آموزش روش های مراقبت از پوست

ان

روش های نگهداری از پوست :


استفاده از کرم های ساخته شده از گیاهان دریایی به معنی داشتن پوستی مناسب نیست بلکه با یک سری روش های درست و ساده هم می توان دارای پوستی شاداب و سالم بود
این روش ها عبارتند از :

1- استفاده از پاک کننده ها  :

از صابونهای قالبی و پاک کننده هایی که دارای سولفات لاریل هستند استفاده نکنید زیرا حاوی موادی هستند که سبب از بین رفتن چربی های ضروری پوست می شوند .و از پاک کننده هایی که دارای اسیدهای چرب هستند مانند محصولات داو ، کرم های خنک ساده استفاده کنید تا از پوست شما محافظت شود .استفاده از این محصولات موجب می شود که آرایش و چرک پوست شما بدون از بین رفتن لایه محافظ پوست پاک شود .

2- استفاده از رِتینویید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 نوعی از ویتامین آ می باشد که از خطها و چروکها جلوگیری و حتی آنها را کمتر می‌کند. پس از 30 سالگی حتماً به یک متخصص پوست مراجعه تا رتینویدهای قوی‌تری(مانند رتین- آ، دیفرین یا تازورک و امثال آن) را برای شما تجویز کند. انواع دیگر کرم ها که حاوی رتینول کمتری هستند ، کرم شب ضد چروک راک رتینول کارکسیون، کرم شب نئوترژنا برای پوست سالم و رتینول اسکین سیوتیکالز را می توان نام برد.


3- ماساژ صورت :

ماساژ خوب است اما پوست 80% از افراد پس از ماساژ صورت از بین می‌رود. اغلب متخصصین زیبایی نمی‌دانند که چه محصولی برای چه نوع پوستی از مراجعه کنندگان مناسب است و ممکن است از ترکیباتی استفاده کنند که جوشها را بدتر کند یا از چربی‌های لازمی استفاده کنند که پوستهای حساس را تحریک می‌کند. و یا نحوه ماساژ اشتباه باشد، حتی اگر پوست شما خراب نشود ، شاید اگر به نحو درستی مواد انتخاب شوند ویا ماساژوری متبحر باشد از پیری زودرس شما پیشگیری کند اما ماساژ صورت تأثیر طولانی مدت روی پوست شما ندارد.

4- شستن صورت در زمان مناسب:

صورت خود را پس ازاستفاده از نرم کننده ها بشویید زیرا بیشتر نرم کننده‌ها حاوی ایزوپروپیل مسدود کننده منافذ بوده و دیگر محصولات مویی اغلب حاوی روغن نارگیل هستند که هر دو آنها معروف به ترکیبات جوش زایی هستند که شما نمی‌خواهید به پوست خود بزنید. شستن زیاد صورت سبب ازبین رفتن چربی طبیعی پوست شده و PH پوست را مستعد ایجاد صدمه بیشتر می کند.لذا از پاک کننده های ملایم و در صورت عدم دسترسی از آب لیموی ترش با پنبه شبها قبل از خواب برای پاک کردن آرایش خود استفاده نمایید. از رتینویدها به جای  خرید محصولات گران دیگر استفاده کنید .


5- استفاده کردن هر روز از کرم‌های ضد آفتاب :

از کرم های ضد آفتاب فقط در کنار دریا یا روزهای آفتابی استفاده ننمایید اگر قرار است مدت طولانی درمعرض مستقیم نور آفتاب قرار بگیرید بلکه هر روز. ما معمولاً به طور ناگهانی در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار می‌گیریم تا روزهایی که در کنار دریا هستیم. هر روز باید حداقل با کرم ضدآفتاب  دارای اس پی اف 15 پوست خود را بپوشانید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments