردرد، کاهش فک، عرق بیش از حد و غیره  مورد استفاده قرار می گیرد.  اما نوع درمان بوتاکس در اینجا محدود به درمان زیبایی بوتاکس برای کاهش چین و چروک است.

بیشتر افراد هنگامی که به دنبال راه چاره ای برای از بین بردن چین و چروک صورت خود هستند، ناخودآگاه به یاد بوتاکس می افتند.   و تصور می کنند که بوتاکس بهترین درمان است.

این درست است که تزریق بوتاکس در درمان های زیبایی بسیار مؤثر است، اما بهتر است  در نظر داشته باشید که بوتاکس معجزه نمی کند.

بوتاکس یکی از محبوب ترین درمان های صورت برای ضد پیری و چین و چروک است. علت عامه پسند بودن بوتاکس سرعت عملکرد آن است.  تنها با تزریق یک واحد بوتاکس شما صاحب چهره ای جوان تر می شوید.

عوامل مؤثر بر بوتاکس چیست؟

Related image

این که تأثیر بوتاکس  برای شما چیست و چه نتایجی می توانید از بوتاکس انتظار داشته باشید به عوامل زیر بستگی دارد :

چه نوع چین و چروک هایی را می خواهید رفع کنید؟

بوتاکس برای چروک های دینامیک کار می کند و تأثیری در از بین بردن  چروک های استاتیک ندارد.

 چروک های دینامیک

Related image

چین و چروک های دینامیک چروک هایی هستند که هنگامی که چهره شما حرکت می کند ظاهر می شوند. مانند خطوط  پیشانی هنگام بالا بردن ابروها  یا  چین و چروک هایی که هنگام لبخند زدن در اطراف چشم دیده می شوند.

چروک های دینامیک تنها زمانی مشاهده می شوند که شما حالات چهره خود را نشان می دهید، بنابراین در غیر این صورت دیده نمی شوند.

چروک های استاتیک

Image result for ‫چروک های دینامیک‬‎

اما  چروک های استاتیک، چروک هایی هستند که در چهره شما حتی در حالت آرامش نیز دیده می شوند.  این ها خطوطی هستند که همیشه درصورت شما وجود دارند.  به عنوان مثال ، اگر شما بین دو ابروی خود دو خط شبیه به عدد 11 دارید،  بدون این که عضلات صورت تان حرکت  داشته باشد، این ها چروک های استاتیک هستند.

از آنجا که  بوتاکس مانع حرکت عضلات می شود، در نتیجه تزریق بوتاکس باعث می شود که  چروک های صورت شما کاهش پیدا کند.

اگر بوتاکس در اطراف عضلات استاتیک تزریق بشود، تفاوت زیادی در صورت ایجاد نمی کند.  زیرا چین و چروک ها همچنان با یا بدون انقباض ماهیچه ای وجود خواهند داشت.

با این حال، با استفاده دراز مدت، بوتاکس می تواند از عمیق تر شدن چروک های کم عمق استاتیک نیز جلوگیری کند.

بوتاکس در چه مناطقی تزریق می شود؟

Related image

بوتاکس معمولاً برای چین و چروک در ناحیه بالایی صورت مانند پیشانی، بین دو ابرو  و چروک های اطراف  چشم  استفاده می شود.  اما  یک پزشک چیره دست می تواند از بوتاکس  برای کاهش چین و چروک در سایر مناطق صورت نیز استفاده کند.

دوز تزریق بوتاکس چگونه تعیین می شود؟

Image result for ‫جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس‬‎

 

تعیین دوز بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد.  این دوز با توجه به منطقه مورد درمان  و تکنیک تزریق مشخص می شود.

از پزشک خود بپرسید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب به چند  واحد بوتاکس نیاز دارید.  بوتاکسی که رقیق شده به شرط این که به مقدار کافی تزریق شود، همان تأثیرلازم را خواهد داشت.

از گرفتن بوتاکس در سالن های زیبایی خودداری کنید.  برای گرفتن نتیجه بهتر تزریق بوتاکس باید توسط متخصص پوست و یا جراح زیبایی انجام شود.  تکنیک های متفاوتی برای تزریق بوتاکس وجود دارد که نتایج متفاوت را عرضه می کند.

هزینه تزریق بوتاکس چقدر است؟

Image result for ‫ هزینه تزریق بوتاکس‬‎

قیمت بوتاکس به پزشک، محل تزریق، تعداد واحد های تزریق شده و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد.  اگر می خواهید دقیقاً بدانید که برای درمان با بوتاکس چقدر هزینه می کنید، باید تعداد واحد های تزریق شده و قیمت هر واحد را از پزشک بپرسید.

آیا تأثیر بوتاکس دائمی است؟

Image result for ‫ هزینه تزریق بوتاکس‬‎

تأثیر بوتاکس دائمی نیست.  و این خبری است که در عین حال هم خوب و هم بد است.  از این نظر بد است که شما مجبور هستید برای تزریق بوتاکس هر چند مدت یک بار مبلغی پول پرداخت کنید.  خوبی دائمی نبودن بوتاکس هم در این است که اگر بوتاکس خوب تزریق نشود و شما به نتیجه دلخواه تان نرسید، پس از چند ماه صورت تان به حالت عادی خود بر می گردد.

قطعاً تأثیر بوتاکس بیش از چند هفته خواهد بود.  اگر بوتاکس را به اندازه کافی دریافت کنید و تزریق توسط پزشک ماهر و در عضله درست انجام شود،  تأثیر آن تا 3 الی 4 ماه باقی می ماند.

اگر بوتاکس فقط برای دو سه هفته تأثیر داشته باشد، به این معنی است که یکی از عوامل بالا نادرست بوده است.

مزایای تزریق مکرر بوتاکس  

Image result for ‫جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس‬‎

بعضی از افراد تصور می کنند که بوتاکس برای ترمیم سریع چروک ها است.  زیرا اثر آن موقتی است.  اما افرادی که به طور مرتب بوتاکس تزریق می کنند این شانس را دارند که چروک های صورت شان به طور دائمی کاهش پیدا کند.  زیرا بوتاکس از بد تر شدن و عمیق تر شدن چین و چروک ها پیشگیری می کند.

بوتاکس حرکات عضلات صورت را محدود می کند.  در نتیجه چروک ها با گذشت زمان بیشتر نمی شوند.  اگر عادت دارید اخم کنید و یا ابروهای خود را بالا ببرید، با تزریق بوتاکس این عادت که باعث ایجاد چروک می شود، از بین می رود.

تزریق مرتب بوتاکس به ریلکس بودن ماهیچه های صورت کمک می کند.  و در نوبت های بعدی شما دوز پایین تری از بوتاکس دریافت خواهید کرد.

تزریق بوتاکس به همراه درمان های دیگر مانند مراقبت از پوست و استفاده از کرم های ضد آفتاب از عمیق تر شدن و بیشتر شدن چین و چروک های صورت تان پیشگیری می کند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.skinacea.com/facials/botox/botox-cost.html#.WXWGUYiGPIU” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.nbcnews.com/id/34048874/ns/…/botax-niptuck-levy-help-fund-health-plan” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

www.botax.ca/

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments