فیلم جراحی پلک بالا

فیلم جراحی پلک بالا | محبوبترین و موثرترین روش لیفت پلک

فیلم جراحی پلک بالا

فیلم جراحی پلک بالا

جراحی های معروف زیادی وجود دارند که مردم با آنها یا حداقل نام آنها آشنایی دارند. مثل جراحی باز قلب، جراحی مغز، جراحی کلیه و غیره. اما وقتی صحبت از جراحی کردن پلک می شود، مردم معمولا تعجب می کنند. خیلی ها نمی دانند که می شود پلک را هم جراحی کرد! خیلی های دیگر هستند که علت جراحی پلک را متوجه نمی شوند!
با این وجود اما جراحی پلک یا به عبارت دیگر بلفاروپلاستی یکی از رایجترین عمل های جراحی است که در جهان انجام می شود. چرا؟ چون در حقیقت مانند عمل کردن بینی یکی از عمل های زیبایی محسوب می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلم جراحی پلک بالا
فیلم جراحی پلک بالا

بلفاروپلاستی چقدر به عمل بینی شبیه است؟

این دو عمل هیچ شباهتی به هم ندارند! چشم یکی از اعضای بسیار حساس و در عین حال آسیب پذیر بدن است، به همین دلیل شاید با خود فکر کنید که عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی هم باید بسیار سخت و پیچیده باشد. درحالی که اصلا اینطور نیست!
بلفاروپلاستی در حقیقت یک عمل سرپایی است که در کلینیک خود پزشک انجام می شود و بعد از انجام آن نیازی به بستری نیست. البته این واقعیت نباید به شما اجازه دهد تا فکر کنید که جراحی پلک یک عمل ساده است و به دقت و ظرافت احتیاج ندارد.
در مورد رواج بلفاروپلاستی صحبت کردیم اما واقعا چرا جراحی پلک اینقدر رایج است؟ چرا یک فرد عادی که در ظاهر مشکل خاصی هم ندارد پلک خود را جراحی می کند؟
در این مقاله قصد داریم تا بیشتر در مورد بلفاروپلاستی با شما صحبت کنیم اما هرقدر هم متن بخوانید لطف دیدن فیلم را ندارد و به همین منظور با ما همراه باشید تا خودتان فیلم جراحی پلک بالا را هم ببینید و درک بهتری از آن داشته باشید.

فیلم جراحی پلک بالا
فیلم جراحی پلک بالا

پیر شدن پلک بالا

با بالا رفتن سن فرد ممکن است روی پلک هایش احساس سنگینی کند. این سنگینی می تواند ناشی از پایین آمدن ابرو یا جمع شدن پوست اضافه روی یک یا هر دو پلک ها باشد. واقعیت آن است که با افزایش سن عضلات نگهدارنده پلک ها در کنار سایر عضلات بدن و حتی زودتر از آنها دچار سستی و ضعف می شوند. این ضعف می تواند موجب افتدگی پلک گردد یا حداقل شروعی برای عوامل اصلی پتوز یا افتادگی پلک باشد.
بلفاروپلاستی یا جراحی پلک بالا که به لیفت پلک هم معروف است، از لیفت ابرو متفاوت است. در هنگام لیفت ابرو این عضلات ابروها هستند که کشیده شده و کمی بالا می روند، اما بلفاروپلاستی مستقیما روی پلک انجام می شود.
نکته : گاهی اوقات لیفت ابرو می تواند موجب لیفت پلک هم بشود. همچنین خیلی از مواقع این دو عمل همزمان با هم انجام می شوند.
دلیلی که بیشتر مردم بلفاروپلاستی را انجام می دهند به خاطر نگرانی هایی است که در مورد زیبایی ظاهری خود دارند( به معنی آن که دوست دارند ظاهر سالخورده خود را بهبود بخشند). اما این تنها علت نیست و خیلی از مردم به خاطر اهداف درمانی و عملکردی است که بلفاروپلاستی را انجام می دهند(افتادگی پلک می تواند موجب انسداد محدوده دید و کاش میدان بینایی گردد). خیلی های دیگر هم هستند که از انجام بلفاروپلاستی پلک بالا هردو ین اهداف را دنبال می کنند.

فیلم جراحی پلک بالا
فیلم جراحی پلک بالا

جراحی پلک بالایی که به خاطر اهداف درمانی و برای بهبود بینایی انجام می شود شامل حذف کردن بخشی از پلک بالا برای لیفت پلک و آزاد کردن محدوده بینایی مردمک چشم می شود. البته کسی قرار نیست مثل کاغذ اضافه بخشی از پلک را ببرد و دور بریزد، بلکه منظور کوتاه کردن و کشیدن عضلات نگه دارند در کنار حذف چربی و پوست جمع شده روی پلک است.
کسانی که جراحی پلک بالا را به منظور زیبایی انجام می دهند بیشتر از جنبه زیبایی شناسانه نگران چهره خود هستند. زیبایی که معمولا به خاطر حالت خسته و ناراحتی که پلک افتاده به چشم می دهد خدشه دار می شود.
قصد فرد از انجام بلفاروپلاستی هرچه که باشد، ارزیابی ها و معاینات پزشکی باید پیش از عمل به درستی انجام پذیرند. علاوه بر آن هرگونه پتوز یا افتادگی پلک بالا (افتادگی وقتی است که پلک به حدی پایین می آید که جلوی بخشی از مردمک چشم را می گیرد) را باید در نظر گرفت. افتادگی پلک همانطور که اشاره کردیم ناشی از عملکرد ضعیف و سستی عضلات نگهدارنده پلک است که البته روش های درمانی متنوعی هم برای اصلاح آن وجود دارند.
نکته : افرادی که به بیماری های چشمی نظیر آب مروارید یا خشکی چشم دچار هستند اشخاص مناسبی برای انجام بلفاروپلاستی نیستند. مگر در شرایط بسیار خاص و ضروری.

فیلم جراحی پلک بالا
فیلم جراحی پلک بالا

اساس عملکرد جراحی پلک بالا

جراحی پلک بالا ممکن است تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی انجام شود. از نظر تکنینکی روند بلفاروپلاستی شامل شناسایی و بررسی بخش های اضافی شکل گرفته روی هرکدام از پلک ها، و طراحی حذف این بخش های اضافه می شود. بخش های پلک که طی بلفاروپلاستی باید برداشته شوند به میزانی خواهند بود که پلک سبک شده و عضله نگهدارنده پلک بتواند به راحتی و بدون زحمت کار بالا و پایین بردن پلک را انجام دهد. همانطور که اشاره کردیم در روند جراحی پلک بالا، پلک باید به قدری بالا کشیده شود که دیگر جلوی مردمک چشم را نگیرد.
چربی اضافه ای که روی پلک جمع می شوند اغلب در بخش های میانی هستند. به همین خاطر گاهی اوقات جراحی باید روی بخش های میانی انجام شود. اما نگران نباشید چراکه پزشک از قبل با داشتن طراحی مناسب کاری می کند که نه تنها خدشه ای به زیبایی پلک شما وارد نشود، بلکه بر جذابیتش هم افزون گردد.
بعد از اتمام جراحی برش ها با بخیه های بسیار نازک و غیر قابل مشاهده دوخته می شوند. در بیش از نود درصد موارد برش ها و بخیه ها روی خط مژه زده می شوند تا به خوبی از نظر پنهان بمانند.
در اینجا بهتر است برای آشنایی بیشتر با روند بلفاروپلاستی فیلم جراحی پلک بالا را مشاهده کنید:

 

بهترین مرکز بلفاروپلاستی تهران

مرکز زیبایی برکه در منطقه شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر، در کنار تعرفه های و تخفیف های فوق العاده یکی از بهترین مراکز زیبایی برای انجام بلفاروپلاستی در تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
فیلم جراحی پلک بالا
فیلم جراحی پلک بالا

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments