جراحی افتادگی پلک

جراحی افتادگی پلک |لیفت پلک بالا و پایین توسط بهترین جراح تهران + فیلم

جراحی افتادگی پلک 

جراحی افتادگی پلک 

آیا به خاطر افتادگی پلک هایتان تصمیم به جراحی افتادگی پلک گرفته اید؟ خب به نظر می آید شما تنها نیستید، بلکه در حال حاضر جراحی بلفاروپلاستی یا همان لیفت پلک محبوبیت خیلی زیادی میان افراد مختلف پیدا کرده است. در حقیقت اگر بخواهیم به لحاظ آماری محبوبیت این عمل جراحی را بررسی کنیم، باید بگوییم که در سال 2016 توانست به یکی از پنج عمل جراحی زیبایی برتر و محبوب تبدیل شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی افتادگی پلک می تواند اثرات فوق العاده ای روی صورت و ظاهر فرد داشته باشد و اعتماد به نفس او را تا حد خیلی زیادی بالا ببرد.

جراحی افتادگی پلک 
جراحی افتادگی پلک

اگر می خواهید که این عمل را انجام دهید توصیه می کنیم اطلاعات زیر را به ذهن خود بسپارید و اگر تصمیمتان قطعی است و می خواهید که بهترین مرکز زیبایی را پیدا کنید، ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم:

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد تا بهترین و به صرفه ترین خدمات جراحی پلک را به شما عزیزان معرفی کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محبوبیت و تاریخچه کوتاهی درباره جراحی پلک

تاریخچه جراحی پلک، خیلی هم بلند و طولانی نیست. اما می توان گفت که تاریخچه پر افتخاری دارد. از میان ده کشوری که بیشترین میزان جراحی زیبایی دارند، مکزیک تنها کشوری است که عمل بلفاروپلاستی را میان محبوب ترین پروسیجرهای زیبایی خود نیاورده است .

شاید از خودتان سوال کنید چرا عمل افتادگی پلک تا به این حد میان مردم محبوبیت دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که افتادگی پلک، بدترین اتفاقی است که می تواند برای زیبایی چشمان ما بیفتد. چرا که آن ها را کوچک تر نشان می دهد و انگار که همیشه خسته یا عصبانی هستیم!

به همین خاطر است که به محص بروز اولین نشانه های افتادگی پلک، خیلی ها به سراغ درمان های اولیه می روند. از کرم ها و محصولات دور چشم شروع می کنند تا این که متوجه می شوند چاره ای جز تن سپردن به تیغ جراحی و عمل بلفاروپلاستی ندارند.

اما باید در نظر داشته باشید که جراحی افتادگی پلک به هیچ وجه عمل خطرناکی نیست و در قیاس با دیگر درمان های زیبایی، عوارض خیلی کمی دارد.

نکته ای که شاید خیلی برایتان جذابیت داشته باشد این است که کشورهای شرق آسیا(مثل چین و کره جنوبی) به قدری از این جراحی استفاده کرده اند که از آن با نام بلفاروپلاستی شرق آسیا نیز نام می برند.

جراحی افتادگی پلک 
جراحی افتادگی پلک

از هر 5 زن در کره جنوبی، یک نفر از آن ها عمل بلفاروپلاستی را انجام داده است. البته باید در نظر داشته باشید که محبوبیت فوق العاده جراحی افتادگی پلک در کشورهای شرق آسیا به خاطر آناتومی خاص صورتشان و هم چنین افتادگی مادرزادی پلک در آن ها می باشد.

جراحی لیفت پلک چگونه انجام می شود

معمولاً سه نوع جراحی لیفت پلک وجود دارد و انتخاب یکی از آن ها تا حد زیادی به شکل چشم و پلک ها و هم چنین وضعیت عمومی سلامت فرد برمی گردد.

معمولاً یکی از سه راه زیر توسط جراح پلک توصیه می شود :

  • جراحی پلک بالا : این نوع از بلفاروپلاستی عموما برای بهبود وضعیت بینایی و ظاهر چشم در اثر پیری و عوامل ژنتیکی انجام می شود. همان جور که از اسمش مشخص است، این نوع جراحی، روی پلک بالایی تمرکز دارد. این نوع عمل می تواند عملکرد صحیح را به چشم ها برگرداند و ظاهر زیبا و بازی به آن ها ببخشد .
  • جراحی پلک پایین : این نوع جراحی بیشتر روی پلک پایینی و پایین چشم تمرکز دارد و برای رفع چین و چروک ها، رفع کیسه های زیر چشم و .. استفاده می شود.
  • جراحی پلک دوگانه : در جراحی لیفت پلک دوگانه، برشی روی پلک بالایی انجام می دهند تا بازتر، بزرگ تر و شاداب تر به نظر بیاید.
جراحی لیفت پلک
جراحی لیفت پلک

عوارض عمل بلفاروپلاستی

هر عمل جراحی ای، عوارض جانبی مخصوص به خود را دارد و بلفاروپلاستی هم از این قاعده مستثنی نیست. اولین و مهم ترین جنبه از جراحی پلک این است که به خاطر داشته باشید برای دیدن نتیجه ی نهایی درمان باید صبور باشید. مثل هر جراحی زیبایی دیگری، برای این که به طور کامل نتیجه ی درمان خودش را نشان بدهد باید یک سال صبر کنید.

دیگر عوارض جانبی ممکن است شامل اسکار، کبودی و ورم اطراف چشم باشد.

عوارض عمل بلفاروپلاستی
عوارض عمل بلفاروپلاستی

دو بینی و کوری موقت نیز ممکن است رخ دهد اما تمام این عوارض خود به خود و بعد از یکی دو روز از بین می روند. خارش چشم، خشکی و درد نیز رخ می دهد اما به سادگی و با استفاده از یک قطره چشمی و داروهای مسکن می توان آن را برطرف کرد.

بلفاروپلاستی دقیقا همان اثری را روی پلک هایتان می گذارد که می خواستید، اما توصیه ی ما به شما این است که قبل از قطعی کردن تصمیم خود، تا جای ممکن راجع به آن اطلاعات به دست آورید.

فیلم جراحی افتادگی پلک

 

جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین و بالا

در حین بلفاروپلاستی پلک بالا، برشی روی پلک صورت گرفته و پوست و چربی های اضافه از آن برداشته می شوند. برش ها به قدری کوچک هستند که معمولاً جای زخم آن ها مشخص نخواهد بود و تبدیل به اسکار نمی شوند.

درباره بلفاروپلاستی پلک پایین نیز می توان دو مزیت اصلی را برشمرد :

اول از همه این که چربی ها و پوست اضافه از زیر پلک برداشته می شوند

دوم این که سطح پوست زیر پلک نرم تر و سفت تر می شود و به این ترتیب چین و چروک ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

همان گوه که در مقالات پیشین گفتیم، راه های زیادی برای درمان افتادگی پلک بدون جراحی وجود دارد اما در کمال تاسف، هیچ کدام از این روش ها دائمی نیستند و اگر به دنبال بهترین و دائمی ترین درمان موجود هستید، توصیه ی اول و آخر ما به شما جراحی بلفاروپلاستی است.

البته در حال حاضر ، بلفاروپلاستی لیزری نیز انجام می شود که در طول آن از هیچ گونه تیغی برای ایجاد برش استفاده نمی شود و این کار توسط لیزر صورت می گیرد.

لیزر افتادگی پلک هم قیمت مناسب تری دارد و هم عوارض جانبی آن نسبت به بلفاروپلاستی سنتی کمتر است!

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله 1

لینک منبع مقاله 2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments